Fijne rijschool

Fijne lessen gehad bij Ronald Omlo. Hij gaf me zelfvertrouwen en heeft me veel geleerd over het auto rijden. Altijd heel netjes op tijd waardoor je een vol uur aan het rijden bent. Denkt ook mee qua inplannen en houdt goed rekening met je (werk) rooster. Sinds gister mijn rijbewijs gehaald! Ronald nogmaals bedankt!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn rijbewijs gehaald dankzij Richard. Een instructeur met mensenkennis die weet wat hij doet. Een man met veel geduld en persoonlijke aandacht! Ik kan alleen maar positief zijn over Spits! 😊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke lessen, geïnteresseerde Rijinstructeur. Kortom, fijne rijopleiding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Very good teacher, we systematically covered everything that would be expected in the exam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele prettige ervaring. De rij instructeur was kwam altijd erg rustig over en had veel kennis van zaken. Mede hierdoor heb ik mijn praktijkexamen in 1 keer kunnen halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I had a very good experience. Instructions and all information was clearly delivered. The instructer was very friendly and gave great tips. Overall, the lessons were fun and informative. I felt comfortable driving.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de lessen van Spits \'92! De instructeur was geduldig en rustig, waardoor ik mij zeer op mij gemak voelde. De lessen konden flexibel ingepland worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Lessen waren al met al een zeer prettige ervaring.\r\nDe deskundigheid en mensenkennis hebben er voor gezorgd dat mijn niveau tot het uiterste omhoog is gebracht. \r\nIk voelde me helemaal zelfverzekerd en klaargestoomd voor het examen!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Richard heeft me erg goed geholpen. Erg fijn dat hij heel rustig is en je daardoor ook leert zelf rustig te zijn in het verkeer. Al met al fijne ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren na lange tijd dan eindelijk geslaagd voor mijn rij examen. Hiervoor kan ik mijn instructeur (Jeroen) heel hartelijk danken, want zonder diens (mentale) ondersteuning had ik de handdoek tussentijds misschien wel in de ring gegooid. \r\nLeren rijden was voor mij geen gemakkelijk proces en ging gepaard met de nodige spanning. Gelukkig was hier aandacht voor en ben ik er zo nu en dan echt doorheen \'gesleept\'. Naast de vakinhoudelijke en onderwijskundige deskundigheid heb ik ook het persoonlijke contact gewaardeerd. Een gezellig praatje tussendoor maakt een rijles toch leuker! \r\nHet plannen van afspraken ging gemakkelijk en er werd rekening gehouden met werkroosters. Ook over haal- en brenglocaties viel altijd te overleggen. \r\n\r\nKortom: flexibiliteit, deskundigheid en aandacht voor de persoon achter de \'leerling\' waren top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen en alles in 1x gehaald!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijlessen waren erg prettig. De instructeur was rustig en geduldig. Ook verliep het contact altijd snel en vlot via whatsapp. Vandaag mocht ik afrijden en ben in 1x geslaagd. Bedankt Robbert!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb deze rijschool als zeer positief ervaren de benadering en de uitleg waren voor mij echt super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede ervaring gehad met Spits \'92. De lessen van Richard hebben er zeker voor gezorgd dat ik in een keer mijn praktijkexamen heb gehaald, bedankt! :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en leerzame rijlessen gehad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en leerzame rijlessen gehad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige docent met veel aandacht en geduld. Heel blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist geslaagd voor rijbewijs B! Victor heeft mij goed leren rijden, erg professioneel maar ook gezellige lessen. Altijd leuke gespreksstof. Dank je wel Victor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jeroen heeft mij gedurende de lessen altijd weten te motiveren en leerde mij dingen bij waar nodig, maar bovenal was jeroen iemand die altijd voor je klaar staat wanneer het wat minder ging en met z’n vriendelijkheid en grapjes heb ik mijn rijlesen altijd met veel plezier ervaren. Ontzettend bedankt Jeroen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via via kwam ik bij Spits>92 terecht met Johan als instructeur. De rijlessen waren leuk en leerzaam met een betrouwbare en flexibele instructeur. In een keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jeroen heeft me ontzettend geholpen om mijn zelfvertrouwen weer terug te vinden. Bleef me motiveren en is nooit gestopt met me actief te ondersteunen. Hij past zich aan aan de leerling en ziet hoe hij je op een persoonlijke en deskundige manier kan begeleiden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke en leerzame lessen gehad met jeroen. En ja hij ziet alles! Haha