Top geregeld, goeie communicatie begeleiding en uitleg tijdens het lessen.

Car

Flyover is een hele goede school om les te volgen. Ze slepen je geen extra uren mee om geld te verdienen en vooral Waheed is heel oprecht en zet zich 100% in om ervoor te zorgen dat iedereen zijn of haar best doet. Hij laat geen middel onbeproefd

Sonn je bent geweldig

Bijna 3 jaar over gedaan om mij rijbewijs te halen, mede door 2x lockdown en 1x prive reden. Maar de rijinstructeur Sonn is een persoon die geeft om zijn leerlingen, hij laat jou slagen alleen door je zelf zou je niet kunnen slagen. Ik ben geen ster leerling maar hij heb mij heel erg ver gekregen en daar pluk ik na jaren de vruchten van. Ben je moeilijke leerling, heb je geen vertrouwen in je rijinstructeur, vraag dan om Sonn want dan ga je leren rijden.

Heel erg tevreden!

Ik heb een hele goede ervaring. Mijn rij instructeur Ron heeft me goed begeleid en in een keer klaar gemaakt voor het examen. De rijschool zelf is ook erg fijn. Ze bieden goede service en zijn goed bereikbaar. Daarnaast bieden ze goede service voor ook bijvoorbeeld het theorie examen.

Prettige communicatie

Een gezellige niet zo stricte instructeur.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Excellent experience, very efficient

My driving instructor is Wahwd. Before Wahwd I had a different instructor who had taught me the wrong things. After, i started with Wahwd and had to pass first try because I my theory exam was expiring. In 2 months Wahwd was able to fix all my problems and i passed first try.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben erg positief over Fly-Over en met name over mijn instructeur Waheed. Allereerst over Fly-Over; nadat ik mij had aangemeld (online) werd en snel telefonisch contact met mij opgenomen. Erg fijn gesprek met heldere informatie met het kantoor. En werd al gauw een proefles ingepland én rekening gehouden met mijn drukke agenda. De proefles was met mijn instructeur Waheed. Wat een positieve, geduldige en bekwame leraar. Alles werd goed en duidelijk gecommuniceerd en geregeld door Fly-Over. Zowel vanuit het kantoor als in de auto. Erg fijn! Op mijn eigen tempo heeft dit er toe geleid dat ik mijn rijbewijs heb en vol zelfvertrouwen de weg op kan/wil! Nogmaals bedankt!

Uitstekende begeleiding!

Goede service, persoonlijke begeleiding. In 1 keer mijn scooter rijbewijs gehaald. Bedankt Theo!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb een paar weken geleden mijn rijlessen afgerond bij Waheed. Hij is een top rijinstructeur met enorm veel doorzettingsvermogen en geduld. Waheed leert je een echte chaffeur te worden op de weg. Als je iets niet begrijpt wordt het direct uitgelegd. Hij is altijd optijd en houdt zich netjes aan elke afspraak, hij heeft altijd wat leuks te vertellen waardoor de lessen nooit saai zullen zijn. Ik raad hem zeker aan want hij is een geduldig, betrouwbaar, motiverend en deskundig persoon!

goede rijschool

ik heb op een fijne manier mijn rijbewijs kunnen halen, relaxte rij-instructeur(waheed). Veel geleerd en in een keer geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

De rijschool zelf is wel prima, alleen niet alle rij instructeurs zijn goed.

In het begin had ik een rij instructeur die ze afspraken zowat nooit na kwam. Na ik dit had gemeld bij het kantoor kreeg ik een andere rij instructeur aangewezen, Waheed. Sindsdien is het allemaal goed gegaan.

Geweldig ervaring met rijinstructeur Waheed 10/10

Rijinstructeur Waheed was altijd op tijd en heel duidelijk in zijn overleg. Ik heb mijn rijexam in eerst keer gehaald

Kon niet beter!

