Laden reviews...
Laden reviews...
3 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Met tevredenheid mijn auto gekocht! Goede inruilprijs voor mijn auto terug gekregen en goede service, hebben er nog 2 nieuwe banden op gelegd .. wat niet was afgesproken.. dat is nog is service!!.. erg klantvriendelijk bedrijf!!
Beveelt aan
24 November 2025
J
Kerkdriel
Gisteren een prachtige a klasse voor m’n zoon opgehaald naar alle tevredenheid en volgens afspraak afgeleverd top service je ziet ons sowieso terug voor onderhoud bedankt.
Beveelt aan
2 November 2025
Norbert
Sliedrecht
Op stel en sprong een andere auto kopen omdat het moet is spannend, dan ook nog een paar dagen later op vakantie. Tijdens de vakantie hebben we geen problemen gehad tot op de terugweg, motormanagement storing en een lekke band. Volgende dag contact opgenomen konden meteen komen en zonder problemen gerepareerd, zelfs de lekke band die nog achterin lag ongevraagd geplakt. Volgens mij is dat prima service.
Beveelt aan
10 August 2025
Peter
Zetten
Vorige week een C klasse 300 E aangekocht een zeer nette goed auto naar alle tevredenheid opgehaald en een nette goede inruil prijs terug gekregen de volgende keer komen zeker weer terug
Beveelt aan
6 June 2025
John van den Akker
Vught
In alle opzichten een fijn bedrijf om een auto te kopen en te laten onderhouden.Vakmanschap top.
Beveelt aan
19 April 2025
Coen
Est
Ik heb twee auto’s bij dit bedrijf gekocht tot volle tevredenheid. vriendelijke mensen goede service kom zelf uit noord Holland maar het is de rit naar Velddriel waard.
Beveelt aan
1 October 2024
J.Das
Oostzaan
Een Mercedes SLK gekocht als tweede auto Super netjes geholpen door Mark en Peter En de auto is netjes door de monteurs klaar gemaakt Zeker een aanrader dit bedrijf.
Beveelt aan
31 December 2023
Frank
Geffen
Prettig ontvangst en heel bekwaam bedrijf! Absoluut aan te bevelen!
Beveelt aan
3 August 2023
Jan
Epe
De verkoper was er niet dus met de baas zelf het gesprek gevoerd. Gewoon normaal verhaal, geen dingen vertellen die ik graag zou willen. Korte omschrijving vd auto, hij hoefde hem niet te verkopen, moet de auto zelf doen. Alles netjes afgewikkeld volgens afspraak. Bedankt!!
Beveelt aan
22 December 2022
Gerrit
Grijpskerk (Gr)
Voor 3 wk terug een MB bij dit bedrijf gekocht, verkoper was vrij dus door de eigenaar zelf geholpen. Ik ben goed geholpen, werd gewoon de tijd genomen. Ben echt tevreden met de aankoop/afwikkeling.
Beveelt aan
12 December 2022
Gerrit
Grijpskerk
Heb voor 2 week terug een MB bij dit bedrijf gekocht, was op een donderdag, verkoper was er niet. Ik ben geholpen door de baas zelf, vriendelijke normale man , goed ontvangen! Ben uitermate tevreden over de aankoop en aflevering van de auto. Alsnog bedankt,
Beveelt aan
11 December 2022
Gerrit
Grijpskerk (Gr)
Heb voor 2 week terug een MB bij dit bedrijf gekocht, was op een donderdag, verkoper was er niet. Ik ben geholpen door de baas zelf, vriendelijke normale man , goed ontvangen! Ben uitermate tevreden over de aankoop en aflevering van de auto. Alsnog bedankt,
Beveelt aan
11 December 2022
Gerrit
Grijpskerk (Gr)
Al vele jaren breng ik mijn Mercedes naar deze garage indien een groot onderhoudsbeurt nodig is of de auto een meer complex mankement heeft. Hier wordt nog de tijd genomen om het probleem op te lossen i.p.v. het domweg vervangen van onderdelen. TOP!
Beveelt aan
18 November 2022
Erik
Rdam
Ik heb goede ervaringen vakbekwaam personeel
Beveelt niet aan
23 May 2022
Ad
Kerkdriel
We zijn op een vriendelijke niet opdringerige manier behandeld en geholpen met het kopen van een door ons uitgezochte auto. Ook de aflevering van de auto was heel fijn en goed geregeld. Het persoonlijke contact met de diverse personen binnen het bedrijf gaf ons meteen een thuis gevoel. Wat ook zeker een vermelding waard is, is de uitstraling en netheid van het geheel. Het bedrijf straalt kwaliteit en gedegenheid uit. We hebben zeker het idee dat mensen die betrokken zijn bij dit bedrijf een passie hebben voor wat ze doen en dit willen laten zien aan de klanten of toekomstig klanten. We zouden zeker dit auto bedrijf aanbevelen bij anderen.
