Beter kan het niet

Ondanks dat ik me verslapen had alsnog mogen deelnemen en in 1 keer geslaagd echt top! Bedankt keijbeck!

Uitstekende communicatie en service

BE rijbewijs gehaald bij Keijbeck. De communicatie verliep zeer soepel en alles was snel geregeld. De instructeur was kundig en wist alles goed over te brengen.

Stuk voor stuk sociale en vakbekwame instructeurs. .

Graag wil ik de instructeurs Adrie en Fred bijzonder bedanken voor de gegeven praktijklessen Bus rijbewijs D. Ik heb met plezier jullie praktijklessen mogen volgen op de bus. Nooit chagrijnig of zo, en altijd (als het mogelijk was) in voor een praatje en een grap. Het voelde geheel ongedwongen. Ik ben ook in één keer mogen slagen dd09-04-2024, en ga gelijk bij Arriva Venlo aan de slag. Heb er heel veel zin in. We komen elkaar ongetwijfeld langs en rond de wegen van Venlo nog eens tegen, gezwaaid wordt er !. Nogmaals Dank !! Groet Edwin van Hilten

Frank is een zeer ervaren en rustige rijinstructeur. We werken nu al een aantal jaaren samen met Keijbeck en er zijn nog nooit problemen geweest, al onze LZV chauffeurs zijn opgeleid door Keijbeck en Frank en er is nog nooit iets geweest om over te klagen. Top rijinstructeurs, top rijschool, op naar een goede samenwerking voor onze toekomstige chauffeurs.

Alles goed geregeld

Alle afspraken goed geregeld .voor iedere rijles een herinnering gestuurd. Goede service

goed ,bereikbaar,goed geregeld

Leuke rijinstructeur waardoor ik mezelf op gemak voelde.

In het begin vond ik het spannend om te rijden waardoor ik regelmatig wat stress had. Paar maanden later kreeg ik een hele leuke en een gezellige rijinstructeur. Heel wat gelachen waardoor mijn lessen een stuk leuker waren!

Heel goede begeleiding gehad met mijn C rijbewijs

Super leuke en goede opleiders gehad

Perfecte opleiding

Goede verkeersschool

Ik heb hier mijn complete buschauffeur opleiding gedaan, en alles was altijd goed geregeld van de administratie tot de instructeurs, een echte aanrader.

Duidelijke uitleg gericht op examen

Ervaren rij-instructrice met voldoende kennis en ervaring, geeft duidelijk bruikbare feedback op rijstijl en verbeterpunten op een correcte manier. Zeer tevreden over opleiding.

Hele goeie ervaring uitstekende uitleg zeer goeie rij instructeurs ook fijn dat het praktijkexamen ook vanuit het terrein kan uitgevoerd worden code 95 goeie begeleiding gehad en goeie uitleg met alle theorieën top en heel erg bedankt voor alles

Top rijinstructeur.

De rijinstructeur was geweldig. Hij is de rust zelf en geeft echt vertrouwen. Het enige verbeterpuntje is planning en communicatie. (Dit geld niet voor de rijinstructeur)

Super fijn

Ik persoonlijk heb een fijne ervaring gehad. Met het personeel van rijopleiding keijbeck.

Goede ervaringen gehad, wel wijs ik erop dat je vaak verschillende rij instructeurs krijgt in de lessen die je volgt.

Prima rijschool

Fijne instructeurs!

Geweldige rijschool

Ik heb door deze rijschool met heel veel pech bij een andere rijschool toch mijn rijbewijs kunnen behalen. Ben heel goed opgevangen en heel goed begeleid met alles. Ik ben jullie heel erg dankbaar voor dit wat jullie keijbeck allemaal voor mij gedaan hebben. Thanks

Zeer goede begeleiding

Jos is voor iedereen aan te bevelen, rustige man. Bedankt Jos.

Instructeur heeft mij goed geholpen

Advies 10 lessen, gelukkig toch maar 8 geweest, 1 onderdeel niet onder controle, maar gelukkig niet gevraagd op examen, al met al succes geslaagd, dank daarvoor

Prettig

Heel prettige samenwerking met instructeurs Jack en Fred. Voor mij een prima plan van aanpak, heldere communicatie. Top.

Super fijne rijschool, met hele fijne instructeurs

Speciale dank aan edu, voor zijn geduld en gezelligheid. Eerste keer gepakt voor mijn C rijbewijs maar dat kwam door mijn zenuwen, Gelijk weer paar lessen genomen en toen geslaagd, Tnx Ik zou het iedereen aanraden om daar te lessen

Leuke leerzame ervaring

Ik ben erg blij geweest met een instructeur als Marco lebens! Altijd gezellige lessen en heb door hem moeiteloos leren rijden super bedankt!

In 2 maanden rijbewijs D en Code 95

Uitgebreide klassikale theorie-opleiding gevolgd voor rijbewijs D en Code 95 met fijne instructeurs. Dit vergroot de slagingskans enorm (vind ik). De bus-rijlessen in blokken van (meestal) 4 uur en praktijklessen voor Code 95 waren zeer leerzaam en met vriendelijke instructeurs. Alle toetsen en examens eerste keer geslaagd. Niet te vergeten: de gratis koffie is ook echt lekker.

Zeer tevreden over het hele traject

De theorielessen waren goed en duidelijk. De praktijklessen met de bus waren goed en je werd ook het vertrouwen gegeven dat je het kunt. Ook in de pauzes werd er goed voor je je gezorgd.

Alles is door Roger perfect in beeld gebracht en gepland. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een snel resultaat! Het eerst kind van de 4 is in bezit van het rijbewijs waarvoor enorme dank! Op naar de volgende!