Instructeur Waheed Rehman is een instructeur van nature! Het halen van mijn rijbewijs komt grotendeels door zijn geduld en wil om zijn leerlingen te zien slagen. Tips - Tops - Ezelsbruggetjes - Perspectieven en nog veel meer! Zijn meest krachtige bezit is zijn geduld en dit zorgt ervoor dat iedereen een fijne ervaring heeft. De manier waarop Waheed je instrueert, zorgt ervoor dat het moeilijk is om je examen te falen! Ik kan zelfs vol verzekerd zeggen dat ik geen instructeur beter dan Waheed had kunnen krijgen. Dit komt omdat hij niet alleen een instructeur is- -maar ook een mentor die jouw *echt* steunt. 10/10 beoordeling!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Instructeur is erg geduldig en kan leuke praatjes met hem maken

Ik ben opgeleid door waheed, hij kent zijn vak heel goed en leerd je echt alles wat je moet weten om te slagen. Hij blijft goed bij met het cbr (examenroutes).

• Deskundigheid/Vakmanschap

Effective and focused towards success

I had an excellent experience with Rijschool Fly-Over for my practical driving exam. I was able to clear by pre-exam and main exam in one attempt. I had subscribed for the standard lesovereemkomst offered by the driving school. My driving instructor, Mr. Waheed Rehman was kind and very thorough in his instruction and teaching. It was a pleasure to learn from him. He not only covered the standard technical points of various situations that one can encounter when driving but also gave tips to improve driving style in general. He is very experienced and also knows well the routes that are often frequented by examiners during the actual test, and it makes a lot of difference. I cleared my practical exam without having to use all lessons in my lesovereenkomst and the amount for the remaining lessons was returned to me. I highly recommend candidates for the practical exam to enrol with Rijschool Fly-Over and Mr. Waheed Rehman.

• Would you recommend us? Yes

De beste rijschool van Den Haag!

Rij-instructeur Dies heeft mij op een hele lieve en geduldige manier de kneepjes van het veilig rijden in een schakelauto bijgebracht. In slechts 5 weken heeft hij mij voortreffelijk voorbereid op het praktijkexamen!

Alles in 1x gehaald, echt mega

Ik vond de rijlessen bij Roman echt top, in 1x geslaagd door zijn goede lessen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Was leuk om auto te leren rijden

Autorijden was leuk alles werd voor mij duidelijk uitgelegd. Rijinstructeur was ook top

In èèn keer

Een gezellige en leerzame ontwikkeling met veel flexibiliteit instructeur: Joëlle

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Aanrader

Mijn rij instructeur was Dies. Hij is een erg fijne rij instructeur en goed in communicatie. Straalde veel rust uit en je kon er lekker mee babbelen. We hanteerde een boekje aan om vervolgens stap voor stap alles te leren wat resulteerde dat ik in 1x geslaagd ben. Bedankt rijschool Fly-over en met voornamelijk Dies voor de leuke en leerzame lessen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Theo is streng maar rechtvaardig en daardoor slaag je voor je scooter.

Hele fijne ervaring

Goeie rijinstructeur

Ik ben heel erg blij met de lessen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Als je er moeite in stopt, bereik je ook wel degelijk iets!

In het begin vond ik rijlessen erg leuk, toen er steeds meer bij kwam kijken en ik echt zelf moest doen en de instructeur met moeilijkere opdrachten kwam en het niet altijd lukte kwam er iets meer tegenzin. Naarmate het einde ging het zo goed dat die tegenzin wegviel en er vertrouwen kwam. Een instructeur die op elk punt let en je hier ook op wijst is niet altijd even fijn, maar het helpt zeker bij het consistent goed blijven doen.

Fijne rij instructeur

Said is een geduldige man, die je heel gericht helpt om je rijbewijs te behalen. Er is een duidelijk opbouw in lessen en een helderen uitleg. Een zeer positieve ervaring en dankzij hem mijn rijbewijs in 1x behaald!

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.