Vertrouwd en duidelijk

Aanschaf VW , Verkoop adviseur Nour-Donne heeft veel tijd voor uitleg. Geeft een vertrouwd gevoel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goede uitleg en komt na wat ze zeggen

Mijn ervaring is dat ik zeer netjes en vakkundig ben geholpen en heb een goede uitleg gekregen

Goeie deal gesloten

Een nieuwe Skoda Citigo volledig elektrisch aangeschaft. Wat een fijne auto. Ik kreeg meteen een goed inruilvoorstel via de website daarna snel een deal gesloten. Fijn geholpen door Gérard. Ruitenwissers waren niet goed. Later nieuwe set ruitenwissers op mogen halen.

Klantvriendelijk

Klant staat voorop ,er wordt reëel en vlot naar een deal overeen gekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima persoonlijke benadering en service

Nieuwe auto gekocht. Kantvriendelijk / persoonlijk contact (Gerard Vos) en goede inruil. Bij oplevering alle mogelijkheden van boordcomputer uitgelegd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede auto’s voor een eerlijke prijs

Een volkswagen polo gekocht voor een eerlijke prijs. Ik heb de polo nu ruim een halfjaar en ik ben er erg tevreden mee! Een eerlijke prijs en een goed service. Ik weet geen verbeterpunten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geholpen, betrokken, eerlijk en duidelijk

Prima geholpen, eerlijke communicatie en duidelijke afspraken.

Fijne service

Auto gekocht, zaken gedaan met Nour-dinne. Alle afspraken nagekomen. Auto rijdt tot nog toe als een zonnetje. En tot 6 maanden Bovag garantie. Ik raad dit bedrijf aan.

Van harte aan te raden

Een zeer prettige ervaring - er werd goed geluisterd - geen verkoop druk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en een goed team

Ik ben erg blij met de aankoop van mijn Audi S-line. Na me al enige tijd te hebben georiënteerd kwam ik bij autobedrijf Van der Heide. Wat een verademing! Geen 'handjeklap' praktijken, maar gewoon duidelijkheid. Rhandy heeft me goed geholpen door nog enkele zaken voor me uit te zoeken en uitleg te geven. Ook de rest van het team was erg hartelijk en belangstellend. Kortom: een heel goede service van een goed team. Heel hartelijk bedankt!

Ronduit erg goed!

Bij van der Heide heb ik mijn 15 auto gekocht. Heb contact gehad met de verkoper Nour-Dinne en vanaf het eerste begin tot en met de aflevering zeer goed contact gehad. Reageerde snel op mijn vragen en voorzag mij van de gevraagde gegevens en was zeer behulpzaam daar waar nodig. Van alle auto’s die ik gekocht heb heb ik maar 2 keer meegemaakt dat ik zeer tevreden was over de verkoper maar Nour-dinne spande de kroon. Van der Heide mag blij zijn met zo’n verkoper. Kortom, een geweldige ervaring met de aankoop van mijn VW TIGUAN. Nogmaals mijn hartelijke dank.

Gewoon geweldig

Uitstekend en deskundig geholpen door Nour-Dinne Hounchou.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne verkoper, snel en bekwaam!

Wij zochten een 2e hands Skoda Octavia, via internet bij vd Heide terecht gekomen, hier stonden meerdere te koop. Eerst gebeld gezien het 1,5 uur rijden is vanuit Delft. Vakkundig te woord gestaan door Rhandy. Helaas was de door ons gewenste auto niet beschikbaar, maar er stond een vergelijkbaar exemplaar klaar om in proef te rijden. Goede prijs voor onze oude auto en een leuke deal met trekhaak etc erbij. rhandy dacht echt met ons mee om de deal zo mooi mogelijk te maken. 2 weken later konden we onze auto ophalen. Goede service en leuk team. Bij een volgende auto komen wij zeker terug! In vergelijking met de randstad een betere auto voor dezelfde prijs (meer opties, minder km). Die 3 uur rijden meer dan waard.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect was de aankoop van mijn Skoda Karoq.

Nour-Dinne Hounchou de verkoopadviseur heeft ons op een hele fijne en prettige manier geholpen bij de aankoop van de Skoda Karoq. Het was een hele persoonlijke benadering waarbij wij ons gelijk op ons gemak voelde. Mijn vriendenkring zal ik ook deze garage aanbevelen en zeker ook Nour-Dinne.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf en vriendelijke verkopers

Nieuwe bus gekocht alles volgens afspraak zeer tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig contact en oplossingsgericht!

Op de dag van de uitlevering van mijn auto was er helaas een probleem met de accu. Heel vervelend natuurlijk maar van der Heide heeft het goed opgepakt. Het contact met verkoper Rhandy was top. Leuke vent met verstand van zaken en een hart voor de klant.

Excellent experience

My wife and I bought a VW GOLF 7 all star from this company. It was our first experience to buy a car in Netherlands and it was a bit scary for us because we had no experience. Rahndy Polestra helped Us a lot. He sent a nice video to us before we go there to see the car with all information about the car. Totally after one year I can say I am happy that I bought my car from them.

• Would you recommend us? Yes

Goed en snel geholpen

Zeer goed geholpen door Rhandy. Hij heeft goed zijn best gedaan voor inruil auto. De ID4 bevalt tot op heden zeer goed.

kordaat en efficiënt

in een voor ons nieuwe omgeving zakelijk en efficiënt te woord gestaan, goede indruk en advies en afspraken punctueel nagekomen. doorrijden tot levering nieuwe auto werd niet bezwaarlijk gevonden.

Again good experience

Me and my husband bought a car by them a month ago but due to some financal issues we wanted to trade-in for significantly cheaper car. Randy gave us a good offer and we are once again satisfied with this company.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Vlot en vriendelijk contact

Door Rhandy geholpen met een inruil voorstel. Daarbij op een keurige, vlotte en transparante manier geholpen. Wij kijken in de toekomst zeker nog een keer terugkomen bij deze dealer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uiteindelijk helaas niet tot een deal kunnen komen maar toch heeft het een goede indruk achtergelaten. Fijne en vriendelijke communicatie, duidelijke en uitgebreide offerte met goede aflever- en garantievoorwaarden.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Topservice

Met Nour Dinne kennis gemaakt. Fijne kerel, denkt mee, geen proto type auto verkoper. Wel een mooie auto gekocht, erg tevreden met de manier van kopen en de nazorg. Nooit eerder gehoord van Van Der Heide. Toevallig daar terecht gekomen. We gaan er zeker vaker komen. Dank voor de service en de goede zorgen

Wat een (h)eerlijk bedrijf

Ik voel me gewoonlijk niet op mijn gemak in een autoshowroom. Maar bij van der Heide ontdekte ik dat het gelukkig ook anders kan. Hier werken geen gelikte snelle autoverkopers maar prettig nuchtere en ontspannen medewerkers. Ik ben bijzonder prettig geholpen door Nourdin.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig garagebedrijf met vriendelijke medewerkers

Wij zijn goed en deskundig geadviseerd bij de aanschaf van onze auto. Een garagebedrijf dat we kunnen aanraden