Aanhanger rijbewijs

Duidelijke instructies meerdere opties aangeboden. omdat ik het inzicht in het rijden met een kar niet van nature in mij heb, hebben de instructeurs meerder opties laten zien om dit inzicht we te krijgen.

Uitstekende lesdag voor het kunnen behalen van het BE rijbewijs

Met de bestaande ervaring, rijden met caravan, voldoende geleerd om het BE rijbewijs te behalen.

Betrokken, eerlijk en kwaliteit.

Ik ben heel tevreden over mijn rijlessen voor mijn motor rijbewijs. Ik heb het merendeel met Herman en Jacqueline gereden en dit beviel mij heel goed.

Goede rijschool met een fijne instructeur!

Ik heb mijn E- achter B rijbewijs bij rijschool Keijbeck meteen de eerste keer binnen 1 gehaald. Ik heb een leuke en leerzame dag gehad met een fijne instructeur. Aanrader dus!

Geweldig goede begeleiding in theorie en praktijk

Door persoonlijke en professionele kwaliteiten te verdelen in aandacht en ervaring voelde ik me op m'n gemak.

mijn ervaring was positief

Mijn ervaring was goed , altijd telefonisch bereikbaar altijd vriendelijk, een goede en ervaren rijinstructeur ,een goede voorbereiding op het examen

Goede ervaring super instructeur

Goeie ervaring in 1x geslaagd 👍🏻

Aanhanger rijbewijs

Ik ben super tevreden over hoe het ging Goede uitleg en super service Echt een aanrader

Prima geregeld

Een minpuntje: een sterk verouderd Garmin navigatie in de Iveco. Bij mijn tweede examen c1 heb ik mijn eigen Garmin gebruikt met de afmetingen van de camper er in zijn dat deze niet alle smalle straten pakt. Mijn tip: koop een nieuwe losse up-to-date navigatie voor camper/ vrachtauto!!!

Geweldig!

Gewoonweg super ontspannen leren autorijden, zowel brommobiel als B rijbewijs. Beide in 1x behaald.

Super instructeurs

Goede praktijk leraar (frank)

Goede rij instructeur gehad, fijne begeleiding.

zeer tevreden

zeer goede instructrice!

Leerzame dag !! Fijne instructeur!!

Dag cursus E achter B Fijn matriaal Fijne instructeur En geslaagd !!!

Alles goed gepland, geweldige rij instructeurs Jan en Annie👍🏽

Was in een woordt top

Zeer prettig en deskundig met veel plezier mijn rijbewijs gehaald

Kwaliteit

Ervaren en aardig instructeurs, Communicatie perfect.

Hard werken, duidelijke instructeur = goed resultaat

Ik heb bij Verkeersschool Keijbeck een duo aanhanger rijbewijs in één dag gevolgd (en geslaagd). Het was een dag hard werken onder begeleiding van een instructeur die géén blad voor zijn mond neemt en erg duidelijk is in zijn instructie en feedback. Hier moet je wel tegen kunnen. Mijn ervaring is dat het belangrijk is dat je al met een aanhanger kunt rijden en de bijzondere verrichtingen al enigszins beheerst om de dag succesvol met een aanhanger rijbewijs af te kunnen sluiten.

Zeer onpersoonlijk.

Te weinig instructeurs. Te groot bedrijf. Ik zal niemand deze rijschool aanbevelen. Lang moeten wachten op herexamen omdat er geen instructeurs waren. Lessen moeilijk te plannen.

leert veel in korte tijd en fijne instructeur

Prima service en zeer professioneel

In de aanloop naar de opleiding voor rijbewijs C bij vragen onmiddellijk geholpen met goed advies. Rijopleiding van een hoog professioneel gehalte. Ervaren instructeurs met goede kennis van instructie vaardigheid!

Zeer goede rijschool

Ik ervaar het als een goede en professionele rijschool prettig en goed verzorgd van a tot z Ik heb de theorie en praktijk de eerste keer gehaald De lessen heb ik als prettig en professioneel ervaren Kortom een rijschool met goede instructeurs Daarom allemaal nogmaals hartelijk bedankt en tot snel

Goede verkeersschool die je op tijd informatie geeft en duidelijke afspraken met je heeft.

Ik vond dat Keijbeck een fijne rijschool was. Ik heb er veel geleerd en op momenten van leren was de leraar serieus en legde hij vaak de situatie goed uit. Ik ben erg tevreden over Keijbeck.

Uitstekende rijschool

Erg modern en verstrekt alle info die genoodzaakt is om ruim te slagen.