• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruim drie weken geleden is er een eerste contact geweest met de heer Nour-Dine Hounchou over de aanschaf van een nieuwe VW Sportsvan met inruil van onze VW Sportsvan. Zojuist hebben wij onze nieuwe VW Sportsvan opgehaald bij de heer Hounchou. Van begin tot einde was het een zeer prettig contact. Op al onze vragen kon hij een goed antwoord geven. Het resultaat is dus uiteindelijk een nieuwe auto.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn door Gerard Vos deskundig en professioneel geholpen. Met onze inruil auto hebben we kosten-transparant een nieuwe auto bij Gerard kunnen aanschaffen. Opvallend is vooral de klantvriendelijkheid en betrokkenheid van dit bedrijf. Sterk aan te bevelen. Fam R. Kloppenburg, Geldrop.

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed geholpen door verkoper Randy. ze staan voor kwaliteit Het was de moeite waard vanuit Limburg :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk bedrijf goed geholpen door rhandy.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geholpen door Randy.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nieuwe auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed, eerlijk, betrouwbaar autobedrijf. Ze doen wat ze beloven, nemen de tijd voor je als klant. \r\nJe wordt altijd hartelijk ontvangen. \r\nNet mijn 2e VW Up! gekocht, scherpe deal gesloten. \r\n\r\nSuper blij mee!\r\n\r\nBij deze wil ik alle medewerkers van Autobedrijf van der Heide hartelijk bedanken. Zonder jullie had ik mijn vrijheid op de weg niet terug gekregen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen zonder vervelende druk van de verkpper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we hadden een heel vriendelijke man hij hete Rhandy \r\nna wat bellen voor de verzekering mochten wij een proefrit maken opa durfde niet Rhandy legde alle knopjes uit en dat je niet je linkervoet mag gebruiken\r\nin de Seat Arona \r\n\r\ngr. niels

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren onze \"nieuwe\" auto opgehaald. Maakt alle verwachtingen waar. Goede service en eerlijke verkoper. Een deukje in het dak hadden we zelf niet gezien en is nog voor oplevering hersteld. Rhandy, bedankt!! Ook bij een volgende auto houdt de afstand ons niet tegen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte golf 7 prima inruil prijs gekregen voor mijn polo\r\nAlles top geregeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een (gebruikte) golf 7 gekocht bij Rhandy. Vanaf het eerste contact alleen maar positiviteit. Prima meegedacht en opties gegeven om mijn auto helemaal naar wens te maken en dat is zeker gelukt. Prijs/kwaliteitverhouding helemaal top! Kortom: hele dikke pluim voor dit gehele bedrijf en dan vooral Rhandy\r\nGroeten Gerrit uit Rosmalen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 10 jaar ervaring net Autobedrijf van der Heide, waarbij we altijd goed zijn geholpen, waren we toe aan vervanging. Rhandy heeft erg zijn best gedaan om ons te helpen bij het maken van een verantwoorde keuze. We zijn erg blij met deze aanwinst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige behandeling, klant vriendelijk, goede service inclusief auto thuisgebracht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na zeventien jaar gereden te hebben met onze auto was het tijd voor een nieuwe (tweedehands) auto. Gezocht op internet en uiteindelijk bij Van der Heide auto\'s in Emmeloord terecht gekomen. Waren verrast over de ongedwongen sfeer en vriendelijkheid van de medewerkers. Rhandy heeft ons goed geadviseerd en gaf ons de tijd en ruimte om onze eigen keuzes te maken. Kortom we zijn erg blij met onze nieuwe Polo. Herman Rensema

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezier contact en professionele benadering. Erg tevreden over het geheel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk en goed contact gehad. Randy dacht goed met ons mee. Uiteindelijk hebben wij Volkswagen Touran gekocht. Prima service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als administrateur (te Rotterdam) zijnde moest ik op zoek naar een Seat Arona voor een medewerker uit Breda.\r\nOndanks de grote afstand hebben we uiteindelijk hier de nieuwe auto, binnen 3 dagen, gekocht dit vanwege de eerlijke, duidelijke en snelle manier van communiceren door Rhandy. Prijsstelling was ook helder en het verhaal was en bleef eenduidig. Service, ook achteraf, was klasse. Zo was er vooraf een haal/brengprijs afgesproken wat achteraf goedkoper uitviel en we dus ongevraagd voor een lager bedrag zijn belast.\r\n\r\nAls we in de toekomst een auto moeten zoeken zullen we Rhandy zeker weer benaderen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief en klantvriendelijk bij onaangekondigd binnenvallen nav melding van het bandenspanning-systeem

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf door een kleine miscommunicatie heb ik mijn vorige recensie niet al te best ingevuld \r\nik wil dit goedmaken \r\nmet name Randy heeft zijn uiterste best gedaan zaken op te lossen wat ook gelukt is \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vrouw kreeg pech. Snel en vakkundig geholpen met haar Skoda Yeti door van der Heide. Top !!

Over Autobedrijf Van der Heide B.V.

Filter op Taal