service gericht en klantvriendelijk

goede communicatie, ook als iets niet kan. Nette afwerking van de vragen. Familie bedrijf met aandacht voor de klant

Goed en perfect bedrijf

Je merkt hun betrokkenheid en dat ze gewoon bezig zijn het beste voor hun klant zoeken. Dat geeft mij een goed gevoel.

Met 1 woord Super! Samen een nieuwe auto kopen. Sjaak denkt mee met wat je wil en daarnaast wordt je door de andere collega's in de watten gelegd met koffie en advies. Dus met andere woorden gewoon een top bedrijf!

Expertise en klantvriendelijkheid

Expertise en klantvriendelijkheid is het eerste wat bij me opkomt na een gesprek met Sjaak. Hij weet wat hij verkoopt, is vakbekwaam en doet het allemaal met enthousiasme. Zou zeker anderen aanraden om hier een auto te kopen.

Top service!

Super nette en vriendelijke medewerkers. Auto zeer netjes opgeleverd. Zeer tevreden

Goed en fijn bedrijf

Afspraken en onderhandeling zijn gewoon top

Ze staan altijd voor je klaar. Optimale service en aandacht voor de klant.

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen !!

Correct, nette prijs en goede service,

Gewoon Goed Geregeld

komt afspraken na

Fantastisch!!!

Tja iedere keer reviews schrijven doe ik ook niet, maar nu maak ik even een uitzondering. Ik ben al jaren klant bij Brandsen en heb al een aantal auto's daar gekocht. En iedere keer wordt het super geregeld. De laatste aankoop werd zelfs bij ons voor de deur afgeleverd! Dit is nou nog eens een no nonsens bedrijf die weet wat je als klant nodig hebt.

Flexibel en denken altijd mee met de klant

Flexibel en staan altijd klaar voor de klant en even altijd meerdere opties.

Wij zijn zeer tevreden

Ze hebben alles netjes af gehandeld Bij het af leveren van onze gekoogte auto

Vriendelijk

Goed geregeld

Uitstekend geregeld......

Ondanks een onwillige Duitse Audi dealer is het Brandsen toch gelukt om op een creatieve manier de Audi Q5 uit Duitsland te importeren. Ook is de wagen keurig rijklaar gemaakt. Top.

Geweldige service

Kort samengevat geweldige service en klantvriendelijkheid

Ontspannen

Het was een heel ongedwongen sfeer met alle ruimte om te denken.

Prachtig bedrijf!

Prachtig bedrijf!

Vriendelijk, beleefd en niet opdringerig

Heel fijn contact met een oprechte verkoper

Prettig en ontspannen

Rick is een reële verkoper met een eerlijk en goed verhaal.

Zeer goede en snelle service

Wij hadden vlak voordat wij op vakantie gingen een storing in de verlichting van de vouwwagen. Bij Brandsen wilden en konden zij mij hier snel mee helpen en de oorzaak van de storing in de verlichting verhelpen. Onze dank is groot voor deze snelle en goede service!

klant is koning

Word snel en correct behandeld

Voelt vertrouwd!

Fijn bedrijf met fijne mensen!

Super service, meedenken met klant en ontzettend vriendelijk.

Super service, meedenken met klant en ontzettend vriendelijk.

Geen gladde praatjes, meedenkend en een uitstekende aftersale

Vaak koop je een auto in en met emotie. Ondanks serieus veel auto's verder had ik door de emotie nog zaken over het hoofd gezien. Na ondertekening, betaling en wegrijden kwam ik erachter wat ik over het hoofd gezien had. Hierover had ik 's avonds laat nog een mail gestuurd. De volgende dag is hierover direct terug gebeld. Niet alleen om mijn verhaal nogmaals te horen nee maar ook zonder dat ik dat wist ook al met de oplossing komen. Kijk dat noem ik uitstekende aftersale. Uiteindelijk heb ik er een goed gevoel aan over gehouden en kan ik u die dit leest met volle overtuiging naar Brandsen auto sturen. Vast veel plezier met uw aankoop

Goed bedrijf is aan te bevelen!!!

Zeer tevreden over hr.Rik van Leeuwen vooral wat betreft het afleveren!