Genoten van de rijlessen top personeel

Niks op aan te merken !

Goede hulp

Ik heb één goede ervaring gehad bij jullie rijschool en als er een probleem was dan werd die goed verholpen.

We waren erg tevreden met onze Duo opleiding

Met z”n tweeën op examen was wel niet de eerste keer gelukt, maar wel fijn dat we beide het de tweede keer gehaald hebben. Het is bes t een lange dag maar samen is het gezellig en leuk.

alles super verlopen

Alles goed gepland, precies zoals het hoort

Perfecte en deskundige instructeurs Top.

Perfecte opleiding in 1 dag en deskundige instructeurs nog veel geleerd terwijl ik al meer dan 30 jaar mijn rijbewijs heb echt een top ervaring.

Fijne instructeurs die met passie lesgeven

Ik ben zeer tevreden over het theoriegedeelte en ook over de praktijklessen. Geen klachten van mijn kant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb echt genoten van elke minuut, en heb zo veel geleerd. Alles in 1 keer gehaald middels de zeer vakkundige opleiding. Van B naar C+E binnen 6 maanden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettige samenwerking.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste contact telefonisch. probleem voorgelegd en duidelijk antwoord. Eerst intake les voor BE. Prettige ontvangst. Fijne rustige instructeur die gedurende de twee uur feedback gaf, waar ik gelijk mee aan de slag kon. Enigste minpuntje. Niet gelijk na positieve intake in plannen van examen. Dit zou met mij telefonisch afgestemd worden. Ik belde zelf de dag erna en toen kon het telefonisch wel in eens geregeld worden. Vervolgens 6 uur individueel met aansluitend examen. Wederom fijn contact met begrip en respect van instructeur. Dag afgesloten met positief resultaat!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rustige begeleiding tijdens lessen. Goed de aandachtspunten doorgenomen. Ok.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede persoonlijke service en planning is goed geregeld, omplannen gaat zonder problemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar, vriendelijk en professioneel! \r\nGoede instructeurs die je motiveren en het rijden leuk maken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het waren fijne lessen.\r\nExtra lessen en een extra examen zijn wel erg duur en meegaand zijn ze niet echt (ivm uitval van een les)\r\nVerder wel fijn les gehad van voornamelijk Herman. \r\nDank jullie wel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 3x te zijn gezakt voor mijn praktijkexamen C, lukte het mij de 4e keer om te slagen.\'\r\nDit heb ik voor 100% te danken aan Fred, deze man heeft overal advies voor en legt je precies uit hoe je moet handelen in een bepaalde situatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette instructeurs en een mooi wagenpark!

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf je hebt geen keuze je moet dingen accepteren en dat vind ik minder. Ik hoop dat jullie dit in de toekomst gaan veranderen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed.

Over Verkeersschool Keijbeck B.V.

Filter op Taal