Prettig, ervaren en vertrouwd

Ik heb mijn rijlessen bij Fly-Over erg prettig ervaren. De lessen zijn instructief en de instructeur ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed maar instructeur te streng

Mijn zoon heeft het gelukkig in 1x gehaald, maar bij het ophalen en de verhalen van mijn zoon .. Kon het wel iets milder het lesgeven.

Goede ervaring

Ik heb een hele fijne ervaring gehad en genoten van de lessen. Ik ben ook in een keer geslaagd voor mijn praktijk examen. Waheed Is was een fijne rij instructeur.

Prima rijschool

Relaxte en goede sfeer in de auto, goede instructies, voelde me klaar voor het examen.

Goede ervaring!

Mijn rjjinstructeur Waheed, heeft me er in ene keer doorheen geholpen, helemaal top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb het gevoel gekregen dat ik veilig de weg op kan.

Speciale vaardigheden zijn goed uitgelegd op een manier om makkelijk te onthouden. Lastige situaties die voorkwamen tijdens de lessen konden we makkelijk oplossen tijdens het rijden.

Very thorough instructor!

Waheet was my driving instructor and he was very helpful. He prepared me with lots of routes and gave me confidence to pass!

Goede en betrouwbare rijschool

Waheed heeft mij heel duidelijk stap voor stap leren rijden waardoor ik mij vanaf het eerste moment heel vertrouwd voelde achter het stuur.

Helemaal top en duidelijk

Ik kom van een andere rijschool waar niet goed ‘les’ werd gegeven. Ik ben vervolgens in aanmerking gekomen bij fly-over doordat ik al mensen kenden die bij hun lessen hebben gehad en ook gelijk gelaagd waren. Ik ben deze rijschool gaan bellen en heb m’n situatie over m’n vorige rijschool uitgelegd en ze hebben me er gelijk mee geholpen. Veder ben ik lessen bij Fly-over gaan volgen en ik vond het helemaal goed gaan. Ook ben ik in 1x geslaagd. De lessen waren top en heel duidelijk. Voor iedereen, goed researchen en reviews lezen naar welke rijscholen je wel en niet heen moet gaan! Ik raad jullie zeker aan om naar fly-over te gaan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede lessen gehad, goede rijinstructeur

Goede lessen gekregen helaas de 1ste keer gezakt toen ik bij Waheed kwam wist hij wat mijn verbeterpunten waren en hebben dat goed door genomen en gelijk in de praktijk meegenomen tot aan mijn rijexamen en een goede communicatie altijd gehad met Waheed.

Super goed

Goede rijinstructeur (waheed), ben in 1x geslaagd bij hem. Was hele leuke ervaring met hem en was heel erg lachen met hem en kan goed rijles geven.

Ervaren en deskundig

Ik ben pas op mij 49e begonnen aan deze opleiding. Mijn rijinstructeur Sven heeft echt heel veel geduld gehad met mij als eigenwijs persoon. Door zijn structurele methode is het mij gelukt mijn rijbewijs te halen.

In 1 keer geslaagd!

Goede lessen, streng maar heel goed.

Fijne instructeur

Ik had een fijn instructeur die mij goed begeleid heeft om in 1x mijn rijbewijs te halen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Easy and pleasant My driver instructor, Mr Waheed Good expirience, I pass the exam from the first time.

zeer gemakkelijk en gezellig

prettig rijden met duidelijke tips en uitleg. de lessen bereiden je vooral voor op het rijden in het echte leven in plaats van rijden wat je laat slagen maar niet veel anders doet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rij school en rij instructor

Ik heb mijn rijbwijs. In 2xgeslaagd dus Ben onwijs tevreden. Mijn rij instructor Mr.Wim was heel goede met geduld en duidlijk. Hij heeft me super begeleid . Ik zou hem iederen aanraden. Bedankt Tara

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte ondersteuning gehad bij het halen van mijn auto rijbewijs.

Waheed heeft mij begeleid als rijinstructeur in het traject naar het examen toe. Hij heeft mij altijd vriendelijk benaderd en stond open voor vragen en opmerkingen. Hij gaf mij zelfvertrouwen en heeft mij veilig en netjes leren rijden. Hij heeft mij pas rijexamen laten doen wanneer hij vond dat ik er klaar voor was en dat heeft er voor gezorgd dat ik het in 1 keer gehaald heb.

Stap voor stap leren

Ik vond de rijlessen van Fly-Over erg goed. Je keert stap voor stap rijden waar er ruimte is voor je eigen tempo/niveau. Met het boek kun je de lessen goed voorbereiden. Zo kun je goed in de praktijk oefenen, maak je verschillende situaties mee en krijg je vertrouwen. De auto was fijn en de instructeur vriendelijk en geduldig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring met rij instructeur waheed was perfect!

Ik ben in juni 2023 begonnen met rijlessen bij Waheed, Het begon al positief. Mijn eerste rijles heb ik al meer gedaan dan dat sommige vrienden van mij in 3 lessen hadde gedaan, Dit gaf mij al een zeer positief gevoel. Op een gegeven moment werd het steeds gezelliger in de auto, We hadden gesprekken over van alles en nog wat en de leer omgeving was echt top. Dan gaan we een paar maanden vooruit, Ik heb eindelijk mijn theorie gehaald en de tussentijdsetoets + examen kan worden aangevraagd. Dit is dan ook meteen door waheed gedaan, Vanuit daar zijn we compleet gaan focussen op bijzondere verichtingen en examen routes. De tussentijdse toets: De examinator was hier een klootzak, Maar door waheed zijn goeie voorbereiding heb ik vrijstelling gekregen voor mijn bijzondere verichtingen op het examen. Dan gaan we weer een paar maanden vooruit, Nog een paar weken tot mijn examen en een paar rijlessen. De laatste lessen voor mijn examen zijn we compleet gaan focussen op examen routes, Dit hielp heel erg tijdens mijn examen. Op 15 februari had ik mijn examen. Deze is tot op zekere hoogte helemaal top verlopen, Een paar kleine foutjes maar voor de rest ging het top omdat ik de route al kende. Daarom wil ik Waheed en fly-over bedanken voor de top ondersteuning. Ik hoop dat waheed nog heel veel mensen aan hun rijbewijs zal gaan helpen. Echt een top instructeur. Mvg, Jeremy van beek.

Goede ervaring instructeur Waheed

Waheed heeft mij zelfvertrouwen gegeven in het rijden. Hij legt dingen rustig, goed en duidelijk uit en neemt de tijd die nodig is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In 1 keer geslaagd dus tevreden.

Bekwame en heldere instructeur, in redelijke tijd in 1 keer geslaagd dus tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Er werd aangevoeld, wat Maaike nodig had

Maaike heeft met plezier gereden. Wouter zag wat Maaike nodig had.Enorm veel geduld en Rust

Super fijne rijschool

Scooter en auto rijbewijs beide in 1x gehaald.... Roman is een topper....

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze kijken echt heel gericht naar het kunnen van de persoon zelf. Hierdoor was het mogelijk om met minimale uren het rijbewijs te behalen. Erg goed les gegeven.

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.