Goeie ervaring

Een prima ervaring. Alles was meestal heel duidelijk en de mensen die er werken zijn behulpzaam en motiverend. Ik had René als rij instructeur gekozen omdat hij streng en rechtvaardig is. Hij heeft mij erdoorheen gebeukt! Dank jullie wel voor alles!

Betrokken mensen met een persoonlijke benadering

Met veel plezier hier rijles gehad. De tijd genomen en in één keer geslaagd. Naar mijn zin gehad met mijn rijinstructeur met een goede balans tussen lol en goed leren rijden. Twee baliemedewerkers die betrokken zijn en meebewegen met je wensen. Bedankt iedereen!

Uitstekende rijschool: professionele begeleiding en betrokken medewerkers

Met rijangst begon ik aan dit avontuur: ik zag er enorm tegen op! Dat sloeg al vrij snel om naar plezier achter het stuur. Christian wist, met humor, een luchtige en relaxte sfeer te creëren. Gedoseerd, in stapjes, leer je bij Kennedy rijden, hierdoor kreeg ik vertrouwen in mezelf. Het is maatwerk en goed didactisch inzicht dat mij hierbij heeft geholpen en dat is mijn inziens hetgeen wat een goede rijschool onderscheid van een matige school. Bovendien is de sfeer op de rijschool super. Lydia en Humphrey staan altijd voor je klaar met hun organisatietalent en peptalks :) Kortom: een top team vol betrokken medewerkers! Uiteindelijk ben ik in één keer geslaagd, en ben enorm tevreden over het hele traject! Als je voor kwaliteit gaat, dan ben je bij Kennedy aan het goede adres.

Top rijschool!

Ik heb gereden bij Rachid en dat heb ik als heel fijn ervaren. Hij motiveerde me goed en zo heb ik ook in een keer kunnen slagen:) Zeker aan te raden!!

Fantasticsch

Zeer professionele en vriendelijke rijschool. Opgeleid tot meer dan CBR bekwame motorrijder. Aanrader!

Een leerzame rit

Het leren rijden echt in stapjes opgebouwd. Lessen werden met veel aandacht gegeven en veel betrekking van het personeel buiten naast de rij instructeur.

Professioneel, geduldig en gezellig!

Even in het bijzonder een bedankje aan Erik! Je bent geduldig, vakkundig en onbetwist de rijspecialist. Met veel plezier begin ik aan mijn verdere rijcarrière door goede begeleiding. Ook vanuit de verkeersschool is het super en snel geregeld. Er wordt altijd meegedacht. Zoek je nog een rijschool? Zoek dan niet verder :-)

In een keer geslaagd!

Ze hebben mij geholpen om mijn rijexamens snel te doen (eerst theorie, dan praktijk) en ben voor beide in een keer geslaagd! Prima rijschool, erg aardig, goede rijinstructeur, goed bereikbaar en helpen graag.

Toplessen van erik

Toplessen van erik

Een to the point rijschool die je echt leert rijden

Ik heb heel prettig en fijn gelest bij Kennedy. Het voelde als een warme familie die ook echt hun best deden om mij naar het niveau te tillen wat nodig was om te kunnen autorijden. Ze zijn erg kundig en geven je de juiste sturing en coaching tijdens de lessen. Het prettigst vond ik dat ze gericht werken aan alle punten van je rijvaardigheid zodat je ook zelfverzekerd de auto in kan stappen. Props to instructeur Michael die wist door mijn koppigheid heen te prikken en mij goed heeft gecoacht om bepaalde gewoontes af te leren en nieuwe bij te spijkeren.

Zeer goede rijschool met betrokken medewerkers en instructeurs.

Ik vond rijden erg spannend en had het daarom ook lang uitgesteld tot na mijn 40ste. Rijschool Kennedy heeft mij echter zeer goed begeleid en samen met de kundige leraar heb ik het rijbewijs toch in een keer mogen halen. Betrokken medewerkers en ervaren instructeurs. Een aanrader.

De beste lessen

Bij Rachid heb ik lessen op maat gekregen. Hij wist precies wat ik nodig had. Ik heb mijn lessen ontspannen gereden, altijd het gevoel gehad dat ik veilig en goed voorbereid in de auto zat. Rachid is een topper en levelde goed met mij. Een aanrader!

Intensieve lessen, ervaren instructeur en fijne dienstverlening

De lessen waren intensief en zo nu en dan confronterend. Rachid gaf soms stevige, maar goede feedback, was altijd op zoek naar nieuwe invalshoeken om mij beter te laten autorijden, en was steeds nieuwsgierig naar de motivatie en achtergrond van mijn rijgedrag. Dat inzicht hielp me om mijn rijstijl te verbeteren. Met positief resultaat! Diana en Humphrey zorgden voor een fijne lesplanning en waren zeer betrokken en hartelijk in hun dienstverlening. Dank!

