Goede service en klantvriendelijk

Op vrijdag een proefrit gemaakt in een Seat. Toen we op maandag besloten om de auto te kopen, wilden we hem zo snel mogelijk ophalen. Hierbij goed geholpen door Rhandy waardoor de auto al op dinsdag kon worden afgeleverd met alle service. Communicatie en bereikbaarheid zijn top.

Prima!

Vandaag mijn nieuwe Tiguan opgehaald bij Rhandy. Alles netjes uitgelegd en mooi opgeleverd.

prima auto

weinig tijd voor uitleg, maar wel zeer vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Vanaf het begin open en eerlijk over de aangeboden auto. Overigens na de aankoop gratis een set nieuwe banden gekregen omdat de oude niet meer voldeden aan de normering van de garage.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantgericht bedrijf met zeer scherpe priksstelling

Vanaf het 1e contact met Gerard zijn we op een prettige, no- nonsense manier geholpen bij onze wens om een Golf te kopen. Fijne onderhandeling met een mooie inruil voor onze vorige auto. Het was voor ons zeker de moeite waard om van Brabant naar Emmeloord te komen. De auto bevalt uitstekend.

zie onderstaande

onze ervaring is deze: jammer het gevoel te hebben dat de aandacht meer ligt bij de verkoop als bij de klant. kan ook aan de verkoper liggen.

TOP

Prettig geholpen, afspraken nakomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prettig, professioneel en gastvrij.

Op een zeer prettige manier ontvangen. De verkoper heeft een professionele instelling, zonder hierbij dwingend over te komen. Hij heeft begrip voor het standpunt van de kopers. Daarnaast heeft hij kennis van zaken en kan vragen op een correcte wijze beantwoorden.

Professionele en transparante verkoopbenadering

Het bedrijf is voor klanten laagdrempelig en zeer klantvriendelijk. Tevens worden klanten oprecht en correct geïnformeerd.

super goed

goed overleg en een goede afloop

Prettig en vertrouwd gevoel

Na een telefoontje van Randy die interesse toonde in onze auto, volgde een scherp aanbod. Na een terzake deskundig advies van Randy kon al spoedig overeenstemming worden bereikt. De afwikkeling van onze aankoop is aanbevelenswaardig. Wim Emmeloord

Super service

Er is alle tijd voor mij genomen tijdens het kopen van mn auto. Goede service en prettig contact. Nog steeds super blij met mijn aankoop!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top, een bedrijf waar de kalnt nog koning is.

Allereerst de complimenten aan de verkoper Rendy. Gewoon een aardige kerel die de klant voorop zet, en alle moeite heeft gedaan om het zo goed mogelijk te regelen voor ons. Nu zijn wij de trotse bezitter van een bijna spik splinter nieuwe Tiquan, een die helemaal naar onze zin is. Nogmaals de complimenten voor jullie bedrijf, en alhoewel we vanuit 's-Hertogenbosch 145 km moesten rijden was het de moeite waard. Gr Hans van der Pas.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Sterk tegenvallende service en geen begrip

Een bijna nieuwe T roc gekocht en je dan beroepen op een disclaimer terwijl er in de specificatie een optie staat waarvoor je hebt betaald maar die niet aanwezig is. Het betreft een geïmporteerde auto uit Duitsland waar de standaard uitrusting verschilt met die in Nederland. Dat dit verschilt per land was mij niet bekend. De optie kon worden ingebouwd voor 700 euro en uit coulance kreeg ik 200 euro korting. Betalen voor een optie zoals genoemd in de specificaties en wat in Nederland een standaard optie is vind ik belachelijk. Jammer om je zo te laten kennen bij een koop van een bijna nieuwe auto

Beste meneer Hageman, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te moeten lezen dat u geen prettig gevoel heeft over de aankoop van uw Volkswagen T-Roc. U was er vanuit gegaan dat de door u gekochte Volkswagen T-Roc was voorzien van een middenarmsteun, maar dat is hij niet. Wij besteden voor elke auto die wij aanbieden, de uiterste zorg aan onze advertenties. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat door menselijke fouten er een specificatie getoond wordt, die de auto niet heeft. Een fout maken is immers menselijk en dit is ook de reden dat wij een uitgebreide disclaimer tonen op onze website. In onze advertentie stond dat de auto voorzien is van een middenarmsteun. Tijdens uw bezoek hebben wij u een uitgebreide proefrit aangeboden, zodat u een zo goed mogelijk beeld kon krijgen van de auto, zijn specificaties en eigenschappen. Het spijt ons om te horen dat u niet op de foto’s op onze website, niet tijdens de proefrit en niet bij aflevering hebt gezien dat de auto geen middenarmsteun had. Omdat wij onze fout niet ontkennen hebben wij u op de achterafmontage van een originele middenarmsteun een korting aangeboden. Mocht u in de toekomst hier toch gebruik van willen maken, dan plannen wij graag een afspraak met u in. Ondanks alles bedanken wij u voor uw beoordeling en wensen wij u nog veel plezier en veilige kilometers met uw auto. Wij beloven u, dat wij ons best blijven doen om dergelijke fouten zoveel mogelijk te voorkomen. Met vriendelijke groet, Niek Balk Marketing Manager

