mede door het snel schakelen tussen client en verkeerschool tilburg

door het uitvallen van andere kandidaten voor een examen en het snel schakelen van de verkeersschool was ik met het aanvragen en het examen twee weken kwijt, hiervoor mijn dank

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijlessen voor auto gevolgd bij Henk. Zeer naar tevredenheid. De enkele keren dat ik iets niet met Henk zelf kon regelen en contact heb gehad met de rijschool ben ik ook zeer goed geholpen. Werkelijk alle lof. Het is dat ik mijn rijbewijs inmiddels heb gehaald... anders zou ik met veel plezier zijn doorgegaan met mijn lessen bij deze rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb erg genoten van mijn lessen. Het was bijzonder leuk om iets nieuws te leren en mijn rij-instructeur was een vaardige leraar die mij goed hielp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via stl mijn c en CE gehaald

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een zeer professioneel en ervaren bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, vriendelijk en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede inschatting betreft aantal lessen nodig. Professionele instructeurs en in 1 keer geslaagd! Wat wil je nog meer?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig bedrijf waar je geen nummer bent maar een bekende

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen. Mijn instructeurs waren Erik en Frans. Allebei lieve mannen. Enige aandachtspuntje bij Frans (voor mij dan) is dat zijn grapjes tussendoor ervoor zorgden dat ik niet altijd het gevoel had dat ik alles tegen hem kon zeggen. Ik had bij hem minder het gevoel dat hij mijn verzoeken mee wilden nemen in de les. (bijvoorbeeld extra aandacht voor snelweg) Hij deed het uiteindelijk wel, maar als ik zoiets vroeg moest ik eerst door 10 minuten intimiderende grappen heen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dit vervelend zouden vinden. Allebei de instructeurs hebben hun eigen kwaliteiten. Daarom is het fijn dat ik ze allebei als instructeur heb gehad. \r\n\r\nDoe ze maar de groetjes!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring bij verkeerschool tilburg was zeer goed, veel gelachen en veel geleerd heb er zeker geen spijt van dat ik hier me rijbewijs gehaald heb, alles werd goed en duidelijk uitgelecht. Dankejwel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen en geregeld allemaal fijne medewerkers met super resultaat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige manier van leren. Duidelijke uitleg en ze nemen alle tijd die nodig is

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig gelest fijne kerels die instructeurs verstaan hun beroep goed top gedaan mannen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer gespecialiseerde instructeur en vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige informele sfeer. Fijn dat er werd mee gedacht qua planning.\r\n\r\nStephan was soms redelijk chaotisch waardoor z’n aanwijzingen soms onduidelijk waren. Ook had hij een vervelende privé situatie wat hem dwars zat, waardoor hij daarmee in z’n hoofd zat. Dat was soms een beetje vermoeiend gezien de informatie die ik moest onthouden voor het examen. Maar verder prima ge-lest met hem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste verkeerschool in tilburg omstreken\r\nJaren een begrip in Tilburg\r\nGoeie tekst en uitleg tijden theorie lessen\r\nDe praktijk lessen zijn ook uitstekend ervaren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed. Bedankt voor de lessen C-CE

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb de opleiding met veel plezier doorlopen. \r\nVooral de theorielessen van Walter waren prettig om bij te wonen. Mede door zijn manier van les geven bleef het goed in mijn hoofd zitten waardoor het examen een stuk makkelijker werd. \r\nOok het praktijk gedeelte was goed en duidelijk. Al met al een fijne school om bij gelest te hebben. \r\nHet enige minpuntje vond ik persoonlijk de starttijden van het theorie (18:00 uur) heb vaak moeten haasten en dan rond spitstijd was dit best lastig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig team van instructeurs met persoonlijke aandacht en oog voor kwaliteit. Ook altijd ruimte voor n babbeltje.

Over Verkeersschool Tilburg B.V.

Filter op Taal