Professioneel

Vriendelijk ontvangst, goede service, geen verkoop praatjes, goede informatie, vriendelijke professionele staff

Prettig contact

De auto gekocht vanuit mijn vakantieadres in Zwitserland, dus de aankoop telefonisch geregeld met Rhandy van het autobedrijf. De contacten verliepen erg goed en wij zijn zeer tevreden met de aankoop.

Hele fijne samenwerking

De afgelopen 10jaar daar klant. Naar alle tevredenheid. Reeds de 4e auto daar gekocht, met reden dat we daar zeer plezierig geholpen worden.

Very good experience overall

I bought a VW Touran and I was satisfied with everything. Very friendly and very professional people. Everything went smooth and the car was delivered to my home exactly on time and in perfect condition.

Bijzonder klantvriendelijke ervaring

Op zoek naar een Seat Arona zijn wij via internet terecht gekomen bij autobedrijf van der Heide. Daar hebben wij tot nu toe geen spijt van gehad. Een zeer vriendelijke ontvangst en heel fijn contact met de eigenaar Nour-Dinne. Uiteindelijk hebben wij voor onze nieuwe auto (jaar oud) in een prachtige uitvoering een hele mooie prijs betaald. Wij raden dit bedrijf daarom van harte aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden, alle afspraken worden goed nnagekomen.

Eind 2019 Škoda Octavia gekocht en heel tevreden. Nette inruilprijs voor oude auto gekregen en nieuwe werd keuring netjes afgeleverd. Deze garage is echt een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig en zeer klantgerichte garage.

Eind november contact gehad met Randy omtrent een Audi Q 3 van mei 2019 met ca 11.000 km op de teller. Twee keer een proefrit gemaakt. Hij bood een reële inruilprijs voor mijn huidige auto. Daarna was de deal snel gesloten. 9 december j.l. opgehaald. De auto was in de staat, zoals afgesproken. Nu ca. 7 weken verder, ben ik nog ontzettend blij met de aankoop. De auto rijdt geweldig. 24 januari even terug geweest voor de afstelling van het alarm. We zijn wederom zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het euvel was snel verholpen. Al met al is dit autobedrijf zeer aan te raden en wat verder rijden zeker de moeite waard. Ze hebben een grote keus aan mooie, jonge auto’s

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige professionele en realistische samenwerking om zaken te doen.

Prima. prettige en ervaren verkoper.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Een ervaring waarvoor je zonder twijfelen van Maastricht naar Emmeloord rijdt

De aantrekkelijke prijzen en de goede reviews op internet waren voor mij de reden om van Limburg naar Emmeloord te rijden voor een eerste bezichtiging van de auto en gesprek. Dit was meteen erg positief. Een oprecht gesprek met duidelijke informatie. Een reden om nogmaals vanuit Limburg terug te rijden om mijn nieuwe aanwinst te gaan ophalen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

met name verkoper Nourdin en team geweldig.

Na een verkeerde keuze, contact gezocht met Nourdin en deze heeft voor mij en mijn vrouw gezocht naar een oplossing waar we ons beide in konden vinden, Nourdin heeft dit geweldig voor ons opgelost en ook het team om hem heen, heeft alles naar tevredenheid opgelost. Nourdin is een geweldige verkoper en denkt ook met je mee als mens en niet alleen zakelijk, top NOURDIN dank je wel voor alles en als de tijd er rijp voor is kom ik zeker weer naar je toe, bedankt voor alles.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel leuk tel. Contact gehad met verkoper.auto via telefoon gekocht.dus was wel spannend..maar auto was dik in orde zoals was gezegt.

Uitstekende service

We zijn snel en professioneel geholpen. Binnen 2 uur na onze koop konden we onze auto al meenemen. Bedankt Rhandy Oosterloo

Goed geholpen

Goed geholpen, en de auto is netjes afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima verkoop traject. Op internet al informatie kunnen vinden wat ik nodig had over de auto. langs geweest om proef te rijden. Beviel prima en daarna auto gekocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig bedrijf en niet opdringerig

Hier is klant nog klant en geen koper

Prima!

Na een proefrit in een auto welke toch niet helemaal bleek te zijn wat ik zocht wees de verkoper (Rhandy) me op een andere auto …….. na daarin een proefrit te hebben gemaakt heb ik die gekocht. Goed dat de verkoper meedacht toen ik mijn gevoel na de proefrit omschreef, want daardoor kwam de andere auto in beeld!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede aankoop en inruil ervaring

Vanaf het eerste telefonische contact met Rhandy een goed gevoel over het autobedrijf. Zeer de moeite waard om vanuit Den Haag (toch niet om de hoek) naar Emmeloord te gaan voor aankoop van onze nieuwe e-Golf. Zelfs nu enkele weken na aankoop nog een paar keer contact gehad over hoe de auto bevalt! Rhandy, nogmaals dank voor de goeie deal van zowel aankoop als (na lang twijfelen) inruil en hopelijk tot de volgende keer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel prettig geholpen door Rhandy bij de aankoop van mijn caddy maxi

Deze garage was nieuw voor mij maar ik ben zeer positief over het verkoopproces ( inruil en aankoop) waarbij Rhandy mij goed heeft voorgelicht en prettig heeft geholpen. Afspraak is afspraak.

Top service!

Goed geholpen door Rhandy en een prachtige auto gekocht!

Uitstekende service

Top garage, volgens afspraak hebben ze mijn auto goed nagekeken uitstekende service en zeer klant vriendelijk ! Hierbij een dikke 10 voor Van Der Heide !

Prima!!

Tiguan gekocht, werd prettig geholpen door Rhandy. Auto is netjes afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie en goede auto tegen mooie prijs

Prima bedrijf met mooie auto’s. Verkopers zijn vriendelijk en deden een mooi bod op onze in te ruilen auto’s. Van der Heide is aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals je van een goed bedrijf verwacht, goed ontvangst!

Ik moest wel even wachten voordat ik geholpen werd. Het was druk en er waren niet genoeg verkopers. Dus kreeg ik eerst een kopje koffie aangeboden. Daarna kwam een assistent verkoper mij vragen of ik een auto op het oog had en of ik proef wou rijden. Na proef rijden moest ik weer even wachten tot er een verkoper beschikbaar was. Daarna ging het snel met de koop. De auto werd een paar dagen later keurig afgeleverd.

Zo koop je een auto

Met veel plezier mijn nieuwe Volkswagen E-golf gekocht bij Rhandy van Van der Heide. Vriendelijk, redelijk en intelligent. Je kunt dus ook auto's verkopen op een aardige manier, en daar kunnen bergen autohandelaren nog wel iets van leren vind ik. Het is niet om de hoek voor me, maar ik rij er met veel plezier voor om.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Topservice, vriendelijk, klantgericht, snel en correct

Na het vinden van de juiste auto is het gehele verkooptraject snel en soepel verlopen, ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.