Johan is een relaxte, zeer vakkundige instructeur. Hij legt alles heel duidelijk en geduldig uit (zo nodig op verschillende manieren zodat je het écht snapt), geeft goede feedback en voelt door zijn ervaring goed aan wanneer je klaar bent voor de volgende stap in het leren rijden. Zo zorgt hij ervoor dat de lessen altijd gevarieerd en uitdagend zijn zonder je volledig in het diepe te gooien. Dat geeft vertrouwen. Daarnaast is hij prettig in de omgang en heeft hij een goed gevoel voor humor, ook niet onbelangrijk. Dankzij Johan ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijexamen!

Richard helpt je van leerling naar volwaardig bestuurder op een geduldige, nauwkeurige wijze!

Leren rijden is spannend, maar dankzij Richard is het gelukt om steeds vaardiger en zelfverzekerder te worden. Gestructureerd, kalm, en met alle ruimte voor vragen en herhalingen wordt er les gegeven. Daarbij is altijd het streven dat jij als bestuurder plezier gaat krijgen in het zelfstandig en verantwoord rijden. Super ervaring met Richard en Spits92!

Elke les weer stappen vooruit

Hoewel ik maar negen lessen heb gevolgd in verband met een vroegtijdige verhuizing naar de Randstad, heb ik in korte tijd zeer veel geleerd. De lesmethode van mijn rij-instructeur Jeroen zorgde ervoor dat ik iedere week weer stappen vooruit ging. Elke les diende een bepaald doel, en samen deden we er alles aan om dat te behalen. Bovendien heb ik de samenwerking met Jeroen als zeer prettig ervaren. Ik begin nu vol zelfvertrouwen en met een stevige basis aan het vervolg van mij rij-opleiding in de Randstad.

Fijne rijschool

Samenwerking met Jeroen was prettig! Soms ging het rijden wat moeilijker, maar door Jeroen altijd doorgegaan en uiteindelijk mijn doel bereikt. Ik stap nu met vertrouwen in de auto! Bedankt voor alle lessen!

Het was een leuke en goede ervaring

Het was erg goed en fijn om rijlessen te hebben bij Spits92.

Super fijne rijlessen!

Mijn instructeur richard heeft mij op een rustige sympathieke manier klaargestoomd voor mijn praktijk: in 1 keer geslaagd! Bedankt Richard en spits92.

Fijne rijlessen met superinstructeur!

Ik heb hele fijne rijlessen gehad! Alles was relaxed en erg fijn. Mijn instructeur heeft me overal bij geholpen. Duidelijke uitleg en een veilig gevoel! Echt een aanrader!

Goede rijschool

Goede rijschool met een aantrekkelijk aanbod aan pakketten. Voordat ik bij Spits kwam, had ik bij een rijschool gezeten waar ik weinig leerde en het gevoel kreeg dat die man zijn zakken aan het vullen was door me gewoon maar wat rond te laten rijden. Bij Spits merk je direct dat het anders gaat, dat kwaliteit voorop staat. Ik kreeg feedback waar ik wat aan had en leerde veel, weliswaar in mijn eigen tempo. Rene heeft me goed begeleid bij mijn faalangst en me met veel betrokkenheid klaargestoomd voor het examen. Hij brengt zijn kennis duidelijk over, je merkt dat hij jarenlange ervaring heeft. Daardoor weet je dat je goed voorbereid het examen in gaat.

Super instructeur en fijne les

Voor mij ging het niet altijd makkelijk, maar Jeroen heeft mij altijd goed ondersteund en geholpen. Jeroen en spits92 bedankt voor de fijne tijd!!!

Groot succes

De rijlessen waren goed De instructeur erg aardig Overal heel erg goed

Hele fijne rijschool en goede instructeur.

Hele fijne rijschool waar veel mogelijk is en ze echt meedenken. Theo heeft mij heel goed begeleid bij het halen van mijn rijbewijs.

Fijne lessen, die duidelijk waren en streng genoeg, terwijl ik niet het gevoel heb gekregen dat ik meer lessen kreeg dan ik nodig had!

een zeer prettige rijschool

Bij spits 92 is het inplannen van een rijles ten eerste slim geregeld. Je kunt in een app precies zien wanneer je een les hebt en daarnaast ook zelf een nieuwe rijles inplannen via deze app. Ten tweede is de samenwerking tussen rijinstructeurs bij spits naar mijn mening goed. Ik ben zelf namelijk gewisseld van instructeur omdat het bij mij niet zo goed liep. Mijn eerste rijinstructeur ging goed om met deze wissel en was behulpzaam bij het vinden van voor mij de juiste instructeur. Zo ben ik bij instructeur Johan Bisschop terecht gekomen. Het waren erg prettige rijlessen met hem. Hij blijft altijd kalm en heeft veel geduld. Hij is in staat om op een rustige manier alle fouten eruit te halen en je met vertrouwen naar het examen te loodsen. Mede dankzij Johan ben ik in één geslaagd, bedankt !

