goede service

Ik heb onlangs een auto bij Van der Heide BV gekocht. Dhr. N Hounchou heeft ons speciaal laten ophalen en terug brengen naar Lelystad. Dhr. N. Hounchou was zeer vriendelijk en heeft ook nog geregeld dat onze nieuwe auto vanuit Emmeloord naar Almere werd gebracht. Zeer goede sevice en vriendelijk personeel. Top !

Goed geholpen door gerard

Ondanks de corona regels alles goed geregeld regelmatig telefonisch contact en mail met Gérard auto ook op de beloofde datum op kunnen halen kan geen minpuntje vinden bij aflevering ipv een fles wijn een jerrycan met ruitensproeier vloeistof meegekregen is goed over nagedacht de volkswagen polo rijd erg fijn en zou zo weer zaken doen met Gérard en ga jullie zeker aanbevelen

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Goed geholpen

Goed geholpen door rhandy op afstand! Goeie communicatie en duidelijkheid+ nadenke n!

Volkswagen tcross

Gister en de afgelopen week ontzettend goed geholpen door Rhandy poelsta! Als jongens droom in een nieuwe auto rijden Wie wil dat niet .. Rhandy heeft het voor elkaar gekregen ! Rhandy heel erg bedankt voor je hulp en het goede advies ik kom zeker bij jullie terug !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Meer dan uitstekend geholpen door Rhandy Poelstra !

Na het maken van een telefonische afspraak, bezochten wij 4 uur later Rhandy Poelstra. Hij heeft "alles uit de kast getrokken" om ons een aantrekkelijk aanbod te doen voor een jonge tweedehands auto en dat leidde tot een zeer geslaagde "deal". We hebben een Skoda Karoq kunnen aanschaffen van 9 maanden jong en met slechts 7000 KM op de klok. Wij vonden het een feest om met deze openhartige aardige man zaken te doen en hopen hem over enkele jaren nog steeds bij Van der Heide aan te treffen ! Bedrijfsleiding Van der Heide: zuinig zijn op deze frisse initiatiefrijke medewerker. Zo kom je er niet veel tegen !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige id3 gekocht en super deskundig geholpen door Rhandy.

Super!

Een tijdje geleden een auto gekocht bij rhandy, super te vreden over de service en klantvriendelijkheid! Ik zou deze autogarage zeker aanraden en hier gaan wij terugkomen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, Duidelijk, Vriendelijk, No Nonsens!

Recent een nieuwe auto gekocht, zeer snel en goed contact, alles netjes volgens de RIVM richtlijnen en prima begeleiding gehad van A tot Z, Rhandy Poelstra denkt echt goed met je mee, het is fijn zaken doen met hem.

Goed geregeld

Ben heel vriendelijk en correct geholpen de koop is perfect afgehandeld zoals de afspraak was. De heer Vos krijgt van mij hiervoor een compliment. Vriendelijke groet Jitske.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en veel voorraad voor ieder wat wils, zeker een aanrader

Prijsvriendelijk en Prettig informeel

Ik keek al een tijdje uit naar een VW ID3 Max, maar dan met 18" velgen en warmtepomp. Via de BOVAG-site kwam ik uit bij Autobedrijf Van der Heide. Via Facetime en Whatsapp heb ik bij Rhandy Poelstra de auto gekocht voor een hele mooie prijs. De contacten waren steeds prettig informeel en elke keer werd attent gereageerd op vragen. Ik heb wel de indruk dat VW dealers in algemeenheid nog moeten wennen aan specifieke ID.X features en dat was bij Autobedrijf Van der Heide niet anders. De auto had aanvankelijk geen internet-verbinding. Toen ik dit meldde bij Rhandy was het een dag later opgelost. Tip: Toen we de auto ophaalden was de batterij niet naar 80% geladen. Toen we probeerden te laden bij Shell Recharge in Hank, lukte dat niet, wat uiteraard vervelend was omdat je bij een nieuwe auto niet goed weet waar het aan ligt. Uiteindelijk bleek het aan de laders van Shell Recharge te liggen en zijn we bij Fastned gaan laden. Beter om de auto voor aflevering voldoende op te laden. Al met al zijn we zeer tevreden met onze aankoop bij van Autobedrijf Van der Heide.

Super service

Ik was in Emmeloord voor een vaccinatie en bij het wegrijden bij het ziekenhuis merkte ik dat mijn stuurbekrachtiging niet meer werkte. Eenmaal aangekomen bij deze dealer werd er al gauw naar het probleem gekeken. Deze was voor nu gauw opgelost. Er werd me duidelijk verteld wat er aan gedaan is. En als dit weer gebeurt het ergens anders aan kon liggen. Ik hoefde niks te betalen. Iedereen was erg vriendelijk en m'n auto was snel klaar. Zo kon ik weer veilig terug naar Meppel!

