Geslaagd!

Tijinstructeur tom was fijn om mee te lessen. Rustig, begripvol, goede uitleg en goede suport. Danielle had ik goed en snel contact mee en kon ik goede afspraken mee maken. Ook fijn dat ik kon appen en bellen. Met tom hulp ben ik geslaagd voor praktijk am4.

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Super fijne les!

Heb echt een hele fijne en prettige les dag gehad met een super duidelijke en relaxte instructeur! En nog belangrijker in 1x geslaagd voor het BE examen. Fijne les wagen en stabiele kar, erg prettig om mee te rijden. Zeker een aanrader!

goede begeleiding top

fijne ervaring met de instructeur goede uitleg en fijn dat het examen op 1 dag is

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Prima eigen oefenterrein, ervaren instructeurs, zeer behulpzaam bij (her)plannen v lessen & examens.

In mijn ervaring was het eigen oefenterrein een groot voordeel. Geen (penibele) rit naar een afgelegen weg/parkeerterrein, maar meteen de volle lestijd aan de slag met je voertuig beheersing. Bij Kemp kreeg ik te maken met verschillende instructeurs. Dat bleek een prima effect te hebben. Zo heeft iedere instructeur een eigen didactiek, blinde vlek en wijze van communiceren. Het heeft mij geholpen om op verschillende manieren naar mijn uitdagingen en vorderingen te kijken. Mooi dat er bij Kemp ook de mogelijkheid is om achterop de motor bij de instructeur te stappen en zo letterlijk aan te voelen wat er met instructies bedoelt wordt en hoe dat voelt op de motor. Juist door alle corona uitdagingen viel het op hoe makkelijk en flexibel het is om lesafspraken te (her)plannen, soms weken vooruit.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Met plezier de rijlessen gevolgd bij Kemp opleidingen.

Ik heb met plezier de praktijklessen mogen volgen bij Kemp rijopleidingen. Het begon met een fijne telefonische kennismaking met Johan, volgend met een aantal prettige rij-instructeurs. De gezellige en leerzame rijlessen hebben mij weer nieuwe inzichten gegeven met als resultaat de C1 rijbewijs.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Snel plek, goede telefonische hulp en goedkoop ook kwaliteit lessen

Top ervaring

Instructeur was een pracht vent. Kon een lolletje vanaf en kon ook gewoon rechtvaardig zijn. Dit was goed voor mij en laten we na 20 jaar je rijbewijs hebben zeker weer wat geleerd te hebben. Zoals ik bij hem in de auto zei al, je wordt met je neus op de feiten gedrukt. Leuke maar ook een leerzame dag.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Fijn , om bij jullie te lessen.

Instructeurs, goede kennis en kunde, goede uitleg , begripvol.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Ontzettend tevreden met de rijschool.

Heb een leerzame tijd gehad met ervaren instructeurs. Met name Hans Donk vond ik echt top

Een hele fijne rijschool

Een hele fijne rijschool. Goede instructeurs voor zowel de theorie als praktijk. Ze hebben mij het zelfvertrouwen gegeven waardoor ik met alles in 1 keer geslaagd ben!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Mooie tijd gehad en veel geleerd

Mijn ervaring met kemp is dat er een relaxte sfeer heerst en er goed les wordt gegeven.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Super begeleiding gehad.

Als ik in de toekomst een aanvulling nodig heb op mijn huidige rijbewijs. Dan zal ik zeker weer bij Kemp rijopleiding aankloppen.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Vriendelijke medewerkers en zeer flexibel. In één woord: super!!!

Zie hierboven. Kemp rijopleidingen zal in voorkomend geval door mij van harte worden aanbevolen.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Ik ben blij dat ik voor Kemp Rijopleidingen gekozen heb.

Ik heb het halen van mijn rijbewijs bij Kemp als zeer prettig ervaren. Afspraken worden keurig nagekomen. Bij mijn vrienden hoor ik nog wel eens anders nl. De instructeur stelde me altijd op mijn gemak en ik ben ook in één keer geslaagd.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? B (auto)

top

Medewerkers leven echt mee met de cursisten

Uitstekende rijschool

Hele fijne rijschool denkt goed met je mee. Alles gelukkig in 1x gehaald. Hele duidelijke uitleg rustige uitleg. Met veel geduld ik raad het zeker aan om hier je vrachtwagen rijbewijs te halen. Dankjewel toppers!

Een goeie ervaring

Goeie lessen en een chillen examinator

strak en georganiseerd bedrijf

vlotte afhandeling, duidelijk, goede organisatie, vriendelijk personeel

Fijne rijschool

De eerste telefonisch kennismaking was al zeer prettig. Alles werd goed uitgelegd en ze kwamen zelfs de leerboeken thuis brengen. De examens en de lessen werden in overleg gepland. Er werd goed rekening gehouden met mijn agenda. Ik ging altijd met plezier naar mijn rijlessen. De instructeurs waren kundig en relaxed. Dit resulteerde snel in het gewenste papiertje/pasje.

Goed contact, goede instructeur

Goede ervaring, Tom veel geduld. Martin (invaller) wat minder, maar uiteindelijk heeft hij me toch iets geleerd achteraf. Alleen met examen bleek er een discussietje te zijn over het 3 keer steken, tussen instructeur en examinator, ben eigenlijk wel benieuwd wat de eindconclusie daar over is :D want die had ik wel fout op het examen.

Duidelijke instructeurs met passie

Na de “proefles” was het al duidelijk dat ik niet zo heel veel lessen nodig had, en dat klopte ook. Les van 4 verschillende instructeurs gehad met hun eigen toptips en inzichten

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Top, goed geregeld en een ervaren rij-instructeur

Niks op aan te merken en goed geregeld en fijn materiaal om mee te sturen

Prima verzorging en begeleiding

Zeer tevreden.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Nee

Ook Met Angst kan deze rijschool jou laten slagen

Ondanks mijn examen angst Ben ik heel goed ge begeleid. Mijn Dank gaat uit naar Roeland V Werven En Hans Donk. Na nog 6 uurtjes over te hebben viel het kwartje met het achteruit rijden in de trekker trailer combi. Dus als jij denkt ik heb ook angst of je wilt gewoon goed ge begeleid worden dan is deze rijschool een hele goede keuze.