Kemp Rijopleidingen Motorijbewijs gehaald

Ik heb enorm genoten van de rijlessen eerst de voertuigbeheersing op eigen terrein. Dat voelde heel veilig. De lessen konden kort op elkaar worden ingepland en eerste deel rijbewijs was vlot in de pocket. Goede instructies. Daarna de weg op. Ik heb zoveel geleerd. Trots en blij met mijn motorrijbewijs.

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Super ervaring met het team, ze helpen je er goed doorheen

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Fantastisch

Ik ben fantastisch geholpen door Johan en Samantha, Samantha heeft me geleerd rustig, veilig door het verkeer te gaan en goed om me heen te kijken!

Prima rijschool

Het waren prima lessen. Wel twee heel verschillende rij instructeurs. Misschien wat meer koppelen aan waar een leerling baat bij heeft.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Kritische instructeurs die jou helpen om goed te leren rijden!

Ik heb de instructeurs ervaren als vriendelijk, en positief kritisch. De instructeurs zijn er op gericht om jou zo te leren rijden dat je op een veilige en verantwoordelijke wijze de weg op kunt. Ik heb de instructeurs allen ervaren als prettig.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)

Hele goede lessen en goede begeleiding. Volle vertrouwen dat ze zou slagen. Bedankt!!!!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Erg prettige rijschool en topinstructeurs!

Aan te bevelen!!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)

Perfecte begeleiding. De tijd wordt voor je genomen. Persoonlijke aanpak / op individu gerichte manier van leren. Zeer meedenkend en super vriendelijk personeel. Hele gezellige sfeer.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

een zeer fijne rijschool, enthousiaste en vakbekwame instructeurs.

Johan en de instructeurs zijn enthousiast en vakbekwaam en denken en leven echt met je mee. Ik heb het C rijbewijs mede dankzij hun in een keer mogen behalen. En zal ook gelijk doorgaan voor mijn CE. Het is een rijschool met een mooi wagenpark en ze bieden Alle opleidingen onder een dak aan. Kortom echt een aanrader.

TOP!

Efficiënte werkwijze, super leuk team en in een keer geslaagd!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik niet goed gebruiken

nononsense gewoon duidelijk

prima instructeurs, die je goed weten in te schatten en de puntjes op de i weten te zetten.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Goed.

Ik was zeer blij met de lessen van Hans Peter. Daar heb ik echt enorm veel aan gehad,kwa tips en tricks en vooral ook de details mbt het spiegelen en wat er van je verwacht wordt op een examen.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Mijn rijopleiding bij kemp bekijk ik positief terug Goeie rij instucteur die alles echt duidelijk uitlegt maar ook zeker de tijd voor je neemt! De lessen waren altijd leuk en heeft zeker voldoende uitdaging Goed materiaal mooi wagenpark Kemp heeft het goed voor elkaar Klassa!

goede rijschool

met 10 lessen met a rijbewijs, dit door middel van een goede instructeur!

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Too ervaring met kemp ze zijn heel klantvriendelijk en je word gelijk geholpen als je vragen hebt.

Ik heb een goede ervaring met kemp Lelystad omdat ze heel klantvriendelijk zijn en je gelijk helpen als je vragen hebt of wanneer er iets is foutgegaan. Tijdens de rijlessen was de instructeur ook heel rustig en sociaal. Je wordt hier goed behandeld en vandaar de 5 sterren.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Alles word heel goed en vriendelijk verzorgd goed uitgelegd en zorgen ervoor met examen dat je gerust bent gesteld

Professioneel en kundig bedrijf

Ik heb mijn C rijbewijs hier behaald. De communicatie is helder en op tijd. De instructeurs (soms heb je er 2) hebben elk hun eigen manier van les geven maar mijn ervaring is dat dit geen afbreuk doet aan het eindresultaat. Al met al een plezierige ervaring.

Geweldig.

Alles ging zo soepel. Johan alle instructeurs jullie zijn geweldig in je vak. Dit ging sneller als bij mn autorijbewijs. Tot bij de CE weer. Mvg, Batuhan

Top rijschool

Top ze doen top geen aanmerkingen der op tegen ze doen super leuk en goed heb der geen slecht woord over

Top rijopleiding!

Goede begeleiding en ervaren instructeurs. De rij instructeurs zijn erg vriendelijk en behulpzaam en doen er alles aan om jouw te laten slagen.

Helemaal top

Super rijschool met goede instructeurs en een gezellige sfeer

Zeer goede rijschool

Zeer goede rijschool. Echt een aanrader

waar voor je geld

De instructeur vond ik vrij streng. Echter heb ik daardoor wel mijn examen gehaald. Dus zeer te spreken over de geleverde kwaliteit van de training (aanhanger)

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Super rijschool

In februari proefles motorrijden. Gelijk een klik met instructeur hans. Hele goede.begeleiding en advies. Pluspunt is dat ze een eigen oefenterrein hebben dus niet op parkeerplaatsen oefenen...

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Hoog nivo instructie, zowel theorie als praktijk. Super!

Ik kwam binnen met een informatieve vraag. Met alle rust antwoord gekregen op mijn vragen. Inderdaad op maat advies gekregen over het lespakket. De theorie was pittig (op een goede manier), maar hierdoor was het examen prima te doen! Idem met de praktijk, mijn instructeur zat bovenop mijn verbeterpunten, dik bovenop. En daardoor met hoog nivo door het examen gekomen. Alles in 1x gehaald, C1 in de pocket!!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)