Heel veel detail voor alles

Alles wordt ontzettend nauwkeurig behandeld, waardoor je met zelfvertrouwen aan je praktijkexamen begint!

Erg goed

Ik heb het hele traject als heel goed ervaren. Om te beginnen waren er geen lange wachttijden en kon ik bijna gelijk beginnen met lessen. Mijn instructeur Rob leerde mij op een prettige manier autorijden en ik ben dan ook in één keer geslaagd. Een echte aanrader!

Er word tijd voor je genomen. Je krijgt gestructureerd les. Geweldig ervaren, je leert auto rijden waar je je hele leven wat aan hebt.

Fijne rijlessen en ik was goed voorbereid voor het examen.

Ik vond de rijlessen heel leerzaam en gezellig. Ik had les van Richard Christiaans en mijn ervaring is heel erg positief. Ik voelde me goed voorbereid op het examen en heb het ook in 1 keer gehaald.

Super leerzame lessen gehad bij Ronald Door Ronald heb ik in 1x mijn rijbewijs gehaald, hij is erg geduldig en neemt echt de tijd. De rijlessen waren altijd prettig en erg leerzaam.

erg tevreden

Hele fijne ervaring

Heb les gekregen van Richard die een fantastische rustige sfeer creëert en de lessen heel goed opbouwt. Ben hierdoor in 1x geslaagd, als ik een hoger cijfer dan een 10 kon geven had ik dat zeker gedaan.

Super fijne rijschool!!!

Door de goede ervaringen van mijn zus bij spits 92 er zelf ook bij gegaan. Lessen gehad van Richard en veel leuke, maar vooral leerzame lessen gehad. Tussentijdse toets in 1x gehaald en mijn examen ook! Beste keuze voor als je wilt slagen voor je rijbewijs.

Heel fijn

Ik heb les gehad van Richard en ben in een keer geslaagd. Er zat een goede opbouw in de lessen. Voelde me altijd op m’n gemak achter het stuur, hele goeie rijschool!

Fijne rijschool!

Ik kreeg goede tips tijdens het rijden en ging afrijden toen ik er echt klaar voor was.

Erg fijne instructeur die je perfect voorbereid op het examen!

Leon is een erg fijne instructeur die je altijd goede tips geeft waardoor je makkelijk stappen kan gaan maken in de auto. Hij komt altijd z’n afspraken na en is niet bezig met koffie drinken of andere instructeur. Hierdoor had ik echt het gevoel dat hij de volledige aandacht op mij als leerling had gevestigd. Ik was erg goed voorbereid voor het examen waardoor ik precies wist wat ik kon verwachten.

Helemaal top!

Heel fijn gereden de afgelopen maanden waarbij ik veel geleerd heb. Ik voelde me fijn in de auto en zit dankzij Rob nu met een zeker gevoel achter het stuur! 100% aan te raden.

Kundige en professionele rijschool

Ik heb rijles gevolgd bij Rob Westra. Na meerdere uren in de auto doorgebracht te hebben ben ik in 1x geslaagd! Rob is erg bekwaam in zijn vak en weet goed waar je staat in je leerproces en weet wat je wanneer nodig hebt om vooruit te komen! Erg goede rijschool!

Ik heb de afgelopen tijd les gehad van instructeur Richard Christiaans, onder Spits ‘92. Een combinatie van leren, gezelligheid en inzet. Dit heb ik als zeer prettig en educatief ervaren. En als kers op de taart, in één keer geslaagd!

Experts in het verkeer, zeer content

Ik had rijles van Richard Christiaans. Bij de rijlessen werd ik zeer goed en duidelijk begeleid. Altijd op tijd, planning goed in orde en als laatste een vakman in het gebied van verkeer. Uitleggen, tips, etc zijn altijd duidelijk en een goede weergave van wat nog minder is. Door deze uitstekende begeleiding ben ik in een keer geslaagd. Zeker aan te raden.

Erg fijne ervaring

Spits 92 is de enige rijschool waar ik bij heb gereden en ben daar ook erg blij mee. Ik kom erop vertrouwen dat wat ik heb geleerd het juiste was. Rob heeft oprecht het beste met je voor en wil dat je slaagt. Hierom ben ik ook de eerste keer gelijk geslaagd. Het is echt een fijne rijschool en is zeker een aanrader!

