Goed te woord staan en goede uitleg vriendelijk personeel

Zie boven

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? B (auto)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Het was een goede rijinstructeur legt goed uit

Uitstekende professionele Verkeerschool

Een bedrijf wat met je mee denkt, goed probeert te plannen en qua lessen uitstekende backup en begeleiding geeft, met uiteindelijk als resultaat geslaagd met een compliment van de examinator

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Its very very good driving school / من أروع مدارس تعليم السياقة وأكثرهم نجاحا

I do all my driving license category in Kemp Rijopleidingen BV. Its very nice school that will help you for all what you need. When I talk about this school I dont forget the to mention about the professional administration headed by ( Mr. Johan Wijkstra ) he is friendly, corporate person and very helpful, also he is very profesional to explain for you everything by details. Also I will not forget my professional teacher ( Mr. Roeland van werven and Hanks Donk) they are professional to pass for you the instruction and information smoothly, also very helpful and corporate. Thank you for all of you.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger), C1 (camper)

Goede rijinstructeurs

Na een intensieve maar zeer leerzame dag door een goede rijinstructeur de volgende de dag geslaagd voor mijn c1 examen. Goede begeleiding van begin tot eind.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Ik ben zeer tevreden! Ik kwam later aan ivm het ov en heb in principe maar 2.5 uur les gehad in de dag cursus. De cursus was erg leuk en gezellig en de instructrice was top. Later afgereden en ook dit was leuk en de examinator was fijn. :) Uiteindelijk geslaagd en een top dag gehad.

nice

aardige instructeur, heel chill

Top van begin tot eind

Top instructeur gehad, Hans Donk bedankt.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Deskundig en nog gezellig ook!

Een leerzame en gezellige dag!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Ondanks mijn fysieke beperkingen (FNS en autisme) mocht ik bij Kemp scooterrijles krijgen. Na eerst meerdere lessen veilig op het terrein had ik genoeg balans en kunde om " de echte straat" op te gaan. Dankzij de hulp van Hans en Richard is het me gelukt om uiteindelijk een normaal AM rijbewijs te halen. Ze bleven er vertrouwen in houden als ik maar genoeg de tijd nam om ervaring op te bouwen. En waar een andere rijschool er van uit ging dat ik 3 tot 5 jaar een lijdensweg zou moeten afleggen met wekelijks les voordat ik examen zou kunnen doen, is het bij Kemp wel gelukt. In 9 maanden met praktijklessen heb ik mijn AM rijbewijs gehaald! Eindelijk kan ik zelf op stap. Voor mij dus geen scootmobiel maar een normale, gave brommer met een Harley uiterlijk! Bedankt Hans en Richard dat jullie me de kans gaven en zoveel tijd en moeite aan me wilden besteden! Het waren gezellige lessen! Groetjes Cindy

prima ervaring - helder -duidelijk en goede begeleiding

ben zeer te spreken over de begeleiding voor mijn C1 rijbewijs - fijn dat het met een automaat kan -die zijn er niet veel voor CI rijbewijs.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Aardige mensen, met veel ervaring.

Goeie rijschool

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Super goede service

Dank je voor jullie goede hulp

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? N.v.t.

prima dag. leerzaam. gehaald!!

Prima dag gehad met leraar Pieter. Goede rustige man die je op een duidelijke manier op je fouten wijst. Totaal geen druk of stress, een goeie leerzame dag die in de middag resulteerde met het slagen van mij BE rijbewijs.

Helemaal top ben geslaagd

Het werd allemaal heel duidelijk uitgelegd Duidelijk aanwijzingen tijdens rijden. Al ben ik blij niet meer op een scooter te hoeven rijden ivm in het bezit van 45km auto. Vriendelijk bedankt voor alles

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Rijles van Roeland is een feestje!

Met heel veel plezier heb ik lessen gehad van meestal Roeland. Nou dat is een klein feestje opzich. Duidelijke instructie, en daarbij een leuke les met humor en goede gesprekken. Ook de andere collega's waar ik een les mee heb gehad zijn echt prima! De communicatie met Johan over de planning is fijn en duidelijk. Al met al een hele fijne tijd om te lessen.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Goede begeleiding, duidelijke afspraken, professionele instructeur

Voor het behalen van mijn C1 rijbewijs ben ik bij Kemp Rijopleidingen terecht gekomen. De gemaakte afspraken met Johan voorafgaand aan het traject waren duidelijk en werden bevestigd via de mail. De 8 lesuren werden verdeeld over 3 lessen. De eerste 7 uur heb ik les gehad van instructeur Hans Donk, waar ik ontzettend tevreden over ben. Hans is heel professioneel, vriendelijk, rustig en stelt je op je gemak. Hij gaf bruikbare tips en geeft aan of je er wel of niet klaar voor bent, wat natuurlijk fijn is om te horen voordat je examen gaat doen. De afspraken worden nagekomen, zoals afgesproken. Een vriendelijk ontvangst. Ik ben heel tevreden.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Netjes en correct aan de telefoon te woord gestaan, juiste pakket voor C1, 8 lessen afrijden en klaar. Roeland is een prima instructeur, lekker rustig in zijn uitleg. Bedankt.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Hele goede en fijne rijschool

Wij zijn zelf en met onze kinderen nu al een paar keer bij rijschool Erik Kemp geweest tot volle tevredenheid. Bij binnenkomst steeds vriendelijk ontvangen, deskundig personeel en met persoonlijke aandacht. Een dik verdiende 10!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Gezellige instructeur die je vertrouwen geeft

Roeland maakt het gezellig in de cabine en blijft chill en vriendelijk ook als je wat zit te prutsen. (dat heb ik wel anders meegemaakt). Inplannen van de lessen naar mijn wensen gedaan (dicht op elkaar en meteen afrijden). om er een beetje in te zitten. Omgeving om te rijden is niet al te druk en er zijn weinig verboden voor vrachtwagens, wat de druk enigszins wegneemt tijdens het examen.

Mooi

zeer tevreden als je met professionals werkt

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Goed en leerzaam vriendelijk personeel

Hele fijne ervaring

Ik vond het fijn dat alles goed werd uitgelegd en dat de tijd voor je word genomen en als iets verkeerd ging kwam er ook een oplossing inplaats van dat het alleen werd aangegeven ik kan deze rijschool zeker aanbevelen

Betrouwbaar

Geen spijt dat ik voor Kemp heb gekozen

Top rijschool

Geweldige rijschool met eigen terrein. Motor-instructeurs geven hun lessen met passie. Het is omdat nu al mijn rijbewijzen heb, anders had ik het hier compleet gemaakt.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)