Super rijlessen gehad veel kennis en tips. En staan klaar voor alle vragen.

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Xfg

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Persoonlijke begeleiding is top!

Heb mijn rijbewijs C1 via Kemp rijbewijs behaald. Heb klassikaal de theorie gevolgd en daardoor de theorie toets gehaald. Voor elk stukje van de theorie is er een andere opleider die er over verteld. Voor de praktijk zoveel als mogelijk de zelfde opleider. Alleen bij omstandigheden kun je een ander krijgen.

Goede begeleiding

Kamp is een hele fijne rijschool je woelt je gelijk op je gemak en iedereen is zeer vriendelijk en de lessen zijn kwalitatief goed

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

goede professionele rijschool met fijne instructeurs

Prettig eerste en vervolg contact. Strakke planning voor rijlessen en aansluitend praktijkexamen Planning vakopleiding had beter gekund Mijn Instructeur voor vakopleiding praktijk is een echte topper. Haar werkwijze (instructie) is prettig. Ze zet de puntjes op de i waarmee je slagingskans groot is.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? D (bus)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Nee

Fijne instructeur

Fijne instructeur die het goed en duidelijk uitlegt maar ook op zijn tijd een grap kan maken waardoor het niet zo zwaar beladen is. In 1 x geslaagd door jullie hulp.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Geweldig opleidings bedrijf.

Mijn ervaring was van dag 1 af TOP. Ze zijn altijd bereid om te helpen en de instructeurs begeleiden je echt heel goed. Ben in 1 keer geslaagd voor theorie en praktijk. Echt een aanrader als je je rijbewijs wil halen. Alle categorieën.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

een fijne rijschool

Ik heb mijn c Rijbewijs gehaald. Van het begin tot het eind een fijne ervaring. De communicatie was super. Ik beveel Kemp echt aan

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Heldere en goede uitleg en top instructeurs‼️

Fijn bedrijf!

Super fijn bedrijf en een super instructeur!

Fijne C1 ervaring

Fijne rijschool, goed geholpen

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Vooraf duidelijke uitleg per telefoon. Theorie hebben ze goed geregeld, met veel proefvragen en examens. Voor praktijk rustig en heldere uitleg gehad en doorloop erg soepel

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Uitstekende rijschool meedenkent en flexibel

Na telefonisch contact over een c1 examen lon ik binnen 14 dagen examen doen. Johan heeft voor die tijd nog 7 lesuren kunnen inplannen Waardoor ik met veel vertrouwen mijn examen in ging en slaagde voor mijn x1 rijbewijs Heb verschillende rijscholen gebeld, met allemaal lange wachttijden minimaal 4 tot 5 maanden Top rijschool Kemp met ervaren instructeurs.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Flexibele hulp, die je bij alles begeleid!

Ik ben heel blij met de service bij kemp, het personeel van de service balie tot aan de rij instructeurs zijn allemaal super behulpzaam. Geen lange wachttijden en je kan altijd wel terecht. Heel tevreden en zou zeker aanraden!

Professioneel

Goede opleiding met vakbekwaamheid. Ook goed verzorgd vervoer waar je mee rijd. Gereden met Samantha gezellig, rustig en goede uitleg. Iedereen bij Kemp bedankt.

Top mensen

Rijinstructeur was een topper. Stelt je gerust en hield het lekker luchtig.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

een goeie begeleiding en service

ik was altijd zenuwachtig bij een examen deze begeleider heeft mij daarin goed geholpen. ook met de punten die lastig vond heeft ie extra aandacht aan besteed waardoor ik nu dus wel geslaagd ben

Goede begeleiding!

Goeie ervaring met Kemp gehad, Professionele rijinstructeur goede uitleg, duidelijk, grapje hier en daar maar professionals! Roeland bedankt!

Ik heb een hele fijne opleiding gehad bij KEMP Rijopleidingen BV

Mijn Camper C1 rijbewijs gehaald bij KEMP Rijopleidingen, een fijne groep mensen die enthousiast met je aan de slag gaan om zo goed mogelijk voorbereid te zijn voor je examen. Goede en enthousiaste instructrice Samantha heeft me tijdens de lessen op een fijne en duidelijke manier voorbereid op het examen, en regelmatig contact gehad met Johan hoe het met de opleiding ging en of ik nog ergens hulp bij nodig had. Dank voor jullie begeleiding. Met vriendelijke groet, Eibert Leusink

prima!

Bij deze rijschool terechtgekomen omdat ik C1 in een automaat wilde lessen. Prachtige nieuwe auto. Fijne instructeurs.

Erg goed.

Goede rijschool

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor), AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Goede informatie

Ik voel mij gelukkig na het behalen van het examen en bedank de trainer voor de informatie en het goede gedrag

top!

in een keer geslagen op rij examen!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? B (auto)

Helemaal top

Echt top duidelijk en op een menselijke manier

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Niet makkelijk en wel geslaagd!

Veel geleerd en goede begeleiding gehad. De leermomenten hebben mij hier doorheen gehaald,en geslaagd!

Artemisweg 220

8239 DE Lelystad