een autobedrijf dat aan te raden is

Vorige week spontaan naar Emmeloord gereden om een auto te bekijken bij autobedrijf van der Heide. Na ongeveer 7 jaar in onze Golf 6 te hebben gereden wilden we eigenlijk wel een andere auto. Op internet gezocht naar een jonge Golf 7 en die hadden ze bij van der Heide wel staan voor schappelijke prijzen. Zij hebben genoeg keuze in jonge mooie auto's in allerlei kleuren. We vonden een prachtige zilverkleurige Golf 7 en spraken hierna met Rhandy Oosterloo van autobedrijf van der Heide. Met hem hadden we een relaxt gesprek en kregen de sleutels van de door ons uitgezochte auto mee. Tjonge wat een fijne auto was dat. Maar omdat we er nu toch waren wilde ik ook graag in een Seat Arona rijden. Die hadden zij ook staan en ook daarmee gereden. In vergelijking met de Golf, viel de Arona tegen (en de Arona was duurder.) Hierna overleg gevoerd met Rhandy over onze auto, die we bij het kopen van een nieuwe, graag in wilden ruilen. Eerlijk gezegd kregen we een inruilwaarde die we niet hadden verwacht en niet konden weigeren Toen nog onderhandeld over een trekhaak die ik ook wel graag onder de auto wilde hebben maar daar ook wel een andere leverancier voor wilde zoeken. Na wat overleg en onderhandelen kregen we een geheel naar onze wens samengestelde Volkswagen Golf 7 en die hebben we vandaag 8 augustus op naam gekregen. Ook wel een beetje jammer voor onze oude Golf maar die toch maar achtergelaten en de nieuwe Golf meegenomen. Na uitleg van Rhandy over de auto, instellingen en navigatie, zijn we op weg gegaan. Wat een heerlijk rijdende auto, als een blok op de weg, fijn hoor. We gaan van deze auto genieten. Wel moeten we nog "even" de persoonlijke instellingen en de juiste omgang met de adaptieve cruise contral onder de knie krijgen maar dat is een kwestie van tijd en rijden. Het was prettig zaken te doen met Rhandy, bedankt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ruim drie weken geleden is er een eerste contact geweest met de heer Nour-Dine Hounchou over de aanschaf van een nieuwe VW Sportsvan met inruil van onze VW Sportsvan. Zojuist hebben wij onze nieuwe VW Sportsvan opgehaald bij de heer Hounchou. Van begin tot einde was het een zeer prettig contact. Op al onze vragen kon hij een goed antwoord geven. Het resultaat is dus uiteindelijk een nieuwe auto.

We zijn door Gerard Vos deskundig en professioneel geholpen. Met onze inruil auto hebben we kosten-transparant een nieuwe auto bij Gerard kunnen aanschaffen. Opvallend is vooral de klantvriendelijkheid en betrokkenheid van dit bedrijf. Sterk aan te bevelen. Fam R. Kloppenburg, Geldrop.

• Service N.v.t.

goed geholpen door verkoper Randy. ze staan voor kwaliteit Het was de moeite waard vanuit Limburg :)

Klantvriendelijk bedrijf goed geholpen door rhandy.

Top geholpen door Randy.

nieuwe auto gekocht

Super goed, eerlijk, betrouwbaar autobedrijf. Ze doen wat ze beloven, nemen de tijd voor je als klant. Je wordt altijd hartelijk ontvangen. Net mijn 2e VW Up! gekocht, scherpe deal gesloten. Super blij mee! Bij deze wil ik alle medewerkers van Autobedrijf van der Heide hartelijk bedanken. Zonder jullie had ik mijn vrijheid op de weg niet terug gekregen.

Uitstekend geholpen zonder vervelende druk van de verkpper

we hadden een heel vriendelijke man hij hete Rhandy na wat bellen voor de verzekering mochten wij een proefrit maken opa durfde niet Rhandy legde alle knopjes uit en dat je niet je linkervoet mag gebruiken in de Seat Arona gr. niels