Filters

3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De rijlessen waren naar mijn idee niet goed, dit had te maken met de rijinstructeur, ik ben wel in 1 x geslaagd

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Afgereden bij Fly-over voor mijn scooter rijbewijs. Ging top. Services was top ,vanaf de telefoon tot geslaagd zijn. Raad iedereen aan in den haag om langs te gaan bij fly-over Vreeswijkstraat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hoi, Mijn naam is Noor. Ik heb net afgereden en ben in 1 keer geslaagd! Dit allemaal dankzij mijn geweldige instructeur Badr. Zonder hem zou het niet gelukt zijn. Heel erg bedankt voor alles en vooral voor je geduld met mij :-). Geweldige rijschool en geweldige instructeur. Zeker een aanraden voor anderen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaringen met Fly-Over waren gewoon helemaal top! De lessen van Joëlle waren professioneel, gezellig, duidelijk en ze heeft een persoonsgerichte aanpak. Dankjewel Fly-Over, en in het bijzonder Joëlle!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Rijles gehad van Rean, rustige en geduldige instructeur en altijd vrolijk! Heb mij nooit 1 moment ongemakkelijk gevoeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

I had a wonderful time learning to drive with Armand. He has a unique and amazing way of teaching students to handle a car, but more importantly to be comfortable on the road and in traffic. I always looked forward to my lessons and will miss his funny comments while driving.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb zelf bij Herman gereden, en vond hem zeer deskundig en erg vriendelijk. Een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Misschien wel tijdens de meest stressvolle periode van VWO mijn rijexamen gehaald, met ook nog eens veel andere activiteiten om mijn school en rijlessen heen. Ik ben ervan overtuigd dat RIS (Rijopleiding in Stappen) en natuurlijk mijn instructeur, Ron de Vries, erg bepalend waren voor het in een keer slagen voor het rijexamen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vincent van zoest heeft veel kennis en laat je het maximale uit jezelf halen, echt een topper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na een eerdere episode van rijles in Haarlem regio was rijles met Nordin een hele opluchting. Eerlijk kritische instructeur met mensenkennis en daarbij goede humor. Maakte dat ik iig met plezier mijn rijbewijs heb gehaald. Thanx!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaring met rijschool Fly-Over met rij instructeur Anton. Anton Boer is een spontane man met veel humor die het mij altijd op een leuke maar ook goede manier alles heeft uitgelegd. Snapte ik het niet legde hij het op een andere manier uit. Anton zit vol met ideeën en weet over elke onderwerp wel mee te praten, in de auto voelde ik me zeer op me gemak. Verder is rijschool Fly-Over ideaal ik heb hier goed kunnen oefenen met mijn theorie. Vandaag 21-11-2016 ben ik in 1 keer geslaagd. Mijn broer is ook bij Anton in 1 keer geslaagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De ervaring die ik heb gehad met FlyOver is zeer poilsitief. De instructeur Vincent Van Zoest heeft de gehele periode alles goed en duidelijk uitgelegd. Hierdoor heb ik een leuke tijd gehad en uiteindelijk mijn rijbewijs in 1 keer mogen halen! Met dank aan Vincent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaringen met Fly-Over zijn alleen maar positief. Alles was goed geregeld; de communicatie tussen mijn instructeur was altijd in orde en de geldzaken waren duidelijk. De lessen zelf waren goed ingericht. Altijd een stukje snelweg, bijzondere verrichtingen en in woonwijken rijden. Dit allemaal met uitleg als ik iets verkeerd deed of beter had kunnen doen. Voor mij zijn deze twee punten belangrijk, de organisatie en de lessen. En Fly-Over voldoet aan beide eisen. Kortom, een vriendelijke rijschool met kwaliteit, die ik zeker zal aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben op 9 november 2016 geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik heb een positieve ervaring gehad met mn rijlessen. Met dank aan Rean. Hij steekt veel tijd in zijn leerlingen en blijft ze motiveren wat ik erg prettig vind. Bedankt Rean en Fly-Over!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Erg vriendelijk en soepel bedrijf. Zeker weten tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Met Fly-Over heb ik hele goede ervaringen. Met de Kantoormedewerkers heb ik eigenlijk alleen contact gehad tijdens het aanvragen van een pakket. Mijn instructeur en vaste contactpersoon was Nordin. Met hem heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. Stap voor stap leerde hij mij autorijden en verhoogde de moeilijkheidsgraad met iedere les. Als het niet goed ging, dan gingen we ook niet verder en bleven we dat herhalen. Daarnaast wisselde hij focus ook af met geintjes. Hierdoor voel je je als onervaren bestuurder snel op je gemak in de auto. Geen moment angst gehad in de auto en niks was verkeerd. Alles wat hij me uitlegde kwam letterlijk terug bij mijn tussentijdse toets en rijexamen. De uitleg was ook precies hetzelfde en dan weet je dat je goed zit. Fly-Over en met name Nordin, ontzettend bedankt. Groetjes, Nick T.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel erg goed goede service beveel het andere ook aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Vreeswijkstraat 669

2546 AR Den Haag

070 321 0180

[email protected]

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.