Zeer tevreden over dit bedrijf.

Na onze proefrit is voor de tweede rit verkoper Gerard Vos met ons meegereden om alle mogelijkheden van de auto te laten zien. Na aankoop is bij het ophalen van de auto ruim de tijd genomen voor uitleg over de auto en om onze vragen te beantwoorden . Wij zijn erg blij met onze VW TROC en met autobedrijf van der Heide.

Perfecte auto geleverd

De markt voor Audi Q4 is heel dun en het bestellen van een nieuw exemplaar impliceert een wachttijd van 4 a 5 kwartalen. Van der Heide wist ons evenwel toch snel een exemplaar ( met weliswaar enige kilometers op de teller) te leveren dat zij op voorraad hadden. Precies wat we zochten, waardoor we aan deze aankoop de voorkeur gaven boven een alternatief in onze eigen regio (Zuid Holland).

Auto-inruil soepel geregeld

Het was een vlotte en prettige ervaring om mijn ID-3 in te ruilen voor een ID-4. Door omstandigheden liet het even op zich wachten, maar daardoor was de inruil ergens halverwege ook nog mogelijk, wat voor mij voor mijn werk heel fijn was. Kortom: vlot en soepel geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aankoop en aflevering: alles klopt!

Het is (voor mij) even een stukje rijden naar Emmeloord, maar het was het helemaal waard. Ter plaatse uitstekend geholpen en van de nodige info voorzien. Bij aankoop diverse afspraken gemaakt en die zijn alle zonder problemen nagekomen. Auto werd keurig thuis afgeleverd op de afgesproken dag en voor vertrek uit Emmeloord en tijdens de reis voldoende info over het exacte afleveringen tijdstip. Van de aflevering wordt een keurig rapport opgemaakt. Absoluut zeer tevreden over van der Heide!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes behandeld en duidelijk en goed geholpen

Afspraak gemaakt netjes een bevestiging gekregen en een dag voor de afspraak nog een herinnering ontvangen. Service is top leen auto mee gekregen zonder extra kosten en de afgesproken reparatie top uitgevoerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed bedrijf met auto die eruit zien zoals ze beschrijven.

Na een goede proefrit snel en netjes zaken gedaan. En nu hebben we een net gepoetste auto en volgens afspraak geleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op correcte wijze iedere keer geholpen

Ik heb nu mijn 2e nieuwe auto gekocht bij van der Heide, ben zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen met nieuwe auto.

Wij zijn bij Rhandy geweest van Van der Heide voor onze nieuwe auto. Vooraf vriendelijk en netjes te woord gestaan telefonisch voor alle informatie. Prima ontvangst in Emmeloord en tevreden (met nieuwe auto) naar huis gereden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In mijn zoektocht naar een nieuwe auto maakte ik kennis met vd Heide. Ik ben zeer goed geholpen en de service tijdens het aankoopproces en daarna is van hoog niveau.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service. Geweldig om te zien dat er tijd voor je wordt genomen.

Heb op 25 augustus jl. mijn Kia EV6 opgehaald bij Van der Heide. Prima ervaring. Goede uitleg van de verkoper (Christian) die echt tijd voor je neemt om je in de details van de techniek van de auto een goede kickstart te geven. Top!

Prettige en snelle service

Prettige communicatie, er werd de tijd genomen voor het bekijken van de mogelijkheden, en de auto werd op verzoek nog sneller klaar gemaakt voor levering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijk bedrijf met een uitstekende service

Advertenties kloppen, prijzen kloppen en service klopt.

van tip naar aankoop in 14 dagen

Na een tip over een passende Volkswagen T-Cross was ik snel overtuigd van de vele voordelen. Ik heb in alle rust (op vakantie) dingen op een rijtje gezet en eenmaal terug was het heel snel geregeld allemaal. service loopt vanaf de tip, via een reminder om op tijd te verzekeren, de juiste papieren mee te nemen tot en met de afspraak voor afhalen. Bij afhalen nog een korte instructie over de mogelijkheden van de auto met de afspraak om altijd te bellen bij vragen. Een volle tank en rijden maar.... Zeer tevreden, dus.

Super service

Rhandy heeft me prima geholpen bij de aankoop. Alles goed geregeld! Bedankt.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

alles naar tevredenheid

goede gesprekken gehad ,ik had wat twijfel over mijn aankoop, maar wist mij te overtuigen.

Gewoon goed

Aankoop verliep vlot. Afspraken worden nagekomen. Vriendelijke mensen. Aflevering was ook prima en behulpzaam bij vragen en uitleg. Gaf een goed gevoel.

Fantastisch

Tijdens mijn zoektocht naar een elektrische auto, kwam ik al snel bij Autobedrijf van der Heide uit. Erg vriendelijk en duidelijk geholpen door Harwin de Noord, vandaag mijn mooie e-up mogen ophalen! Hij stond glimmend klaar in de showroom en een duidelijke uitleg gekregen, ontzettend bedankt!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op alle gebied zeer goed.

Zeer behulpzaam, klantvriendelijk, duidelijk en deskundig. En volgens ons betrouwbaar.

Vriendelijk, betrouwbaar, goed advies

Eerste kennismaking met dit bedrijf. Geen gladde autoverkoper, maar meedenkende, goed adviserende verkoper.

Prettig

Fijn snel zaken doen. Rhandy heeft snel en accuraat gehandeld. Prijs was eerlijk en goed uit gelegd. Auto is precies zoals omschreven en netjes gepoetst afgeleverd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect en lekker vlot verlopen

Fijne mensen, alles snel geregeld en nieuwe elektrische auto's uit voorraad leverbaar. Super!

Vriendelijke benadering

Je wordt vriendelijk ontvangen en ik vind de inruilprijs ook scherp. Alleen communicatie via mail zou vlotter kunnen.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Prima service!

wij zijn zeer fijn geholpen bij de aanschaf van onze Volkswagen ID3; goede voorlichting, er was tijd voor al onze vragen, etc.

Prettige ervaring!

Inmiddels een jaar in het bezit van een nieuwe Skoda Octavia, auto bevalt goed. Tot nu toe geen problemen gehad!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima autobedrijf, goede voorlichting over elektrisch rijden

Gesproken met verkoper Gerard. Prima gesprekken. Goede voorlichting. Geeft vertrouwen. In mijn ogen betrouwbaar bedrijf. Cijfer 9, omdat 1 mail niet werd beantwoord, maar met telefoontje snel opgelost. Voor de rest uitstekend.