Betrouwbare auto’s en mensen

een bedrijf dat doet waarvoor je staan en uitstralen.

Top.

Vandaag onze auto opgehaald bij Brandsen. Auto stond keurig klaar. Alles wat we hebben afgesproken is gedaan en meer. Want ipv 2 nieuwe banden zitten er 4 op. Ook een servicebeurt is gedaan. Kortom goed. Groeten Bert.

Top service

Goed advies gekregen van Sjaak bij het kopen van mijn eerste auto. Aflevering was netjes en snel.

meer dan correct

met veel plezier en mooie volvo70 gekocht, in een kwartier tijd

klantvriendelijk,efficient en betrouwbaar

een genot om zaken mee te doen

Zeer tevreden , correct en vriendelijk ontvangen en geholpen

Auto stond op afspraak fris gewassen en tiptop klaar voor een proefrit. Zeer klantvriendelijk bedrijf , geeft vertrouwen.

Zeer positief, Deskundige uitleg en vriendelijk

super verlopen en nog bedankt voor de loopauto mn vrouw is er erg blij mee

Warm, eerlijk en prachtig bedrijf

Ik werd zeer netjes te woord gestaan, communicatie is geweldig en zeer snel. Ik raad dit bedrijf zeker aan. Top

Veilig en warm gevoel ook met de deal

Fijne verkoper met aandacht voor de mens en prettig in de onderhandelingen. Je voelt je serieus genomen. Ook de andere medewerkers van Brandsen zijn service gericht. Echt top.

Geweldige persoonlijke service, eerlijk, betrouwbaar

Heel goed geholpen bij zoektocht naar eerste auto. Bij problemen die ik had na garantie tijd uitstekend geholpen. Een autobedrijf die een goede auto levert is fijn, een autobedrijf met net die extra service is geweldig. Dat is Brandsen. Sjaak heeft alles zeer professioneel opgelost. Heb nu weer nieuwe auto('s) via hem gekocht. Helder, duidelijk en no nonsense communicatie. Zeer aan te bevelen!

Super goede ervaring

Prettige sfeer en een atypische autoverkoper en dat is zeer positief te noemen.

Kost wat maar dan heb je ook wat

Vriendelijke ontvangst en zeer goede service

Vriendelijke ontvangst en goede service, komt afspraken na en doet zelfs meer dan dat, zeer klantvriendelijk.

Top bedrijf

Brandsen is een goed bedrijf, heeft alles goed voor elkaar en snelle levering.

Ook bij deze aankoop van start tot levering uitstekend

2e aankoop, goede begeleiding en prima prijs

Je wordt niet als klant behandeld maar als mens !

Al ruim 20 jaar ben ik er vaste klant. In goede, maar ook in slechte tijden. Altijd een hele goede service, en persoonlijke aandacht. Je wordt hier echt serieus genomen, ongeacht of je veel of weinig te besteden hebt. Er wordt met je meegedacht. Aftersales zijn ook fantastisch. Zeer tevreden.

Prettige verkoop van een mooie auto

Fijn ontvangst. Mooie auto tegen een eerlijke prijs.

Mooie garage met prettig klantcontact

Alleen jammer dat de rekening op 'de heer' kwam terwijl het 'mevrouw' moest zijn. Erg leuk dat bij aflevering van de auto ook een fles wijn gegeven werd.

Ik ben zèèr tevreden met de aankoop van mijn nieuwe S-klasse. Sjaak is een eerlijke en oprechte man. Toen na aanschaf bleek dat er nog wat aan de auto gebeuren moest, kon ik dan bij een plaatselijke garagist laten maken. Dit euvel bleek toch kostbaarder dan op voorhand gedacht, maar ook toen bleef Sjaak een man van zijn woord. De rekening mocht opgestuurd worden. Wij hebben heel veel auto’s gekocht, maar zijn zelden zo goed, snel en eerlijk geholpen als hier. Bedankt nogmaals

Perfect!

Ben geweldig geholpen door Sjaak. Wat een lief behulpzame man is het. Of je nou een grote haai bent of een klein visje bij Sjaak ben je het zelfde krijg je het zelfde behandeling. Een dealer naar mijn hart

perfect

Geweldige service, perfecte afhandeling en uiteraard prachtige autos!

mooie zaak

mooie bus gekocht fijn contact gehad met Sjaak tot in de puntjes verzorgt afgeleverd

Prima in de communicatie

Goed overleg en prima ontvangst tijdens de wisseling van de auto.

Prima service: snel, vriendelijk en kundig

Brandsen is een uitstekend bedrijf, ik kom er al 13 jaar. Thuis in alle auto's: onze Polo uit 2013 is hier in onderhoud, maar ook onze Volvo V60 uit 2019. Eerlijk zakendoen en klantgerichtheid staan hier nog voorop.