Was het wel waard!

Vakkundig en oplettend instructeur die snelle terugmeldingen geeft.

Vriendelijk, vrolijk, behulpzaam en effectief!

Judith en Lydia van de back office regelen alles supereffectief voor je: lesschema, aanpassingen op je schema, examen aanvraag, ... en altijd met een lach! Instructeur René heeft oog voor alles en weet precies wat je nodig hebt en waar hij extra aandacht aan moet geven tijdens de les. Met als resultaat: in één keer geslaagd.

Top service, uitstekende begeleiding en bovenal een hele goede sfeer!

Wát een goede rijschool is rijschool Kennedy. Dankzij Lydia en Gino heb ik mijn motorrijbewijs in een recordsnelheid behaald (en in 1 keer!!) Ik kwam vanuit een andere rijschool waar het allemaal maar moeizaam verliep en dit was dan ook de reden dat ik overgestapt ben naar Kennedy. En het is maar goed dat ik dat heb gedaan, want wat een verademing toen Lydia het roer overnam. Lydia krijgt alles voor elkaar en regelt tot in de puntjes een soepel verloop van je rijles traject. Mijn AVD examen kreeg ze op korte termijn gepland en de rest van de lessen werden vlot en met de juiste frequentie ingepland. Kortom, de rijschool heeft alles qua planning en administratie zeer goed op orde! Daarnaast is Lydia een échte gastvrouw die je meteen welkom laat voelen in de rijschool. Dan over naar Gino. Gino is de perfecte instructeur om je klaar te stomen voor je praktijk examens. Hij ziet alles, is kritisch waar nodig en weet goed te vinden waar je verbeterpunten liggen. Het is echt les op maat, waarbij er verschillende themalessen aan bod komen. Gino is een eerlijke leraar: hij zegt waar het op staat, dus je krijgt het echt wel te horen als je iets niet goed doet, maar hij benoemt óók absoluut de dingen die je wél goed doet. Vermoedelijk zal ik zijn stem in mijn toekomstige motorcarrière nog wel een aantal keer in mijn achterhoofd horen, wat naar mijn mening een goed teken is! “Niet vergeten te spiegelen Benthe!!!” Daarnaast neemt Gino echt de tijd voor je, we hebben vaak genoeg na de les nog even koffie gedronken in de rijschool om rustig de les door te spreken en een plan voor de volgende les te maken. Kortom, een top instructeur die ik ten zeerste aanraad!

Hele fijne lessen gehad en veel vertrouwen gekregen in het rijden.

Een leuke tijd, met veel leerzame lessen.

harstikke bedankt

ik heb het erg pittig gehad afgelopen jaar. maar chris bleef in me geloven ben zo blij dat ik het heb gehaald. hartstikke bedank rijschool kennedy

Super!

Een tijdje terug kreeg ik in ene het idee om mijn motorrijbewijs te halen. Na enkele lessen bleek al gauw dat ik geen natuurtalent was, maar door hard te werken, veel aandacht en goede opbouwende kritieken van Gino leerde ik veel. Nu ik geslaagd ben, ben ik Gino, Lydia en Judith dankbaar voor dit mooie resultaat!

Enthousiast en gedreven docent

Een leuke en leerzame ervaring

Een fijne rijschool met leuke gezellige mensen. De lessen met Gino waren vaak leuk, af en toe kan ie streng zijn. Maarja je komt er dan ook om te leren he. Alles is duidelijk en ik heb het motorrijden hier snel onder de knie gekregen.

Duidelijkheid

Ik vindt de uitleg van Gino heel goed als het niet gaat zoals het moet 1ste de beste plek aan de kant en uitleg. Dus in het algemeen prettig om door Gino les te krijgen.

Kennedy levert échte motorrijders

Ik vond Kennedy een geweldige rijschool. Niet alleen ben ik erg tevreden over de lessen zelf, maar ook hoe er met mij mee werd gedacht bij het plannen van examens en lessen. Instructeur Gino zou ik omschrijven als streng maar rechtvaardig. Gino neemt zonodig geen genoegen met voldoende, als hij weet dat jij ook een topprestatie neer kan zetten. Kennedy beschikt over een tweetal krachtige en comfortabele BMW GS motoren. Dit zorgt ervoor dat je na je lessen goed om kan gaan met een echt flinke motor. Bovendien maak je behoorlijk de blits als je uiteindelijk bij het CBR langs mag. Kortom, top rijschool. P.S. Laat je niet gek maken door Lydia hoor...

