Een geslaagde dag!

Fijn dat de rijinstuctrice rustig alles uitlegde, en ook handige tips vertelde. Na de dagcursus kon ik gelijk afrijden, en ben ik als eerste geslaagd in de nieuwe bus :)

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Fijne rijschool die doet wat hij beloofd!

Prettige ervaring met de instructeurs, was heel duidelijk wat er van mij verwacht werd en ze bereidde me goed voor op de lessen en het examen.

Fijne motorlessen

Er zitten zeer ervaren motorleraren bij Kemp. Ik heb ze allemaal als zeer prettig ervaren. Jammer was wel dat er vaak niet veel ruimte was in de agenda waardoor ik best vaak lessen vanuit een andere stad moest doen. Verder alles top!

Zeer aangenaam

Zeer prettig, geduldig en aangenaam instructeur . "Rob. B"

Top rijschool!

Ik heb meerdere rijbewijzen mogen halen bij Kemp. Hierdoor heb ik bij de meeste instructeurs lessen gevolgd. Ik heb al mijn lessen als zeer prettig en gezellig ervaren. Iedereen was zeer geduldig en duidelijk met uitleggen. Ook het contact om lessen en examens te plannen of te verplaatsen is fijn en top geregeld!

geweldig

bij de firma Kemp is alles zeer goed in orde. De ontvangstruimte, het terrein en de auto waarin ik heb mogen lessen waren van zeer goede kwaliteit.

Top rijschool

Martin bedankt voor je gezellige les!

Zeer goed en vriendelijke hulp ,zo wel bij het aanvragen als bij de instructeur.

Zeer goede en vriendelijke hulp , bij het behalen van de praktijk examen

Prettige rijschool

De 25 rijlessen die ik heb uitgevoerd om het CE rijbewijs te bemachtigen heb ik als prettig en leerzaam ervaren. De instructeurs zijn vriendelijk en professioneel. Ze geven bruikbare tips en tops.

Top dag!

Mijn aanhangrijbewijs in 1x gehaald. Een hele goede instructeur die je gewoon laat rijden en tijdens het rijden tips geeft waar nodig. Voor mij een hele fijne manier van werken bedankt alwin!

Snel, flexibel en professioneel

Na mijn theorie in 2 weken C1 gehaald. Fijne instructeurs in prettige atmosfeer.

Rijschool die ik iedereen ten zeerste aanraad!

Vanaf dag één voel je je al op je gemak. Iedereen is vriendelijk en erg behulpzaam. De aandacht tijdens de lessen werd goed verdeeld, als je ergens nog moeite mee had werd je daarbij ook goed geholpen en kreeg je ook de zo nodige tips erbij. Tijdens en na de les werd je ook verteld waar je nog aan moest werken, maar ook wat er goed ging. De rij instructeurs doen er alles aan om jouw te laten slagen. Ik kon in de maanden die ik gelest heb daarom ook goed met mijn instructeurs opschieten. Via via ben ik bij deze rijschool terechtgekomen en ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik ben mensen uit verschillende provincies tegengekomen en kwam zelf ook niet uit de buurt dus dat alleen zegt al genoeg!

Fijne instructeur

Wilco is een geweldige instructeur, die kalm uitlegt wat je moet doen en je goed voorbereid op jouw examen, waardoor je vol vertrouwen je examen ingaat.

Prima rijschool

Prima, professionele, nette en correcte rijschool. In 1x geslaagd voor C1

Prima rijschool voor zowel theorie als praktijklessen

Online prima ondersteuning voor de online lessen. Praktijk scooter in twee sessie en daarna examen is goed bevallen en in 1x geslaagd. Dank

Veel gelachen veel geleerd en daarom ook gelaagd dankjewel Tom

Opleiding op maat

Prima proefles gehad en vervolgens daarop afgestemd het verdere verloop van mijn rijopleiding. Twee zeer goede en verschillende instructeurs gehad waardoor ik voor mezelf makkelijker kon leren en differentiëren. Ik kan deze opleiding aan een ieder aanbevelen.

Zeer kundige instructeurs

Instructeurs heb ik als zeer kundig ervaren. De instructeurs hebben de primaire focus op veiligheid wat essentieel is als kwetsbare weggebruiker. Naast de goed lessen, zijn de instructeurs leuk in de omgang. Ik ben super blij dat ik mijn rijbewijs in 1x heb gehaald, alleen jammer dat de lessen nu tot het verleden behoren. Ik ervaarde het lessen altijd als een uitje.

Fijn geholpen

Ik kwam bij Kemp rijopleidingen terecht na dat het halen van mijn motorrijbewijs na twee pogingen nog niet wat gelukt bij een andere rijschool. De instructeurs namen de tijd om mij het vertrouwen te geven dat ik nodig had en nu ben ik geslaagd! Bedankt Kemp Rijopleidingen!

Na een mislukking bij een andere rijschool werd mij geadviseerd naar Kemp te gaan. de instructeur heeft mij van mijn onzekerheid afgeholpen en ervoor gezorgd dat ik geslaagd ben.

Professionele instructeurs en professionele begeleiding

Je wordt vanaf eerste dag al professioneel en serieus ingewerkt. Er wordt aandachtig les gegeven en duidelijke afspraken gemaakt. Als je goed luistert en uitvoert wat de instructeurs zeggen dan ben je al voor 90% geslaagd. Kortom het is een leuk en top bedrijf waar je goede afspraken mee kan maken.

super rijschool

Ben zeer tevreden over hoe Rijschool Kemp echt meedenkt om de cursist zo snel mogelijk te laten slagen voor het rijbewijs. Mijn werknemer heeft diverse keren extra theorielessen kunnen volgen voor de code 95 zonder dat er gelijk een rekening volgde. Hulde Hulde

Top! Zeer fijne rijschool met een open communicatie.

Heel erg blij met de keuze voor deze rijschool. Door een heldere en open communicatie was mij alles duidelijk gedurende het traject tijdens het behalen van mijn, (nu nog alleen), C categorie. Komende maand aan de slag met mijn CE. Dik tevreden!

Goede begeleiding en fijne medewerkers

Top en thx

Aanvang heel netjes, alles word uitgelegd, op een leuke manier les gegeven, er fijne ervaring gehad