Heel aardig en leert je goed en veilig rijden

Legt alles goed en duidelijk uit. Kan alles aan hem vragen en is erg professioneel Zeker aan te raden voor beginend of als je al ervaring hebt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend! Meedenkend Top instructeur Wouter!

Wouter is een top instructeur! Hele fijne tijd gehad bij rijschool Fly-Over!

Scooter rijbewijs

Zeer fijne ervaring en in 1 x geslaagd voor scooter rijbewijs

Uitmuntende rijopleiding

Ik heb mijn volledige rijopleiding (rijbewijs B)van Fly over gevolgd bij W. Dingemans. De bekwaamheid van deze instructeur heeft er voor gezorgd dat ik bij mijn eerste rijexamen meteen geslaagd ben. Ik heb mij altijd veilig en vertrouwd gevoeld bij hem in de auto. Door zijn kennis en inzicht hebben we in een persoonlijk afgestelde rijles frequentie ervoor gezorgd dat ik op tijd klaar gestoomd was voor mijn examen. Vriendelijk en altijd rustig maar toch duidelijk over de verbeter punten die nodig waren tijdens de opleiding. Communicatie is meer dan uitstekend denk aan: vragen(ook buiten de auto om), doelstellingen, planning en wederzijdse verwachtingen. Geen enkel moment heb ik het gevoel gehad dat ik het niet in me had. Ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanraden bij hem en Fly over in te stappen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, als klant echt het idee dat klant koning is en geen nummertje

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een betere rijschool dan Fly-Over is haast niet te vinden.

Geweldige rijschool, bij elke stap werd ik goed geholpen en uitgelegd hoe alles in elkaar zat. Rijinstructeur Abhijeet is een top leraar en zet de ontwikkeling van zijn leerlingen als prioriteit. Hij was altijd op tijd en ging aan de slag met de opleiding op het tempo van de student, waardoor ik goed voorbereid was op mijn examen en in een keer geslaagd was. Nogmaals hartelijk dank aan rijschool Fly-Over en Rijinstructeur Abhijeet.

Super ervaring gehad

De rijschool doet alles voor je ik had hele goeie communicatie met mijn instructeur Waheed hij is altijd netjes optijd, hij legt ook alles heel goed uit. de eigenaar Theo heeft voor mij naar het cbr gebeld voor een examen omdat mijn theorie bijna verlopen was. Ik raad deze rijschool echt aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn dat de rijlessen 1,5 uur was. Erg tevreden over rijinstructeur, erg behulpzaam. Ook met helpen zsm een afspraak maken voor mijn examen.

Een uitstekende rijschool!

Wouter heeft mij ontzettend goed geholpen met mijn rijlessen en het behalen van mijn rijbewijs. Alhoewel ik van een andere rijschool kwam met een andere rijstijl heeft Wouter mij hier enorm mee geholpen om toch alles goed te doen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Instructeur was geduldig en legde alles goed uit

Leerzaam

Bij Flyover heb ik zowel mijn scooter als het auto rijbewijs gehaald. Ik heb er een hele goede ervaring aan over gehouden en ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb Fly Over als een hele goede rijschool ervaren. Ik kreeg de juiste uitleg tijdens het rijden en ze zijn erg geduldig geweest. Zelf had ik een hele vriendelijke rijinstructeur die me echt tot het einde heeft geholpen en goed heeft voorbereid op het praktijkexamen. Een fijne rijschool die ervoor heeft gezorgd dat ik ben geslaagd.

Blijven toppers bij Fly-over

Leuke mensen en goede instructeurs.

Meedenkend, ervaren en flexibel

Fijn dat ik continue dezelfde instructeur heb gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg makkelijk en veel snel en veilig geleerde

Aangenaam

Heel fijn communicatie, goede lessen en aangename werknemers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goede ervaring. De uitleg is duidelijk. Erg leerzaam zeker als je zelf in een dorp woont en niet in de stad. Hele goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Is een leuke rijschool veel geleerd De rijinstructeur was top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb hier heel veel geleerd. Mijn rij instructeur Waheed is een 10 plus. Hij heeft mij zoveel geleerd. Hij is rustig, begripvol, grappig en geeft jouw de tijd die je nodig hebt. Hij geeft jouw zelfvertrouwen, waardoor je zin hebt om elke keer te gaan rijden en wat te leren. Ik ben blij dat ik mijn examen behaald heb, maar vind het jammer dat hij niet meer naast mij zit. Als je een goeie rij instructeur wil raadt ik je Waheed aan. Hij brengt je snel en goed over de finish en jij gaat gegarandeerd met je rijbewijs naar huis. Hartstikke bedankt Waheed.

Super fijne rijschool

Mijn broer heeft bij Roman gereden dus ik ging ook bij hem rijles nemen. Joke en Cindy regelen alles ook snel en vakkundig. De rijlessen bij Roman zijn erg fijn, legt alles duidelijk uit en voordat ik het wist mocht ik gaan afrijden. Ik heb nu mijn scooter en autorijbewijs bij Fly over behaald. Ik vind het een top rijschool.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professionele lessen en een super instructeur!

Ik ben in April gestart met lessen en ben in Juli afgereden door de top lessen van instructeur Sven! Er wordt goed met je meegedacht over de hoeveelheid lessen die je nodig hebt en waar je zwakke punten liggen, zodat je die kunt verbeteren. Door de goede begeleiding ben ik klaargestoomd voor het examen en heb ik deze ook in één keer behaald. Best knap, aangezien ik mijn eerste ervaring met rijden in een auto pas heb gehad bij rijschool FlyOver. Aanrader dus!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rij-instructeur Waheed is de beste!

Ik ben 5 maanden geleden zonder enige ervaring voor het eerst in de lesauto gestapt bij Waheed en ben vandaag in één keer geslaagd voor het praktijkexamen! Hij stort ontzettend veel tijd en moeite in het opleiden van de student en heeft veel geduld, zijn jarenlange ervaring is duidelijk merkbaar. Wanneer je hierop vertrouwt, zijn adviezen opvolgt en goed naar zijn instructies luistert, kun je net als ik precies volgens schema klaar zijn voor het examen! Ontzettend bedankt, Waheed! Je bent de beste, ik zal je overal aanraden en van mij krijg je op alle vlakken een dikke 10!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leren inzicht krijgen en bewust rijden

Waheed heeft mij geleerd d.m.v. voorkennis zoals de verschillende snelwegen en hectische woonwijken te rijden. Hierdoor heb ik super veel inzicht op de weg, maar ook heel veel zelfvertrouwen gekregen. Dit was voor mij erg belangrijk, omdat ik autorijden altijd erg spannend vond en met tegenzin naar rijles ging, maar bij Waheed zeker niet! Er was veel werk aan de winkel bij mij wat betreft het rijden want ik was geen natuurtalent, maar Waheed heeft met zijn efficiënte lessen toch weten te zorgen dat ik ben geslaagd.

Fantastisch!

Ik heb een geweldige ervaring gehad. Ik heb top begeleiding gehad, en ben super blij dat ik deze rijschool heb gekozen.

Vreeswijkstraat 669

2546 AR Den Haag

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.