Geen goede communicatie

Als ik belde voor een vraag die ik al gesteld had via de mail, kreeg ik als antwoord: we lopen achter met de mails.. Als er gezegd werd dat ik terug gebeld werd, duurde ht een week of het gebeurde helemaal niet.. Ook financieel werd ik een oor aan genaaid...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gezakt door matige en stinkende begeleiding

Ik ging voor mijn BE rijbewijs. Bij de intest met Ed kreeg ik goede feedback en het hoopvolle bericht dat ik met een dagopleiding mijn examen kon doen zoals ik al hoopte. Ed was zakelijk en relaxed tegelijk. Echt balen dat ik bij hem mijn dagopleiding niet kon doen. De dagopleiding was met Monica. Het was best gezellig in de auto. Monica was lekker de fysio aan het bespreken via whatssapp naast me en daar heeft ze de hele ochtend over gedaan. Op zich niks mis mee, als ik alles volgens het boekje zou doen. Maar volgens de examinator aan het einde van de dag was mijn kijkgedrag niet in orde en daardoor ben ik gezakt. Dat is natuurlijk wel erg zuur als je daar de hele dag geen enkele opmerking over hebt gehad. De examinator vertelde bij de terugkoppeling, dit is vast niet de eerste keer dat je dit hoort. En Monica zat gezapig mee te knikken, van ja heb ik gezegd. Maar dat was niet zo, anders zou ik dat prima toe kunnen geven. Dat heb ik verder tijdens de afronding bij de examinator maar laten zitten. Echt ontzettend zonde dat de tijd in de auto niet is benut te leren wat blijkbaar nodig was om mijn BE te halen. Wat ik daarnaast erg treurig vind is dat er bij iedere tussenstop een sigaret werd opgestoken. Ik rook niet en vind het erg smerig om naast iemand te zitten die de hele dag naar verse asbak ruikt. Het groeide er een soort van in. Eerst dacht ik nog het is een pauze, maar later was ik iedere 10 minuten achteruit aan het inparkeren als zij zin had in een sigaret. Daarnaast zat Monica er in het theorie stuk naast waardoor ik vlak voor mijn examen nog zat te zweten omdat ik dacht dat ik het niet begreep. Ze doet heel cool de gewichten van de auto en aanhanger uit haar hoofd, maar was even vergeten dat de twee combinaties die ze hebben rijden niet hetzelfde gewicht hebben. Bovenstaande punten geprobeerd te bespreken via de mail met Van Buuren, het enige waar ze in geïnteresseerd waren was het verkopen van nieuwe lessen. Ik raad van Buuren af!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer fijne rijschool met een mooie faciliteit.

In twee en halve maand mijn c rijbewijs en code 95 behaald. Zeer prettig en soms grappig de theorie cursus van Humprey doorlopen en door zijn manier van lesgeven voor alle drie de modules in één keer geslaagd. De toest beslotenterein met Auni was zeer leerzaam en een leuke ontspannen dag. Door de praktijklessen met Peter kupers die ik als erg gezellig en ontspannen heb ervaren vooral zijn rustige en vakkundige aanpak heb ik veel van geleerd en wederom in één keer geslaagd. Kortom allemaal bedankt voor deze twee maanden en het behalen van mijn c rijbewijs. M.v.g Ramon Jansen

Onverantwoord en arrogant

Probleem is dat de dagopleiding tekort geschoten is: -Er is nauwelijks aandacht besteed aan voertuig kennis/controle, gevolg onze dochter is gevallen met de scooters bovenop haar. Betreffende instructeur nam nauwelijks de moeite de helpende hand toe te steken, een andere leerling heeft haar overeind geholpen (gevolg een flinke wond aan het bovenbeen). -Communicatie was snauwerig en de oortjes vielen uit. -Op de terugweg na het examen ging de instructeur er vol gas vandoor met de andere kandidaten en onze dochter stond daar midden op de openbare weg, onverantwoord. Naderhand telefonisch overleg gehad waarin doodleuk verteld wordt dat er geleverd is wat er gekocht is.. In een aansluitende mail worden al bovengenoemde tekortkomingen niet benoemd. Geen excuus totaal geen empathie. Bedrijf blijkt niet aangesloten bij een rijschoolvereninging zoals Bovag oid waardoor een klacht indienen lastig wordt. De geschillen commissie zou nog een optie zijn

