Filters

10

Er wordt perfect met je meegedacht, ze staan altijd voor je klaar.

Het maakt niets uit wat je wens is, er wordt altijd met je mee gedacht. Of het nou gaat om aankoop van een auto, of onderhoud, alles is perfect geregeld, je word van A tot Z ontzorgt. Eerlijk advies. De meest vriendelijke mensen. Ik loop er altijd met een glimlach en een goed gevoel de deur weer uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed behandeld en mooie auto gekocht

ik ben zeer goed behandeld en het straalde er ook echt vanaf ! was heel fijn om hier een auto te kopen. Wellicht zien we elkaar in de toekomst weer Sjaak , Bedankt voor alles. Ik zou echt aanraden om hier langs te rijden en de kijken , ik moest er zelf 1,5uur voor rijden maar het was alles waard

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk service,goede comminicatie en snelle afhandeling

Ik ben erg tevreden over de service van dit autobedrijf De afspraken zijn netjes nagekomen Ben vriendelijk geholpen Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen top bedankt voor jullie vertrouwen

  • Aanbevelen? Ja
9

Super geholpen! Een garage met passie voor het vak!

Fijne mensen, correcte afhandeling en levering!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en altijd behulpzaam

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Service gericht ,vakbekwaam en een prettige persoonlijke behandeling

Goed advies en kennis van zaken. Staan altijd voor je klaar en denken mee in oplossingen. Over het algemeen een luxe segment maar ook voor een kleinere auto kun je er prima terecht. Persoonlijke benadering

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles heel goed geregeld en goede service

Vertrouwd en alles is erg goed verlopen. Auto kopen was een feest.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren klant en nog steeds meer dan tevreden.

Je krijgt hier waar voor je geld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snelle service snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede informatie en duidelijk omschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf met fraaie auto's

X5 aangeschaft, alles verliep soepel en een goede deal gesloten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtige auto’s in hele mooie showroom

Hartelijk ontvangen door de medewerkers van de werkplaats en goed geholpen bij aankoop auto door de eigenaar. Keurige Deal was snel gemaakt. Konden auto al snel ophalen en stond mooi te shinen voor de deur. Blij met onze elektrische BMW !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snapt hoe het werkt

Prettige zaken gedaan en een mooi Mercedes bij Sjaak gekocht. En een mooie prijs gehad voor de oude. Bedankt Gr fam. Broekhuizen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Top! Een 10!

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige service en contact

Zeer positief. Ik zou het kopen van een auto hier aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en vriendelijke mensen!

Ik heb onlangs een tweedehands auto hier gekocht. Contact via de telefoon was al zeer vriendelijk en ook in de showroom werden we goed ontvangen. Het was een zeer prettige ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf, goeie service en fijne auto!

dik voor mekaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Samen met eigenaar Sjaak Brandse een zoekopdracht naar een mooie, nieuwe auto opgesteld en uitgezet. Wat hebben we genoten van zijn service én het resultaat. Je kunt je oprecht op deze dealer verlaten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Snelle actie, plezierige communicatie. Denken mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Wij zijn gaan kijken voor een nieuwe auto en kwamen hier terecht. Bij binnenkomst voelde het meteen goed. De auto stond binnen, achter in de hoek maar zonder problemen konden we een proefrit maken. Snel tot een goede deal gekomen en deze een week later opgehaald. Nieuwe set banden kado gekregen en toen we hem kwamen ophalen hebben ze nog de zonneklep aan bestuurderskant vervangen ivm een barst in de spiegel. Als wij nog eens een andere auto zoeken, zullen we zeker hier komen kijken. En als extra verrassing was de tank ook nog afgevuld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuk, mooi en betrouwbaar bedrijf

Goede service, betrouwbaar. Hier al vier auto's gekocht en altijd naar volle tevredenheid geholpen. Echte aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Met een goed gevoel de auto gekocht

Ik heb mijn BMW i3 Ingeruild voor een mooie Volvo EX30 Prima geholpen door Sjaak, denkt graag met je mee. Een mooie prijs afgesproken en de deal dus best wel snel gesloten. Auto stond op de dag van ophalen te shinen voor de deur. Lekker felsje wijn op de koop toe! Zeker een aanrader......

  • Aanbevelen? Ja
10

Net bedrijf en mooie auto's

Na wat onderhandelen zijn we er samen uit gekomen en autonis netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed duidelijk contact.

Auto zoals omschreven nette inruilprijs,hele mooie porsche gekocht en ingeleverd. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijk en betrouwbaar!

Wij hebben een occasion gekocht en zijn ontzettend tevreden over de hele gang van zaken. Dit bedrijf is echt anders dan het gros van de autobedrijven. Eerlijk en oprecht, bereid om wat moeite te doen voor hun klanten. We kunnen ze iedereen aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Albert Plesmanstraat 34

3772 MN Barneveld

0342 491 571

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.