Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben altijd goed en met respect behandeld mijn rij instructeur van jan. Hele goeie man. Kwam nooit te laat alleen heel soms zoon 10 minuten. Altijd goed humeur en heeft me veel geleerd. Ik ben vandaag eindelijk geslaagd door al zijn goeie lessen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De instructeur Herman Vuyk was een zeer aardige man die duidelijke en goede instructies gaf. Inplannen ging altijd erg makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede ervaring. Badr neemt echt de tijd om dingen uit te leggen en ook de achterliggende gedachte duidelijk te maken, waardoor je echt snapt waarom je bepaalde dingen moet doen. Ook altijd flexibel met rijlessen inplannen en goed in iemand op zn gemak stellen. Bedankt badr voor je hulp om mij in een keer te laten slagen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nadat het bij een andere instructeur van Fly Over niet lukte om mijn rijbewijs te halen, ben ik bij Ron de Vries terecht gekomen. Hij gaf mij weer het vertrouwen wat ik nodig had en hierdoor ben ik geslaagd. Ron de Vries, ontzettend bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super rijschool in 1 keer geslaagd echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fly over is een top bedrijf vooral als je met Martijn rijdt! Ik heb ontzettende lol met hem gehad, hij is goed in ze vak & je bent snel op je gemak bij hem. Ik zal het ook zeker missen om met hem te rijden nu ik geslaagd ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele goede informatieve lessen, zeer snel geslaagd en heel tevreden! Instructeur: J van Genderen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gisteren heb ik na vele leerzame en gezellige rijlessen mijn rijbewijs gehaald. Mijn rij-instructeur Anton Boer wist mij goed te motiveren en mij op een duidelijke en prettige manier uit te leggen wat er goed ging en wat er beter kon. We keken samen terug op situaties en natuurlijk was er ook nog ruimte voor een gezellig praatje. Hij heeft hij mij zelfvertrouwen gegeven om mij veilig in het verkeer te manoeuvreren. Ik beveel Fly-over iedereen zeker aan. Vind het bijna jammer dat ik geslaagd ben:-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne ervaring met dit bedrijf. Alles was erg helder en zoals beschreven. Fijne begeleiding gehad met 4 theorie avonden voor mijn theorie te halen met goede en duidelijke uitleg, en simpelweg ook een geweldige instructeur voor mijn praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf. Door fly over en mijn rij instructeur Tim Vergeer (heel erg bedankt voor alles!) is het me gelukt om in 1 keer mijn rijbewijs te halen. Ik heb het super gezellig gehad en veel geleerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede service je wordt goed geholpen en naar je geluistert plus ze zijn erg flexibel Mijn rij instructeur was jan van genderen Zeker een aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer positief, adequaat en atrem. als er een probleem is, is het altijd zo opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heb vanmorgen mijn rijbewijs gehaald bij Fly-Over Met dank aan Rean is dat goed gelukt! Erg fijne mensen en alles is goed geregeld👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb eindelijk mijn rijbewijs kunnen halen! Hierbij ben ik fantastisch geholpen door Rean, die er alles aan gedaan heeft dit mogelijk te maken. Dankjewel!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig! In 1x mn rijbewijs! Leuke lessen, vriendelijke en eerlijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een zeer goede rijschool

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al jaren wilde ik mijn rijbewijs halen, maar door mijn faalangst schoof ik het steeds voor me uit. Na een tip van een vriendin ben ik eens bij Flyover gaan kijken en toch maar een afspraak gepland. De eerste keer was ik ontzettend nerveus, maar na een kwartiertje zakte dit al weg. Mijn rijinstructrice, Joëlle Brand, heeft me zo prettig geholpen! Door haar manier van lesgeven was ik meteen op mijn gemak. Buiten dat de lessen uiteraard erg leerzaam waren, waren ze ook erg gezellig. Van angst en tegenzin veranderde mijn gevoel in zin hebben om weer te mogen rijden. Joëlle heeft een rustige uitstraling met hier en daar heerlijke nuchtere humor die mij het vertrouwen gaven dat het allemaal goed ging. Deze maand ben ik na 40 lesuren in één keer geslaagd voor mijn examen! Joëlle en Fly-Over, ontzettend bedankt!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Vreeswijkstraat 669

2546 AR Den Haag

070 321 0180

[email protected]

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.