• Deskundigheid/Vakmanschap

Spijt van keuze voor deze rijschool

Ondanks wat op hun website staat verzorgt, Verkeersschool van Buuren B.V. helemaal geen BTW-vrije opleidingen voor particulieren. Dat doet namelijk van Buuren beroepsopleidingen B.V. Let op! Deze laatste is niet eens een rijschool die is geregistreerd bij het CBR. De rijschool is met alles rondom deze constructie niet transparant over! Bah, ik heb niet eens zin om de moeite te nemen een klacht in te dienen. Dat doe ik namelijk alleen bij organisaties waarin ik enig vertrouwen heb dat zij zichzelf daadwerkelijk willen verbeteren. De druppel voor mij was dat ik als cursist vervolgens ook nog (indirect) een natrap kreeg onder het mom van, 'je had het kunnen weten'. Conclusie: een organisatie die zich op het eerste gezicht zich presenteert als een keurige organisatie maar als het er op aankomt met 'Rutte'-achtige argumenten aankomt hun eigen handelingen en beslissingen goed te praten. In alle eerlijkheid zijn de medewerkers met wie ik contact heb gehad, vriendelijk. Ik vind het jammer voor hun dat management het vergalt.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Dankzij mijn rijinstructeur Fred Claessen is het mij gelukt om mijn CE rijbewijs te halen vandaag. Door zijn geduld en de juiste uitleg en het bijven herhalen van alle onderdelen met name het aandokken heb ik het rijbewijs in the pocket! Bedankt fred!! Mede door jou humor waren het leuke leerzame lessen. Bedankt!!

Zeer professionele ervaring

Dankzij de theorielessen van Humphrey en de praktijklessen van Naomi en Gerard snel geslaagd. Wat een berg kennis en geduld! Ik kom zeker terug, want ik wil mijn kaartje langzaam maar zeker vol. Veel dank mensen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Totaal geen coulance door griep/corona

Onze zoon moest vandaag op voor zijn rijexamen maar had echt de griep en later bleek ook Corona. Hij heeft contact gehad met de klantenservice om te vragen of er iets geregeld kon worden wat betreft de financiën, €700 is namelijk een flink bedrag wat je dan kwijt bent. Helaas was er niets meer mogelijk Er werd ook niet echt een poging gedaan om tot een oplossing te komen. Er werd alleen naar de algemene voorwaarden verwezen dat van Buuren niet verplicht is tot enige compensatie. Ik hoop dat er vanuit van Buuren toch nog enige coulance komt en zij zich niet verschuilen achter de voorwaarden op het moment dat je er echt niks aan kan doen wanneer je een examen moet missen vanwege ziekte. Volgens mij is dit niet wat men mag verwachten van een gerenommeerd bedrijf dat de klant centraal heeft staan.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede instructeur, mooi gebouw met ruim voldoende parkeergelegenheid

Vandaag 28-01-22023 een cursusdag gedaan voor code 95. Over de opleiding geen klagen dat was prima maar de faciliteiten zoals eten en drinken waren best slecht te noemen, rekening houdende dat het geen restaurant is waren de frisdranken uit de automaat lauw tot warm en de chocolade van de repen zo goed als gesmolten. Echt droevig was de lunch, ik had besteld 1 BRUINE pistolet met kerrie salade en een BRUINE pistolet met kaas , deze zagen er o de foto op de bestellijst goed uit. Wat ik kreeg was een WIITE pistolet met hooguit 1 eetlepeltje eiersalade en een best heel klein WITTE pistolet met een schraal plakje smaak loos kaas, boter zat er ook niet dus is zeker voor verbetering vatbaar.

Bromfietsopleiding in 1 dag drama voor mijn dochter

Wij hadden een pakket aangeschaft voor mijn dochter voor de AM Bromfietsopleiding. Dat hield in een praktijkdag van 5 uur les en aansluitend examen in Rotterdam. Dit werd een vervelende ervaring voor mijn dochter. De les begon met wat oefeningen op de bromfiets, waarna snel werd gereden van Pijnacker naar Rotterdam. Bij het naderen van Rotterdam raakte ze helemaal in de stress, waardoor ze niet verder durfde en grove fouten maakte. De instructeur besloot om niet met haar verder te gaan en wij mochten haar ophalen. Logisch besluit. De stress van mijn dochter kwam door het drukke verkeer in Rotterdam. Ze had nog nooit op een bromfiets gereden, laat staan op de rijbaan in een drukke stad. Ze is een dorp gewend met veel fietspaden. Na deze gebeurtenis had ik verwacht, dat Van Buuren nog wel even contact zou opnemen om dit incident te bespreken. Maar helemaal niets. Gewoon de boodschap: je hebt zelf dit pakket gekocht, dus jammer maar helaas bekijk het maar. Schandalig.

Bromfietsopleiding in 1 dag drama voor mijn dochter

Opleiding Com. Vaardigheden

Ging met vooroordeel ( wat is er moeilijk aan praten ? ) naar de opleiding communicatieve vaardigheden voor de laatste uren code 95. Deze dag was boven verwachting toch boeiend en zeer snel om. Dank daar voor Jan.