Zeer service gericht, Uitermate tevreden

Een mooie auto gezien en contact opgenomen. Ik werd uitgenodigd om de Auto te bekijken en alles te bespreken. Een tweede afspraak gemaakt om de auto op te halen. De volgende dag na het meenemen van mijn nieuwe auto liet ik de wielen vervangen bij een garage in mijn woonplaats. Die merkte op dat mijn remschijven of remblokken een beetje aan de dunne kant waren. Ik was niet blij dit te horen over mijn nieuw auto. Meteen gebeld naar Autobedrijf van de Heide. En om een lang verhaal kort te houden. Ik werd ik gevraagd om mijn auto een dagje terug te brengen naar hun garage zodat ze alles nog even goed konden nakijken. Dit heb ik gedaan. Ik kreeg een leuke leenauto er voor in de plaats. De volgende dag kon ik mijn eigen auto weer ophalen, Hoewel ze zeiden dat de remschijven nog wel meekonden hebben ze toch de remschijven en remblokken vervangen als service. Daarbij ook een APK tot maart 2022. Ik ben dus heel blij met mijn nieuwe auto en de service die ik daarbij kreeg.

Uitstekend service!

Ik was op zoek naar een Volkswagen t-roc en kwam terecht bij v/d Heide. Een afspraak gemaakt met Gerard Vos voor een proefrit met de Volkswagen. Alles coronaproof geregeld bij aankomst voor de proefrit. Vooraf nog foto's en een filmpje van de auto gehad van Gerard. Erg behulpzaam en klantgericht. Regelmatig telefonisch contact gehad met Gerard. Inruilen van mijn oude auto was ook geen probleem. Auto is afgeleverd zoals besproken. Ik kan zeggen dat ik het top geregeld vond en de service uitstekend is mede door Gerard Vos. Ik zal zeker bij een volgende aankoop van een auto bij van der Heide kijken.

Ontzettend behulpzaam

Ik heb zeer positieve ervaringen! Er wordt goed met je mee gedacht. Zeer behulpzaam!

En zo kan het dus ook!

Yes, eigenaar geworden van mooie BMW 1. Door Rhandy geholpen, op een hele open en transparante manier, hij heeft laten zien dat de klant voorop staat. Zelfs wanneer er toch wat uitdagingen waren, kiest hij voor een tevreden klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf met vriendelijk en kundig personeel.

In november 2020 was ik op zoek naar een VW T-Cross en kwam bij vd Heide terecht vanwege een voor mij mooie prijs. Gebeld voor een proefrit en Gerard Vos was zelfs bereid buiten openingstijden dit voor mij te regelen. Ik kon pas half februari 2021 te auto afnemen en ook dit was geen probleem. Op 12 februari was het eindelijk zover en kon ik mijn auto opgehalen. Werd door Gérard van te voren gebeld vanwege de aangescherpte coronaregels, netjes.

Top service!

Hele goede service ondanks deze corona tijd. Mijn auto werd keurig netjes aan huis afgeleverd door Rhandy. Tussendoor ook fijn contact gehad via Whatsapp, bij vragen kreeg ik super snel reactie! In 1 woord: top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, de auto werd netjes afgeleverd en zag er super uit ! Erg tevreden.

super service

Gerard schakelde snel in de week van total lockdown. Eerst door een mooie video te maken van de vw Tcross waardoor ik al enthousiast was. Ik mooie foto's gemaakt van de vw polo en dan toch nog thuis de auto kunnen proefrijden. Wat een service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Johan is de uitdaging aangegaan en heeft voor ons de perfecte auto gevonden!

Op onze zoektocht naar een Skoda Octavia van het nieuwe model kwamen we bij Autobedrijf van der Heide terecht. De auto waar ons oog op hadden laten vallen viel af omdat er geen trekhaak gemonteerd mocht worden onder die specifieke Octavia. Wij hebben Johan uitgedaagd om voor ons een passende auto te vinden. Deze hebben we gisteren, naar volle tevredenheid, opgehaald. Dit is echt de extra stap voor een klant doen.

Geheel naar tevredenheid!

Fijn contact! Goede samenwerking! Dit heeft geresulteerd in een koop tegen inruil. Dankjewel Rhandy! Groet Mark

Prima geholpen door Rhandy

In corona tijd foto's opgestuurd van mijn eigen auto en snel waren we aan het onderhandelen met Rhandy over inruil en onze aanschaf van de auto die wij op het oog hadden. En inmiddels in ons bezit is. Wij zijn prima geholpen door Rhandy. Het is vrij snel en zeer prettig verlopen. Zeer tevreden over de afhandeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ervaring met Rhandy Poelstra, hij doet wat hij beloofd.

Komt afspraken na, onze VW crafter op tijd en netjes afgeleverd koste ons wel een gebakje om dat wij hem een paar uur eerder wilden hebben. Alle lof voor autobedrijf v.d. heide en zijn personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werken op een zeer prettige manier. Hier ben je echt klant

Vandaag onze nieuwe Audi Q2 geleverd gekregen. Rhandy heeft hem netjes volgens afspraak thuis afgeleverd. Auto was helemaal tip top verzorgd bij aankomst. Het is fijn zaken te doen met van der Heijde Emmeloord en met name met Rhandy en zijn collega Johan. Zij komen echt heel prettig en betrouwbaar over. Heb in het verleden al diverse auto's via mijn werk bij deze garage besteld en nu mede door de opgedane positieve ervaringen privé bij deze garage een auto gekocht. Echt een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen en zeker een aanrader.