Super bedrijf

Een Mercedes SLK gekocht als tweede auto Super netjes geholpen door Mark en Peter En de auto is netjes door de monteurs klaar gemaakt Zeker een aanrader dit bedrijf.

Zeer prettig en professioneel bedrijf!

Prettig ontvangst en heel bekwaam bedrijf! Absoluut aan te bevelen!

Gewoon zoals het hoort.

De verkoper was er niet dus met de baas zelf het gesprek gevoerd. Gewoon normaal verhaal, geen dingen vertellen die ik graag zou willen. Korte omschrijving vd auto, hij hoefde hem niet te verkopen, moet de auto zelf doen. Alles netjes afgewikkeld volgens afspraak. Bedankt!!

Goed, zoals het hoort te zijn.

Voor 3 wk terug een MB bij dit bedrijf gekocht, verkoper was vrij dus door de eigenaar zelf geholpen. Ik ben goed geholpen, werd gewoon de tijd genomen. Ben echt tevreden met de aankoop/afwikkeling.

Netheid, professionaliteit

Heb voor 2 week terug een MB bij dit bedrijf gekocht, was op een donderdag, verkoper was er niet. Ik ben geholpen door de baas zelf, vriendelijke normale man , goed ontvangen! Ben uitermate tevreden over de aankoop en aflevering van de auto. Alsnog bedankt,

Netheid, professionaliteit

Vakmensen

Al vele jaren breng ik mijn Mercedes naar deze garage indien een groot onderhoudsbeurt nodig is of de auto een meer complex mankement heeft. Hier wordt nog de tijd genomen om het probleem op te lossen i.p.v. het domweg vervangen van onderdelen. TOP!

Ik heb goede ervaringen vakbekwaam personeel

Professionele en vriendelijke behandeling

We zijn op een vriendelijke niet opdringerige manier behandeld en geholpen met het kopen van een door ons uitgezochte auto. Ook de aflevering van de auto was heel fijn en goed geregeld. Het persoonlijke contact met de diverse personen binnen het bedrijf gaf ons meteen een thuis gevoel. Wat ook zeker een vermelding waard is, is de uitstraling en netheid van het geheel. Het bedrijf straalt kwaliteit en gedegenheid uit. We hebben zeker het idee dat mensen die betrokken zijn bij dit bedrijf een passie hebben voor wat ze doen en dit willen laten zien aan de klanten of toekomstig klanten. We zouden zeker dit auto bedrijf aanbevelen bij anderen.

Kan niet beter

Onlangs werd mij gevraagd om de ervaring met mijn aankoop van Mercedes bij Maas Auto's door een miscommunicatie van mijn kant uit gaf ik dom genoeg door mijn ongeduldigheid een 3 sterren beoordeling waarvan Maas Auto's geschrokken was meteen daarna heeft Maas Auto's contact met mij opgenomen en is het probleem meteen opgelost hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan Maas Auto's voor mijn eerdere beoordeling van 3 sterren voor het bedrijf ik kan nu helaas maar 5 sterren geven want dat is het maximale wat ik kan geven terwijl het wel 10 sterren waard is nogmaals mijn excuses aan Maas Auto's dus ik zou zeggen tot ziens en u ziet mij wel weer verschijnen bij mijn volgende aankoop (Mercedes) bedankt voor de goede service Mvg Henk

Liefhebbers

Mooie Rode SLK 350 AMG bij dit enthousiaste Team gekocht. Ze maken het je graag naar de zin en geen moeite is ze teveel. Ben zelf een " liefhebber " van mooie en aparte auto's. En dus best wel kritisch bij aankoop van een Auto , hij moet dan ook echt mooi en goed zijn. Gelukkig begrijpen ze dit ook erg goed bij Maas Auto's. Prettig en oprecht goed geholpen bij de aankoop doen van mijn SLK. Ondanks een wat moeilijker klus , zeker de puntjes op de I gezet voor me. Waarvoor nog dank mannen , ben er erg blij mee. Een groot Mercedes-Benz hart? Ja dat hebben ze zeker. Zeker een bezoek waard als je oprecht en eerlijk geholpen of geadviseerd wil worden.

Oprecht en een voorbeeld voor vele.