Leuke en leerzame lessen!

De lessen waren altijd erg leerzaam maar ook gezellig. Altijd een goede en duidelijke uitleg. Ook flexibel met het inplannen van lessen. Met dank aan de goede begeleiding van Jeroen ben ik in één keer geslaagd!

Het was gezellig en heel leerzaam bij Johan

Het waren super gezellige informatieve lessen. De lat werd hoog gelegd waardoor ik mijn examen in 1 keer heb gehaald. Ik raad het zeker iedereen aan om hier lessen te volgen Johan heel erg bedankt voor alles!

Geweldige rijschool

Geslaagd! Na een geweldige tijd geslaagd met dank aan Jeroen. De omgang met Jeroen was zeer prettig! Duidelijk uitleg, overzichtelijk en ruimte om fouten te maken, en bovendien altijd positief! Dankjewel Jeroen voor de leuke tijd en lessen!

Zeer tevreden, relaxte & professionele begeleiding.

Heb bij Johan van Spits92 in een Golf 7 afgereden. Ik ben heel erg tevreden met het hele proces. Zal het zeker aanbevelen.

De instructeurs van Spits 92 kijken goed naar welk traject bij je past

Autorijden is voor iedereen anders, de een heeft meer lessen nodig dan de ander. Bij Spits 92 heb je de keuze uit verschillenden pakketten en wordt goed met je meegedacht welk traject bij je past: bijvoorbeeld wel of geen tussentijdse toets. Na het behalen van mijn examen ga ik vol vertrouwen de weg op.👍🏼

Zeer tevreden met de begeleiding

Ik heb les gehad van Richard Christiaans. Ik ben zeer goed geholpen bij het halen van mijn examen en ben na 43 lessen in één keer geslaagd. De manier van coachen beviel mij heel goed. Er werd heel duidelijk gemaakt hoe ik mezelf iedere les kon verbeteren, en ik bleef ook goed doorgroeien. Richard was bereid erg ver te gaan om mij te laten slagen, door onder andere nog (spontaan) lessen op zaterdag in te plannen en ook via whatsapp een lijst te geven van aandachtspunten. Het beviel me uitstekend.

In 2014 ooit begonnen met rijles waarbij ik vijf (!) keer zonder succes heb afgereden. Na een break van vijf jaar besloten om het rijden weer op te pakken bij een andere rijschool; spits92. Met een gebrek aan zelfvertrouwen zag ik hier erg tegenop. Maar met de goede begeleiding van rijinstructeur René kreeg ik al snel het zelfvertrouwen terug! Naast dat het gezellig ritjes waren, bracht hij meer rust in mijn rijden en aan de hand van zijn tips en duidelijke uitleg kon ik al vrij vlot weer afrijden. En met succes deze keer, geslaagd! Bedankt voor de goede begeleiding!

Super!

Heb gereden bij Richard Christiaans. Hij heeft mij goed geholpen om nu zelfstandig te kunnen rijden en daar dank ik hem voor. Zat relaxed bij hem in de auto en hij geeft goeie samenvattingen van de rit wat er is gebeurd, wat er beter kon en wat er goed ging. Richard bedankt!

Zeer professionele begeleiding! een echte aanrader!

een x of 35 lessen genomen en in 1x geslaagd!

Een fijne, geduldige instructeur

Ik vond dat de rij-instructeur goed op mij inspeelde. In het begin vond ik rijlessen best spannend, maar daar ben ik fijn in begeleid. Daarnaast toonde hij veel geduld en waren de lessen erg ontspannen.

Gezellige rijlessen met Theo

Ik heb veel aan Theo gehad met de rijlessen. Theo was heel flexibel in wanneer en hoe lang ik kon lessen (1,5 uur was ook prima). Je kan gezellig kletsen met Theo in de auto, maar stil zijn is ook geen probleem. Theo kan het beiden goed ;) Theo is heel vriendelijk en goed in zijn werk.

Helemaal top!

Ooit heel lang geleden heb ik een auto ongeluk gehad, en durfde daarna niet te beginnen met rijlessen, dikke rijangst dus. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik ooit mijn rijbewijs nog zou durven halen, maar het is toch gelukt (en in één keer ook nog)! Ik heb rijles van René gehad, en die was helemaal super! Hij vertelde alles heel duidelijk en rustig. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik over mijn rijangst heen ben gekomen en heeft het ook nog een gezellige ervaring weten te maken!