Vlot en accuraat

Enige dagen geleden een bijna nieuwe Karoq gekocht. Gerard Vos hielp ons vriendelijk maar ook zakelijk. Hij kwam zijn afspraken goed na, er waren geen onduidelijke verhalen. Het bedrijf gaat verantwoordelijk om met de coronamaatregelen. De voorraad van het model dat onze voorkeur heeft was klein maar omdat we hier terecht kwamen via een zoekactie op internet was dat geen obstakel. We moesten er een flink eind voor rijden maar het loonde wel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend, luisterend oor voor vraagstelling, voorvolgens goed advies.

Via autoscout24 bij v.d. Heide gekomen na telefonisch overleg. Met Rhandy gesproken en mijn wensen uitgelegd omtrent de verwachtingen van de auto. Met meerdere auto's een proefrit gemaakt om de verschillen die hij aangaf duidelijk te kunnen waarnemen. Kennis van zaken in deze bleek heel duidelijk aanwezig. Prettige behandeling en wijze van advisering om tot een offerte te komen is uitstekend. Ondanks de afstand zeker de moeite waard.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed gevoel en goede ervaring bij deze autogarage

2 weken geleden een mooie station gekocht bij deze autogarage. We konden doordeweeks 's avonds langskomen voor een proefrit. Het was wel wat ver weg van onze woonplaats (120km) maar dat was de moeite wel waard.

zeer prettig kontakt met Rhandy

ben blij met mijn nieuwe KAROQ EN DE AFHANDELING DOOR RHANDY. IS GOED IN RELATIEBEHEER. blij jullie klant te zijn !!!!!

Meedenken is hier normaal

Geholpen door de nuchtere Fries Rhandy. We kwamen voor een Suzuki occasion en werden door hem ook nog verleid met een mooie Seat Arona. Geheel begrijpelijk overigens ;) Nipt heeft de Suzuki het gewonnen. Hij dacht mee, fijn in de omgang en zelfs op zaterdag was de aanschaf, overschrijven en alle bureaucratische rompslomp eromheen geen probleem.

Vlot, en goed!

Van der Heide reageert vlot op een bericht, en doet direct een goed bod op mijn inruil uit 2013 op een Seat Arona uit 2018. Prettig gesprek, vlotte onderhandeling, en de overeenkomst getekend. De beurt, de banden en de trekhaak vroegen wat tijd; maar daar stond de Seat, onder een kleed. Bij de onthulling bleek de auto cf afspraak heel goed gepoetst, en alles zat er op en er aan. Compliment voor van der Heide! Blij met deze occasion!

We zijn zeer tevreden!!

Rhandy heeft ons geholpen. Omdat wij niet zomaar even langs konden komen i.v.m. afstand en tijd hebben we min of meer alles via de app geregeld. Met daarbij de afspraak dat we uiteraard eerst een proefrit willen maken. Contact ging vlot, hij stuurde nog een extra filmpje en foto’s via de app. Wij vonden het geweldig dat dit zo kon, ook omdat je vooraf al weet waar je aan toe bent. Bij aankomst kregen we ook echt de auto te zien die hij geschetst had. Ze zijn eerlijk en oprecht en de behandeling is top! Zeker een aanrader!

Uitstekende service

Via internet bij Autobedrijf van der Heide terecht gekomen. Uitstekend geholpen door Nour-Dinne Hounchou. In eerste instantie kwamen we bij hem voor een VW T-Roc. Deze hebben we gekocht maar na een week kwamen we er achter dat we toch een verkeerde keus hadden gemaakt. We hebben contact opgenomen met Nour-Dinne en hij heeft ons verhaal begripvol aangehoord en uiteindelijk hebben we een week later onze auto kunnen inruilen voor een VW Tiguan. We hebben deze service als zeer prettig ervaren. Daarom een dikke 10 als beoordeling voor Autobedrijf Van der Heide en zeker ook voor Nour-Dinne!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig advies waarbij geluisterd werd naar onze wensen

We werden vriendelijk ontvangen. Meerdere auto's werden klaargezet voor een proefrit hierdoor waren wij in de gelegenheid om een goede keus te maken. Het werd een T-Rock met mooie opties. 10 dagen later konden we de auto ophalen waarbij alle opties geduldig werden uitgelegd. Gerard heeft ons door dit gehele proces goed en vakkundig geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een bedrijf met een professionele maar zeker ook klantvriendelijke instelling.

