Goede verkoper

Via internet een mooie VW T Rock bij dit bedrijf gezien, was van plan om een nieuwe auto bij mn eigen dealer te kopen maar na een proefrit wist Randy Poelstra mij over doen besluiten toch voor deze bijna nieuwe auto te kiezen. Top Randy, we zien elkaar laterrrrrrrrrr

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Alles volgens afspraak afgehandeld.

Een Seat Ateca gekocht. Geholpen door Rhandy Poelstra. Alles goed behandeld en deskundig geholpen. Ga vast na een paar jaar weer terug. En raad vrienden en familie ook aan om daar te kijken.

Tevreden

Na 3 jaar tevreden gereden te hebben met T-Roc die ik ook bij Van der Heide gekocht heb toe aan iets anders. Via internet in contact gekomen met Rhandy en na mail en what’s app contact met goed inruil voorstel gekomen op mooie T-Roc DSG. Inmiddels auto opgehaald en zijn uiterst tevreden over de gang van zaken. Zal zeker in de toekomst weer bij Van der Heide terug komen.

Tevreden.

Bij de aanschaf van een VW ID 3 prima geholpen door Rhandy Poelstra. Afspraken worden nagekomen en een eerlijk verhaal. Prettig bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoekende naar een nieuw VW, via internet kwam ik bij van der Heide in Emmeloord terecht. Na eerst een telefoontje gelijk al een goed gevoel, dus afspraak gemaakt om meer uitleg te krijgen over de VW Tiguan. Vriendelijk ontvangen met koffie door RANDY POELSTRA auto bekeken en proefrit gemaakt Hierna duidelijke uitleg gehad, toen bleek dat bij RANDY veel mogelijk was, denkt goed met jou mee en geeft een goed en aantrekkelijk advies. Ik hoefde niet lang na te denken dus gelijk beslist tot aankoop. Na 2 weken heb ik deze geweldige auto opgehaald helemaal naar wens klaar gemaakt. Ben zeer tevreden met deze aankoop. en ook niet onbelangrijk vriendelijke mensen daar (Ik heb jaren lang ervaring met het kopen van nieuwe auto’s maar dit is een top bedrijf.)

Fijne ervaring!

Tijdens mijn zoektocht naar een Volkswagen Up! kwam ik via internet bij autobedrijf Van der Heide uit, die een mooie Up hadden staan die aan mijn wensen voldeed. Na telefonisch contact kon ik binnen dezelfde dag nog langs komen om te kijken en een proefrit te maken. Hier werd ik fijn en doelgericht geholpen door Rhandy Poelstra. Bij het ophalen van de auto dacht hij perfect met me mee, door te regelen dat ik op het station opgehaald werd, die een halfuur rijden van de zaak vandaan is. Daar aangekomen stond de auto er helemaal fantastisch bij en werd ik wederom uitstekend in een hele fijne sfeer geholpen. Het laagdrempelige contact via Whatsapp zorgde ook voor een persoonlijke en prettige ervaring. Samenvattend zou ik een bezoek aan dit autobedrijf dus zeker aan anderen aanraden :)

Goed gevoel!

Na een prettig telefoongesprek en WhatsAppcontact (foto's) kregen we een goed inruilvoorstel van Nour Dinne. Nog even getwijfeld, maar enkele dagen later toch maar even langsgereden. Met Rhandy binnen de kortste keren de zaak afgehandeld. Voelt de klant goed aan en geeft de zaken op reële wijze weer, nuchter en met humor. Met de lekkere bonenkoffie was de deal gauw gesloten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende ervaring bij de aanschaf van een nieuwe auto

Ik was al een tijdje op zoek naar een jonge, gebruikte Seat Ateca, liefst met weinig kilometers, en vol opties. Op internet had ik er een gezien bij van der Heide. Via e-mail offerte opgevraagd en al heel snel reactie gekregen van Gerard Vos. Een aantal keren via e-mail en telefoon contact gehad, en vervolgens afspraak voor proefrit gemaakt. Zaterdag daarop vanuit Gennep naar Emmeloord gereden, en een paar uur later was de koop rond. Nadat auto op kenteken was gezet, werd ie keurig in Gennep bij ons afgeleverd, en werd m'n ingeruilde auto meegenomen. Ik kan niet anders zeggen dat alles keurig en volgens afspraak door Gerard is afgehandeld. Kortom, een tevreden klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg prettig en vakkundig advies gehad van de Heer Nour-Dinne Hounchou, hij had alle tijd. Erg prettig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op zoek en gevonden bij Nour-Dinne Hounchou DE ID.3 MAX!!