Prettige rijschool met sterke focus op halen examen

Een prettige rijschool met een sterke focus op het halen van het motorrijexamen door je telkens uit te dagen op de motor. Daarbij krijg je duidelijke instructies en wordt er onomwonden verteld wat er nog verbeterd kan worden en waar je op moet letten. Het inplannen van lessen en examens en de communicatie daarvan is proactief en ontzorgend. Al met al een prettige rijschool met een informele sfeer.

Steile leercurve en een soepel verloop.

Er werd goed naar mijn kunnen gehandeld, als het beter kon kon het nou eenma beter. Mijn instructeur had veel passie voor goed motorrijden en liet dat maar al te graag zien. Ook tijdens corona relatief vlot kunnen afrijden door het snel herinroosteren van lessen en exam! Veel mensen zeggen dat hun reisschool goed was, maar deze is gewoon perfect.

Uitstekend rijschool

Heel fijn rijschool en medewerkers. Mijn rijinstructeur was Bryan Amstelveen ik ben zeer tevreden over hem heel erg behulpzaam en geeft zeer nuttige tips. Deze rijschool is zeker een aanrader. Keep up the good work.

Hele fijne mensen

Van begin tot eind ben ik goed gehopen zowel tijdens de les als buitenom. En ze beschikken over hele prettige motoren. Zeker een aanrader!

Goeie focus op het leren motor rijden

Ik heb mijn lesperiode bij Verkeersschool Kennedy als erg prettig ervaren. Er wordt veel nadruk gelegd op een goede techniek. Daarnaast ligt de focus echt op het leren motor rijden in plaats van het halen van het examen!

Uitstekende rijschool.

Snel getrapt AVD kunnen doen voor A rijbewijs. Heb in de 3 lessen voorafgaand aan het examen nog veel bijgeleerd en kon daarom extra zelfverzekerd het examen in.

a great learning partner

As an expat in The Netherlands, I could not be more satisfied with the services and help I received from Kennedy Driving School. They helped me bridge the language barrier and provided me with all the needed information in order to succeed. The staff has always been friendly with me and was always willing to listen and give guidance for all my questions. If there is one thing that should be improved, that is the better vetting of it's driving instructors and to offer the option to share (anonymous) feedback on their performance at all times.

Uitstekende Rijschool met professionele instructeurs.

Christian weet heel goed op een coachende manier je te ontwikkelen tot een goede chauffeur die zijn examen haalt.

Leerzame lessen.

Ik had les van René, hij gaf erg duidelijke uitleg, was af en toe streng maar dat heeft mij alleen maar geholpen.

Fantastische ervaring! In één keer geslaagd!

Ik ben zeer tevreden met de begeleiding van Verkeersschool Kennedy en instructeur Bryan Amstelveen. Ik ben in één keer geslaagd, maar voornamelijk goed voorbereid op het zelfstandig rijden ná het examen.

Betrokken, flexibel en kundig!

Het was een lange weg naar mijn motor rijbewijs en ik heb me enorm gesteund gevoeld tijdens het lessen! Gino is een kundige rij instructeur - ik zal zijn stem voor altijd blijven horen in mijn helm denk ik ;-) En de dames die alles organiseren... die zijn helemaal top!

Top rijschool!

Gister in 1x geslaagd voor het praktijkexamen! Ik heb mijn rijlessen bij Michael als zeer prettig ervaren. Hij is makkelijk en relaxt in omgang maar kan ook streng (doch rechtvaardig) zijn wanneer nodig! Voelde me op de rijschool zelf ook altijd zeer op mijn gemak en de communicatie met de dames was echt top: snel, meedenkend, flexibel en gezellig :)! Ik raad Verkeersschool Kennedy dan ook van harte aan iedereen aan!!

Uitstekend ervaring!

Goede begeleiding van intake tot aan afrijden! Zelfs na meerdere jaren rijden op A2 motor veel kunnen bijleren in de lessen richting het getrapt examen A!

Hele fijne rijschool

4 jaar geleden heb ik hier mijn autorijbewijs gehaald, vorige week mijn motorrijbewijs. Beide keren bevielen erg goed, fijne rijlessen en leuk contact met de medewerkers van de rijschool. Ze doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen, en je kan altijd een leuk praatje met ze maken en met ze lachen. Erg fijn!

Zeer fijne rijschool

Vandaag mijn motorrijbewijs gehaald bij Rijschool Kennedy. Alles is goed geregeld, goede motoren en je wordt erg vriendelijk en snel geholpen. De instructeur weet van aanpakken, als je hier van houdt dan beveel ik ze zeker aan!