Prettige rijschool

De 25 rijlessen die ik heb uitgevoerd om het CE rijbewijs te bemachtigen heb ik als prettig en leerzaam ervaren. De instructeurs zijn vriendelijk en professioneel. Ze geven bruikbare tips en tops.

Top dag!

Mijn aanhangrijbewijs in 1x gehaald. Een hele goede instructeur die je gewoon laat rijden en tijdens het rijden tips geeft waar nodig. Voor mij een hele fijne manier van werken bedankt alwin!

Snel, flexibel en professioneel

Na mijn theorie in 2 weken C1 gehaald. Fijne instructeurs in prettige atmosfeer.

Rijschool die ik iedereen ten zeerste aanraad!

Vanaf dag één voel je je al op je gemak. Iedereen is vriendelijk en erg behulpzaam. De aandacht tijdens de lessen werd goed verdeeld, als je ergens nog moeite mee had werd je daarbij ook goed geholpen en kreeg je ook de zo nodige tips erbij. Tijdens en na de les werd je ook verteld waar je nog aan moest werken, maar ook wat er goed ging. De rij instructeurs doen er alles aan om jouw te laten slagen. Ik kon in de maanden die ik gelest heb daarom ook goed met mijn instructeurs opschieten. Via via ben ik bij deze rijschool terechtgekomen en ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik ben mensen uit verschillende provincies tegengekomen en kwam zelf ook niet uit de buurt dus dat alleen zegt al genoeg!

Fijne instructeur

Wilco is een geweldige instructeur, die kalm uitlegt wat je moet doen en je goed voorbereid op jouw examen, waardoor je vol vertrouwen je examen ingaat.

Prima rijschool

Prima, professionele, nette en correcte rijschool. In 1x geslaagd voor C1

Prima rijschool voor zowel theorie als praktijklessen

Online prima ondersteuning voor de online lessen. Praktijk scooter in twee sessie en daarna examen is goed bevallen en in 1x geslaagd. Dank

Veel gelachen veel geleerd en daarom ook gelaagd dankjewel Tom

Opleiding op maat

Prima proefles gehad en vervolgens daarop afgestemd het verdere verloop van mijn rijopleiding. Twee zeer goede en verschillende instructeurs gehad waardoor ik voor mezelf makkelijker kon leren en differentiëren. Ik kan deze opleiding aan een ieder aanbevelen.

Zeer kundige instructeurs

Instructeurs heb ik als zeer kundig ervaren. De instructeurs hebben de primaire focus op veiligheid wat essentieel is als kwetsbare weggebruiker. Naast de goed lessen, zijn de instructeurs leuk in de omgang. Ik ben super blij dat ik mijn rijbewijs in 1x heb gehaald, alleen jammer dat de lessen nu tot het verleden behoren. Ik ervaarde het lessen altijd als een uitje.

Fijn geholpen

Ik kwam bij Kemp rijopleidingen terecht na dat het halen van mijn motorrijbewijs na twee pogingen nog niet wat gelukt bij een andere rijschool. De instructeurs namen de tijd om mij het vertrouwen te geven dat ik nodig had en nu ben ik geslaagd! Bedankt Kemp Rijopleidingen!

Na een mislukking bij een andere rijschool werd mij geadviseerd naar Kemp te gaan. de instructeur heeft mij van mijn onzekerheid afgeholpen en ervoor gezorgd dat ik geslaagd ben.

Professionele instructeurs en professionele begeleiding

Je wordt vanaf eerste dag al professioneel en serieus ingewerkt. Er wordt aandachtig les gegeven en duidelijke afspraken gemaakt. Als je goed luistert en uitvoert wat de instructeurs zeggen dan ben je al voor 90% geslaagd. Kortom het is een leuk en top bedrijf waar je goede afspraken mee kan maken.

super rijschool

Ben zeer tevreden over hoe Rijschool Kemp echt meedenkt om de cursist zo snel mogelijk te laten slagen voor het rijbewijs. Mijn werknemer heeft diverse keren extra theorielessen kunnen volgen voor de code 95 zonder dat er gelijk een rekening volgde. Hulde Hulde

Top! Zeer fijne rijschool met een open communicatie.

Heel erg blij met de keuze voor deze rijschool. Door een heldere en open communicatie was mij alles duidelijk gedurende het traject tijdens het behalen van mijn, (nu nog alleen), C categorie. Komende maand aan de slag met mijn CE. Dik tevreden!

Goede begeleiding en fijne medewerkers

Top en thx

Aanvang heel netjes, alles word uitgelegd, op een leuke manier les gegeven, er fijne ervaring gehad

Aardige mensen. Duidelijke instructies

Top rijschool!

Zeer ervaren instructeurs zeer vriendelijk en behulpzaam je kunt er met alle vragen terecht ! Heb er met plezier gelest

Met paar woorden top word goed geholpen vriendelijk vooral johan als ik van 10 een punt geef is het 8plus

Top!!!

Hele goede begeleiding, gezellige mensen en alles natuurlijk in 1 keer gehaald! Ik ben blij! :)

Top uitleg.

Rob heeft mij erg geholpen met het leren rij met BE. De manier waarop hij uitlegt is duidelijk en erg prettig.

Al 25 jaar!!!

Kom hier al 25 jaar. ik motor in 1 keer geslaagd, beide kinderen in 1 keer geslaagd. Uit vrije wil ga ik elke 5 jaar op herhaling. 4 uur rijden en dag theorie cursus. Doe dan ook echt mee met die broekkies en ja: elke keer leer ik weer bij! TOP rijschool. Gaan net iets verder dan andere (tips) en leer momentjes. Groet, GJ. Zwalue (63 jaar jong).

Dat ik een fantastische opleiding heb gehad bij kemp

Ik wil de 2 instructeurs Raymond en Remco hartelijk bedanken voor de goede rijlessen die ze mij hebben gegeven en veel van hun 2 geleerd heb en daardoor in 1 keer ben geslaagd voor mijn d rijbewijs en Johan die bij kemp werkt een hele vriendelijke man is die klaar voor je staat en waarmee je heel goed kan communiceren dus mannen allemaal hartelijk bedankt voor de goede tijd die ik heb gehad bij jullie

Relaxt en realistisch

Het eerste contact met Johan was al geweldig. Samen met hem hebben ik en mijn partner een plan gemaakt om ons C1-rijbewijs samen te halen. We hadden al ervaring met rijden in een Mercedes 508, dus het was vooral belangrijk om het rijden in een grotere bus te leren. Het plan werd: 2 uur lang een eerste test-rijles, dan een hele dag lessen waarna de examens een week later plaatsvonden. Na de eerste les van Roeland, kregen we al een goed gevoel van de bus en Roeland kon al aardig inschatten of we met nog een volle dag les het examen zouden kunnen halen. Enkele weken later volgde de dag-les samen met instructeur Hans. Het was een zeer intensieve dag waarop we veel geleerd hebben en veel hebben kunnen oefenen. Aan het eind van de dag hadden we een mooie lijst met 'Handige Hans-tips'. Een week later was het dan examendag. We werden direct relaxt ontvangen door Johan en instructeur Raymond. Met vlag en wimpel zijn we allebei geslaagd! Het was erg prettig om in een relaxte sfeer te lessen en te bespreken of ons plan van een intensieve dag samen lessen ook realistisch was. Mede hierdoor voelden wij ons zeker en hebben goed afgereden. Veel dank dus aan alle medewerkers van Kemp! Groeten van Ruud & Marieke en we komen zeker een keertje langs om onze Mercedes te showen!