Super service!

Was al een tijd aan t zoeken voor een auto, en terecht gekomen bij Van der heide! Na een proef rit gemaakt te hebben helemaal tevreden! Snelle en goeie service! Antwoord op al je vragen in on denk bare snelle tijd! Bedankt Rhandy & van der heide!

Prettig zaken doen!

Vandaag, 14 mei is onze VW T Cross afgeleverd bij vd Heide door Randy. 14 Dagen geleden een mooie deal kunnen sluiten bij Randy en 2 mooie Skoda Fabia's ingeleverd voor één zwarte VW T Cross. Menige verkopers kunnen nog wat leren van Rany, hoe fijn het is om als koper als koning behandeld te worden en met leuke gesprekken en een mooie aankoop kunnen afsluiten naar onze tevredenheid. Een verkoper die klaar staat voor zijn gasten en meedenkt bij de aanschaf van een auto. Gewoon een TOPverkoper die Randy bij vd Heide! Randy nogmaals onze dank en veel succes.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraken goed nagekomen en auto keurig afgeleverd.

Erg prettig zaken gedaan met Rhandy: 2 weken geleden voor een klant een VW e-up aangeschaft, prettig afspraken gemaakt met Rhandy en de auto is vandaag conform deze afspraken keurig op een trailer bij onze gezamenlijke klant afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima contact, helaas niet tot aanschaf gekomen

Ik was op zoek naar een auto voor mijn ouders. Uiteindelijk helaas niet doorgegaan, maar ik zou er meteen naartoe gaan bij een volgende aanschaf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en een goede prijs

Afgelopen vrijdag mijn Seat Arona mogen ophalen. Van te voren duidelijke informatie mogen ontvangen over de verzekering ervan. De auto is super netjes volgens afspraak afgeleverd door de top verkoop adviseur: Rhandy. Alles wat netjes doorgenomen is in het gesprek en tijdens de verkoop, zijn prima nagekomen. Er is meegedacht in mijn vraag en daardoor heeft Rhandy ons een gedegen advies gegeven. Wij zijn er blij mee! De auto rijdt fantastisch!

Fantastische service, goede communicatie

Via mijn leasemaatschappij een ontzettende mooie Volkswagen Golf 7 mogen uitzoeken. Van begin tot eind verliep alles erg soepel en werd ik constant op de hoogte gehouden omtrent de status. Johan bedankt voor de uitstekende service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel en vriendelijk personeel & Heel blij met de aankoop van een Audi A3

Na een aantal vrijblijvende proefritten met verschillende auto's de keuze gemaakt om een Audi A3 te gaan leasen op de zaak. Een auto van enkele jaren oud met nog weinig gemaakte kilometers voor een mooie prijs kunnen bemachtigen. Het contact met mederwerker Rhandy die mij hielp in het traject was goed. Professioneel, duidelijk en ook belangrijk, altijd gezellig.

Prettige ervaring

Op een plezierige manier de auto die ik op internet ( viabovag) zag kunnen proefrijden. Met dhr Johan Oostijen op een prettige manier zaken kunnen doen. De auto is zoals afgesproken thuis keurig afgeleverd .

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Goede service en zeer concurrerende prijzen.

Aardige mensen. Niet opdringerig. Heerlijk relaxed. Je krijgt heel veel auto voor een aantrekkelijke prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Modern bedrijf met snelle service

Zeer klantvriendelijk bedrijf met uiterst vriendelijke en bekwame en vakkundige medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig, vriendelijk en geweldige service!

Een mooie auto gekocht bij Rhandy! Goed en vriendelijk advies gekregen over de auto die bij mij past. Blanco het bedrijf bezocht en nu met een geweldige auto voor de deur. Bedankt voor de geweldige service Rhandy!