Voor het eerst kennis gemaakt met autobedrijf van der Heide in Emmeloord, terwijl ik toch al 38 jaar Seat rij. In een weekeind via de chat de eerste informatie gekregen. Daarna in persoon de contacten gehad met de verkoper Gerard Vos. Een man, die zeer correct in de omgang is, netjes alle afspraken nakomt en vooral heel duidelijk is. Je merkt in alle opzichten, dat hij een vakman is! Uiteindelijk gisteren onze (bijna) nieuwe Aroma opgehaald waar we met veel plezier mee hopen te rijden. Ans en Lex, Emmeloord

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top, vriendelijk geholpen en scherpe prijzen

Opzoek naar een nieuwe Tiguan, bij van der Heide gevonden. Zeer vriendelijk ontvangen en een goede prijs gehad voor mijn inruil. Top!

Helemaal goed

Na benadering van het bedrijf via de chatfunctie snel respons gehad. Contact met Johan in het hele proces van afspreken proefrit tot ophalen van de skoda fabia. Dit werkt prettig. Voorafgaand contact via de app en een heel leuk filmpje van de auto toegestuurd gekregen. Maakt het heel persoonlijk en service gericht. Kregen een eerlijke inruilprijs voor onze auto waardoor er snel een koop gesloten kon worden. Echt aan te raden dit bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima ervaring met dit bedrijf

Wij zijn zeer prettig te woord gestaan door Nour-Dinne, is een fijne verkoper, neemt de tijd voor je en hebben een goed gevoel bij dit bedrijf. Zou dit bedrijf zeker aanraden....

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

uitstekend

op zoek naar een goede aanbieding uiteindelijk in Emmeloord terecht gekomen. Geen spijt van. goed advies en uitstekende service. Rhandy Poelstra bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Goed gevoel bij aanschaf auto

Met toeval helemaal in Emmeloord uitgekomen voor een occasion. We werden door Gerard goed geholpen en de deal was snel gesloten waarbij we tevreden waren over de prijs. Wat ik prettig vond is dat zowel bij aanvang, onderhandeling en afhandeling de verkoper Gerard ‘dezelfde persoon’ was. Hij bleef enthousiast en betrokken ook toen de verkoop al lang rond was. Ondanks dat het een ... eind rijden was komen we in de toekomst daar zeker terug en kan ik aan andere randstedelingen het ritje aanraden.

Je krijgt wat je ziet

Via internet gereageerd op een aangeboden haast nieuwe Superb. Foto’s en info over de in te ruilen auto bijgevoegd. Onmiddellijk een reactie van Gerard Vos namens Van der Heijde. Kort daarop een inruilvoorstel en na proefrit het eens geworden. Goede ervaringen met Gerard. Afspraken helder en goed nagekomen. Skoda bevalt prima.

Geweldige koopervaring.

Wij zochten een jonge gebruikte Skoda Fabia Combi met weinig Kilometers op de teller. We kwamen via gaspedaal.nl bij autobedrijf van der Heide in Emmeloord in contact met Gerard . Gerard heeft ons transparant, eerlijk en duidelijk geholpen. No nonsens. Vandaag hebben we de Skoda bij Gerard opgehaald en werd er conform de Covid regels de auto aan ons afgeleverd. Wij zijn er trots mee naar huis gereden, heerlijk zo'n “bijna” nieuwe auto. Dank autobedrijf van der Heide en Gerard.

