Uitstekende rijschool meedenkent en flexibel

Na telefonisch contact over een c1 examen lon ik binnen 14 dagen examen doen. Johan heeft voor die tijd nog 7 lesuren kunnen inplannen Waardoor ik met veel vertrouwen mijn examen in ging en slaagde voor mijn x1 rijbewijs Heb verschillende rijscholen gebeld, met allemaal lange wachttijden minimaal 4 tot 5 maanden Top rijschool Kemp met ervaren instructeurs.

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Flexibele hulp, die je bij alles begeleid!

Ik ben heel blij met de service bij kemp, het personeel van de service balie tot aan de rij instructeurs zijn allemaal super behulpzaam. Geen lange wachttijden en je kan altijd wel terecht. Heel tevreden en zou zeker aanraden!

Professioneel

Goede opleiding met vakbekwaamheid. Ook goed verzorgd vervoer waar je mee rijd. Gereden met Samantha gezellig, rustig en goede uitleg. Iedereen bij Kemp bedankt.

Top mensen

Rijinstructeur was een topper. Stelt je gerust en hield het lekker luchtig.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

een goeie begeleiding en service

ik was altijd zenuwachtig bij een examen deze begeleider heeft mij daarin goed geholpen. ook met de punten die lastig vond heeft ie extra aandacht aan besteed waardoor ik nu dus wel geslaagd ben

Goede begeleiding!

Goeie ervaring met Kemp gehad, Professionele rijinstructeur goede uitleg, duidelijk, grapje hier en daar maar professionals! Roeland bedankt!

Ik heb een hele fijne opleiding gehad bij KEMP Rijopleidingen BV

Mijn Camper C1 rijbewijs gehaald bij KEMP Rijopleidingen, een fijne groep mensen die enthousiast met je aan de slag gaan om zo goed mogelijk voorbereid te zijn voor je examen. Goede en enthousiaste instructrice Samantha heeft me tijdens de lessen op een fijne en duidelijke manier voorbereid op het examen, en regelmatig contact gehad met Johan hoe het met de opleiding ging en of ik nog ergens hulp bij nodig had. Dank voor jullie begeleiding. Met vriendelijke groet, Eibert Leusink

prima!

Bij deze rijschool terechtgekomen omdat ik C1 in een automaat wilde lessen. Prachtige nieuwe auto. Fijne instructeurs.

Erg goed.

Goede rijschool

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor), AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Goede informatie

Ik voel mij gelukkig na het behalen van het examen en bedank de trainer voor de informatie en het goede gedrag

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? D (bus)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

top!

in een keer geslagen op rij examen!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? B (auto)

Helemaal top

Echt top duidelijk en op een menselijke manier

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Niet makkelijk en wel geslaagd!

Veel geleerd en goede begeleiding gehad. De leermomenten hebben mij hier doorheen gehaald,en geslaagd!

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Klant vriendelijk top lessen en snel aan de beurt. Kortom helemaal top.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Goede rijschool met vakkundige instructeurs.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

ze zijn heel aardig en het is heel gezellig

ik had mijn praktijk examen voor mijn scooter rijbewijs. We hadden eerst een beetje theorie wat erg goed was uitgelegd en vervolgens gingen we de weg op en reden we met goed instructies. Erg goede rijschool!!

Helemaal super!

Vanaf het 1e contact met Johan direct een goed gevoel. Door Johan daadkrachtig direct alle lessen (c1) + examen ingepland. De instructeurs zijn ook super ( Hans en Roeland bedankt): lekker rustig en wijzen je op een prettige manier op de verbeterpunten.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Goed bereikbaar, afspraken nakomen, goede instructeur

Ivm het vervroegd krijgen van een nieuwe auto moest ik vanwege het gewicht van de combinatie een BE rijbewijs halen. Al aan de telefoon werd ik prettig te woord gestaan, meegedacht in de mogelijkheden van het versneld rijlessen en examen doen, werden de beloftes ook nagekomen en kreeg ik een fantastisch ervaren instructeur (Rob).

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Perfect geregeld opleidingstraject taxipas volledig. En in 1 keer geslaagd!

Praktijkopleiding voor volledige taxipas gevolgd bij KEMP. Vakkundige en vriendelijke instructeur (Roeland). Duidelijke instructie, zeer veel nuttige extra informatie gekregen tijdens de lessen die je niet terug vind in het theorieboek maar zeker van pas kwamen bij het praktijkexamen. Fijne lesauto. Tip: neem gewoon ruim voldoende praktijklessen/-uren zodat je heel goed voorbereid op het praktijkexamen komt. Bezuinig daar niet op want je wordt door de examinator ook beoordeeld je ‘normale’ rijvaardigheid met de personenauto. Daar moet meestal ook nog wel wat aan bijgespijkerd worden. Maar met die extra investering qua lesuren heb je bijna 100% slagingskans.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? N.v.t.

Een goede en vakkundige begeleiding gehad voor het willen behalen voor rijbewijs E achter C. In één keer geslaagd.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Fijne rijlessen gehad

Heb altijd met veel plezier gelesd, met fijne instructeurs

Als top ervaren!

Zeer fijne mensen. Ik heb het als zeer fijn ervaren en ben in 1x geslaagd voor mijn bus rijbewijs in een relatief kort tijdsbestek! Op een fijne en duidelijk manier feedback gehad waar ik ook elke keer zelf wat mee heb gedaan.

Professionele begeleiding

Zeer ervaren instructeur die po de juiste zaken let. In het begin was de rijschool moeilijk te bereiken maar inmiddels hebben ze dat goed opgelost. Aanrader om daar lessen te nemen!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? N.v.t.

Goede persoonlijke begeleiding

Lesprogramma goed afgestemd op persoonlijke behoefte. Vriendelijke en rustige benadering

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Professioneel en zeer behulpzaam

Bij Kemp een zeer enthousiast team, die professioneel en zeer behulpzaam zijn en er alles aan doen om je te laten slagen.

Artemisweg 220

8239 DE Lelystad