Erg prettig ervaren

Mijn scooter rijbewijs behaald

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Super goed geholpen

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Nee

Relaxed mijn C1

Goeie ervaring van aanmelden tot slagen. Bij aanmelding duidelijke uitleg. Theorie examen moeten verplaatsen, dit ging heel soepel en werd meegedacht. Praktijklessen waren leerzaam. Dacht eerst heb ik wel rijles nodig, maar toch is een kleine vrachtwagen rijden net iets anders. Na het examen nog even een telefoontje met felicitaties. Goede ervaring.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Alle medewerkers zijn Vriendelijk en professioneel

Een geweldige rijschool

Super fijn

Hele fijne rijschool met begripvolle en geduldige instructeurs, hebben mij ondanks m’n spanning weten te kalmeren en vertrouwen in me gehad

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Scooter rijbewijs gehaald. Goede duidelijke lessen

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Ik had mijn nr ingesproken werd snel terug gebeld en had in 20 min alles geregeld voor c1 cursus en examen prima instructie van Hans en Martin en ben in één keer geslaagd begonnen 30 april 10 mei rijbewijs Super bedankt een 10

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Top instructeurs, heel geduldig, mooi materiaal

De instructeurs zijn hele rustige mensen met super veel geduld, als het niet de eerste keer lukt, dan maar de 2de 3de 4de 5de keer etc. Het lesmateriaal, de auto’s zowel als de vrachtwagens zijn mooi nieuw materiaal. Bij kemp heerst er een rustige gezellige sfeer, en ik zou hier later zeker nog terugkomen voor rijbewijzen a1, a2 en A. ( ik heb hier mijn rijbewijzen B t/m CE gehaald ) Echt een aanrader!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? B (auto), C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Super fijne instructeurs, goede begeleiding en goede communicatie met de rijschool.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? D (bus)

Zeer professioneel naar de klanten toe.

Hartelijk, met een goed luisterend oor voor de klant. Waar heeft deze behoefte aan en hoe kunnen we daarin ons best doen om daaraan te voldoen. De instructie die ik heb kunnen ervaren was ook echte instructie. Er wordt je goed geleerd wat nodig is om te slagen. Daarbovenop wordt er gekeken wat nog beter kan. Een goede rij-school. Ook gezellig maar vooral school.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

5 instructeurs gehad voor mijn vrachtwagen (C) en dat ging heel goed!

5 instructeurs gehad voor mijn vrachtwagen (C) en dat ging heel goed! allemaal kundig, leer van elke weer wat nieuws, dus mijn advies, roteer instructeurs!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Ervaren professionele instructeur(s) met persoonlijke aandacht.

Ik heb mijn ervaring bij Kemp als heel positief ervaren. Veel ups maar ook downs tijdens mijn motor rijlessen, en de instructeurs wisten daar heel goed mee te gaan en mij nieuw zelfvertrouwen en motivatie te geven. Ik ben in 1x geslaagd voor beide motor examens ! Ook het inplannen van de lessen en examens ging snel en altijd meedenken ! Dankbaar !

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden? N.v.t.
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)

Goeie en nette rijschool

Ik heb Kemp als rijschool ervaren als een nette Vakbekwame rijschool. Gezellige, ervaren en rustige rij-instructeurs. Kortom top

Fijne rijschool

Overgestapt naar Kemp, meteen al een heel fijn gevoel hoe goed ze .er mij mee dachten, vlotte mail wisseling en een fijne instructeur die tijd en moeite nam om dingen uit te leggen.

gewoon goed, aanrader

Rustig, compleet, eerlijk, ter zake kundig

Ge Wel Dig

Ik heb een erg prettige ervaring gehad bij Kemp. Harm heeft mij op een fijne manier les gegeven en heb het gevoel gekregen dat ik een persoonlijk traject heb gehad.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel), B (auto)

Zeer klantvriendelijk

Fijne rijschool vanaf het eerste moment dat er contact is geweest. Goede en vriendelijke communicatie. Zowel per mail als aan de telefoon. Enig advies is om bij de uitnodiging voor het afrijden( incl les) aan te geven dat je zelf voor lunch moet zorgen. Wij wisten het via anderen.

Fantastisch

Hele goede begeleiding van alle instructeurs. Alles in 1x gehaald. Alwin, Arp, Abbas, Hans, Martin, Richard, Stefan en Tom heel erg bedankt voor alles!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)

Persoonlijk

Persoonlijk contact en goede leerschool. Al met al goede ervaring

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Super goed

Wat een leuke mensen , fijne lessen , goede uitleg . Zeker een aanrader Super bedankt

Goede instructeur Hans

Misschien voor70+ eerst proefles voor advies lesprogramma

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Super rijschool. Fijne instructeurs en goed materiaal. Ik kom zeker terug.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

zeer professionele, kundige en prettige mensen

Vanaf het eerste contact met Johan op de planning en administratie alsmede het vervolgcontact met de rijinstructeurs waarbij ik voornamelijk les heb gehad van de uiterst ervaren, degelijk, kundige en fijn persoon Martin, is de rijopleiding zeer prettig geweest. Ik raad iedereen aan die dit leest om te gaan lessen bij Kemp!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Kemp rijopleidingen zijn Top!

Uitstekende begeleiding gehad en een perfecte voorbereiding voor mijn D rijbewijs. Grote dank aan Johan Wijkstra, Remco van Gils, Roeland van Werven, Stefan Kool en Samantha. Toppers!!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? D (bus)

Mijn ervaring met Kemp was gewoon top

Ik zou het wel aanbevelen als leerlingen langer dan 2 uur rijles hebben een kleine pauze van bijv 10 min in te lassen voor optimale concentratie