Super fijne rijschool met deskundige instructeurs!

Vandaag mijn motorrijbewijs gehaald na een zeer prettige maar ook voor mij intensieve opleiding bij Kemp Rijopleidingen onder begeleiding van Tom ten Wolde! Het geduld, de ondersteuning maar ook het “gewoon zeggen waar het op staat” maakt Kemp Rijopleidingen wat mij betreft een topper! Op zoek naar een leuke motoropleiding? Ik zou het wel weten ;-)

Nuttig en goede begeleiding

Professionele goede rijschool

Zeer prettige gastvrije sfeer. Goede begeleiding naar je examens. TOP rijschool

Goede opbouw en veel mogelijkheden ten aanzien van planning

Na 5 jaar geleden glansrijk mijn A te hebben gehaald met Kemp nu in een keer geslaagd met C. Ze zijn wat duurder dan andere rijscholen maar de nieuwe vrachtwagen, flexibiliteit in plannen en het feit dat er mogelijkheden zijn tot het snel reserveren van een examendatum maken alles goed. Omdat ik zelf een versneld traject wilde had in een last minute planning met verschillende instructeurs, ze zijn allen zeer kundig en dat heb ik dus niet als nadelig ondervonden. De vrachtwagen zelf, nieuwste model, is ook top en laat zich erg fijn besturen. Ik kan Kemp bijzonder aanbevelen voor alle opleidingen.

Goede lesopbouw, afwisselende ritten en met plezier leren rijden!

Zeer goede lessen van Tom en Martin. Afwisselend en vooral tot doel goed en veilig te leren motorrijden. Niet alleen focus op het halen van het examen, maar ook aandacht voor veilig rijden onder moeilijkere omstandigheden (regen, wind, slecht wegdek, drukte, file).

Rijbewijs D alles in 1x afgerond

Bij Kemp eerst een theorie cursus gevolgd, mede daardoor in 1x geslaagd voor 3 theorie examens. Daarna het praktijkgedeelte na 28 lesuren ook alle toetsen en examens in 1x voltooid.

Top rijschool

Een hele fijne en correcte rijschool waar je alle soorten kan behalen , ik ben zeer tevreden en net geslaagt voor mijn c en nu op naar de E

Helemaal prima!

Vanaf moment van inschrijving tot aan examen uitstekende ervaring. Communicatie prima en instructeur Roeland Is top. Veel praktijk gerichte aspecten en casuïstiek hetgeen heeft bijgedragen in een goede voorbereiding op het examen. Aandachtspunt: voorafgaande aan de praktijklessen is zowel mondeling (telefonisch) als schriftelijk (e-mail) te kennen gegeven dat er geen aandacht besteed zou worden aan de verplichte routes. Gelukkig heeft Roeland dat wel gedaan en ik ben van mening dat dit ook gewoon zo hoort te gebeuren. Zeker als je onbekend bent met de omgeving is het fijn te achterhalen wat een gunstige route is (kaarten via internet bieden die informatie soms net wat anders) en het 1 keer rijden van de route met instructeur die dan hele goede tips en aandachtspunten geeft, komt het vertrouwen in dit onderdeel zeker ten goede. Uiteraard het zelf beoefenen ook, maar dan kun je wel doorpakken op hetgeen je is te kennen gegeven.

Klant gericht en zeer goede instructeur Tom

Binnen 2 maanden alles kunnen doen voor motor A. Zeer klantgerichte en fantastische instructeur, ik had Tom. Hij is recht door zee en brengt je op een hoger niveau, zelfs hoger dan je examen vereisten.

Aardige instructeurs die leerzame feedback geven

Ik heb bij Kemp mijn motorrijbewijs A gehaald. Het personeel bij Kemp is vriendelijk, dat geldt zowel voor de receptionistes als de instructeurs. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar. De instructeurs geven leerzame feedback. Alle onderdelen van het rijbewijs worden uitgebreid behandeld, waardoor je leert om de motor te vertrouwen. Ik zou Kemp zeker aanraden als rijschool!

Goede services en professionele medewerkers

Zeer prettige mensen.

Goede club. Met name de flexibiliteit ten aanzien van het inplannen van lessen is uitstekend!

Prettig, goede instructeur met kennis en ervaring

Organisatie die meedenkt en flexibel is. Deskundinge, ervaren en doortastende instructeur.

Uitstekend, goed verzorgd bedrijf

Ik heb bij rijschool kemp mijn motorlessen gevolgd. Je merkt dat de instructeurs erg veel ervaring en kennis hebben binnen hun vakgebied. Ik vond het erg fijn dat ik zo hoog ben opgeleid! Ook zijn ze er voor gezelligheid, steun bij zenuwen, zelfvertrouwen, mooie ritjes, ga zo maar door, kortom, erg veel geleerd afgelopen maanden! Echt heel erg tevreden.

Daar kan ik kort over zijn: heel goed!! Een toprijschool.

Alles is op zeer korte termijn geregeld. Er werd goed meegedacht en goed gecommuniceerd. Fijne instructeurs en goede lessen theorie.

Op de dag zelf alles prima geregeld. Helaas is de aanvangstijd van de cursus 3x veranderd. Dit kan tot miscommunicatie lijden.

goede begeleiding tot een motorrijder