De man die me rijden voor het leven heeft geleerd (Waheed)

Gezellige man, altijd tijd voor een grapje optijd met ophalen en een goeie meetmethode. Ik raad iedereen deze rij instructeur aan. Hij neemt de tijd voor en gaat soms langer voor je door. Flyover is een zeer goeie organisatie En Waheed is de man die je moet hebben

Fun

When I started my lessons I did not know what to expect and it turned out to be a great experience. The lessons were well organized and my instructor Waheed taught driving simplistically making driving less intimidating and a skill easily acquired. His planning and making sure I had enough lessons to pass really show how much he cares for his students. The administration staff was also well organized. 10/10 would recommend!

Hele goede ervaring met Waheed

Ik was in het begin heel bang van het verkeer, zelfs dat ik niet eens durfde te fietsen op straat. Hiermee had mijn rijinstructeur Waheed mij in de rijlessen heel goed geholpen met comfortable voelen achter het stuur en het geven van zelfvertrouwen op de weg sinds dag 1 door middel van positieve bevestigingen. Tijdens de lessen was Waheed ook altijd heel rustig, en gaf hij uitleg op een goede manier dat je alles kon begrijpen. Ik zou Waheed aanbevelen aan iedereen als rijinstructeur, vooral als je het spannend vind om te rijden op de weg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kwaliteit, deskundig, gedegen en betrouwbaar

Voor ons is er maar één rijschool in de regio. Theo weet waar hij over praat en draait ook al even mee. Deskundigheid, vakmanschap en kwaliteit staat voorop en dat maakt deze rijschool ook waar! Kosten zijn transparant. Ik adviseur deze rijschool iedereen in mijn netwerk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

10/10, Ik heb een uitstekende ervaring met waheed, fijne manier van lesgeven. Ik raad iedereen aan, Dankjewel voor de fijne tijd!

Top rijinstructeur Waheed

Waheed legt al vanaf het begin ven mijn lessen al heel goed en duidelijk uit. Hij geeft duidelijk je zwaktepunten aan waarop je kan oefenen. Waheed was altijd op tijd en had altijd goeie communicate, daardoor ben ik één keer geslaagd! Bedankt Waheed en Fly-over.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Waheed is een top rij instructeur

Legt alles goed uit, stampt het kijkgedrag er goed in!

TOP!!

Na een zeer slechte ervaring bij rijschool Turbodrive zijn we beland bij rijschool Fly-Over. Mijn dochter is zeer goed begeleid in het behalen van haar scooterrijbewijs. Theo en collega's: bedankt!

Goede rijschool

Leren je nog meer dan alleen rijden voor je examen. Coaching is geweldig van de instructeurs.

GE-WEL-DIG

Top instructeur, Sven heeft veel geduld en hij neemt de tijd om het je goed uit te leggen.

Goede lessen

Altijd goede lessen gehad

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste waheed top rij instructeur

In 1 keer gehaald makelijk rijden raad iedereen aan om hier te lessen supper blij

• Deskundigheid/Vakmanschap

Begon slecht, eindigde goed.

Ik begon erg verkeerd, 2 keer van rijinstructeur moeten wisselen. Daar was ik zeker niet tevreden over. Uiteindelijk 2 weken voor mijn Tussentijdse-Toets overgestapt naar mijn uiteindelijke rijinstructeur (Abhijeet). Hij heeft in 2 weken mij alle bijzondere verrichtingen geleerd en geoefend waardoor ik mijn vrijstellingen heb behaald. Vervolgens heeft hij veel met mij geoefend en uiteindelijk mij in 11 lessen enorm veel geleerd en veel verteld en in 1x geslaagd. Ik ben daarom zeer tevreden over mijn laatste rijinstructeur Abhijeet en raad het je sterk aan om naar hem te vragen wanneer je je inschrijft. Hij kwam altijd op tijd, goede verzorgde les en alles was altijd in orde bij hem. Over de rest van Fly-Over ben ik helaas minder tevreden en van daar de 3 sterren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De rijlessen voelden erg vertrouwd aan en ik voelde me hier in goede handen.

Geslaagd dankzij de goede, leerzame, maar ook gezellige lessen van de professionele en zeer ervaren rijinstructeur Sonn, die mij elke les echt heeft geholpen mijn aandachtspunten goed te verbeteren waardoor ik elke les vooruit ging. Dankzij hem heb ik meer zelfvertrouwen gekregen op de weg en uiteindelijk mijn autorijbewijs gehaald! Ik ben zeer tevreden over Rijschool Flyover en hen en vooral mijn rijinstructeur Sonn erg dankbaar hiervoor.

Contact is goed geweest

Soms heb ik wel ervaren dat ik voor examen nog niet klaar was, was het te vlot aangemeld. Bij dit examen ervaarde ik een zekerheid van binnen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn Zoon is super begeleid.

Net als mijn dochter kwam mijn zoon ook bij een rijschool terecht die hem niet goed begeleiden ook voor hem de overstap gemaakt naar Flyover. Hij heeft daar hele fijne goede lessen gehad, en is in 1 x geslaagd. Top rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Theo is een strenge maar leuke leraar Ik heb veel geleerd en ben in 1 x geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Door duidelijke en concrete uitleg in één keer geslaagd!

Door Han zijn duidelijke uitleg en begeleiding in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen! Hele handige tips voor de bijzondere verrichtingen en fijne begeleiding. Zeker een aanrader!

Prettig, ervaren en vertrouwd

Ik heb mijn rijlessen bij Fly-Over erg prettig ervaren. De lessen zijn instructief en de instructeur ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed maar instructeur te streng

Mijn zoon heeft het gelukkig in 1x gehaald, maar bij het ophalen en de verhalen van mijn zoon .. Kon het wel iets milder het lesgeven.

Goede ervaring

Ik heb een hele fijne ervaring gehad en genoten van de lessen. Ik ben ook in een keer geslaagd voor mijn praktijk examen. Waheed Is was een fijne rij instructeur.

Prima rijschool

Relaxte en goede sfeer in de auto, goede instructies, voelde me klaar voor het examen.

Goede ervaring!

Mijn rjjinstructeur Waheed, heeft me er in ene keer doorheen geholpen, helemaal top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb het gevoel gekregen dat ik veilig de weg op kan.

Speciale vaardigheden zijn goed uitgelegd op een manier om makkelijk te onthouden. Lastige situaties die voorkwamen tijdens de lessen konden we makkelijk oplossen tijdens het rijden.

Very thorough instructor!

Waheet was my driving instructor and he was very helpful. He prepared me with lots of routes and gave me confidence to pass!

Bedrijfsgegevens

Vreeswijkstraat 669

2546 AR Den Haag

070 321 0180

[email protected]

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.