De klantvriendelijkheid, vakkennis, tegemoetkomendheid en betrouwbare indruk die Nour-Dinne Hounchou gaf deed ons uiteindelijk een positief besluit nemen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn autobedrijf. zeer tevreden!

recentelijk mijn auto ingeruild voor een Citigo e iv. zeer goed geholpen door Rhandy Poelstra. eerlijk en prettig om zaken mee te doen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service van begin tot eind van de aanschaf

Een Vw transporter kun je overal kopen Bij van de Heide krijg je net iets meer, super service Via internet s avonds bod gevraagd op mijn oude transporter Volgende ochtend direct een keurig voorstel Had nog paar vragen over extra optie s Weer direct antwoord Prijs onderhandeld, voor de middag alles rond en definitieve koopovereenkomst op de mail Datum van levering besproken Bus wordt bij u thuis afgeleverd Bus vandaag geleverd door de jonge enthousiaste verkoper Alles conform afspraak optie s gemonteerd Volle tank gepoetst alles klopt Heerlijk bij dit bedrijf snappen ze wie klant is en wat service is en wat het nakomen van afspraken betekent Kortom volgende bus koop ik daar ook

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig advies en snel geholpen

In mijn zoektocht naar een passende VW ID3 ben ik vakkundig geholpen door Rhandy. De auto was dan ook snel gevonden. Een vervroegde levering was geen probleem. Het spreekt dan ook voor zich dat ik erg blij ben met mijn nieuwe auto! Vragen over de auto worden ook na de verkoop snel beantwoord. Ik beveel het bedrijf aan en ik kom zeker nog eens terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nadat ik de verkoper Nour-Dinne had verteld naar welke auto ik op zoek was. Ging hij op zoek, snel was de auto gevonden en binnen budget. Wat ben ik blij met mijn “nieuwe” auto.

fijnen gast vrij autobedrijf

gastvrij , ondanks er corona is hebben we in 4 auto gereden om te testen , en de VW Tiguan geworden rijd top . we zijn netje behandeld door de heer Nour Hounchou

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede onderhandelaar Rhandy Poelstra !

Via internet bij Autobedrijf Van der Heide gekomen en nadat deze een mooie offerte had gestuurd van onze auto vanuit Amsterdam naar Emmeloord gereden .Na een goede onderhandeling en eerlijk verhaal een Skoda Karoq gekocht ,en van Rhandy nog als extra een mooie aanbieding gehad van bijpassende dakdragers.

top service!

goed geholpen en top auto!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch geadviseerd bij de aanschaf van onze nieuwe T-cross

Bij de aanschaf van onze nieuwe T-cross zijn wij op een voortreffelijke en vriendelijke manier door verkoper Gerard Vos geadviseerd.

goede service

Ik heb onlangs een auto bij Van der Heide BV gekocht. Dhr. N Hounchou heeft ons speciaal laten ophalen en terug brengen naar Lelystad. Dhr. N. Hounchou was zeer vriendelijk en heeft ook nog geregeld dat onze nieuwe auto vanuit Emmeloord naar Almere werd gebracht. Zeer goede sevice en vriendelijk personeel. Top !

Goed geholpen door gerard

Ondanks de corona regels alles goed geregeld regelmatig telefonisch contact en mail met Gérard auto ook op de beloofde datum op kunnen halen kan geen minpuntje vinden bij aflevering ipv een fles wijn een jerrycan met ruitensproeier vloeistof meegekregen is goed over nagedacht de volkswagen polo rijd erg fijn en zou zo weer zaken doen met Gérard en ga jullie zeker aanbevelen

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Goed geholpen

Goed geholpen door rhandy op afstand! Goeie communicatie en duidelijkheid+ nadenke n!

Volkswagen tcross

Gister en de afgelopen week ontzettend goed geholpen door Rhandy poelsta! Als jongens droom in een nieuwe auto rijden Wie wil dat niet .. Rhandy heeft het voor elkaar gekregen ! Rhandy heel erg bedankt voor je hulp en het goede advies ik kom zeker bij jullie terug !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Meer dan uitstekend geholpen door Rhandy Poelstra !

Na het maken van een telefonische afspraak, bezochten wij 4 uur later Rhandy Poelstra. Hij heeft "alles uit de kast getrokken" om ons een aantrekkelijk aanbod te doen voor een jonge tweedehands auto en dat leidde tot een zeer geslaagde "deal". We hebben een Skoda Karoq kunnen aanschaffen van 9 maanden jong en met slechts 7000 KM op de klok. Wij vonden het een feest om met deze openhartige aardige man zaken te doen en hopen hem over enkele jaren nog steeds bij Van der Heide aan te treffen ! Bedrijfsleiding Van der Heide: zuinig zijn op deze frisse initiatiefrijke medewerker. Zo kom je er niet veel tegen !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige id3 gekocht en super deskundig geholpen door Rhandy.

Super!

Een tijdje geleden een auto gekocht bij rhandy, super te vreden over de service en klantvriendelijkheid! Ik zou deze autogarage zeker aanraden en hier gaan wij terugkomen!