Zeer prettig, niet opdringerig en doelmatig met resultaat

Goede ervaringen met Nouri- Dinne Hounchou met wie we een afspraak hadden gemaakt. Na een goed gesprek en voldoende informatie over de tCross, een proefrit gemaakt en tot een deal gekomen. Een week later een goede en prettige afwikkeling door Rhandy Poelstra. Een zeer klantvriendelijk bedrijf om aan te bevelen.

Goed en professioneel geholpen

Na een afspraak te hebben goed ontvangen door Gerard Vos. Proefrit gemaakt en daarna snel tot een akkoord gekomen. Omdat Gerard op vakantie gaat heeft hij de aflevering aan zijn collega overgedragen wat allemaal geregeld was.

Correct

Auto op afstand gekocht, en laten afleveren. Bij afleveren bleek er toch iets mis te zijn. Dit is zonder enige discussie opgelost! Verkoper heeft me keurig te woord gestaan en geholpen met het oplossen van het mankement.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig bedrijf met goede service!

Beste Rhandy, Ik heb een paar weken geleden een bij Rhandy een Skoda Kodiaq gekocht. Nadat ik een proefritje had gemaakt zijn we snel tot een koopovereenkomst gekomen. Voordat ik tekende heb jij mij nog eerst wat alternatieven aangeboden, zodat ik de juiste keuze kon maken. De auto was snel gereed en werd hoogstpersoonlijk bij mij in Den Haag gebracht door Rhandy. Als ik één minpuntje op moet noemen, dan is het dat je NIET verteld hebt dat het een ingevoerde auto is. Ik vind dat dit eigenlijk wel had gemoeten.....Verder een keurig bedrijf! Ik zou er zeker andere mensen naartoe sturen en zelf in de toekomst weer terug keren. Succes Rhandy en ga zo door.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig geholpen, personeel erg vriendelijk!

Vandaag hebben we onze nieuwe auto opgehaald. Alles was top geregeld! De auto zag er mooi uit en we gaan nu genieten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super klantvriendelijk en zeer deskundig geadviseerd !!

Na 3 jaar een VW Polo te hebben gereden was ik wel weer eens toe aan wat anders. Door zeer deskundig advies door Gerard Vos hebben we mijn wensen op een rijtje gezet. Hij heeft ruimschoots de tijd voor mij genomen en was zeer klantvriendelijk. Ik rijd nu een VW Tiguan en ben hier zeer blij mee. Dank je wel Gerard Vos, dit was een prima keuze.

Klantvriendelijk en geduldig

Eind december kwamen we voor het eerst bij dit mooie autobedrijf terecht om ons te oriënteren op een andere auto. Wij werden vriendelijk en behulpzaam geholpen door Rhandy Poelstra. Ook hebben we een proefrit gemaakt, maar tot een koop is het toen nog niet gekomen. Begin juni zijn we weer teruggegaan naar van der Heide en werden weer door Rhandy te woord gestaan en geadviseerd. We hebben uiteindelijk onze keuze gemaakt dankzij het geduld en meedenken van Rhandy. We zijn heel tevreden met onze nieuwe Skoda .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goede Dealer met vriendelijk en zake deskundig personeel.

Via internet bij Autobedrijf Van der Heide B.v. terechtgekomen. Met Rhandy Poelstra een afspraak gemaakt om een Audi Q2 te bekijken. In Emmeloord heel goed ontvangen, Auto bekeken, inruilprijs vastgesteld en proefrit gemaakt. Zo snel ging het, zeker door toedoen van Rhandy : Zake deskundig en zeer behulpzaam. Aflevering een week later was perfect, goede uitleg bij aflevering en gedaan wat afgesproken was. Voor een volgende keer zou zeker weer zaken willen doen met Rhandy Poelstra.

• Service N.v.t.

Tevreden en blij !

Al een tijdje auto’s aan het kijken. Bij van der Heide werden we op 4 juni geholpen door Rhandy Poelstra , hij luisterde naar onze wensen en vandaag haalden we onze T-Roc. Afgelopen dagen goed contact over wat er nog bij auto moest ! Vandaag nam Rhandy alle tijd om uit te leggen hoe alles werkt. Fijn iemand die de tijd neemt en goed luistert , zeker voor ons als 70+ ers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verzorgd bedrijf, mooie auto’s en behulpzaam personeel

Laat in de middag aangekomen vanuit Brabant om een auto te bekijken en een proefrit te doen. Uiteindelijk zeer tevreden en wilde graag tot koop overgaan. Behulpzame medewerker Rhandy heeft ons super snel geholpen om alle papieren in orde te maken voor sluitingstijd zodat we niet nogmaals een ritje vanuit Brabant hoefde te doen en met onze “nieuwe” auto naar huis konden rijden. Chapeau!

Erg klantvriendelijk

Wij zijn erg goed geholpen door Nour-Dinne Hounchou. Hij heeft goed met ons mee gedach! Ik kan niets anders zeggen dan dat we erg goed geholpen zijn. Ook zijn we natuurlijk erg blij met onze nieuwe aankoop. En dat extra stukje service wat meneer Hounchou gegeven heeft maakt dat we zeer tevreden zijn.

