Hele fijne en meegaande rijschool

Ik heb hele leuke rijlessen gehad bij Kennedy. In het begin vond ik rijden spannend maar ik werd heel goed begeleid door Michael. De lessen waren leerzaam EN gezellig. Daarnaast werd ik altijd goed geholpen door Lydia of Humphrey wanneer ik een keer mijn lessen moest verplaatsen. Kortom een top rijschool die ik aan iedereen zou aanraden!

Hier leer je autorijden

Bij Verkeersschool Kennedy leer je van gepassioneerde rijinstructeur Christian echt autorijden/deelnemen aan het verkeer. Niet uitsluitend het examen halen. Christian is 'streng, doch rechtvaardig' en oefent in uiteenlopende verkeerssituaties. Hierdoor ontwikkelt de (toekomstige) chauffeur een scala aan vaardigheden, die breed inzetbaar zijn. Naast een enorme expertise op het gebied van autorijden/ verkeersveiligheid, bezit hij over een goede dosis mensenkennis, humor en geduld. Lydia, niet te vergeten, blijft in je geloven en vertrouwen uitstralen. Zij heeft met flexibiliteit en de benodigde adaptaties samen met Humphrey de planning perfect geregeld. Na het behalen van het examen, rijd ik inmiddels vol vertrouwen rond!

Fijne, kundige en betrouwbare rij instructeur

Fijne, kundige en betrouwbare rij instructeur

Rijles op maat

Ik heb mijn rijlessen zeker niet altijd als makkelijk ervaren omdat ik vooral tegen mezelf aanliep tijdens het proces. Des te fijner was het dat eerst Jan en daarna Michael mij tijdens mijn rijlessen alle tijd en rust hebben geboden om hier uiteindelijk overheen te komen. Ik ben Michael erg dankbaar en ben blij dat ik dankzij zijn goede lessen en geduld mijn rijbewijs in 1x heb gehaald!

Een verkeersschool die om je geeft

Na het nemen van een proefles voor de motor had ik al meteen door wat voor instructeur Gino is. Gino leert je niet zomaar motorrijden, hij leert je ook discipline. Het Niveau waarmee je les van Gino krijgt is vele malen hoger dan het CBR, dit komt omdat hij wil (en er echt om geeft) dat jij veilig de weg op gaat en je de bouwelementen krijgt om een ervaren motorrijder te worden. Dan zou je denken dat dit het was... maar in de background zijn er twee toffe en lieve mensen (Lydia en Humphrey) die je altijd te woord staan, een ontzettend goede planning met je maken die in het voordeel van jouw is en waarmee je gezellig koffie kan drinken. Met als resultaat: alles in een keer gehaald binnen 2,5 maanden! (inclusief theorie!) De planning bij verkeersschool Kennedy zit zo goed dat jij je niet druk hoeft te maken met het feit dat het CBR dikke vertraging heeft. Dus... wil je een echte leermeester en een verkeersschool die je aan het eind toch wel een beetje gaat missen? Boek gewoon een proefles en zie!!!

Dankzij Rachid heb ik mijn rijbewijs eindelijk gehaald!

Ik had eerst les van een andere instructeur waar het niet goed ging en bij Rachid heb ik het toch gehaald

Great experience!

Kennedy was recommended by a work colleague and I cannot rave about them enough. The whole experience was really comfortable. The staff was friendly and accommodating. And Rachid, my driving instructor, was patient, constructive and overall really nice to spend so many hours with. He prepared me well for my exam and scheduled my lessons in a way where I felt confident going in that I could pass - which I did the first try! Overall, highly recommend coming here, there is no question you will leave as a good driver :)

Leuke rijschool met aardige mensen. Mijn instructeur was Rachid en die legt alles op een goede manier uit. Je begint bij de basis zoals alleen sturen en werkt per les omhoog totdat je de auto helemaal zelf kan bedienen

Streng maar rechtvaardig

De rijlesinstructuur Gino gaf een gevoel van vertrouwen en veiligheid. Soms streng maar altijd je veiligheid voorop.

De plek voor je motorlessen

Fijne verkeerschool, persoonlijk en professioneel! Ik heb motorrijles gehad van Gino, zijn communicatie is erg direct, maar alleen om je zo goed en veilig mogelijk te leren rijden. Man met passie voor zijn vak en alles geeft voor jou succes, met een fantastische back-up van de receptie heb je je rijbewijs in no time. Heel erg bedankt. Bedankt, gr.Femke

Hele goede prettige ervaring

Ik ben erg goed begeleidt, en heb leuk en snel leren autorijden!

De leukste, grappigste en beste rijinstructeur ooit. In 1 keer geslaagd. De receptie sleept je er doorheen als je het even niet ziet zitten. Ik vind het gewoon jammer dat ik hen allemaal moet gaan missen. Dank jullie wel voor deze tijd! Zal jullie niet snel vergeten.

Super fijne en professionele rijschool, dikke aanrader!

