Een goede, leerzame en slagingsgerichte rijschool.

Duidelijk in uitleg, heldere feedback en gericht om jou te laten slagen.

Prettig

Best gelopen

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Heel tervrede 2 super instructrices

Ik ben heel blij met van Buuren. Ik zou dit dan ook bij iedereen aanbevelen. Ik heb 2 hele leuke instructrices gehad bij van Buuren zij hebben mij het vertrouwen gegeven wat ik nodig had.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ervaring, heel leerzaam. Jan je bent een top gozer. Hij neemt de tijd voor zijn leerling en blijft met je oefenen tot dat je het door hebt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede lessen, goede service maar iets meer beloofd contact nakomen.

Eerder al een motoropleiding gevolgd bij Van Buuren. Toen zeer tevreden over de gehele werkwijze. Alles regelen met de costomercare ging soepel. Dit maal door voor A2 rijbewijs, trapsgewijs. Gedurende de opleiding meerdere problemen gehad die opgelost moesten worden, deels door fouten van de rijschool, deels door het CBR en deels door corona. Algemeen heeft de service het goed aangepakt, maar vaak moest ik zelf veel bellen en mailen om dingen geregeld te krijgen. Meerdere keren beloofd teruf gebeld te worden, maar na een paar dagen zelf weer moeten bellen/mailen. Algemeen tevreden, maar houd rekening met gevalle waar de planning niet zo soepel gaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Om te beginnen van harte gefeliciteerd met het behalen van je A2 examen! Bedankt voor je feedback, we nemen je ervaringen mee in ons intern overleg. Helaas hebben we je opleiding vanwege de corona maatregelen moeten verplaatsen en heeft het ook even geduurd voordat er weer voldoende capaciteit beschikbaar kwam bij het CBR. Het is voor iedereen een onzekere periode geweest en we kwamen hiermee als bedrijf ook voor hele nieuwe uitdagingen te staan. Wij hebben ons uiterste best gedaan om je tijdens deze periode zo goed mogelijk van dienst te zijn, we betreuren het dat je soms wat langer hebt moeten wachten dan je normaal van ons gewend bent. Gelukkig lezen we ook terug dat je over het algemeen wel tevreden bent over je opleiding, we wensen je veel rijplezier toe! Zien we je over een paar jaar nog terug voor A volledig?

In één woord: Top!!!!!

Vriendelijke instructeurs met een hele portie geduld! Duidelijke rij instructies !! Met andere woorden is deze rijschool zeker aan te raden!

Goede motorinstructie

Instucteurs zijn goed, planning was bij mij minder

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een superleuke en leerzame ervaring.

Van helemaal geen ervaring met motorrijden naar helemaal enthousiast. Dit smaakt naar veel meer. En ook met de vervelende corona periode hebben we het toch mooi op kunnen pakken en relatief weinig vertraging gehad.

Een prima ervaring

Goeie en duidelijke les, en in 1 keer geslaagd!

Leuk en leerzaam

Duidelijk en helder

Netjes goede locatie en duidelijke instructies

Vriendelijk en duidelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond alle lessen goed en leerzaam. De instructeur legt alles goed uit.

persoonlijk betrokken

Van buuren is altijd snel geweest met reageren. Veel ging telefonisch waardoor alles duidelijk was!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden over de totale opleiding en instructeurs

De instructeurs begeleiden zeer adequaat met scherpe en directe adviezen. Heel prettig het AVD gedeelte mef Frans gedaan!

Super leuk gezellig leerzaam

Verrassing voor mijn 70e verjaardag, hele leuke ervaring. Jan Klompenburg was de instructeur..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en leerzame ervaring.

Alles wordt duidelijk uitgelegd en als je iets niet begrijpt willen ze dat je vragen stelt. En verder is het een goede leerervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was een goede ervaring en alles goed uitgelegd

Lessen op eigen terrein vind ik beter. Alles word goed besproken en uitgelgd. Zal van Buuren zeker aan andere aanraden

Een leuke opleiding

Genoeg leuke en leerzame lessen gehad. Jammer van de corona pauze maar gelukkig snel daarna geslaagd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

De lessen zijn duidelijk. Van de instructeurs krijg je een goede en duidelijke uitleg wat je goed doet en wat je kan verbeteren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke uitleg en in één keer geslaagd.

Een hele leerzame dag

Ik was bij het begin van de dag heel zenuwachtig, maar de instructeur was heel vriendelijk en stelde je al snel op je gemak. Bij het begin gingen we eerst op het terrein oefenen wat wel goed ging want we moesten nog wennen aan de scooter. Daarna gingen we richting het cbr en reden we daar rond. Het oefenen ging bij mij niet zo goed maar uiteindelijk ben ik wel geslaagd! Het was een super leuke en leerzame dag.

Goede begeleiding!

De meeste instucteurs vond ik erg prettig in de les. Soms vond ik het wel eens verwarrend om van iedere instructeur verschillende feedback te krijgen. Ik merkte dat het beter ging toen ik een aantal keer dezelfdd instructeur acbter elkaar had. Frans vond ik wat minder prettig in de feedback tijdens de les, en ook niet altjjd even constructief. Jammer dat de app later niet meer werkte. Een vervanging is aan te raden!

Super goed

Werkt priema

Goede uitleg

Goede leuke middag veel geleerd