Fijne en duidelijke lessen!

Materiaal was goed en de instructeur was eerlijk, waardoor ik kon vertrouwen op wat hij zei.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Geweldige instructeur en een fijna auto

Enorm op mijn gemak gevoelt in de auto met zowel Edwin als Gert en daarnaast ook veel geleerd.

Goede service en klantgericht

Goede service en klantgericht

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

leuke lessen met een leuke instructeur

Enthousiast en professioneel!

Super leuke lessen met de nodige humor en op tijd weer serieus! Daarnaast voel je je erg welkom. Zeer tevreden dus

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Leuke ervaring en snel gehaald

Roordink is een fijne rijschool. Jan de instructeur was relaxed en had goede tips, het materiaal is tip top in orde en het opdelen in twee dagdelen werkte voor mij perfect.

Vriendelijk instructeur goeie voertuigen

leuke motor rijlessen gehad. En in 1 keer geslaagd.

Top@

Heb een hele fijne en gezellige tijd gehad!

Leerzaam ervaring

Ik heb een positieve ervaring met deze rijschool. De instructeur was vriendelijk en duidelijk. Ondanks de Corona gekte, zodra alles weer kon, hebben ze mijn examen snel ingepland. Ik zou deze rijschool aan iedereen aan kunnen bevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke rijopleiding heb je gevolgd? Bromfiets (AM)

Toppers!

Toppers met heel veel ervaring en geduld

Rustig en vakbekwame instructeur

De dag was erg goed ingedeeld en alles was heel relaxt en goed uitgelegd. Daardoor ging ik ook goed voorbereid het examen in. Er zat erg veel kennis bij mijn instructeur die me goede tips heeft gegeven op de juiste momenten.

Top rijschool

Ik heb me rijbewijs in 1 keer mogen halen bij roordink super blij mee goede lessen gehad !!!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Wederom een goede ervaring!

14 jaar geleden mijn B rijbewijs gehaald en nu weer BE bij Roordink. Fijne en goede instructeurs.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

fijne rustige instructeur waar je veel van leert

eerder al mijn b rijbewijs gehaald bij roordink met veel plezier. toen heb ik gelest bij jan roordink en dat beviel erg goed en zorgde ervoor dat ik in 1x slaagde. daarom dat ik nu met mijn aanhanger weer bij jan wou lessen en wederom weer een leuke en leerzame dag gehad en weer in 1x geslaagd. kortom dik tevreden

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Goede rijschool zeker aan te bevelen

Het is goede rijschool met leuk personeel Die goed de rijd voor je nemen Waar door slagingskans groot is Ben zelf in 1 keer geslaagd

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Leuke en leerzame lessen!

Ik heb gezellige en leerzame lessen gehad bij Aliene!

Teleurstellend, niet bij Roel lessen

Ik ben bij deze rijschool begonnen met lessen bij Roel. Al vrij snel bleek dat deze instructeur helemaal niet bij mij past. Hij is erg negatief, benadruk vooral wat nog niet goed gaat en geeft geen feedback. Waardoor mijn zelfvertrouwen op de motor elke les afnam. Ik heb verschillende keren aangegeven dat ik een andere instructeur wilde, maar hier werd pas de derde keer fatsoenlijk op gereageerd. De eerste twee keren dat ik om een andere instructeur vroeg, kreeg ik te horen dat ik dit zelf met Roel moet bespreken, dat het aan mij ligt en het feit dat ik een vrouw ben. Bovendien kan ik alleen op zaterdag lessen, dus was Roel de enige optie. Toen ik aangaf naar een andere rijschool te gaan, was het opeens wel mogelijk een andere instructeur te krijgen. Ik had het idee dat er geen moeite werd gedaan om mij als leerling tevreden te houden, aangezien ik toch mijn lespakket al had betaald. De rijschool maakt sowieso graag zo veel mogelijk winst. Zelfs een theorieboekje kost via de rijschool ruim 10 euro meer dan online. Na Roel heb ik nog twee andere instructeurs gehad, een van hen werkte tijdelijk voor de rijschool. Door zijn lessen kreeg ik weer plezier en zelfvertrouwen op de motor. Uiteindelijk heb ik mijn rijbewijs gehaald onder begeleiding van Rob. Een goede instructeur die de tijd neemt om rustig en duidelijk uit te leggen wat goed gaat, en wat nog verbeterd kan worden. Een wereld van verschil vergeleken met Roel. Hoewel de rijschool reclame maakt met ook lessen op zaterdag en in de avonduren, is dit in praktijk niet zo. Ik werk fulltime, dus de mogelijkheid om s avonds of in het weekend te lessen sprak me erg aan. Ik heb uiteindelijk slechts 1x in de avond kunnen lessen. Instructeurs kunnen maar een bepaald aantal uren werken, dus als er overdag genoeg leerlingen zijn vallen de werkende leerlingen buiten de boot. Op zaterdag stond vaak al ver van te voren volgepland waardoor ik regelmatig 3 weken moest wachten op een volgende les.

Zeer tevreden met de begeleiding van Maarten en het contact met Roordink

Zeer tevreden met de begeleiding van Maarten en het contact met Roordink

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Een super rijschool, leuke hartelijke mensen!

C1 theorie via de NKC heel handig maar... Toch veel hiaten in de theorie stof maar met extra hulp van Roordink heb ik het gehaald!!! Vrouw!! 65 jaar jong!! En ook de praktijklessen was allemaal vlot en goed geregeld! Zo hebben mijn schoonzoon en ik ons doel gehaald! Super bedankt We zouden graag ook de gemaakte foto voor de lesauto gemaild krijgen😁

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Leuke tijd met Schumacher, goede lessen

Erg leuke lessen, leerzaam. Gezellig en altijd volgens afspraak op tijd.

Wat een super rijschool

Super rij ervaring en goede instructeur 👍🏻

Professionele en fijne rijschool

Ik heb de rijschool ervaren als erg professioneel en fijn om bij te lessen. Ook fijn dat de rijschool flexibel is met het maken van het rooster.

Hartstikke goed

Instructeur altijd netjes op tijd, erg flexibel. Kantoor helpt je snel en goed met al je vragen.

Alles fijn!

Alles in 1x gehaald en binnen mijn pakket dus top

Super begeleid

Rijbewijs behaald met super begeleiding en zeer persoonlijk wat een fijn vertrouwd gevoel geeft. Enorm veel plezier gehad tijdens het lessen!

Over Rijschool Roordink

Rijschool Roordink voor bromfiets, motor, auto, aanhanger en zakelijke transportopleidingen! Zoek jij een rijschool waar de rijlessen betaalbaar én kwalitatief goed zijn? Kom dan bij Rijschool Roordink lessen.