Goeie rijschool en zeer aan te raden!!!

Dies was mijn rij-instructuur, hij is goed in zijn vak en erg aardig.

geweldige lessen

goeie communicatie goed georganiseerd kan heel goed uitleggen geeft goeie tips fijne ervaring

Echt super

Ik heb bij een andere scholen les gehad en 3 keer examen gezakt, het lijkt me een droom om een rijbewijs te halen, tot ik kom terecht bij Fly-over, mijn instructor "Abhijeet" is een top persoon en heel professionel , ik had probleem met stress en hij houdt rekening mee, hij zorgte dat ik heel goed voorbereidt Was, lessen waren heel serieus genomen en geen ruimte voor fouten, was het altijd streven naar perfectie. en was ik van het eerste poging bij hem geslaagd.

perfecte rijschool

Ik heb mijn autorijbewijs bij Flyover gehaald in 21 lessen met een tussentijdse toets. Ik heb veel goede tips gekregen van mijn instructeur en ben daardoor in een keer geslaagd. De klantenservice is zeer goed en het zijn super vriendelijke mensen. Mijn instructeur zorgde altijd voor een fijne sfeer en ik hoefde daarom nooit met tegenzin te rijden. Ik heb mijn scooter rijbewijs hier ook gehaald en toen had ik dezelfde ervaring.

Neen wrd fantastsch

Klantvriendelijk, behulpzaam, meedenkend. Vooral leerzaam en top resultaat

• Deskundigheid/Vakmanschap

Good experience with the instructor Waheed

I compared him with several instructors, he’s really the best one. He is very structured in teaching, and he’s so experienced that you can totally trust him! I passed the exam in one time!

Prima rijschool

goede rijschool

Waheed

Ervaring was heel goed. Hele goede uitleg en heel geduldig. Altijd positief in de lessen en geeft goeie zelfvertrouwen. Ik zal hem zeker aanraden aan iedereen. Ik heb alles in één keer gehaald door alle goede en positieve uitleg. Bedankt Waheed!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een top rijinstructeur Waahid!

Hij heeft mij goed geholpen met de kleine foutjes die ik heb gemaakt! Chill en aardige man. Top rijinstructeur!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzame rustige en fijne ervaring

Fijne rustige rij instructeur waar ik veel heb geleerd en op mijn gemak lessen heb kunnen volgen

Fijne rijschool goede rijinstructeur

Fijne lessen hierbij ook goede uitleg etc. Liep allemaal soepel en erg flexibele rijinstructeur, kon ook snel beginnen

Top rijschool!

Erg duidelijk, goed geregelde organisatie. Alles is top geregeld.

Top rijinstructeur Waheed

Top uitleg, alles wordt duidelijk uitgelegd. Waheed is flexibel. Heelveel gezelligheid. Door hem alles in 1x gehaald

SUPER RIJSCHOOL!!!!!!

Beter kan niet auto en scooter hier allebei gehaald top rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ahbijeet is een geweldige instructeur

Abhijeet is een geweldige rijinstructeur van wie ik zoveel geleerd heb. Dankzij zijn goede hulp heb ik mijn rijbewijs gehaald. Ook heeft hij mij vertrouwen en plezier gegeven in het rijden. Ik ben echt onder de indruk van hoe goed hij les geeft, hij is professioneel en heel aardig. Ik zou iedereen aanraden om bij hem te lessen. Ook hebben Joke en Theo mij goed geholpen bij de ondersteuning om mijn rijbewijs te halen en ik vond het met hen een erg prettige manier van communicatie. Ik ben jullie erg dankbaar!

Uitstekende rijlessen

Fijne rijinstructeur die mij alle tijd en ruimte gaf om veilig te leren autorijden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Waheed is een toppe instructeur

Ik was van automaat rijles naar schakellessen overgestapt. Waheed is een goeie instructeur en hij blijft en corrigeert rustig al maak ik fouten. Ik heb omtzettend veel van hem geleerd.

Zeer tevrede

Goeden rijschool

Top rij instructeur Waheed

Ik zou iedereen waheed adviseren als rij instructeur. Ik heb zelf met de hulp van waheed alles in 1 keer gehaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service en snel geregeld

Helemaal top goed uitleg gehad van Badr en Rien daardoor in 1 keer geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

De man die me rijden voor het leven heeft geleerd (Waheed)

Gezellige man, altijd tijd voor een grapje optijd met ophalen en een goeie meetmethode. Ik raad iedereen deze rij instructeur aan. Hij neemt de tijd voor en gaat soms langer voor je door. Flyover is een zeer goeie organisatie En Waheed is de man die je moet hebben

Fun

When I started my lessons I did not know what to expect and it turned out to be a great experience. The lessons were well organized and my instructor Waheed taught driving simplistically making driving less intimidating and a skill easily acquired. His planning and making sure I had enough lessons to pass really show how much he cares for his students. The administration staff was also well organized. 10/10 would recommend!

Hele goede ervaring met Waheed

Ik was in het begin heel bang van het verkeer, zelfs dat ik niet eens durfde te fietsen op straat. Hiermee had mijn rijinstructeur Waheed mij in de rijlessen heel goed geholpen met comfortable voelen achter het stuur en het geven van zelfvertrouwen op de weg sinds dag 1 door middel van positieve bevestigingen. Tijdens de lessen was Waheed ook altijd heel rustig, en gaf hij uitleg op een goede manier dat je alles kon begrijpen. Ik zou Waheed aanbevelen aan iedereen als rijinstructeur, vooral als je het spannend vind om te rijden op de weg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kwaliteit, deskundig, gedegen en betrouwbaar

Voor ons is er maar één rijschool in de regio. Theo weet waar hij over praat en draait ook al even mee. Deskundigheid, vakmanschap en kwaliteit staat voorop en dat maakt deze rijschool ook waar! Kosten zijn transparant. Ik adviseur deze rijschool iedereen in mijn netwerk!

Vreeswijkstraat 669

2546 AR Den Haag

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.