Super instructeurs!

De instructeurs van rijopleiding KEMP zijn super professioneel en kunnen de juiste aanwijzigingen geven voor een goed resultaat.

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Ben zeer tevreden

Het maakt niet uit wie je bent, iedereen begroet je als je binnen loopt. Je bent vrij om een kop koffie te pakken en word goed behandeld. Je word goed begeleid tijdens je lessen en je kunt alles vragen. Ben zeer tevreden als kind aan huis van dag tot dag theorielessen volgen tot praktijk lessen. Met een zeer positief resultaat het groot rijbewijs weten te behalen. Kan niet wachten om nog eens terug te komen bij Kemp, om verder te gaan voor het CE rijbewijs.

prima rijschool

opvolging bij aanvraag was prima geregeld. Helder, duidelijke materialen voor het theorie gedeelte en ervaren instructeurs voor het praktijk gedeelte.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Van het contact met Johan van de planning tot aan de rij instructeurs Samantha Remco en Hans Top! Hele goeie uitleg vooraf en tijdens het rijden! Echt super! Dikke aanrader!!!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Vriendelijke service met goed eindresultaat.

Wij komen uit Duitsland en zijn super geholpen om onze beider lessen en examen in een zo kort mogelijk, aan éénsluitend tijdsbestek te halen.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Leuke en goeie instructeurs, maakt het leuk en makkelijk

ik heb jullie rijschool als zeer positief ervaren. Door ziekte was het af en toe lastig om nieuwe data voor lessen te regelen, maar is altijd goedgekomen. Ik ben altijd vriendelijk zeer vriendelijk behandeld. Bedankt voor jullie inzet.

groot bedrijf niet persoonlijk

Slechte communicatie administratief en onduidelijkheden en daarom onzekerheden. Om mij heen steeds meer van die geluiden. De rij instructeurs super fijne mensen. Ik zou voortaan eerder kiezen voor een kleinere persoonlijkere rijschool.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Alles geleerd en meteen geslaagd!

Alles werd me duidelijk uitgelegd. Ik kom al mijn vragen stellen. En er werden me genoeg tips gegeven.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Kenmerk Kemp is: Deskundig en klantvriendelijk.

Het was voor mij (70 jaar) niet eenvoudig om een C1-rijbewijs halen. Door de deskundigheid, het geduld en vooral ook de humor van alle instructeurs lukte het mij door te zetten. Het hele bedrijf straalt een vriendelijke sfeer uit. Heel veel dank aan alle medewerkers!

Goed.

Goede vakbekwame instructeurs. Prettig sfeer en alles goed geregeld.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Ik ben van een andere rijschool over gestapt naar kemp. Bij kemp heb ik met 10 lessen me D-rijbewijs gehaald. De 2 opleiders die ik heb gehad waren heel relaxt en hebben goede tips mee gegeven.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? D (bus)

Fijn bedrijf, hebben de zaken goed voor elkaar.

Via Kemp Rijopleidingen heb ik mijn C1 rijbewijs gehaald. Na een proefles waarin je beoordeeld wordt op je rijvaardigheid krijg je een advies betreft de benodigde uren. In mijn beleving was dit realistischer dan bij andere rijscholen waar ik een proefles heb gehad. De praktijkinstructeurs zijn kritisch, helder in hun feedback en niet onbelangrijk, vol humor. De theorie kreeg ik deels online aangeboden, deze instructeur vond ik een beetje "droog". Wel veel kennis maar de lessen mogen wel iets interactiever. Een rijschool waar ieder volgens mij moet kunnen slagen, zonder het gevoel te hebben dat je onnodige uren en kosten maakt.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Nee

Super goed en no nonsens

Goed contact met de instructeurs, goed mee gedacht in de planning van de lessen en in 1 keer geslaagd !

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik niet goed gebruiken

Uitstekend, klantvriendelijk en praktijkgericht

Uitstekende rijschool die de klant centraal stelt. Flexibel in hun planning en prettig in het contact. Praktijkgerichte instructeurs die hun cursisten elke les weer verder helpen en uitstekend voorbereiden op de examens.

Super goed, meedenkend behulpzaam

Ik deed rijles voor brommobiel. De meeste lessen kreeg ik van Tom, die een eindeloos geduld met me heeft gehad. Hij wist me altijd weer te motiveren met zijn tomeloze energie en enthousiasme. Omdat ik met het OV kwam werd ik altijd opgehaald bij de bushalte. Danielle van de receptie dacht altijd mee om tijden enz. eventueel aan te passen of wat dan ook. Ze heeft me zelfs wel eens naar huis gebracht. Alle mensen die daar verder rondlopen , zijn allemaal even aardig. De brommobiel was van goede kwaliteit net als het oefenterrein, waar ook vrachtwagens en motors kunnen oefenen. Zelf de examinator gaf aan hoe goed ze alles voor elkaar hadden. Ik raad deze rijschool echt aan!

Ervaring was erg goed

Goeie instructeurs vriendelijk en ook echt streng zoals het hoort Medewerkers behulpzaam om mee te denken en nemen de tijd voor je. Koffie is er ook goed.

Goede uitleg

Goede uitleg in 1 keer geslaagd

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

De rijinstructeur is echt top! Maar op de afdeling administratie gaat veel niet goed! Helaas.

Top rijopleiding!

Ik heb mijn vrachtwagen rijbewijs in 1x kunnen halen zowel theorie als praktijk dankzij kemp. Ik zou kemp omschrijven als een sociale rijschool met vriendelijk personeel die graag met je denken en goede instructies geven. Planning is ook super! Als er iets is bel je gewoon en wordt er meteen gekeken wat er mogelijk is.

Heel goed

Zeer goede instructeurs

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Goede instructie en fijne mensen

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Mijn ervaring bij KEMP was echt top!!!

Mijn favoriete instructrice is Samanthaaaa

Alles in 1 keer gehaald zonder problemen

Een paar belangrijke punten 1. Top instructeurs 2. Snelle slaging mogelijk 3. Goede communicatie

Op en top

Het was een goede instructeur en een fijne examinatores

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Fijne rijschool waar de tijd wordt genomen om je dingen aan te leren.

Fijne instructeur die je op een leuke rustige manier klaarmaakt voor het examen.