Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nordin is echt TOPPPPPP!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn naam is Nikita Ik ben vandaag in 1x geslaagd voor mijn examen. Mijn instructeur badr heeft mij goed begeleid en gaf mij goed advies. Als hij zag dat het niet zo goed ging dan gingen we even stoppen zodat ik goed tot rust kon komen en dat heeft mij geholpen. Hij had vertrouwen in mij waardoor ik zekerder werd van wat ik deed. Dankjewel badr en natuurlijk Fly over !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele goede rijschool, toplessen gehad bij instructeur Anton Boer. Altijd veel gelachen maar zeker serieus tijdens het rijden. Flexibele afspraken over lestijden naar beide kanten. Zeker aan te raden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer fijne rijschool. Prettige rijlessen die duidelijk en gestructureerd naar het rijbewijs leiden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Toch even een bericht plaatsen vindt ik Mijn vriendin en haar vriendin hebben les gehad bij fly over Zoetermeer In begin wordt er gezegt dat je 1 keer op een wat oudere motor gaat Na 1 les op de oude motor uit ongeveer 1992 werdt er tegen hun gezegd jullie doen het erg goed! Boven gemiddeld Na 2 lessen hadden ze gevraagd wanneer ze op de goeie motor konden omdat je het daar toch op moet leren lijkt mij ? Toen werd er gezegd als jullie het 8tje goed kunnen stappen we over op de andere Ze kregen ook niet te horen hoeveel lessen ze nodig hadden Na 6 lessen van 1.5 uur reden ze nog steeds op dat ouwe ding van 250 cc Moet je dadelijk als je overstap op de andere motor weer alles opnieuw gaan leren elke motor rijd anders ik spreek uit ervaring Na 3 lessen gingen ze leuk een stukje rijden ze vonden het leuk maargoed je moet toch eerst je avb halen en niet touren lijkt mij Maargoed we hebben ook 2 andere rijscholen hierover geïnformeerd en hun het verhaal gedaan zij vonden het ook erg vreemd allemaal Nu snap ik een hoge slagings percentage iedereen haal het in 50 lessen van 1.5 uur lijkt mij We hadden er geen vertrouwen meer in en zijn overgestapt Voor ons nooit meer en raden het ook niet aan aan anderen Succes !

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vandaag ben ik in 1x geslaagd. Mijn instructeur was Anton Boer. Heel gezellig gehad altijd tijdens de rit maar het belangrijkste is zijn professionaliteit en de manier waarop hij les geeft. Hij past zich aan, aan de persoon wie hij les geeft. Goede manier van uitleg, flexibel met lestijden en een positieve uitstraling. Heel fijn! Bedankt voor de fijne en goede lessen Anton :). Groetjes Juul

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hoi mijn naam is Soulimane, ik ben vandaag geslaagd voor het praktijkexamen na 3 mislukte pogingen. Ik lesde voorheen met een andere rijschool, sinds Fly-Over en de les van Badr maakte ik goede voortgang en ben geslaagd. Trumps up Badr thanks.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Rij instructeur Jan van Genderen heeft mij rijles gegeven. Super blij dat ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs!! Tijdens de lessen gaf hij mij altijd de ruimte om alles te vragen, en tijd te besteden aan aandachtspunten. Heb met veel plezier rijles gehad, fly-over, super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ervaren, vriendelijk, structuur en doelbewust. Enige hele kleine tip (als sportinstructeur) aan Steven om bij fouten een andere verbale (bv. strengere) toon te gebruiken (je bent soms te lief, haha) . Dan komen de boodschappen van correcties effectiever aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Racistische opmerkingen van instructeur werden niet gewaardeerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

top rijschool en hele goede en duidelijke rijlessen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele leuke rij opleiding gehad, RIS is zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben enorm tevreden over mijn rijlessen bij de Fly-Over. Ik heb rijlessen gehad van Armand Maters, de meest relaxte instructeur die ik me maar voor kan stellen. Hij geeft veel geduld tijdens de lessen, en wilt er voor zorgen dat je uiteindelijk zelfstandig veilig kan rijden. Hij kan goed uitleggen en gebruikt hierbij ook tekeningen van verkeerssituaties. Verder is Armand erg begripvol en laat hij je altijd belangrijke dingen weten (dat je op tijd je begeleiderspas moet aanvragen, je theorie moet halen, enz.) Ik ben erg tevreden over mijn rijopleiding en ben in 1 keer geslaagd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaring met flyover is een gerenommeerd klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf. Niet een bedrijf wat ten kosten van alles alleen maar wil verdienen. LMaar het gaat mij bovenal om de instructeur daar moet je het toch mee doen en een klik mee hebben. Mijn zoon Dustin heeft gereden bij Jan van Genderen een super relaxte en zeer ervaren instructeur, en iemand die je kan vertrouwen en dat vind ik belangrijk. En in minder lessen rijden dan het pakket wat je gekocht hebt bestaat echt. Voor alles in 1 keer geslaagd super, bedankt Jan en wellicht tot mijn volgende spruit mag rijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb hele goede rijlessen gehad van mijn instructeur Rean Meulendijks! Veel geleerd en het was ook altijd heel gezellig. Hij had veel geduld als iets niet helemaal lukte maar ook een hele goede manier van verkeerssituaties uitleggen door middel van bijvoorbeeld tekeningen. Ook super fijn was dat ik op zaterdag kon lessen omdat ik elke dag pas laat klaar was met school en dan was het al donker of heel druk op de weg. Kortom heb ik dus goede ervaringen met verkeersschool Fly-Over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben met rijlessen begonnen bij een andere rijschool en heb daar slechte ervaringen mee gehad. Daarna overgestapt naar Fly-over op aanraden van een vriend en ben onwijs blij dat ik dat gedaan heb! Ik had Nordin als instructeur en hij heeft me echt goed les gegeven. Lekker recht voor z\'n raap zodat je weet waar je aan moet werken en in de auto hing altijd een fijne sfeer. Super bedankt voor de lessen en ik raad deze rijschool zeker aan bij anderen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Voor het halen van mijn autorijbewijs heb ik weer voor Fly-Over gekozen. hier had ik namelijk ook al mijn scooterbewijs gehaald. Ik kreeg de instructeur Ron de Vries. In mijn optiek kun je geen betere instructeur krijgen. De lessen waren altijd onwijs gezellig, maar toch ook streng/serieus als het nodig was. Ik zou iedereen aanraden om bij Fly-over af te rijden. Met alle problemen die ik heb gehad hebben ze alles onwijs goed en altijd netjes alles afgehandeld en mij heel erg geholpen. Fly-Over onwijs bedankt en met name Ron de Vries! ik ga de lessen van ons (Jut en Jul) nog missen! met vriendelijke groeten, Tim Goedman

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een geweldige rijervaring gehad bij Verkeersschool Fly-Over onder de begeleiding van Vincent van Zoest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Vreeswijkstraat 669

2546 AR Den Haag

070 321 0180

[email protected]

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.