Prima lessen gehad en op een leuke en duidelijke manier.

Rijles voor het aanhanger rijbewijs gevolgd en in een keer gelaagd.

goede rijschool

Marcel heeft me goed opgeleid.

Ik ben geslaagd en daar gaat het om

Prima rijopleiding genoten bij Keijbeck, waardoor ik ben geslaagd voor het C rijbewijs

Door goede en duidelijke instructie van een fijne instructeur en met goed materiaal, ben ik vlot door de opleiding gegaan. Kleine minpuntjes: Bij het uurtje rijden vooraf aan het examen was er in eens een andere instructeur in plaats van mijn eigen instructeur en moest er nog getankt worden, waardoor het uurtje rijden meer een zoektocht werd naar een tankstation.

Keijbeck is op de goede weg (hoop ik)

Mijn ervaring met Rijschool Keijbeck is overwegend positief. Alvorens mij vast te leggen, heb ik een proefles bij meerdere rijscholen genomen. Deze investering betaalt zich uit, want zo kom je beter te weten welke rijschool je het beste gevoel geeft. Je brengt immers heel wat uurtjes door in het lesvoertuig en met de instructeur en dan moet het gevoel goed zijn om zelfvertrouwen op te kunnen bouwen voor het examen. Uiteindelijk gaven het lesvoertuig en de instructeur de doorslag bij mij om te kiezen voor Keijbeck. De organisatie 'an sich' is nog een beetje 'old skool'. Een rijschool met een lange geschiedenis die over meerdere generaties is opgebouwd en waarbij de jonge generatie wellicht iets meer moet inzetten op vernieuwing dan op vruchten plukken.

Super en veel geleerd

Mijn ervaring was zeer goed, ik heb veel geleerd en mijn rij instructeur jos was goed en duidelijk en aardig.

Goede lessen en ervaren instructeurs

Goede lessen gehad van meerdere personen. Het was erg prettig om van meerdere instructeurs lessen te krijgen, hierdoor ben je beter voorbereid op je examen. Het enige nadeel (voornamelijk door eigen werk): bij lessen savonds is het zicht slechter en ziet de instructeur ook niet goed wat je doet. Invullen en variatie van de lessen was prima.

Mijn dochter heeft haar bromfiets rijbewijs gehaald. Goede uitleg. Ervaren leraren , rustig en geduldig. Gewoon goed. Kan het iedereen aanbevelen

perfect

goede leraar en zeer proffesioneel

Leerzaam

De lessen van Jan en Annie zijn erg aan te raden ze stemmen het op elkaar af en liggen op 1 lijn! Dit is erg fijn... alleen jammer dat je niet altijd 1 instructeur hebt Jan en Annie doen het zelfde en liggen op 1 lijn als je dan een andere instructeur hebt is dit erg verwarrend

Geweldige rijopleiding

Rijopleiding voor C/E bij Keijbeck gevolgd. Mijn ervaring met de instructeurs zijn zeer positief en het zijn hoog gekwalificeerde instructeurs die zich zeer zeker de moeite nemen om de cursist op te leiden. Bedankt voor de mooie en fijne tijd.

Top bedrijf voor lzv certificaat! Bedankt Frank

Je wordt er leuk onthaald. Top instructeurs.

Prima in orde allemaal

Goed geholpen, meneer aan telefoon komt alles behalve enthousiast over maar regelt het keurig. En ik vond 15 lesuren erg veel/duur. Met net zoveel lessen heeft hij het autorijbewijs gehaald.

Goede rijschool. Heldere manier van lesgeven en altijd bereid om lessen zo veel mogelijk af te stemmen op de kandidaat.

Super instructeurs

Geweldige rij school waar alles top is geregeld

Leuke leerzame opleiding

ik heb een hele leuke opleiding tijd gehad met julie ik heb theorie lessen van harrie en adri gehad beide heren hebben de les stoffen duidelijk bespreekbaar gemaakt met ons , ook de tijd genomen voor al onze lastige vragen haha ook mijn rijlessen heb ik met veel plezier ervaren met adri samen hij heeft mij hier heel mooi in begeleid en ook dankzij adri mijn c rijbewijs in een keer behaald . Het enige kleine min puntje was dat ik 7 uurtjes perdag ongeveer moest rijden wat best veel was waardoor ik sneller vermoeid raakte .

Een hele fijne rijschool!

Een hele fijne rijschool heb een goede instructeur gehad, neemt echt de tijd voor je en legt alles duidelijk uit.

Rijbewijs BE gehaald via Keijbeck top ervaring!

Top les gehad kan ze iedereen aanbevelen!

Slechte rijles door onbekwaam personeel

Motorrijles gehad bij verkeersschool Keijbeck. Mijn lerares was onbekwaam in het geven van de rijles. Na het afnemen van 10 AVB lessen ben ik alsnog 2 keer gezakt voor het examen, zelfs toen was mijn niveau nog zwaar onder de maat. Over moeten stappen naar een andere rijschool, waar ik zowel AVB als AVD in een keer heb gehaald zonder problemen. 1 jaar na dato kregen wij plots nog facturen van rijschool Keijbeck die binnen 2 weken betaald moesten worden. Ook werd er met een incassobureau gedreigd als wij de rekening niet binnen 2 weken zouden betalen. Uiteindelijk bleek de factuur helemaal niet te kloppen en was het personeel onprofessioneel en onvriendelijk via de mail. Nooit meer!

Deskundige, op maat verzorgde rij-opleiding

Kwaliteit instructeur uitstekend. Hij zag alle verkeershandelingen en bleef te allen tijde rustig. Corrigeerde op een uitermate prettige en effectieve manier. Rijschool Keijbeck reageert zeer snel en adequaat op telefoontjes en mails! Zeker aan te raden

Leuke en goede manier van les geven

Instructeur Roy is een klasse vent om mee te lessen. Nogmaals,Roy bedankt voor de goede en ontspannen manier van les geven. Je hebt nog een vla van mij tegoed.

Een praktisch gerichte opleiding, theoretisch onderbouwd, gegeven door een bevlogen instructeur.

Voor mijn aanhanger rijbewijs was deze dagopleiding weer een opfrisser voor mijn hele rijstijl. Alle aandachtspunten zijn goed in beeld gebracht op een manier die gemakkelijk te onthouden is. Al met al heb ik de opleiding als heel prettig ervaren en een compliment aan Marcel Cals als instructeur.

Annie en Jan zijn de beste!

Geduldige instructeurs die erg goed rijles geven en de lessen ook gezellig maken

Zeer goede verkeersschool

Mijn ervaring met Keijbeck is zeer goed. Altijd klant vriendelijk aan de telefoon. En de rij instructeurs weten je altijd naar een hoger level te brengen. Zodat je een goede kans van slagen hebt voor jou rijbewijs, in mijn geval dan rijbewijs C en CE.

Super service en fijne instructeur👍🏻

Fijne ervaringen met Keijbeck! Bedankt dat ik samen met jullie mijn BE rijbewijs heb mogen halen.