Goede instructeurs, fijne motoren

Vond lessen bij Gino en Nathalie heel fijn. Goede uitleg, vriendelijk, en lekker snel naar t examen

Rijschool Kennedy is een aangename en vriendelijke rijschool. Wanneer het nodig is zijn ze terecht streng. Personeel is ook erg vriendelijk en de rijinstructeurs erg ervaren.

In twee geweldig gezellige maanden mijn motorrijbewijs in the pocket!

Vol enthousiasme begon ik pak 'm beet twee maanden geleden mijn proefles op de motor. Sindsdien ben ik kind aan huis met het verwelkomende personeel en alle ervaren rijinstructeurs. En dat vertaalde zich dan ook direct naar het motorrijden. Binnen maar liefst 11 lessen het rijbewijs in the pocket en dat heb ik simpelweg te danken aan de goede begeleiding en misschien stiekem ook wel de heerlijke motoren waarop je lest. Dit was dan ook een van de redenen om deze rijschool te kiezen en ik heb er geen seconde aan getwijfeld in de tussentijd. Iedere rit was er weer een om van te genieten. Mijn oprechte dank gaat uit naar Natalie, Suzanne, Lydia en Gino!

hele leuke en gezellige rijschool.

ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bij deze rijschool, goed georganiseerd en heel duidelijk wat betreft lessen. ik vind het zeker een aanrader.

Wat een professionele en fijne rijschool! Goede, heldere instructies en prettige sfeer. Zelfvertrouwen weer helemaal terug gekregen na eerdere vervelende rijleservaringen bij andere rijschool. In 1x bij jullie geslaagd! Dank je wel Chris voor de leerzame lessen en het relativeren en dames van de balie voor de peptalk en goede service.

Een geweldige rijschool!

Wat een zeer vakbekwame, empathische, lieve mensen! En hele goede fijne motoren, goed onderhouden. Ik heb genoten van de lessen en de gezelligheid.

Helemaal top!

Instructeur Jan is super fijn om mee te werken en heeft me zo goed les gegeven. Fijne en open sfeer in de rijschool ook. In 1 x geslaagd! Yes! :)

Een hele leuke ervaring waar je geen spijt van zult krijgen

Mijn situatie was anders dan andere in het begin nam ik het niet serieus en kon ik sommige dagen niet lessen terwijl ik dan wel al een afspraak had staan en nu ben ik net weer 2 maandjes bezig en heb ik me rijbewijs in 1 x gehaald met grote dank aan Jan de chillste en beste rijinstructeur die je kan hebben

Fijne ervaring!

Bij Kennedy kreeg ik uitdagende lessen en vond ik de methode daadkrachtig. Na een moeilijk verloop bij een andere rijschool het hier in één keer gehaald!

Super fijne mensen

Goede rij instructeur’s geven goed les en receptie fijne dames aanrader kennedy verkeersschool

Top! Instructeur was duidelijk en heeft goed oog voor detail!

Aardige mensen en binnen twee lessen rijbewijs gehaald!

Super!

Fijne motorrijlessen gevolgd bij Kennedy! Goed voorbereid, AVB en AVD in één keer geslaagd!

Ik vond het heel fijn

Fijne communicatie: heel vriendelijk en de Jan geeft goede tips! :)

De beste instructeurs van Amsterdam met ook het leukste personeel.

Ik ben geweldig begeleid bij het halen van mijn motorrijbewijs. Nathalie en Gino zijn top instructeurs die je alles leert wat er te leren valt. Zowel voor, tijdens en na de lessen wordt er goed advies gegeven en krijg je continu feedback. Ze zorgen ervoor dat je helemaal klaar bent voor je examen. Ook achter de balie zitten toppers die op alle mogelijke manieren met je meedenken in het plannen van de lessen en de examens. Ik ben blij dat ik voor rijschool Kennedy heb gekozen en raad het dan ook aan iedereen aan.

Een zeer welkome, persoonlijke en leerzame school

Mijn ervaring bij Kennedy is niks minder dan geweldig. Ik ben altijd met open armen verwelkomt, en iedereen was geïnvesteerd in mijn vooruitgang. Mijn rijleraar, René, heeft al zijn kennis op mij overgedragen en mij altijd gestimuleerd om goed mijn best te doen en veilig te rijden. Hoewel wij soms als een getrouwd stel konden kibbelen, is het altijd gezellig geweest in de auto. Het is een fijn idee dat je naast iemand zit die daadwerkelijk met je rijgedrag is begaan als ook je privé leven. Stiekem ben ik gek ik hem. Ik zou nergens anders willen lessen!

Plezierige en goede lees

De afgelopen maanden heb ik bij Gino en Nathalie les gehad. Het was plezierig en ik kreeg op een constructieve manier tips. Ze zijn in staat de juiste sfeer te creëren.

Fijne en communicatieve rijschool; toppers!

Bij Kennedy zij ze zeer communicatief. Rijles die niet door kan gaan; de dames van kantoo bellen je direct en kijken gelijk wanneer er een opening is voor een lesjes. Ik heb gereden bij Bryan: hij is altijd duidelijk in zijn uitleg en is de rust zelve. Hierdoor was ik ook rustig en gefocust. Dankje Bryan en iedereen van Kennedy

Top rijschool

Een hele leuke warme rijschool die je zelfverzekerd laat voelen op de weg. Kan deze rijschool iedereen aanraden en dat ga ik ook zeker doen. Heb geen moment het gevoel gehad dat ze je geld willen aftroggelen. Sterker nog, ik kreeg een les terug omdat het zo goed ging. Een dikke 10!

goede rijschool, snel rijbewijs gehaald!

kwalitatief hele goede lessen en flexibel in de planning! absoluut een aanrader! doorstroming van A2 naar A met 3 lessen afgedaan, erg tevreden!

Uitstekende rijschool!

Al met al erg fijn personeel. De instructeurs zijn erg kalm, wat de lessen en je zelfvertrouwen op de motor ten goede komt. Ik heb les gehad van Nathalie en Gino, doen hun werk erg goed. Ook Lydia die zich ontfermt over de planning is erg vriendelijk en altijd bereid de leerling te helpen om te zoeken naar mogelijkheden als iets een keer niet goed gaat.

Super goed

Hele goede rij-instructeur die altijd precies vertelde wat ik kon verbeteren. René was altijd heel duidelijk, soms streng, maar dat hoort erbij. Hij heeft me heel goed voorbereid waardoor het examen eigenlijk een formaliteit was. Daarvoor dank. Ook het personeel aan de balie was heel goed. Ze hebben me altijd op mijn gemak gesteld.

learn to drive safe and get your drivers licence

Christian was a fantastic teacher. Very patient. Instilling confidence. Makes you want to drive better for life and not just the exam. A true professional Thank you Conor

• Would you recommend us? Yes

Prettig, alles liep erg soepel!

Mijn ervaring met rijschool Kennedy was zeer goed. Iedereen waarmee ik in aanraking ben gekomen tijdens het halen van mijn rijbwijs bij Kennedy was erg behulpzaam. Ik was onder andere ook erg tevreden met mijn rijinstructeur, René de Gooijer.

Een goede, professionele en persoonlijke rijschool!

Ik heb een erg fijne ervaring gehad bij Kennedy. Met dank aan de goede begeleiding en enthousiaste drive van Bryan in één keer geslaagd!

Top, rijbewijs is binnen!

Met voldoende lessen met veel vertrouwen toegewerkt naar mijn rijexamen.