Ik ben zeer tevreden

Ik heb een mooie en prachtig nieuwe skoda enyaq bij dit bedrijf aangeschaafd. Ik ben zeer tevreden niet alleen met mijn aankoop maar ook met de uitstekend service en medewerking van de verkoper. Auto bedrijf Van der Heide is een bedrijf waar serieuze kopers moeten naar toe gaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed geholpen bij aankoop van mijn eerste elektrische auto

Ik had geinformeerd naar een specifieke Cupra Born. Gebeld, zeer vriendelijk te woord gestaan Als ik wilde kon ik direct langskomen en proefrit maken. Goed te woord gestaan en over alles werd duidelijk en ook proactief gecommuniceerd. Ook na levering tot op heden goede aftersales service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een tevreden klant, alles goed geregeld

Vandaag ons Audi A3 opgehaald, alles werd goed gehandeld, Nourdine. Heeft ons goed geholpen , prima bedrijf, prima service. dankjewel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top team, snelle service.

Sinds 2019 bij de vestiging in Emmeloord en heb tot op heden de relatie met deze garage altijd plezant gevonden. Er wordt goed gecommuniceerd bij service en onderhoud van mijn Skoda en met vragen of opmerkingen kun je er altijd terecht. Ook met menig medewerkers ben ik persoonlijk erg tevreden met hoe het team daar met zowel je auto als jijzelf als klant omgaat. Ieder bezoek heeft tot op heden altijd aangevoeld als of je even op de koffie gaat bij de goede buren, zelfs bij het kort wachten is een kop warme koffie vaak al aangeboden. Als het om service en kwaliteit van de hard werkende mannen en vrouwen gaat in de werkplaats, ben ik ook zeer tevreden, ook zij verdienen waardering voor de goede prestaties die zij leveren aan je auto. Zelfs bij vragen of suggesties om ergens elders even naar te kijken, doen zij dat zonder problemen. Kort om, alles wordt in goed overleg geregeld en heb ik tot op heden geen opmerkelijke dingen mee gemaakt. Ik raad dus zeker aan om met uw Volkswagen, Audi, Seat of Skoda in Emmerloord voor onderhoud en service even langs te komen!

Topservice!

Voor een diagnose/spoedreparatie word je altijd snel geholpen. Betrouwbaar en heel klantvriendelijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden, blij dat ik hier terecht gekomen ben.

Onlangs een prachtige '21 Superb iV met 5dkm op de teller gekocht. De afstand tussen mijn woonplaats en autobedrijf vdH was aanzienlijk maar bij aankomst voor een testrit bleek de auto niet anders te zijn dan de foto's al deden vermoeden; om door een ringetje te halen! Auto en uiteindelijke koopprijs waren netjes in balans, fair onderhandelgesprek en evt. inruil van mijn oude auto was ook bespreekbaar tegen een eerlijke bod. De Skoda werd na grondige cleaning en poetsbeurt keurig volgens afspraak overgedragen bij aflevering. Ik heb werkelijk geen noemenswaardig puntje gevonden welke nog aandacht vereist en ik ben een pietje-precies! Vragen die ik tussen de dag van overeenkomst en het afhalen nog gekregen had werden stuk voor stuk vakkundig beantwoord en kreeg nog een lekker flesje wijn mee. Met volle overtuiging raad ik mijn vrienden en bekenden dit bedrijf aan voor hun evt. volgende auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring met garage v/d Heide is positief en prettig

Wij kwamen voor de eerste keer bij deze garage en zijn prettig ontvangen en geholpen om een keuze te maken voor de aankoop van een auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima, duidelijke en volledige informatie en afspraken.

Prima zaken doen: duidelijke en volledige informatie en afspraken.

super

Goed meedenkend met de klant wat hij of zij wil . Zeer betouwbaar Wij zijn aller vriendelijks geholpen door Harwin de Noord. Gaf gelijk een goed bod voor onze mercedes. Onderhandeling was soepel en kwamen snel tot een deal. Voor de aflevering werd ruim de tijd genomen met goede uitleg. Harwin heeft verstand van zaken en weet waar hij over praat. Fijn dat je een mooi alternatief hebt geboden voor in deze tijd moelijk te leveren elektrische ID volkswagens . BEDANKT voor de aanschaf van onze ID5 . Astrid en Reijnoud Minnee