Bij Verkeersschool Kennedy is de klant koning en ze zullen er altijd alles aan doen om aan jouw wensen te voldoen. Ikzelf wilde graag zsm afrijden en ze hebben mijn examendatum uiteindelijk 2 maanden naar voren kunnen halen ondanks enorme drukte bij het CBR. Voor het motorexamen helpt Lydia je bij het inplannen van je lessen en zij is een toppertje! Altijd een grote glimlach, heerlijke koekjes en als je een keer zeiknat bent geregend krijg je een schoon droog paar sokken en een regenbroek om thuis te komen. Geweldig! Daarnaast staat kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel. Gino kan af en toe hard zijn, maar hij geeft echt om zijn leerlingen en hij wil graag dat zij zo snel mogelijk goed leren motorrijden. Zijn strenge houding helpt hier enorm bij. Hij vindt het natuurlijk belangrijk dat jij het examen haalt, maar vooral dat jij je veilig voelt op de motor. Daarom leer je ook dingen, die voor het examen zelf wellicht minder relevant zijn. Mocht je hem te streng vinden, kan je dit aangeven en dan doet hij er een tandje af ;) Tot slot wordt er ook nog eens veel gelachen op de rijschool. Niet verder zoeken dus en meld je aan voor een proefles!

Beste rijschool ervaring

Ik heb afgelopen week mijn motor A rijbewijs gehaald bij Kennedy. Ik wil Gino bedanken voor de goede rijlessen en vooral de fijne sfeer die zowel hij als Lydia en Humphrey hebben gecreëerd. Ik ben blij dat ik zo’n goede rijschool ervaring heb kunnen meemaken!

Kennedy is een hele fijne en professionele rijschool. Ze denken met je mee en de begeleiding is heel goed. Rachid was sinds mijn proefles mijn instructeur en heeft me heel goed geholpen, waardoor ik in 1x ben geslaagd :)

Eindelijk geslaagd bij deze rijschool!

Les met aandacht.

Kennedy denkt met je mee!

Mede door de lockdowns en drukte van een nieuwe baan had ik wat flexibiliteit nodig in mijn schema en gelukkig kon ik dat krijgen. Er wordt goed met je meegedacht.

Uitstekende rijschool

Personeel is zo vriendelijk en uiterst professioneel. Ik ben door Lydia geholpen nadat ik een minder goede ervaring had bij een andere rijschool - ze heeft me bij instructeur Bryan een proefles laten doen. Bij Bryan is het niveau hoog, maar hij legt alles duidelijk uit, met passende routes iedere module laten leren, en absoluut met hart voor de zaak. Fijne auto om in te rijden en altijd netjes. Zeker aan te bevelen vooral als je eerder moeite hebt gehad met rijden of het niet zo vlot gaat. Dat was bij mij het geval - en ben toch in een keer geslaagd!

doelgericht, adequaat en persoonlijk!

Verkeersschool Kennedy bereid je snel en heel gericht voor op je examen. ze zijn flexibel en zetten zich echt in om je (snel) voor te bereiden en in te plannen voor je theorie en praktijk examen. De sfeer is prettig. Ik ben in een keer geslaagd en ik heb echt het gevoel dat dat komt doordat ik doelgericht ben opgeleid in stappen.

Fijne rijschool met leuke mensen

Een erg gezellige rijschool. Bij de rijlessen weet je precies wat je moet doen en je wordt snel naar examenniveau geholpen

Beste van Nederland!

Ik heb een ontzettend goeie ervaring gehad bij deze rijschool: Kennedy het contact was snel, vriendelijk en iedereen dacht heel erg met mijn rooster mee en probeerde altijd een snelle goede oplossing te zoeken. Mijn instructeur Bryan was ontzettend geduldig, vriendelijk en probeerde mijn echt te helpen op de manier die werkt voor mijn. Ik raadt het iedereen aan!

Geweldige lessen en heldere communicatie, afgetopt met een goede dosis humor

Ik zou iedereen rijschool Kennedy willen aanbevelen. Gino is een echte rasinstructeur. Hij is duidelijk in zijn uitleg, complimenteert wanneer je het goed doet, maar je krijgt het ook zeker te horen wanneer je iets verkeerd doet. De lat ligt hoog, wat maakt dat je na je examen met een veilig gevoel de weg op gaat. Tussendoor kan je ook geweldig met hem lachen, en dat maakte voor mij dat de lessen voorbij vlogen. Ook de no nonsense communicatie vanuit de rijschool is erg fijn. Je weet te allen tijde waar je aantoe bent en de planning is voor elkaar waardoor je niet in de knel komt voor een examen. Al met al een goede ervaring geweest, waarvoor veel dank!

Goeie rijschool

Ik heb goed les gekregen, hoewel het soms wel (terecht) streng was.

Solid driving school, both for car and motorbikes

My motorbike learning experience went well, Gino is a strict instructor that will get you to the right level for you to pass the exam with no problems. Lidia will help you book the exam and lesson tailored to your needs.

Super!

Ik heb motorles gevolgd bij Kennedy en kan het iedereen aanraden, de mede werkers zijn erg behulpzaam en staan voor je klaar, Gino de motor instructeur heeft een oog voor detail bij het les geven en brengt het over met een goeie dosis humor, bedankt!!!