Een oordeel nadat wij een aantal jaren geleden een auto gekocht bij deze heren. Vervolgens zijn wij nogmaals terug geweest voor o.a. servicewerkzaamheden en of aankoop. Gisteren hebben wij wederom een auto gekocht bij Maas, en kijken wij terug op een klantvriendelijkheid en vertrouwen waar vele zich een voorbeeld aan kunnen nemen. Peter en Marc.... Chapeau!

Super bedrijf

Na aankoop van mijn slk, problemen gehad met het vouwdak. Deze zijn zeer goed opgelost in de garantie- en na de garantie tijd. Personeel is zeer ter zake kundig.

Geweldige service top echt een aanrader dit bedrijf netjes echt super

Gewoon een Prima autobedrijf en prachtige auto’s.

Mijn eerste Mercedes CLA 180 aangeschaft bij dit bedrijf en een hele klantvriendelijke ontvangst en uitleg door Peter. Na een mooie testrit was alles snel in kannen en kruiken en heel netjes afgeleverd door Maas auto’s. Hiervoor mijn dank en hoop veel mooie kilometers te maken,ben er zeer content mee. Alsnog bedankt.

Gewoon een geweldige garage voor mij 5 sterren

Geweldige service, niets is teveel, hier krijg je vertrouwen in. Peter bedankt voor je vertrouwen en de gegeven service. Je hebt enkel 1 probleem, van mij kom je niet meer af, tis net als trouwen, je zegt een keer ja en het blijft je achtervolgen.

Goed en betrouwbaar adres

Erg fijn bedrijf om een auto te kopen. Afspraken worden nageleefd en een handdruk is hier nog van waarde. Ruime keuze uit zeer mooie collectie Mercedes Benz. Echt een aanrader. Verkoper Peter is overigens zeer vakkundig is zijn advies.

Mijn derde mercedes 350 c 180c 180cla

Eerlijk, vriendelijk en goede prijs.

We hebben zeer goede ervaringen met Maas auto's. De contacten verliepen soepel, zowel telefonisch als via de e-mail. Men wist bij ieder contact gauw waar het over ging en welke details besproken waren. We werden steeds vriendelijk te woord gestaan en gastvrij ontvangen. We hebben echt het gevoel eerlijk geholpen te zijn. Het voelt als een betrouwbaar, goed autobedrijf. Hartelijk dank! We gaan nu genieten van onze nieuwe auto. We hopen jullie niet meer nodig te hebben, wat betekent dat de auto geen problemen vertoont binnen de garantietermijn. Mocht dat wel het geval zijn, dat hebben we er het volste vertrouwen in, dat dit zonder problemen opgelost wordt.

Woon in breda Eerste auto in 2001 gekocht 5 auto in 2019 heb Ongeveer een miljoen km altijd goed behandeld

Één woord: Top!

Van begin tot het eind... top service! Had pech met mijn MINI clubman, dynamo defect. Contact gehad met Marc en die heeft vervolgens een goede en eerlijke prijs gemaakt waarbij alles, vooraf, werd doorgesproken. Mijn MINI was binnen een dag weer gefixt! Maas Auto’s is gespecialiseerd in Mercedes maar met andere merken kunnen ze goed overweg. Ik zeg... onderhoud, herstel of iets anders?! Bel Maas Autos! Ik zeg doen!

Uitstekend!

Meerdere malen mijn auto hier gekocht. Altijd zeer tevreden over de service, kwaliteit en vakbekwaamheid. Een echte aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima Service !

Heel veel succes met uw aankoop en fijn dat u zo tevreden bent en dit wil delen via Klanten Vertellen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een proefrit met een MB GLK klasse aut 4matic gehad.\r\nDe auto zag er top uit, en reed fijn.\r\nMaar ook een GLA 180 bekeken, ook daar gaat mijn belangstelling naar uit.\r\nVoor beide auto’s een goed kontakt gehad met Peter.\r\nDe beslissing is nog niet genomen, dus wordt vervolgd

Fijn dat u tevreden bent over onze verkoper en dat u dit wil delen via Klanten Vertellen. Succes met uw aankoop!

perfect, zeker aan te bevelen

Heel erg bedankt voor deze hele mooie beoordeling via Klanten Vertellen en graag tot ziens!