Perfect.

Ik heb hier vandaag mijn rijbewijs gehaald, en dat heb grotendeels aan deze uitstekende rijschool te danken. Er is bij spits van in overleg van alles mogelijk, onder andere wat betreft het aantal uur en de tijdstippen waarop je kan lessen. Maar ook wanneer je niet in de lesauto zit is de instructeur altijd bereikbaar voor vragen en verzoeken. Bovendien benoemde mijn instructeur, Ronald, niet alleen de foutjes die ik maakte, maar dacht hij ook mee over hoe ik die kon voorkomen en hielp hij daar bij. Daarnaast bleef hij altijd rustig, vriendelijk en meedenkend, zelfs wanneer ik per ongeluk de busbaan op knalde of bijna een stoepje raakte. Kortom, Spits'92 is een absolute aanrader, het is jammer dat ik niet meer dan 5 sterren kan geven, en deze rijschool is, in 1 woord, Perfect.

Geweldige rijschool!

Erg leuke en leerzame rijlessen gehad van Rob. Zeer professioneel, grappig, maar ook streng wanneer nodig. Ik heb met veel plezier mijn rijlessen hier gevolgd en kan het iedereen aanbevelen.

Goede en duidelijke rijlessen!

De afgelopen tijd heb ik rijlessen gehad bij Rob Westra. Hij geeft lessen in de theorie en praktijk van het autorijden. De lessen zitten vol met opbouwende kritiek en feedback. Daarnaast is er altijd de mogelijkheid voor een goed en gezellig gesprek! Uiteindelijk bij mijn eerste praktijkexamen geslaagd!

Heel positief

Ik heb rijles gevolgd bij Richard. Het inplannen was altijd makkelijk, er was veel flexibiliteit hierin. Ik vond Richard een hele fijne en kalme instructeur. Vond het rijden zelf best lastig om op te pakken maar de duidelijke instructies en aanwijzingen zorgde ervoor dat het steeds een stukje beter ging. De lessen slaan ook erg goed aan bij het rijexamen. Ik ben daardoor uiteindelijk in 1x geslaagd. Bedankt voor de rijlessen :)

In één keer geslaagd!

Super duidelijke lessen gehad van Richard met goede tips. Gelukkig in één keer geslaagd!

Fijne rijschool

Ik heb rijles gehad bij Richard en ben in een keer geslaagd! Je wordt goed voorbereid op het rijexamen en het zijn goede rijlessen.

Goede rijschool en vriendelijke leraar

Ik kon erg makkelijk beginnen met lessen. Geen lange wachtrijen. Mijn instructuur Rob Westra was erg duidelijk en gaf goed les. Ik heb alles op een goede manier uitgelegd gekregen en ook tijdens het rijden opbouwende kritiek gekregen. Een examen plannen ging vlot als de instructeur zag dat je er echt klaar voor was, om zakken te voorkomen. Ik ben erg tevreden met deze rijschool.

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met Richard. Ik ben in 1x geslaagd en dit komt omdat hij mij goed had voorbereid voor het examen. Ik zit nu zelfverzekerd in de auto en heb al veel veilige kilometers erop zitten. Er was altijd een fijne sfeer in de auto en het inplannen van afspraken ging altijd flexibel en makkelijk over whatsapp. Ik zou hem zeker aanraden als je in 1x wilt slagen !! :)

In 1x geslaagd met dank aan mijn rijinstructeur Richard. Ik heb een zeer prettige ervaring gehad bij spits>92. Er wordt tijdens de lessen goed besproken welke dingen er goed gaan en wat de verbeter punten zijn. Ik ben hierdoor met heel weinig spanning mijn examen in gegaan en heb er zelfs nog plezier in gehad. Kortom, ben ik zeer tevreden over mijn ervaring bij Spits.

Over Autorijschool Spits '92

Autorijschool Spits>92 bestaat uit een groep enthousiaste en bekwame instructeurs/trices. Wij richten ons uitsluitend op het geven van autorijles waarbij het leveren van topkwaliteit tegen een redelijke prijs voortdurend wordt nagestreefd. Met een groot leerlingenbestand en bovengemiddelde slagingspercentages behoort Autorijschool Spits>92 tot het topsegment van de rijscholen in Groningen.