Persoonlijk, professioneel en vertrouwd

Ik heb met veel plezier mijn motorrijlessen bij Kennedy afgelegd. Gino geeft duidelijke instructie en stuurt bij wanneer nodig. Het tempo van de lessen heb ik als zeer prettig ervaren waardoor ik de examens in één keer heb kunnen halen. Ik raad deze rijschool zeker aan: de sfeer op de rijschool is goed, Lydia en Humphrey staan altijd voor je klaar en met de lessen van Gino weet je zeker dat je met de juiste ervaring en het juiste vertrouwen na het behalen van je examens de motor op stapt.

Beste rijschool!

Leuke rijschool, leuke instructeur die goed uitlegt en graag helpt met van alles.

Erik is een topper

Gericht op slagen, maar erg leuk!

Het was een goede ervaring, met leuke gesprekken en een goede uitleg. Ik raad deze school (en de rij-instructeur Renée) aan iedereen aan. Ik ga erg genieten van de ervaring die ik heb opgedaan in de lessen.

Super fijn met geweldige Rijleraar Erik

Eerste lessen had ik bij een andere rijleraar dit was geen klik. Gelukkig na een belletje met Kennedy kreeg ik heel veel begrip en meteen kunnen ruilen voor een andere rijleraar. Toen werd het rijden wel leuk.

Hele fijne rijschool met fijne rij instructeur oude erik!

Erik stelt je goed op je gemak. Hij legt alles heel goed uit. Echt een super fijne instructeur en rijschool!! Ik heb geen 1 moment gehad dat ik me niet op me gemak voelde. Erik is altijd in voor een leuk grapje!

Kan niet beter

Christiaan heeft mij als geen ander van mijn angst achter het stuur afgeholpen. Zijn ervaring is wat mij betreft ongeëvenaard en dit komt tot uiting wanneer hij je coacht in de auto. Hij heeft geduld, is empathisch en correct - af en toe streng wanneer je het nodig hebt. Voor mij ben je een held Chris! Hartelijk dank!

Geweldige instructeurs

Jaa gewoon geweldig. Ze hebben me van begin tot het eind echt goed geholpen, met persoonlijke dingen en auto dingen.

Na een lang lestraject met goede en scherpe coaching, in 1 keer geslaagd!

Mijn eerste mentaliteit, "ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan" (Pippi Langkous), veranderde na de lessen waarin ik leerde schakelen en de koppeling goed gebruiken. Zoveel tegelijk, en dat terwijl ik best kan multitasken (althans, op werk). Ik raakte daardoor een beetje in een kramp, en wilde het allemaal goed doen, zonder fouten, voor mezelf, voor Michael als instructeur. Je komt jezelf tegen, zeg maar ;) Hierdoor verloor ik de ontspanning, de lol in het rijden, de open en nieuwsgierige blik die nodig is om goed rond te kijken en in het verkeer deel te nemen. Zat mezelf dwars en daardoor wist Michael soms ook niet meer hoe te helpen. Na wat privé omstandigheden en afbellen van lessen, had ik er eigenlijk geen zin meer in. Ik wilde even pauze (zelfs na alle covid lockdowns). Lydia was toen heel supportive en heeft me toen aangeraden eens met automaat te gaan lessen. Wat een goed idee en wat heeft me dat vooruit geholpen! Ik kon me focussen op de weg, het verkeer, meer rust. Ik kreeg Christian, de rijschooleigenaar, als instructeur. En zijn manier van coachen en leren heeft me echt goed erdoorheen geholpen. Ik werd wat rustiger, vond rijden weer leuker en kon daardoor meer leren in het echt deelnemen aan het verkeer. Soms nog best eng, maar ik groeide wel! Hierdoor heb ik na een flink aantal lessen toch een goed examen gereden, in alle rust en met zelfvertrouwen en focus. En in 1 keer geslaagd zonder enige feedback met minpunten! Opgelucht, blij en trots en wie weet ga ik nog eens examen doen in een schakelauto, maar voor nu geldt: geef niet op, blijf bij Kennedy lessen, ze trekken je er wel doorheen en geven je een zeer goede voorbereiding op het examen en het echte werk als je erna alleen op stap gaat :)

Goede lessen en leuke instructeur

De lessen van mijn instructeur (Rachid) waren erg nuttig. In het begin had ik een beetje moeite maar hij heeft ermee geholpen dat toch de laatste puntjes op de i werden gezet. Hij legt duidelijk uit en met een wat humor tussendoor. Verder is de communicatie bij de rijschool goed en is het makkelijk om lessen en toetsen in te plannen.

Professionele verkeersschool, goede lessen.

Heel blij dat ik in één keer geslaagd ben!

Goede ervaring bij rachid

Goede lessen, altijd gezellig