• Service N.v.t.

Prima verkeersschool voor nascholing ,code 95

Prettige omgeving, en goede klaslokalen om de lessen te volgen. Mooie grote digitale schermen waar alles goed op te zien is. De les communicatieve vaardigheden, van de instructeur, Jan van Klompenburg, heeft een duidelijke en prettige manier van lesgeven,

Rijbewijs C

Dankzij Fred Mahler in 1x geslaagd voor mijn c rijbewijs fijne instructeur geeft goede en duidelijke uitleg en feedback Daarnaast is van buuren een fijne rijschool Fijne wagens en fijne instructeurs en personeel!

Rijbewijs D

Dankzij de instructeurs Gert, Abdel en de 5 voor 12 opmerkingen van Derya geslaagd voor rijbewijs D. Abdel in het bijzonder bedankt voor het eindeloze geduld tijdens de oefeningen besloten terrein. Het was niet alleen leerzaam, maar werd ook prima geinstrueerd door geweldige instructeurs, echt een aanrader. Nu kan het grote avontuur op de bus beginnen en is Nederland weer een buschauffeur rijker. Mensen nogmaals bedankt, jullie waren top !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb echt een top ervaring met mijn rij instructeur

Toen ik net begon met lessen had ik heel veel verschillende leraren, dit vond ik lastig omdat je degene naast je wel moet kunnen vertrouwen. toen ik dit aangaf werd er gelijk gezocht naar iemand die vast mijn leraar kon zijn in de praktijk. 1 leraar had ik een tijdje tot dat zij ziek werd. Toen kreeg ik weer een andere leraar en dit was echt de allerliefste, leukste en gezelligste leraar ooit, hij gaf mij vertrouwen en was heel respectvol. we konden lachen en natuurlijk ook gewoon serieus doen. Ik Leerde super snel alles en had ook echt het gevoel dat ik mijn praktijk zo kon halen, ook omdat hij gewoon eerlijk was over alles wat nog gedaan moest worden. Hij was open over zijn leven en dit gaf mij een goed gevoel omdat je toch aantal wat uurtjes naast elkaar zit. In 1 les had ik voor mijn gevoel al duizenden dingen geleerd. Hij gaf mij echt het gevoel dat ik mijn praktijk kon halen en hij gaf mij heel veel zelfvertrouwen. Ik wil hem nog heel erg bedanken voor alle dingen die hij mij heeft geleerd en ik hoop dat iedereen zulke lessen kans hebben. Dankjewel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundige instructeurs, al kon ik het met de één beter vinden dan met de ander.

Heb rijles voor CE gehad na heel goede ervaringen met C een paar jaar geleden. De eerste serie verliep voor mij niet goed: 11 lessen, 6 instructeurs die elkaars lessen niet positief beoordeelden. Daarna vooral met dezelfde instructeur gereden, Fred Claessen. Met effect, want geslaagd. Fred bleef altijd rustig en was nooit te beroerd e.e.a. nog eens uit te leggen en voor te doen. Helaas moest ik lessen afzeggen wegens gezondheidsproblemen, waarvan een les net binnen de limiet van 48 uur viel. Hoewel de verkeersschool de kosten van die les aanvankelijk niet wilde retourneren, heeft men dat na nog wat contact alsnog gedaan. Ook bij de eerste serie lessen heeft men voor compensatie gezorgd. Chapeau!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn echtgenoot en ik hebben beiden les gehad voor C1 van Rob E. Zeer tevreden over de manier van les geven, rustige instructies en gezelligheid in de wagen. Veel geleerd en beiden geslaagd de eerste keer. Ook de planning van de lessen is goed verlopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De autorijlessen waren effectief en ik ben blij dat ik heb gelestier heb

Leerzaam en verschillende methodes werden gebruikt om moeilijke dingen te leren

Leerzame uren met Ed

Duidelijke uitleg en goed tips hebben er voor gezorgd dat ik geslaagd ben.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fijne lessen waar ik heel veel van heb geleerd

Erg gezellig gehad met veel leermomenten, deze lessen hebben mij meer dan voldoende voorbereid op het rijden in het verkeer.

Ze helpen je heel goed

Instructeurs letten goed op je en geven duidelijke tips wat je beter kan doen top rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel geleerd in korte tijd

Dank je wel Rob en Ed voor de super fijne begeleiding, het geduld en de gezelligheid. Op naar vele veilige kilometers met mijn paard.

Top geregeld

Ed is een hele relaxte man weet waar die over praat en stelde mij heel de dag gerust

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel druk, maar het levert resultaat

De lessen konden heel flexibel ingeplanned worden. De lessen gingen prima.