Beveelt aan
22 April 2022
Mario en Marlies
Aarle-Rixtel
Onlangs werd mij gevraagd om de ervaring met mijn aankoop van Mercedes bij Maas Auto's door een miscommunicatie van mijn kant uit gaf ik dom genoeg door mijn ongeduldigheid een 3 sterren beoordeling waarvan Maas Auto's geschrokken was meteen daarna heeft Maas Auto's contact met mij opgenomen en is het probleem meteen opgelost hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan Maas Auto's voor mijn eerdere beoordeling van 3 sterren voor het bedrijf ik kan nu helaas maar 5 sterren geven want dat is het maximale wat ik kan geven terwijl het wel 10 sterren waard is nogmaals mijn excuses aan Maas Auto's dus ik zou zeggen tot ziens en u ziet mij wel weer verschijnen bij mijn volgende aankoop (Mercedes) bedankt voor de goede service Mvg Henk
Beveelt aan
17 March 2022
Henk
Schaijk
Mooie Rode SLK 350 AMG bij dit enthousiaste Team gekocht. Ze maken het je graag naar de zin en geen moeite is ze teveel. Ben zelf een " liefhebber " van mooie en aparte auto's. En dus best wel kritisch bij aankoop van een Auto , hij moet dan ook echt mooi en goed zijn. Gelukkig begrijpen ze dit ook erg goed bij Maas Auto's. Prettig en oprecht goed geholpen bij de aankoop doen van mijn SLK. Ondanks een wat moeilijker klus , zeker de puntjes op de I gezet voor me. Waarvoor nog dank mannen , ben er erg blij mee. Een groot Mercedes-Benz hart? Ja dat hebben ze zeker. Zeker een bezoek waard als je oprecht en eerlijk geholpen of geadviseerd wil worden.
Beveelt aan
12 February 2022
Paul
Zaandam
Een oordeel nadat wij een aantal jaren geleden een auto gekocht bij deze heren. Vervolgens zijn wij nogmaals terug geweest voor o.a. servicewerkzaamheden en of aankoop. Gisteren hebben wij wederom een auto gekocht bij Maas, en kijken wij terug op een klantvriendelijkheid en vertrouwen waar vele zich een voorbeeld aan kunnen nemen. Peter en Marc.... Chapeau!
Beveelt aan
29 January 2022
Bert
MAASTRICHT
Na aankoop van mijn slk, problemen gehad met het vouwdak. Deze zijn zeer goed opgelost in de garantie- en na de garantie tijd. Personeel is zeer ter zake kundig.
Beveelt aan
20 December 2021
Adriaan
Losser
Geweldige service top echt een aanrader dit bedrijf netjes echt super
Beveelt aan
20 November 2021
Jorrit
Hellevoetsluis
Mijn eerste Mercedes CLA 180 aangeschaft bij dit bedrijf en een hele klantvriendelijke ontvangst en uitleg door Peter. Na een mooie testrit was alles snel in kannen en kruiken en heel netjes afgeleverd door Maas auto’s. Hiervoor mijn dank en hoop veel mooie kilometers te maken,ben er zeer content mee. Alsnog bedankt.
Beveelt aan
31 July 2021
Tonny
Den Bosch
Geweldige service, niets is teveel, hier krijg je vertrouwen in. Peter bedankt voor je vertrouwen en de gegeven service. Je hebt enkel 1 probleem, van mij kom je niet meer af, tis net als trouwen, je zegt een keer ja en het blijft je achtervolgen.
Beveelt aan
23 May 2021
Ad Haast
Rucphen
Erg fijn bedrijf om een auto te kopen. Afspraken worden nageleefd en een handdruk is hier nog van waarde. Ruime keuze uit zeer mooie collectie Mercedes Benz. Echt een aanrader. Verkoper Peter is overigens zeer vakkundig is zijn advies.
Beveelt aan
13 May 2021
William
Den Bosch
Mijn derde mercedes 350 c 180c 180cla
Beveelt aan
22 February 2021
Peter
Rhoon
We hebben zeer goede ervaringen met Maas auto's. De contacten verliepen soepel, zowel telefonisch als via de e-mail. Men wist bij ieder contact gauw waar het over ging en welke details besproken waren. We werden steeds vriendelijk te woord gestaan en gastvrij ontvangen. We hebben echt het gevoel eerlijk geholpen te zijn. Het voelt als een betrouwbaar, goed autobedrijf. Hartelijk dank! We gaan nu genieten van onze nieuwe auto. We hopen jullie niet meer nodig te hebben, wat betekent dat de auto geen problemen vertoont binnen de garantietermijn. Mocht dat wel het geval zijn, dat hebben we er het volste vertrouwen in, dat dit zonder problemen opgelost wordt.
Beveelt aan
20 December 2020
Familie Korff
Barsingerhorn
Provincialeweg 88 A
5334 JJ Velddriel
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit