Geachte heer Van der Wal, Bedankt dat u feedback aan ons levert over de geleverde auto. Wij vinden het erg vervelend dat wij op dag van levering achter de strepen in het scherm kwamen. Mijn collega Nour-Dinne heeft dit op dag van de levering met u besproken en ter plekke de Kia Dealer in Lelystad gebeld. In verband met de lopende fabrieksgarantie moet het herstel plaatsvinden bij een Kia dealer en mogen wij dit als Van der Heide niet zelf herstellen. Wij betreuren uw ontevredenheid, hoe kunnen we het verder voor u oplossen? Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager
Dag Henny, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te vernemen dat je goed geholpen bent! Het is goed dat je deze feedback gedeeld hebt, samen met onze klanten kunnen wij onze service telkens verbeteren. We tanken daarom graag je auto nog even voor je af zodra je in de buurt bent! Heel veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf van der Heide
Beste Rainel, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. We vinden het erg jammer dat er bij de levering van de auto een beschadiging geconstateerd is. Gelukkig hebben we dit kunnen oplossen door de beschadiging aan de auto bij jou op locatie te laten herstellen. Zoals besproken tanken we je auto graag nog even voor je af zodra je in de buurt bent! Heel veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd