Uitstekend vriendelijk bedrijf met een goede service

Ik heb bij dit Van der Heide mijn nieuwe Volkswagen id4 gekocht. De wagen was goed geprijsd. We werden uitstekend ontvangen en de auto stond keurig netjes klaar voor een proefrit. (Zeg maar hetzelfde gevoel als vlucht met goede stewardessen). Na ons gesprek met verkoper "Rhandy" hebben wij direct besloten de auto te kopen nadat we onze kleur hadden uitgezocht. Papierwerk ging vlot en de levering netjes zoals afgesproken. Dan begin je met een goed gevoel aan je nieuw auto avontuur. Zo belangrijk is dat! Mijn ouders waren ook mee en ze vonden het een hartstikke leuke dag.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Garagebedrijf waar deskundigheid en vriendelijkheid de boventoon voert

Van der Heide in Emmeloord is een bedrijf met hele mooie occasions van diverse merken en in meerdere prijsklassen. Wij zijn op een ongedwongen zakelijke, deskundige en helemaal naar tevredenheid geholpen, vanaf het eerste contact tot en met de uiteindelijke aflevering. En belangrijk, alle specificaties die bij de auto van onze keuze op de website werden vermeld, zijn meer dan waargemaakt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een autodealer zoals ik ze graag zie

Vorige week een keuke auto gekocht bij dit bedrijf. Aanvraag voor een proefrit verliep vlekkeloos net zoals de communicatie. Fijne verkoper getroffen (Christian) die je gewoon kikker normaal behandeld. Geen overdreven verkoop praatjes maar gewoon lekker eerlijk. Weet ook waar ze het over hebben. Kreeg ook een normale eerlijke inruilwaarde voor mijn oude auto. Ook geen verassingen achteraf zoals afleverkosten etc. De prijs die erop staat is gewoon de prijs. Afleveren ook prima geregeld, auto zag er tip top uit. Al met al een aanrader.

dik voor elkaar

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Keurig geholpen aankoop tot aflevering en daarna.

In de drukke vakantietijd, begin augustus, hebben wij onze VW Tiguan R-line gekocht. We zijn vanaf het proefrijden tot aan de aflevering, voor wie bijgelovig is, vrijdag de 13e, heel fijn en correct geholpen. Toen er toch een lampje op het dash-bord ging branden, we hadden er net een goede 100 km mee gereden, konden we zo terugkomen. En nu? Nu rijden we heerlijk in onze droomauto.

zeer goede ervaring!

Op 3 september 2021 is onze Volkswagen Tiguan Elegance 2021 afgeleverd. Wat een prachtige auto. Het gehele aankoopproces tot en met de aflevering is zeer goed verlopen(afspraken worden goed nagekomen), dankzij de deskundigheid en vriendelijke manier van klantbenadering door de verkoopadviseur de heer Gerard Vos. Het was de moeite waard van Arnhem naar Emmeloord te komen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor de klantvriendelijke behandeling en het gerichtheid.

Mijn beslissing voor de koop met inruil is vlot en aangenaam verlopen gezien de openheid en flexibiliteit van de verkoper. Bijv. Dat ik mijn eerste contact buiten de openingstijd probeerde en respons kreeg. En ook de huidige wijze van afwikkeling was snel en aangenaam ervaren. Met vriendelijke groet, GJB

Tevreden klant

Na 2 proefritten was de keus snel gemaakt en rijden we nu in een bijna nieuwe auto. Service was uitstekend en de prijs was goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een zeer (klant) vriendelijk autobedrijf waar het goed zaken doen is.

Tijdens ons bezoek aan de showroom hebben we een heel leuk gesprek gehad met Johan. En de auto van onze keuze stond keurig klaar voor een uitgebreide proefrit. Vervolgens was de aankoop snel geregeld. Net als de aflevering op lokatie. Allemaal keurig op tijd en volgens afspraak. Kortom: een heel goed gevoel over het bedrijf, maar ook over de aangekochte auto. Het was de rit er naar toe van 185Km meer dan waard. Zeker een aanrader!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goede voorlichting en perfecte aflevering

Christian heeft ons goed geadviseerd over de VW ID.4 die we afgelopen zaterdag hebben opgehaald. De auto stond klaar met de accessoires zoals afgesproken. We rijden er nu een paar dagen in en het is een sensationeel goede auto. Het was voor ons een enorm voordeel dat de auto uit voorraad leverbaar was. De concessies die je dan moet doen aan de gewenste uitvoering wegen daar ruimschoots tegenop. Bedankt voor de goede afwikkeling.