Super. Eerlijk en integer

Gerard, bedankt voor de geweldige service. Nu bijna een jaar later, denk ik nog steeds wat ben in blij met mijn vw polo. Rosé kleur. Alles ging heel soepel bij de koop. Groet Alie uit Urk

Gewoon een prettige koopervaring

Op basis van de website en klantenreviews naar Emmeloord gereden. Daar keurig en niet opdringerig geholpen door Johan. Binnen een uur een Skoda Karoq gekocht. Deze is 10 dagen later keurig netjes afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service! Auto gekocht bij een handelaar die de auto bij van der heide vandaan had. De handelaar had geen onderhoud geschiedenis bij de auto. Heb meteen van der heide gebeld om te vragen of hun de onderhoud historie van de auto hadden. Die hadden hun in de computer staan en voor ons uitgeprint zodat wij de onderhoud bij de auto kunnen bewaren. Met een onderhoud boekje erbij. Top service!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uistekende service zeker een aanrader

Schrijf niet vaak een review maar voor dit bedrijf doe ik dat zeker. Wat een super service het hele inruil/aanschaf proces nog nooit ergens anders zo goed ervaren goede inruil prijs voor mijn Mazda gekregen en super blij met de geleverde Audi A7. Bij ontvangst van de auto was deze keurig gepoetst en afgetankt kortom kom hier zeker weer terug. Rhandy Poelstra bedankt voor de uitstekende service. M de Boer

Uitstekende service

Nadat ik eerlijk geïnformeerd werd wat of mijn auto moest gaan kosten, zijn we samen tot de conclusie gekomen dat een nieuwe auto een betere oplossing zou zijn. Mijn oog was gevallen op een Skoda Fabia Monte Carlo, en Rhandy Poelstra heeft mij hierin uitstekend behandeld en begeleidt in het aankoopproces. Kortom, geweldige service zoals het hoort en zoals men het verwacht van een autodealer!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en deskundig personeel.

Na speurwerk op internet zijn we uitgekomen bij Autobedrijf Van der Heide. Zeker de moeite waard geweest om er 100 km voor te rijden. Vriendelijk en prettig geholpen door Rhandy Poelstra. Na een proefrit te hebben gereden, was de beslissing snel genomen. Vrijdag 4 september hebben we onze VW Tiguan opgehaald. Ik kan mensen aanbevelen om te overwegen eens naar Emmeloord te rijden om het grote assortiment te bekijken.

Meer dan tevreden

Al een tijd naar een nieuw model Audi A1 aan het scouten, Een mooie Audi A1 gevonden op de Site en voldeed aan alle wensen. Gebeld met Rhandy en de dag erna stond de A1 klaar voor een proefrit. Omdat onze rit 2,5 uur duurde werd er meteen voor koffie en water gezorgd, zeer vriendelijk personeel van magazijn tot verkoop. We hebben proef gereden en waren meteen verkocht, verkoop ging zeer soepel met tips om de wagen verder op te leuken voor een gunstige prijs, ook werd er moeite gedaan om een zo hoog mogelijk bedrag voor de inruiler te krijgen. een aankoop was een feit met een tevreden gevoel. Helaas konden we de Audi pas na een maand ophalen van onze kant uit en ook dit was geen probleem. Samengevat het gevoel over van der heide: Klantgericht meedenken, vriendelijk en correct hier kunnen veel verkooppunten een voorbeeld aan nemen. We zijn superblij me onze aankoop en komen graag weer terug om in te ruilen. Ook al duurt de rit 2,5 uur.

Weer goed geregeld !

Nadat we vorig jaar een naar alle tevredenheid een UP hadden gekocht , had ik Nour-Dinne gevraagd om uit te kijken naar een T-Roc. Heb hem de vereiste uitvoering en kleur doorgegeven en binnen en week hadden we een deal. Alles telefonisch geregeld en na proefrijden was alles binnen 2 week geregeld inclusief inruil. We wonen 1,5 uur van hun af , maar dat zal zeker naar de toekomst weer geen belemmering zijn , goede prijzen en geen ouwehoeren over inruilprijs, maar direct een scherpe prijs. Top bedrijf en top verkoper!