Professionele en vriendelijke instructeurs

Fijne instructeurs met goede uitleg. Staan voor kwaliteit en jou op een leuke manier de rijvaardigheid aan te leren, waarbij veiligheid altijd voorop staat.

Goede lessen

Fijne lessen gehad met prima instructeurs! Vlot gegaan en duidelijke uitleg!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke lessen! Fijn contact met de Verkeersschool zijn erg betrokken en meedenkend!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Alle zaken goed op oorde

Alles is goed geregeld Als je vragen hebt of je zit ergens mee word je meteen en goed geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijne instructeurs en een fijne ervaring gehad

Vond het erg leuk om bij jullie mijn motor rijbewijs te halen heb super veel geleerd vooral van Frans.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne begeleiding tot halen van rijbewijs

Ik heb mijn bromfiets rijbewijs gehaald en ze waren altijd goed bereikbaar voor vragen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede verkeersschool, heb hier op 1 theorie examen na alles in 1 keer gehaald!

Goede uitleg, beantwoord je vragen ook zoals het hoort. Heb hier snel mijn C rijbewijs kunnen behalen! Bedankt voor de goede zorgen!

Goede en gezellige instructeurs

Heb heel fijn gelest met de motor. Zeker aanrader voor iedereen die zijn motorrijbewijs wil halen.

Was een geslaagde dag

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prijs is ok,maar eind van de rit toch duur.

Te kritisch,in de naam van veiligheid te kritisch waardoor te veel lesuren nodig zijn om examen aan te vragen. Maar dat zullen allen rijscholen beetje hebben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Met een grap en een grol, serieus op het juiste moment!

De lessen met de instructeurs waren leerzaam, doeltreffend en altijd in voor een grap, Ik heb deze rijschool dan ook als prettig ervaren!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede opleiding service was heel goed leermeester was ook goed

Leermeester vertelde heel goed ben helemaal blij mee

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn dat ik mijn rijbewijs in 1x heb kunnen halen.

Ik had een fijne ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Topdag gehad! (BE rijbewijs in 1 dag)

Een gezellige maar ook leerzame dag gehad, een duidelijke instructeur die alles goed uitlegt en op een fijne manier communiceert. alles in 1 keer behaald door verkeerschool Tilburg!

Goede les gehad

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dag cursus E achter B gehad en was gewoon of ik dit vaker had gedaan. Zo rustig enzo was ik eronder

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg goede en betrouwbare rijschool

Super fijne lessen gehad bij de rijschool. Je voelt je erg welkom. Goede leraren die je veel beter leren rijden dan uiteindelijk nodig is bij het examen. Als je op tijd je lessen in pland dan kan je bij dezelfde leraar, anders kan het voorkomen dat je wisselt van leraar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool met ervaren instructeurs.

Prettige lessen met vriendelijke instructeurs en fijne, flexibele planning.

Prima!

Prima rijschool

Gewoon uitstekend!

Goede instructeurs. Nemen tijd voor je Flexibel in tijden mbt verzetten e.d. Motoren worden goed onderhouden.

Goede rijschool

Het is binnen de rijschool verplicht een motorbroek en motorjas te dragen tijdens de lessen. Deze zijn in de rijschool aanwezig maar dit valt te verbeteren (broeken beperkt aanwezig). Verder alles in orde

Erg tevreden

Ik heb bij verkeersschool Tilburg mijn motor rijbewijs gehaald. De lessen heb ik als zeer prettig ervaren. Aardige, kundige rij instructeurs!

Fijne instructeurs, in 1x geslaagd

Ik heb een hele goed ervaring gehad met Verkeersschool Tilburg. Voor mijn theorie kreeg ik een boek en 4 lessen (pakket), heeft me goed geholpen bij het behalen van mijn theorie. Ik ben met lessen begonnen bij Nazmi. Deze gaf praktische tips en lette goed op mijn tempo. Halverwege ben ik gewisseld naar Roland, met wie ik ook mijn examen zou afrijden. Ook hier veel handige tips meegekregen. Het was fijn om twee verschillende instructeurs met verschillende lesstijlen te ervaren, om optimaal voorbereid te zijn op mijn examen. Voelde me bij beide erg op mijn gemak en ik was blij dat ik de laatste loodjes met Roland heb mogen afmaken.

Is goed geregeld.

Vanaf 1e moment tot het laatste moment, gewoon simpel houden.

Helemaal top

Ik ben goed geholpen waar ik er om vroeg en communicatie was helemaal netjes Walter en toon respect voor hun dat ze met hun passie en motivatie alles wilde uit leggen en wilden vertellen over alles wat ze wisten ik ben heel blij dank jullie wel

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Over Verkeersschool Tilburg B.V.

Verkeersschool Tilburg is al meer dan 35 jaar de grootste en meest ervaren allround rijschool in de regio. Het halen van een rijbewijs is voor iedereen een eenmalige en grote investering. Dit begrijpen wij als geen ander. Wat vindt een leerling belangrijk: Een hoge kwaliteit voor een eerlijke prijs.