Leerzame, leuke rijlessen

Martijn was een hele vriendelijke intructeur. Hij gaf duidelijke aanwijzingen. Daarnaast waren de lessen ook niet saai doordat Martijn een vriendelijke, vlotte babbel heeft. Ook was het heel fijn dat hij altijd op tijd is.

Prettig geholpen

We zijn prettig en snel geholpen maar de scooter lessen zijn niet als prettig ervaren. En de truc om 50€ te laten betalen voor een herexamen zijn heel verleidelijk voor een puber maar ik vind het geld klopperij

Goede zaak

Is een aanrader en een goede zaak echt top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij deze in één woord: Fantastisch dit

Ik heb mn rijbewijs gehaald bij Damian van Dalen Geweldige sfeer en goeie lessen!

Zeer tevreden!

Aanvraag BE, op zéér korte termijn lessen en examen in kunnen plannen. Hartelijk dank Theo, Joke en Instructuur Simon.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en snel mijn rijbewijs gehaald.

Hoi ik ben Rick, ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald met Martijn als instructeur, wat een top vent.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele fijne rijschool.

Ik ben heel tevreden over rijschool flyover ik heb daar mijn BE Mijn C en CE rijbewijs behaald en is echt een aanrader!

Top!!!!

Erg fijne ervaring !!!! Goede duidelijke begeleiding tijdens de theoriecursus en de praktijklessen. Ik zou deze Verkeersschool bij iedereen aanraden.

Hele fijne rijschool

Altijd netjes op tijd. Afspraken worden nagekomen.

Geweldig!

Vandaag in 1 x me rijbewijs gehaald!! Dankzij Steve. Ik heb een hele leuke maar ook een zeer leerzame tijd gehad. En heb ook mogen genieten van al het lekker eten! Steve onwijs bedankt voor alles!! Zonder u was het nooit gelukt.

Vertrouwen geven in leerlingen

Mijn instructeur was streng maar begripvol en behulpzaam. Ben in 1x geslaagd voor theorie en praktijk. Hij heeft me vertrouwen gegeven in mezelf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige rijschool met directe en professionele begeleiding.

Goede en professionele begeleiding tijdens mijn rijopleiding.

Goede en persoonlijke begeleiding

Erg fijne begeleiding. Voor mij is een rustige benadering belangrijk. Wim heeft mij zeer goed kunnen voorbereiden op het praktijkexamen. Dank!

Kort maar krachtig

Er wordt goed duidelijk maar simpel les gegeven. Alles wat je moet weten voor je examen krijg je te leren zonder poes pas eromheen. De instructeurs zijn vriendelijk en gemoedelijk.

Geweldig!

Motorrijles gevolgt waarbij de lessen zeer goed werden gegeven. Duidelijke uitleg en de rij instructeur paste zich goed aan mijn leertempo. In een keer geslaagd voor A2 rijbewijs, ik kom zeker terug voor mijn A!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb hele goede lessen gehad en ook in 1x mijn rijbewijs gehaald. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles wat nodig was was er

De hulp die ik kreeg was goed, de tips en De trucjes

• Deskundigheid/Vakmanschap

De lessen waren vaak leuk en lachen. Er waren ook momenten dat er serieus gehandeld moest worden maar al met al ben ik zeer tevreden.

Goed en effectief

Ik vond de rijlessen altijd een plezier. De instructeur was een hele aardige en sympathieke man. Het leren rijden in stappen sprak mij erg aan en vond ik een hele fijne manier van leren rijden

Rijles

goede rijlessen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch!! Uitstekende begeleiding, duidelijk hwwl vriendelijk en persoonlijk.

Omdat ik snel m'n rijbewijs wilde halen, ben ik via via bij Fly-Over terecht gekomen, na een aanbeveling. Hier werd ik vriendelijk geholpen, zeker na een teleurstellende ervaring met een andere rijschool, mij werd een lessenpakket aangeraden en heb deze ook genomen. Op aanraden van mijn rij-instructeur heb ik een paar lessen extra genomen om de kans te vergroten dat ik in 1 maal het felbegeerde roze papiertje zou bemachtigigen, met succes!! Overal ben ik uiterst tevreden en zal ik iedereen aanraden om via Fly-Over een rijbewijs te halen want de persoonlijke service, contact en duidelijkheid is extreem goed! Ook heeft de rijschool mij willen helpen met problemen die ontwikkeld zijn geweest via een andere rijschoolhouder te willen oplossen cq bemiddelen, mijn oprechte dankbaarheid hiervoor!! Een dikke 10 verdienen jullie! Haal je rijbewijs via Fly-Over! Heel erg bedankt! (Han) Met vriendelijke groet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na een jaar lessen heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald. Ik ben zeer tevreden over mijn rij-instructeur (wouter). Hij heeft ontzettend veel geduld en denkt mee in mogelijkheden (zowel over de voortgang als de inplanning van de lessen). Wouter heeft door zijne kalme en ondersteunende houding mij geholpen om meer zelfverzekerd te rijden. Ik raad deze rijschool zeker bij anderen aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ervaren en zeker aanrader

Ik heb nu mijn rijbewijs gehaald (na 3x bij een andere rijschool) binnen een korte tijd en in 1x geslaagd bij Fly-Over. De lessen worden goed uitgelegd en ik werd goed opgeleid en voorbereid voor het examen. Ik ben heel erg tevreden en heb fijne rijlessen gehad bij mijn Rijinstructeur Ron de Vries. Omdat ik slechte ervaringen had met een andere rijschool,dacht ik nooit dat ik in 1x geslaagd kan worden maar dat lukte met goeie lessen bij mijn Rijinstructeur Ron. Al een zeer fijne ervaring! Leerzaam, aanrader, duidelijk, geduldig en gezellig ook. Ik zou iedereen aanraden om hier les te nemen vanaf het begin.Top instructeur en goede rijschool!

Fijne lessen

Ik heb rijles gehad van Jan. Wat een onwijs goede instructeur, hij geeft op een rustige en beheerste manier les. Je voelt de rust die hij uitstraalt op jezelf overslaan. Dankzij de lessen bij Jan voelde ik mijn zelfvertrouwen met het autorijden elke les meer en meer groeien. Met als resultaat dat ik na een paar lessen mijn rijbewijs gehaald heb. Ik zou iedereen aanraden om hier les te nemen, je wordt dan op een kalme manier klaar gestoomd voor het examen en het zelfstandig auto rijden. Bedankt voor alle fijne lessen.

Goed en leuke rijschool

Ik ben in 1 x geslaagd dus voor mij een goed en leuke rijschool

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.