Professioneel

Vriendelijk ontvangst, goede service, geen verkoop praatjes, goede informatie, vriendelijke professionele staff

Prettig contact

De auto gekocht vanuit mijn vakantieadres in Zwitserland, dus de aankoop telefonisch geregeld met Rhandy van het autobedrijf. De contacten verliepen erg goed en wij zijn zeer tevreden met de aankoop.

Hele fijne samenwerking

De afgelopen 10jaar daar klant. Naar alle tevredenheid. Reeds de 4e auto daar gekocht, met reden dat we daar zeer plezierig geholpen worden.

Very good experience overall

I bought a VW Touran and I was satisfied with everything. Very friendly and very professional people. Everything went smooth and the car was delivered to my home exactly on time and in perfect condition.

Bijzonder klantvriendelijke ervaring

Op zoek naar een Seat Arona zijn wij via internet terecht gekomen bij autobedrijf van der Heide. Daar hebben wij tot nu toe geen spijt van gehad. Een zeer vriendelijke ontvangst en heel fijn contact met de eigenaar Nour-Dinne. Uiteindelijk hebben wij voor onze nieuwe auto (jaar oud) in een prachtige uitvoering een hele mooie prijs betaald. Wij raden dit bedrijf daarom van harte aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden, alle afspraken worden goed nnagekomen.

Eind 2019 Škoda Octavia gekocht en heel tevreden. Nette inruilprijs voor oude auto gekregen en nieuwe werd keuring netjes afgeleverd. Deze garage is echt een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig en zeer klantgerichte garage.

Eind november contact gehad met Randy omtrent een Audi Q 3 van mei 2019 met ca 11.000 km op de teller. Twee keer een proefrit gemaakt. Hij bood een reële inruilprijs voor mijn huidige auto. Daarna was de deal snel gesloten. 9 december j.l. opgehaald. De auto was in de staat, zoals afgesproken. Nu ca. 7 weken verder, ben ik nog ontzettend blij met de aankoop. De auto rijdt geweldig. 24 januari even terug geweest voor de afstelling van het alarm. We zijn wederom zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het euvel was snel verholpen. Al met al is dit autobedrijf zeer aan te raden en wat verder rijden zeker de moeite waard. Ze hebben een grote keus aan mooie, jonge auto’s

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige professionele en realistische samenwerking om zaken te doen.

Prima. prettige en ervaren verkoper.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Een ervaring waarvoor je zonder twijfelen van Maastricht naar Emmeloord rijdt

De aantrekkelijke prijzen en de goede reviews op internet waren voor mij de reden om van Limburg naar Emmeloord te rijden voor een eerste bezichtiging van de auto en gesprek. Dit was meteen erg positief. Een oprecht gesprek met duidelijke informatie. Een reden om nogmaals vanuit Limburg terug te rijden om mijn nieuwe aanwinst te gaan ophalen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

met name verkoper Nourdin en team geweldig.

Na een verkeerde keuze, contact gezocht met Nourdin en deze heeft voor mij en mijn vrouw gezocht naar een oplossing waar we ons beide in konden vinden, Nourdin heeft dit geweldig voor ons opgelost en ook het team om hem heen, heeft alles naar tevredenheid opgelost. Nourdin is een geweldige verkoper en denkt ook met je mee als mens en niet alleen zakelijk, top NOURDIN dank je wel voor alles en als de tijd er rijp voor is kom ik zeker weer naar je toe, bedankt voor alles.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel leuk tel. Contact gehad met verkoper.auto via telefoon gekocht.dus was wel spannend..maar auto was dik in orde zoals was gezegt.

Uitstekende service

We zijn snel en professioneel geholpen. Binnen 2 uur na onze koop konden we onze auto al meenemen. Bedankt Rhandy Oosterloo

Goed geholpen

Goed geholpen, en de auto is netjes afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima verkoop traject. Op internet al informatie kunnen vinden wat ik nodig had over de auto. langs geweest om proef te rijden. Beviel prima en daarna auto gekocht.