Als top ervaren!

Zeer fijne mensen. Ik heb het als zeer fijn ervaren en ben in 1x geslaagd voor mijn bus rijbewijs in een relatief kort tijdsbestek! Op een fijne en duidelijk manier feedback gehad waar ik ook elke keer zelf wat mee heb gedaan.

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? D (bus)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Professionele begeleiding

Zeer ervaren instructeur die po de juiste zaken let. In het begin was de rijschool moeilijk te bereiken maar inmiddels hebben ze dat goed opgelost. Aanrader om daar lessen te nemen!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Goede persoonlijke begeleiding

Lesprogramma goed afgestemd op persoonlijke behoefte. Vriendelijke en rustige benadering

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Professioneel en zeer behulpzaam

Bij Kemp een zeer enthousiast team, die professioneel en zeer behulpzaam zijn en er alles aan doen om je te laten slagen.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? D (bus)

Helemaal top

Vriendelijke mensen Behulpzaam Meedenkend

Super fijne instructeurs

Het is gewoon hartstikke top bedrijf

Superdag gehad

Een dag vol leer momenten. Maar de E staat nu achter de B

Top rijschool

Heel goed begeleid naar mijn C rijbewijs!! Zeker aan te bevelen!!

Geslaagd

Marcel is een duidelijke en geduldige instructeur

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik niet goed gebruiken

een goede ervaring

perfect

Leerzaam

BE (aanhanger achter de auto) Mijn ervaring met het rijden met aanhanger heeft ervoor gezorgd dat ik in één keer ben geslaagd. Dankzij de tips die ik kreeg, was ik goed voorbereid om 's middags mijn examen bij het CBR te doen. Door de kennis en vaardigheden van mijn instructeur (Roeland) kan ik nu als beginnende bestuurder met aanhanger de weg op. Tot de volgende keer,

Goede rijschool.

Mijn lessen heb ik als fijn ervaren. De mensen waren vriendelijk, de rijlessen informatief en de leerpunten goed onderbouwd. Locatie is goed te bereiken. Kortom Kemp is zeker een aanrader.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Leuke rijlessen gehad en examen.

Ik heb de dagcursus goed ervaren. Ik kwam zelf niet uit de buurt van Lelystad dus het werd goed uitgelegd. Fijne instructrice. Ik kon het snel inplannen geen lange wachtijd. En bij vragen werd er snel gereageerd op de whatsApp. Top rijschool.

Zeer positief

Snelle en duidelijke afspraken te maken, denken mee in oplossingen. Grote diversiteit aan opleidingen.

Een geweldige rijschool!

Ik heb onlangs mijn motorrijbewijs mogen halen bij kemp en ik heb hier een zeer fijne en gezellige ervaring aan over gehouden. Hans en Richard zijn top instructeurs als het gaat om het lessen op de motor het enthousiasme van Hans en de rust van Richard stemt goed op elkaar af. Ik heb hier altijd met plezier gelest tuurlijk ben ik blij dat ik me rijbewijs heb gehaald maar de gezelligheid ga ik zeker missen!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)

meedenkend en vlot

toppers

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Nee

Professionele coaches die voor gedegen opleiding zorgen

Erg prettige opleiding gehad, van meerdere coaches, dat verrijkte de opleiding doordat aanwijzingen vanuit meerdere invalshoeken kwamen

Fijne en goede rijschool

Nvt

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Fijne instructrice die je vertrouwen geeft.

Niet alleen zeggen wat er niet goed gaat maar ook zeggen wat er wel goed gaat.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

zeer prettige en kundige instructeur

door de ontspannen maar toch "strenge" sfeer komen tips en correcties bij mij heel goed over. De dag zelf leek daardoor moeilijker dan het examen, maar dat blijkt dus een goede leerschool omdat het eindresultaat goed was.

uitstekende rijopleider

Ik heb voor Kemp gekozen omdat ik zeker wilde weten dat ik op een goede manier motorles zou krijgen. Deze rijschool heeft aan al mijn verwachtingen voldaan. Al mijn examens lekker in 1 keer kunnen halen. Top instructeurs en het personeel is altijd behulpzaam en vriendelijk!!!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)

Fijne communicatie, fijne instructrice en in 1 keer geslaagd!!!

Mijn dochter heeft hier haar bromfietscertificaat gehaald in 1 dag en daarvoor al na een online cursus haar theoriecertificaat. We zijn zeer tevreden over dit bedrijf, de communicatie en de rijdag! Bedankt.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Zeer professioneel rijopleidingcentrum met een persoonlijke benadering

Voor mijn werk moest ik op korte termijn mijn C1 rijbewijs halen. Na veel teleurstellende telefoontjes kwam ik, steeds verder van huis, uit in Lelystad bij Kemp. Johan bleek de meedenkende spin in het web en in een mum van tijd waren de afspraken gemaakt, lag het theorieboek op de mat en kon ik online oefenen. Ideaal dat alles in één pakket en op locatie in Lelystad kon worden doorlopen. Van de medische keuring tot het rijexamen. Volledig ontzorgd en voorzien van kundige begeleiding. Vandaag geslaagd!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Ervaren instructeurs met een goede dosis humor.

Ik ging voor het C1 (camperrijbewijs) zonder ervaring in het rijden met een camper. Door omstandigheden had ik drie instructeurs wat goed uitpakte omdat ik van alle drie specifieke dingen heb geleerd, die bij mij de noodzakelijke muntjes deden vallen. Het plan was 8 uur les verdeeld over vier contactmomenten en dat bleek voldoende.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Goed efficiënt en service.

Ben door het hele traject gelopen om me c rijbewijs te halen bij kemp. Kemp rijschool heeft er alles aan gedaan om mij het gevoel te geven dat ik het kan. Uiteindelijk ben ik wel geslaagd.

Bedrijfsgegevens

Artemisweg 220

8239 DE Lelystad

078 642 8993

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.