Top service en erg goed geholpen

Direct fair inruil prijs, dus geen gedoe met onnodige onderhandelingen. Geweldige service en top aflevering. Rik, onwijs bedankt! Je maakt auto’s kopen extra leuk.

Zeer Betrouwbare garage en handelen conform afspraken! Top

Vriendelijke mensen Zeer betrouwbaar en goede adviezen! Top garage.

Een betrouwbaar en goede kwaliteit

Mooi aanbod van nieuw en gebruikt. Eerlijke prijs en komt afspraken altijd na.

Persoonlijk en prettig

Persoonlijk, prettig en flexibel. Men dacht ook mee met een aankomend onderhoudsbeurt. Ik ben er fijn geholpen en blij met de auto.

Kort maar krachtig

Geen flauwe kul gewoon zeggen hoe het is. Afspraken nakomen.

Uitstekend geregeld!

Komt alle afspraken na, vriendelijk, goede prijsstelling, eerlijk en kennis van zaken. Auto werd keurig afgeleverd! Prima service!

Goede Service, erg vriendelijk en eerlijk

Fijne ervaring gehad met Sjaak (de eigenaar). Hij denkt met je mee, is transparant en eerlijk en komt alle afspraken na. Ik zou hier zo weer een auto kopen!

Super vriendelijk

Vriendelijk en uistekende service

Very professional and trustwordy

A had a very nice experience buying a Tesla Model X, communication was great and the car in perfect condition on delivery. Great people in this car shop, totally recommend !

Zoals altijd enorm tevreden met het resultaat!!

Solide autobedrijf met vriendelijke service

Prachtige auto's, geweldige service. Kom er al meer dan meer dan 25 jaar.

Zeer goede ervaring

We zijn zeer fijn , vriendelijk en deskundig geholpen door Rik en hebben een Volvo XC60 gekocht, erg blij mee! Toen we de auto kwamen halen werden we door iemand van de werkplaats zeer vriendelijk ontvangen . Het is als klant fijn dat je geholpen wordt, daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen !!! De auto is prachtig afgeleverd, je kon zien dat er door iedereen tijd, vakmanschap en plezier in is gestoken!!( en meer) Allemaal bedankt! Groet Barbera en Ronald Snijder

Snel en netjes geholpen

Een een Volvo XC60 van een jaar oud aangeschaft. Deze werd in keurige staat afgeleverd. Bij het afhalen van de auto werd er mede gedeeld dat ze uit eigen initiatief nieuwe banden hadden gemonteerd. Heel netjes. Ook een redelijke prijs voor m’n inruilauto gekregen.

Super Service

Korte lijnen, grote kennis. Al jaren tevreden klant!

er is geen betere!

zoals als altijd, en tot nu toe, en ook zeker voor de toekomst ! goud eerlijk,betrouwbaar, passie voor auto,s , klant staat daar bovenaan ! top,top,top!

Top bedrijf

Wij hebben daar een hele mooie Volvo XC40 gekocht. We zijn super geholpen en zijn super blij met onze nieuwe auto.

niets is te veel

al 10 jaar klant bij Branden auto en in al die tijd is de dienstverlening nog net zo goed.

Heel blij met de service en betrokkenheid van Brandsen auto’s

Heel blij met de service en betrokkenheid van Brandsen Auto’s

Als we ze nodig hebben , zijn ze er .

Top garage

Prettig en vakkundig bedrijf met goede en heldere afspraken

Wederom gekozen voor dit prettige en vakkundige bedrijf, hartelijk ontvangst en hebben een prachtige collectie auto's. Goede en heldere communicatie, eerlijke inruilprijzen en denken zeker mee met hun goede adviezen. Voor ons zeker een echte aanrader als je op zoek bent naar een mooie auto en eerlijke deal, met een uitmuntende service verlening. Wij zijn en blijven graag klant

Prima , vlot en niet ingewikkeld.

Mooi bedrijf met mooie auto’s

Rik is een fijne verkoper

Goed geregeld, ook onverwachte zaken opgepakt.

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Brandsen en wederom tevreden met de aanschaf van een youngtimer V70 waar toch nog wat meer aan moest gebeuren, dat is supernetjes geregeld allemaal.

Betrouwbaar en kwalitateit staat inderdaad hoog in het vaandel

Auto's verkopen kan iedereen, maar wanneer een auto verkocht is en er blijkt toch onverhoopt een storing in te zitten, gaan bedrijven zich onderscheiden van elkaar. De storing die mijn auto had was niet te wijten aan Brandsen en komt niet met regelmaat voor. (met testrijden kom je hier eigenlijk niet achter) Het is dus lastig om te ontdekken waar het vandaan komt. Zelfs 2 verschillende Audi dealers uit de buurt konden weinig voor me betekenen en stonden voor een raadsel. (ondanks fabrieks garantie) Brandsen heeft me niet laten stikken en heeft het voor me opgelost! Ze maken hun beloftes waar, je kunt hier met vertrouwen een auto kopen, is er iets dan wordt het goed voor je opgelost!