Service+

Begin juni een VW Golf aangeschaft bij Van der Heide, prettig zaken gedaan met Rhandy. Een dag na het in ontvangst nemen bleek dat de Golf een software update nodig had, deze werd onmiddelijk uitgevoerd; de auto werd thuis opgehaald en dezelfde dag teruggebracht. Bedankt voor de uitstekende service!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Uitstekende service

Ik heb bij van der Heide mijn Caddy van bijna 3 jaar ingeruild voor een nieuwe. Randy Poelstra had een mooi inruil voorstel gedaan en daar ben ik op ingegaan. Ik ben al jaren een tevreden klant bij van der Heide en zij kwamen met het voorstel om eens te kijken naar een andere. En zoals ik gewend was is alles perfect verlopen en rijd ik nu weer in een mooie nieuwe Caddy. Bedankt voor de fijne en vlotte koop. Mvg Jan van den Ouweland

Nieuwe auto

Na 15 jaar in een Golf Variant gereden te hebben was onze Golf aan vervanging toe. Vanwege de goede ervaringen opgedaan bij de servicebeurten van onze Golf hadden we besloten om weer voor een nieuwe Golf te gaan. In ons contact met Rhandy werden we bij de hand genomen om enige auto's te bekijken. Al vrij snel werd onze aandacht getrokken door een bijzonder mooie Passat die uiteindelijk door ons werd gekocht. Ondanks onze goede ervaringen met Volkswagen werden we toch weer verrast door de bijzonder hoge mate van kennis en service gerichtheid van Rhandy. Ook na de koop en elke keer als we wat te vragen hadden stond hij voor ons klaar om ons uiterst vriendelijk te woord te staan. Zelfs om, na de aanschaf van onze nieuwe Passat, de telefoon in te stellen in de apparatuur in de auto zodat we boete vrij konden bellen tijdens het rijden. De Passat is een top auto en Rhandy een topadviseur.

Super service!

Was al een tijd aan t zoeken voor een auto, en terecht gekomen bij Van der heide! Na een proef rit gemaakt te hebben helemaal tevreden! Snelle en goeie service! Antwoord op al je vragen in on denk bare snelle tijd! Bedankt Rhandy & van der heide!

Prettig zaken doen!

Vandaag, 14 mei is onze VW T Cross afgeleverd bij vd Heide door Randy. 14 Dagen geleden een mooie deal kunnen sluiten bij Randy en 2 mooie Skoda Fabia's ingeleverd voor één zwarte VW T Cross. Menige verkopers kunnen nog wat leren van Rany, hoe fijn het is om als koper als koning behandeld te worden en met leuke gesprekken en een mooie aankoop kunnen afsluiten naar onze tevredenheid. Een verkoper die klaar staat voor zijn gasten en meedenkt bij de aanschaf van een auto. Gewoon een TOPverkoper die Randy bij vd Heide! Randy nogmaals onze dank en veel succes.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraken goed nagekomen en auto keurig afgeleverd.

Erg prettig zaken gedaan met Rhandy: 2 weken geleden voor een klant een VW e-up aangeschaft, prettig afspraken gemaakt met Rhandy en de auto is vandaag conform deze afspraken keurig op een trailer bij onze gezamenlijke klant afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima contact, helaas niet tot aanschaf gekomen

Ik was op zoek naar een auto voor mijn ouders. Uiteindelijk helaas niet doorgegaan, maar ik zou er meteen naartoe gaan bij een volgende aanschaf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en een goede prijs

Afgelopen vrijdag mijn Seat Arona mogen ophalen. Van te voren duidelijke informatie mogen ontvangen over de verzekering ervan. De auto is super netjes volgens afspraak afgeleverd door de top verkoop adviseur: Rhandy. Alles wat netjes doorgenomen is in het gesprek en tijdens de verkoop, zijn prima nagekomen. Er is meegedacht in mijn vraag en daardoor heeft Rhandy ons een gedegen advies gegeven. Wij zijn er blij mee! De auto rijdt fantastisch!

Fantastische service, goede communicatie

Via mijn leasemaatschappij een ontzettende mooie Volkswagen Golf 7 mogen uitzoeken. Van begin tot eind verliep alles erg soepel en werd ik constant op de hoogte gehouden omtrent de status. Johan bedankt voor de uitstekende service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel en vriendelijk personeel & Heel blij met de aankoop van een Audi A3

Na een aantal vrijblijvende proefritten met verschillende auto's de keuze gemaakt om een Audi A3 te gaan leasen op de zaak. Een auto van enkele jaren oud met nog weinig gemaakte kilometers voor een mooie prijs kunnen bemachtigen. Het contact met mederwerker Rhandy die mij hielp in het traject was goed. Professioneel, duidelijk en ook belangrijk, altijd gezellig.

Prettige ervaring

Op een plezierige manier de auto die ik op internet ( viabovag) zag kunnen proefrijden. Met dhr Johan Oostijen op een prettige manier zaken kunnen doen. De auto is zoals afgesproken thuis keurig afgeleverd .

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Goede service en zeer concurrerende prijzen.

Aardige mensen. Niet opdringerig. Heerlijk relaxed. Je krijgt heel veel auto voor een aantrekkelijke prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Modern bedrijf met snelle service

Zeer klantvriendelijk bedrijf met uiterst vriendelijke en bekwame en vakkundige medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig, vriendelijk en geweldige service!

Een mooie auto gekocht bij Rhandy! Goed en vriendelijk advies gekregen over de auto die bij mij past. Blanco het bedrijf bezocht en nu met een geweldige auto voor de deur. Bedankt voor de geweldige service Rhandy!