Helemaal prima!

Vanaf moment van inschrijving tot aan examen uitstekende ervaring. Communicatie prima en instructeur Roeland Is top. Veel praktijk gerichte aspecten en casuïstiek hetgeen heeft bijgedragen in een goede voorbereiding op het examen. Aandachtspunt: voorafgaande aan de praktijklessen is zowel mondeling (telefonisch) als schriftelijk (e-mail) te kennen gegeven dat er geen aandacht besteed zou worden aan de verplichte routes. Gelukkig heeft Roeland dat wel gedaan en ik ben van mening dat dit ook gewoon zo hoort te gebeuren. Zeker als je onbekend bent met de omgeving is het fijn te achterhalen wat een gunstige route is (kaarten via internet bieden die informatie soms net wat anders) en het 1 keer rijden van de route met instructeur die dan hele goede tips en aandachtspunten geeft, komt het vertrouwen in dit onderdeel zeker ten goede. Uiteraard het zelf beoefenen ook, maar dan kun je wel doorpakken op hetgeen je is te kennen gegeven.

Klant gericht en zeer goede instructeur Tom

Binnen 2 maanden alles kunnen doen voor motor A. Zeer klantgerichte en fantastische instructeur, ik had Tom. Hij is recht door zee en brengt je op een hoger niveau, zelfs hoger dan je examen vereisten.

Aardige instructeurs die leerzame feedback geven

Ik heb bij Kemp mijn motorrijbewijs A gehaald. Het personeel bij Kemp is vriendelijk, dat geldt zowel voor de receptionistes als de instructeurs. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar. De instructeurs geven leerzame feedback. Alle onderdelen van het rijbewijs worden uitgebreid behandeld, waardoor je leert om de motor te vertrouwen. Ik zou Kemp zeker aanraden als rijschool!

Goede services en professionele medewerkers

Zeer prettige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede club. Met name de flexibiliteit ten aanzien van het inplannen van lessen is uitstekend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, goede instructeur met kennis en ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Organisatie die meedenkt en flexibel is. Deskundinge, ervaren en doortastende instructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend, goed verzorgd bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij rijschool kemp mijn motorlessen gevolgd. Je merkt dat de instructeurs erg veel ervaring en kennis hebben binnen hun vakgebied. Ik vond het erg fijn dat ik zo hoog ben opgeleid! \r\nOok zijn ze er voor gezelligheid, steun bij zenuwen, zelfvertrouwen, mooie ritjes, ga zo maar door, kortom, erg veel geleerd afgelopen maanden! Echt heel erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Daar kan ik kort over zijn: heel goed!! Een toprijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles is op zeer korte termijn geregeld. Er werd goed meegedacht en goed gecommuniceerd. Fijne instructeurs en goede lessen theorie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op de dag zelf alles prima geregeld. Helaas is de aanvangstijd van de cursus 3x veranderd. \r\nDit kan tot miscommunicatie lijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede begeleiding tot een motorrijder

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bedrijf, alle zaken netjes op orde. zo goed als nieuwe les motoren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke instructeurs, docenten en medewerkers die er echt zijn voor de cursist.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed meedenkende instructeur en planner met name hans en Fred\r\nIk heb het als prettige opleiding ervaren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijschool met zeer deskundige, hulpvaardige en aardige instructeurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en duidelijke les. Geen onzin methodiek. Gewoon doen, alle ruimte voor vragen of advies.

Over KEMP Rijopleidingen B.V.

Filter op Taal