• Deskundigheid/Vakmanschap

alsof je een koop sluit bij een goeie vriend

Vanaf de eerste kennismaking en oriëntatie voor de aanschaf van een nieuwe auto, voelde het alsof je bij een vriend was die je al jaren kende. Bij aflevering, twee maanden later, was dat gevoel er opnieuw. Het kan zijn dat de leeftijden van de verkoper niet veel verschilt met de koper. (beide 'in de zestig'). Goed beschouwd hebben we nauwelijks intensief gesproken over de kwaliteiten van de nieuwe elektrische auto, maar over het motief om de auto bij Van der Heide te kopen. De uitleg bij aflevering was voor deze gelegenheidsvrienden (koper en verkoper) een ontdekking van al het elektronische vernuft. Ik zou de volgende auto met de ogen dicht durven te bestellen. Als ik nog een tip mag geven, is dat het instellen van een klein aankoopprotocol. De koper krijgt dan geprogrammeerde instructies wat er zoal aan procedures wordt doorlopen en wat er aan documenten wordt uitgewisseld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, en zeer klant vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima ontvangst en afhandeling van aankoop en inruil auto.

Ik had een electrische Kia Niro op het internet gezien , die ik graag wilde hebben. Altijd benzine gereden, maar had mij vooraf laten inforneren over electrisch rijden. Bij van der Heide aan het juiste adres. De auto ( een uit Duitsland geimporteerde auto ( < 50 km) werd voor mijn eerste bezichtiging ( stond buiten) nog even gewassen. Er werd direct ( voor mij ) een redelijke inruilprijs voor mijn oude auto geboden. Ik werd goed geinformeerd over de verdere afhandeling, waaronder de subsidie die ik kon krijgen. Bij het afhalen van de auto heb ik nog een keurige uitleg gekregen over het bedieningspaneel van de auto ( nieuw) voor mij. De verkoopmedewerker nam hier uitgebreid de tijd voor. Ik ben zeer tevreden met de auto weggereden.

Positief

Prima bedrijf

Goede behandeling en vriendelijke verkopers

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Alles prima volgens afspraak geregeld

Eerst op afstand, later persoonlijk. Zeer prettig.

Topper

Snel een goede service

Warm bad!

Zeer prettige ontvangst, meedenkend, verstand van zaken, goed advies, scherpe inruilprijs, hele netto auto's. Keurig afgeleverd, prima nazorg. Kortom, echt een aanrader!

• Service N.v.t.

no nonsens

Deze week onze VW Tiguan opgehaald. Begin december auto ingeruild tegen een scherpe prijs zonder verder gedoe. De Tiguan ook voor een nette prijs. Levering kon pas in januari i.v.m. de feestdagen. Was verkoper Gerard eerlijk en duidelijk over. Tussen aankoop en aflevering nog tweemaal mail contact gehad waar snel en correct op werd gereageerd. Aflevering was niets op aan te merken. Duidelijk uitleg en de auto zag er uit als nieuw. Dus iedereen tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed en betrouwbaarbedrijf Ik was zelf wantrouwig maar Rhandy heeft mijn vertrouwen gewonnen! Het duurde wat langer als verwacht maar ook daar wist autobedrijf van der heide mee om te gaan. Wij maken reclame in Brabant…

Denken met de klant mee

Mijn golf gte had de hybride accu stuk , Ik werd door randy op de vingers getikt, dit is mogelijk garantie werk ( auto gekocht bij een andere garage ) hij namde tijd voor ons om het uit te zoeken waar ik heen moest bellen etcetera. Ga ik ooit weer voor een VW dan ga ik zeer zeker naar VW VAN DER HEIDE IN EMMELOORD

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch begeleid bij de aankoop van onze nieuwe auto!

We kregen duidelijke en uitgebreide informatie en een zeer reële inruilprijs. De verkoper had veel aandacht voor ons en dacht goed met ons mee tijdens het gehele proces.

Prima bedrijf!

Telefonisch zaken met dit bedrijf gedaan, bij aflevering bleek alles keurig netjes te kloppen. Fijne ervaring waarvoor mijn dank!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Open communicatie, goed bereikbaar en goede service

Open gesprekken over de mogelijkheden rond de aanschaf en inruil van de auto. Geen probleem om nog wat zoekende te zijn. Na de keuze te hebben gemaakt alles netjes en snel in orde gemaakt. Makkelijk communiceren en goed bereikbaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Op alle vragen antwoord en zo nodig uitleg gekregen. auto keurig afgeleverd in paar dagen tijd. Prettige sfeer.