Beste heer Blazevic, Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij ons. We hebben naar onze mening alles gedaan wat in onze macht ligt om u tevreden te stellen nadat u ons heeft aangegeven dat u niet kon komen. U heeft de dag voor de intest afgezegd. Volgens onze algemene voorwaarden kunnen we de les dan niet meer kosteloos annuleren. Om u tegemoet te komen hebben we geprobeerd de les op te vullen, zodat u dan alsnog een credit van ons kon ontvangen. Echter hebben we op deze korte termijn niemand kunnen vinden en is de factuur ter betaling blijven staan. Voordat we het dossier hebben overgedragen aan het incassobureau hebben we tevergeefs op verschillende manieren contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Verkeersschool van Buuren
Beste mevrouw Nino, Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij ons. We hebben naar onze mening alles gedaan wat in onze macht ligt om u tevreden te stellen nadat u ons heeft aangegeven wat u niet prettig vond. Wat jammer dat u het anders heeft ervaren . Ondanks alle inzet die wij beiden hebben geleverd om de negatieve ervaring om te buigen in een positieve ervaring . Via deze weg feliciteren wij u met het behalen van uw rijbewijs en wensen we u veel veilige kilometers toe . Uiteraard nemen wij de bevindingen mee om hiervan te leren . Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Verkeersschool van Buuren
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.