Binnen 30 minuten een nieuwe Skoda Citigo gekocht bij VDH:

We waren opzoek naar een Skoda Citigo. Mijn zoon was voor ons op het internet aan het kijken en vond een mooie voor een goede prijs bij Auto v.d. Heide. Mijn zoon belde met Rhandy of de auto er nog was en of hij deze voor ons wilde vasthouden. Dit was geen probleem. We zijn toen gelijk naar de showroom in Emmeloord gereden en binnen 30 minuten waren we eruit met Rhandy. De auto word eind september afgeleverd maar we hebben er alle vertrouwen in dat dit ook goedkomt.

Vriendelijk en snel

Contact gehad met Rhandy. Vriendelijk, persoonlijk en schakelt snel!

Gewoon goed

We hebben een Skoda Yeti erbij gekocht, dus hebben er nu 2. Bevalt ons uitstekend. We zijn netjes geholpen door Rhandy en alles was snel rond.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn geholpen door Johan, jammer dat kenteken wat verlaat was(overmacht,vertaging RDW) maar uitstekend opgelost door Rhandy.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Uitstekend geholpen bij nieuwe auto

Onlangs een Tiguan gekocht bij vd Heide. Uitstekend geholpen zowel bij bezichtiging als overdracht. Prima service en snelle communicatie via app. Dank Rhandy!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Net voordat we op vakantie gingen een tiguan gekocht. Konden we hem gelijk uittesten naar Spanje. We werden goed en vriendelijk geholpen door Rhandy, en hij deed er alles aan om aan onze wensen te voldoen. De deal was snel gemaakt en inmiddels zijn we al weer 4 weken trotse eigenaars van onze nieuwe auto. Wij vonden het een prettige ervaring om met auto bedrijf van der heide zaken te doen en dan met name de vrolijke Rhandy Poelstra.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, pragmatisch en goede service

Wat een fijn autobedrijf dit! Zochten een ID4. Andere dealers reageerden niet of heel traag op mijn mails en stelden veel en ingewikkelde vragen over de inruilauto. Rhandy Poelstra komt binnen een uur met een net voorstel en levert conform afspraak! Gewoon leuk om een auto aan te schaffen daar!

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer goede begeleiding bij onze aankoop top verkoper die nour-dinne hounchou

super goede ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke ontvangst, door Nour-Dinne Hounchou Neemt de tijd voor je geduld goede uitleg Denkt mee, professioneel en , belangstellend in de mens zelf. Je voelt je op je gemak Goed vertrouwen. Ik raad iedereen aan hier een auto te kopen,

Ronduit uitstekende service

Fijne garage met reële vraagprijzen en inruilprijzen. Wij hebben hier een mooie Seat Arona FR gekocht en een Mini One ingeruild. Goede deal denk ik voor ons en voor de garage. Prettig en snel contact met Rhandy Poelstra en de mensen maken toch het verschil bij zaken doen.

Goed geholpen bij het kopen van nieuwe Skoda Iniaq

Goed ontvangen en geholpen door Nour Dinne Hounchou van Autobedrijf van der Heide bij het kopen van een nieuwe Skoda Iniaq. Aflevering van auto was correct.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top, service zoals het hoort te zijn. Voor ons zeker een 10 !!!!!

Hartelijke ontvangst, duidelijke uitleg over alles, onze verkoper Rhandy Poelstra gaf ons zeer goed advies over alles. Hij was zeer meedenkend en relaxed en gaf ons alle tijd om een proefrit te maken en er goed over na te denken om een goede beslissing te kunnen nemen met uiteraard een lekker kopje koffie. Kortom in één woord fantastisch. Zeer goede service. De aflevering was eveneens super te noemen. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede verkoopafdeling , erg klant gericht

Geen ervaring met onderhoud /service, maar wel met de aankoop en inruil van auto's. Verkoopadviseur Nour-Dinne Hounchou is erg welwillend en neemt alle tijd om voor alle partijen een goede deal te bewerkstelligen die iedereen tevreden stelt. Hij komt al zijn afspraken en toezeggingen na.

Zeer vriendelijk en persoonlijk

We werden op een zeer vriendelijke en niet opdringerige wijze geholpen door Nour-Dinne Hounchou en dat gaf voldoende vertrouwen voor de aankoop van onze nieuwe auto. Ook de houding van het personeel aan de balie was vriendelijk en geeft aan dat het een goed bedrijf is waar zowel klant als medewerker het naar de zin heeft.

Goede Service

Op 16 Juni hebben we bij Garage vd Heide een Volkswagen Polo gekocht. Na veel wikken en wegen heeft verkoper Nour-Dinne ons toch kunnen overtuigen en alle twijfels kunnen wegnemen wat we hadden. Zelfs contact gehad van WhatsApp, waarin allerlei informatie en foto's werden doorgestuurd. Dit was wel erg prettig. We zijn ontzettend blij met onze auto en vinden dit een super autogarage. Dit is inmiddels onze 2de auto wat we hief gekocht hebben en dat vanuit helemaal uit Limburg, dat zegt toch al genoeg!