Fijn dat lessen en examen op 1 dag waren.

Ik ben tevreden met mijn lessen en examen doordat het op 1 dag was koste het weinig tijd en heb ik tevreden mijn examen gehaald.

Goede instructies van de instructeur en goede communicatie met de rijschool.

Zeer positieve ervaring met de rijschool. Leuke contacten en prima lessen gehad. Beide zijn we in 1 keer geslaagd voor C1.

Snelle communicatie, goed bereikbaar en prima instructeur

Positief. Alles verliep soepel en rijlessen hebben geresulteerd in geslaagd zijn in 1x

Vriendelijk en deskundig instructeurs

Prettige rijschool met vriendelijk personeel

Goede rijopleider

Al met al positieve ervaringen. Prettige instructeurs. Goede opleidingen.

Een hele mooie ervaring

Zeer goede begeleiding

Goed begeleid in zowel Hilversum als Lelystad. Kundige instructeurs. Ontspannen sfeer

Een bedrijf met grote betrokkenheid voor haar klant

Ik heb met instemming en genoegen, meerdere instructeurs voor de opleiding C1 mogen meemaken. Ieder deed zijn uiterste best mij de kennis voor de vrachtwagen en de daarbij behorende technieken bij te brengen. Een extra compliment wil ik aan de planner, Fred, meegeven. Alle moeite werd gedaan om zodanig te plannen dat wij met twee tegelijkertijd konden lessen en examen doen. Ben zeer content.

Goed georganiseerd. Mooi resultaat.

Prima instructeur en lesstof goed aangepast op onze ervaring. Resultaat is prima.

Uitstekende informatie vooraf, vlotte planning en prima instructeurs.

Het contact met KEMP verliep erg prettig. Bij vragen via de mail volgde altijd een snelle en duidelijke reactie. De lessen en het examen werden vlot ingepland, waarbij uitstekend rekening gehouden werd met onze wensen. De instructeurs waren erg vriendelijk en duidelijk. Kortom: we zijn heel tevreden over KEMP Rijopleidingen.

Prima mensen en materiaal.

Snelle planning en zeer hulpvaardig. Prima leswagens en lesmateriaal (boeken).

Goede rijschool met ervaren instructeurs

Goede rijschool waar ik snel m'n C-rijbewijs heb gehaald, inclusief code 95. Ik kan mensen aanraden om bij deze rijschool te gaan lessen.

Prima geregeld

Duidelijk, op tijd, goede prijs, goede instructeurs, streng

Goede instructeur, gezellige dag

Rob was een erg effectieve en gezellige instructeur die gedurende de dag de sfeer er goed in hield. Heel efficient en goed geregeld dat je binnen zo’n korte tijd met het papiertje naar buiten loopt

Wat een mooie (leer) ervaring!

Door het behalen van C1 stap ik nu veel zekerder in mijn camper! Wat heb ik veel geleerd tijdens de rijlessen! Alle hulde voor de instructeur(s), die met veel inzet én geduld mij kennis lieten maken met wat werkelijk rijden in een camper inhoudt!

Fantastische rijschool die met je mee denkt.

De rijinstructeurs die mij geholpen hebben met het behalen van rijbewijs D zijn stuk voor stuk vakmensen en hebben mij de rust en vertrouwen gegeven dat ik het echt in me had om het rijbewijs D te halen. De mensen van de rijschool hebben altijd met me mee gedacht ook als het om privé omstandigheden minder ging. Ik zou iedereen rijschool Kemp Lelystad aanbevelen.

Geweldig, zeer tevreden

Je komt als onbekende binnen bij Kemp Lelystad en je wordt door Fred Meijer perfect begeleid. De inzet van deze man is ongelofelijk. De rijschool zelf komt gemaakte afspraken na. Als je het niet haalt ligt het aan je zelf en niet aan de rijschool. Ik ben voor C1 gegaan. En geslaagd.

Goede en professionele Rijschool. Top

Ik heb een goede ervaring gehad

Ik heb een hele goede begeleiding gehad en gezellige lessen.

Passend en snel handelend

Fijne en persoonlijke benadering, waarbij de best passende opleiding werd voorgesteld.

Ze doen wat ze beloven

Prima instructeurs, goed materiaal, prijs prestatie top

Goed contact met instrecteur en leerling Bereid alles uit te leggen in dien je het niet snapt

Goede begeleiding en perfecte uitleg

Goede begeleiding, geduldig en zeer vriendelijke mensen.

Een top rijschool

Ze hebben me goed geholpen met rijden

Super! professionele begeleiding, tot en met het examen!

Zeer tevreden met de begeleiding van mijn dochter in het behalen van haar scooterrijbewijs. Dank jullie!