Hoog nivo instructie, zowel theorie als praktijk. Super!

Ik kwam binnen met een informatieve vraag. Met alle rust antwoord gekregen op mijn vragen. Inderdaad op maat advies gekregen over het lespakket. De theorie was pittig (op een goede manier), maar hierdoor was het examen prima te doen! Idem met de praktijk, mijn instructeur zat bovenop mijn verbeterpunten, dik bovenop. En daardoor met hoog nivo door het examen gekomen. Alles in 1x gehaald, C1 in de pocket!!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Kwalitatieve en betrouwbare rijschool :)

Heb mijn C, CE en D rijbewijs bij KEMP behaald. Een rijschool, die financieel meedenkt en maatwerk biedt. Een warm bad met enthousiaste en vakbekwame instructeurs/medewerkers. Bovendien een uitstekende keus als je meerdere opleidingen onder 1 dak wilt volgen. Kortom een echte aanrader!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger), D (bus)

Beste rijschool van Nederland

Kemp is een geweldige rijschool met enthausiaste medewerkers altijd in voor een dolletje maar wel heel serieus weten waar ze mee bezig zijn en hebben geduld als het wat langer duurt. Snelle mogelijkheden om herexamens te doen. Zeker een rijschool om andere aan te raden ga zo door. Groetjes Roy Ringma

In een dag klaar voor E achter B. Fantastisch

Leuke dag gehad met Pieter. Weet ontzettend veel en blijft hameren op alle kleine details zodat je goed beslagen ten ijs komt. Uiteraard is het spannend als je dan moet afrijden, maar gelukkig in één keer geslaagd.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Een super goede ervaring

Heel goed De personeel super aardig

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Geduldig, eerlijk en deskundige rijschool

Hele rustige lesinstructeurs. Hebben zeer veel kennis. Nemen de tijd. geven eerlijk advies. Reageren snel op mails of telefoontjes. Zijn betrokken.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Handig dat ze aan het begin van de praktijk lessen nog een beetje theorie herhalen. Om gevoel te krijgen met de brommer voordat je de weg op gaat hebben ze een mooi oefenterrein.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Uitstekende begeleiding en op persoon.

Ik heb de lessen ervaren als prettig. Er wordt goed gekeken naar wat je wel en niet kan en van daaruit lesgegeven.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)

Ontspannen en vriendelijke lessen

Vaardigheid + Geduld = Kwaliteit

Door de vaardigheid, rust en geduld van de instructeurs gaven zij mij de juiste mogelijkheid om de vaardigheden voor het BE rijbewijs onder de knie te krijgen.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Erg tevreden over mijn rijlessen

Ik heb hier rijlessen gedaan voor mijn C1 rijbewijs. de lessen waren goed op elkaar afgestemd en de docenten hadden mij goed voorbereid op het examen!

Prima.

Was oké

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden? N.v.t.

Alles top geregeld!

Bij kemp mijn CE rijbewijs gehaald, alles was snel geregeld. Leuke instructeurs met duidelijke uitleg.

Zeer tevreden!

Goede communicatie, zeer vriendelijke klantenservice. Aardige medewerkers. Duidelijke uitleg en goede begeleiding.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Aardige mensen, goeie rijschool.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik niet goed gebruiken

Leuke ervaring

Top instructeurs Bedankt voor alle tips en tools in het vaak.

Top rijschool!

Persoonlijke aanpak, goede & overzichtelijke planning, top instructeurs. Top rijschool dus!

Goede rijschool!

Hans is een duidelijke instructeur die ook van een grapje houdt. Met een goeie sfeer zit je relaxed op de motor. Hans kan goed vertellen op welke punten je moet letten om je examen te kunnen halen. Een hele goede ervaring en in een keer het examen weten te halen.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Gedegen kennis en ontspannen je rijbewijs halen

Leuk om weer eens af te kunnen rijden. Hebben de spullen mooi voor elkaar en instructeur Roland krijgt een dikke duim omhoog, bedankt Johan en bedankt Kemp

Kort, snel en krachtig

In 11,5 uur heb ik mijn rijbewijs C gehaald.

Persoonlijk en professioneel!

Zoals in 1 zin omschreven, persoonlijke en professionele aanpak. Goede begeleiding, ondanks uitdagingen in de planning top opgevangen en ingevuld!

Qualiteit en vriendelijk

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Professionele begeleiding(Hans), duidelijke, behulpzame en zeer vriendelijke chef Johan

Werdt vanaf het begin allemaal zeer duidelijk en netjes geregeld, zowel theorie als praktijk waren de spullen voorelkaar, top..

Goed geholpen

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Zeer goeie rijschool op alle vlakte

ik zal beginnen met een goeie planning van de rijschool. een overzicht van je rijlessen per week . er word netjes bijgehouden waar je meer aandacht aan moet besteden en wat je wel beheerst en wat nog niet. rijles word gegeven met geduld en uiteraard professioneel. ze hebben hun eigen terrein waarop ze als bedrijf veel naar hun toe kunnen trekken. denk dan aan besloten terrein code 95. echt een aanrader!