Geduld is een schone zaak zeker als het gaat om veilig rijden.

Het heeft een anderhalf jaar geduurt voordat ik mijn rijbewijs had gehaald. Dessalniettemin heb ik erg genoten van mijn rijlessen met Tim en altijd lekker gepraat over willekeurige onderwerpen. Daarnaast kon ik ook altijd mijn vragen kwijt bij Tim en heb ik veel geleerd tijdens het autorijden zelf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leren in een fijne vetrouwde omgeving

De lessen die ik bij Armand heb gevolgd, waren zeer fijn. Armand zorgde voor een vetrouwd gevoel tijdens rijden. Zag duidelijk waar mijn verbeter punten waren en wist deze ook goed en duidelijk te verwoorden. Dit heeft er zeker voor gezorgd dat ik met een vetrouwd gevoel mijn examen tegemoet ging en deze ook haalde

Rijbewijs voor scooter / bromfiets

Wat een super service, deskundigheid en vriendelijkheid bij Fly-Over. Denken met je mee en doen er alles aan om je te laten slagen. Ik raad Fly-Over echt iedereen aan. Echt top geregeld allemaal. Ik heb veel geleerd en kan nu goed scooter rijden. Dank jullie wel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goeie rustige uitleg top service

In het verleden al eens gestart met lessen bij Fly-over Nu weer begonnen bij de zelfde instructeur en in een keer geslaagd! Goeie rijschool waarbij echt de tijd word genomen voor leerlingen. Elke les was een leerzame les en kijk daarom erg tevreden terug op deze rijschool en instructeur Ik kan deze rijschool ook iedereen aanbevelen!

Super rijschool!

Ik vond het hele leuke lessen.En heb hier veel van geleerd!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel mogelijkheden en een persoonlijke aanpak

Onlangs mijn rijbewijs gehaald, in 1 keer. Erg tevreden met de lessen. Ron heeft veel kennis over autisme. Daardoor lag de nadruk niet altijd op super snel nieuwe dingen leren, maar was er veel ruimte voor een eigen invulling. Zoals bijvoorbeeld vertrouwen in de rijvaardigheid opbouwen. Hierdoor heb ik weinig druk ervaren. Het ging altijd om wat ik die les aankon. Door de persoonlijke aanpak, een aanrader voor mensen met autisme.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rijbewijs in één keer na een hele leuke tijd (Andre van Adrichem)

Op 28 maart ben ik begonnen bij verkeersschool Fly-Over, met als instructeur Andre van Adrichem. Mijn ervaringen zijn vanaf de eerste dag al erg positief: Een hele vriendelijke en geduldige leraar die goed kan uitleggen, en een logische opbouw van de rijlessen: Beginnen met de simpele dingen en daar op steeds meer uitbreiden. Ook zijn ze kritisch: Als iets niet helemaal op niveau of twijfelachtig is of je vindt iets eng, blijven ze het oefenen tot je het zonder moeite kan. Dit geeft je op den duur veel zekerheid achter het stuur. Na precies 8 maanden ben ik in één keer geslaagd, en dat is volledig te danken aan Fly-Over!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik werd goed opgeleid voor mijn examen

Afkomend van een andere rijschool had ik gekozen voor fly over om een herexamenpakket te doen. Hierdoor heb ik verschil kunnen merken en zie ik een hele andere manier van lesgeven. Fly over stampt het er echt in en geeft meer tips en verteld als je iets fout doet zodat je het kan verbeteren. Dit is heel erg fijn want zo weet je precies wat je wel en niet moet doen in het verkeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De ultieme manier om je rijbewijs te halen

Fly-over en mijn instructeur: Herman Vuyk, hebben mij in korte tijd weten om te toveren tot een topklasse autochauffeur. Elke les was een enorm plezier en erg leerzaam. Ik raad iedereen aan hier je rijlessen te nemen!

Super veel geleerd

Je leert niet alleen auto rijden maar je wordt ook stukje volwassener

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel tevreden, goede rijschool en instructeur

Altijd leuke en leerzame lessen gehad van Tim. Ik ben in één keer geslaagd en zou de rijschool zeker aanraden!!

Prima & vakkundig!

Mijn rij-instructeur was Rean. Hij is een person die die extra stap voor je markt. Ik was wellicht niet de makkelijkste student, maar hij vertelde en legde alles helder en duidelijk uit. Zeer geduldig, professioneel en vriendelijke instructeur die heel graag wilt dat je alles goed leert en vanzelfsprekend slaagt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool, duidelijke instructies en veel geduld

Hele goede instructeur en geeft goed les, zou deze rijschool zeker aanraden

Duidelijk en betrokken

Aardige mensen. Binnen no time lessen en examen geregeld !

Goed georganiseerde rijschool

Goede rijschool, telefonisch goed bereikbaar. Theorie met lessen &online oefeningen heb ik hierdoor in 1 X gehaald (1 fout) evenals mijn praktijkexamen. Ik ga hier ook mijn rijlessen volgen!

Top rijschool

Erg goede ervaring bij fly over. De rijlessen kreeg ik van Rean, het was altijd erg duidelijk en leerzaam. Fly-over raad ik zeker aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben super tevreden over mijn les traject.

De auto was fijn, ik werd altijd op tijd opgehaald (binnen 10 minuten Max na de afgesproken tijd) en Ron hielp mij altijd goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben in een keer geslaagd

Ik had in het begin niet echt motivatie voor de rijlezen waardoor ik heel laks ree. Daar heeft Badr mij goed in geholpen om te zorgen dat ik de motivatie wel vond erin. Ik vond Badr een hele aardige maar ook eerlijke rij instructeur. Hy zegt dingen waar het op staat en draait er niet om heen. Dat vond ik zelf heel fijn. Ik heb veel geleerd en bedankt met het ondersteunen om te zorgen dat ik het nu in een keer heb gehaald Gr jonee

In een woord geweldig

Na lang uitstellen heb ik door een duwtje in de rug van mijn vriendin een proefles bij haar oude rij instructeur gedaan. Dit beviel heel erg! Armand heeft mij volledig voorbereid op het in één keer halen van mijn rijbewijs! Naast zijn ervaring en kunde is hij ook nog een hele gezellige en lieve rij instructeur (met een goede muzieksmaak). Ik zou hem aan iedereen aanraden!

Fantastisch

Veel geleerd bij Rean, echt een toppertje. Flexibel, gezellig en zeker ook goed in wat hij doet.

Relaxt en gezellig

Veel geleerd tijdens de lessen en was altijd heel gezellig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ga voor Fly Over als je een eerlijke en betrouwbare rijschool zoekt!

Erg goede rijschool, klantvriendelijk en deskundig Prijskwaliteit prima, goede instructeurs

Prima ervaring en vriendelijk

Goede lessen. Top instructeur top opleiding

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede, vriendelijke en professionele instructies: in 1 X geslaagd!!

Op aanraden van mijn oudere zus (in 1x geslaagd) ook hier ingeschreven. De rijlessen waren erg leuk. Duidelijk en streng werd mij verteld als ik wat fout deed. Al met al leuke sfeer tijdens de lessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rij instructeur en heel erg rustig en aardig

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.