Flexibel, door goede instructeurs in 12 lessen gedurende 11 weken naar mijn A rijbewijs geholpen! Na jaren een stille wens te hebben gekoesterd, vrij impulsief besloten mijn motorrijbewijs te gaan halen. Kennedy kon mij vrijwel meteen helpen en met wat passen en meten hebben ze me zeer snel kunnen helpen. Mede dankzij de duidelijke instructie van Nathalie en Mick ben ik soepel door alle onderdelen heen gekomen. Uitstekend dus!

Geweldig!!! AllemaalToppers

Ik heb een geweldige tijd gehad! Super persoonlijke benadering. Het voelde als een warm bad. Professionele en gemotiveerde instructeur die mij er in een keer doorheen heeft gehaald. De dames achter de balie helpen je met alles en zorgen er voor dat je je er helemaal thuis voelt!!! Super fijn!!! Ik raad deze school zeker aan!!! Ik ga ze missen!!!

Goede rijschool met top medewerkers

Zeer fijne rijschool waar doormiddel van de Ris-methode les wordt gegeven. Er is een goede sfeer en de medewerkers zijn heel behulpzaam. De lessen zijn leerzaam en uitdagend maar zelfs ik heb hier mijn rijbewijs kunnen halen! Heel erg bedankt allemaal!

Superfijne en goede rijlessen van vriendelijke en bekwame instructeurs

Ik had een iets langere aanloop nodig, maar ik heb ontzettend veel aan de fijne en goede rijlessen gehad, heel erg bedankt daarvoor Christian en Andrea! De eerste kilometers heb ik inmiddels gemaakt. En Lydia en Suzanne dank voor het meedenken met de planning voor de lessen. Ik zou jullie zeker aanbevelen!

Een gezellige, professionele rijschool met de motoren.

Er is een gezellige sfeer, leuk team om mee te rijden. Ik heb op super mooie BMW motor morgen rijden. De tips en aanwijzing hebben er voor gezorgd dat ik in 1 keer ben geslaagd! Kort om: super goeie rijschool. Ga hier naar toe ;)

Fijne en betrokken rijschool

Vriendelijke en persoonlijke werknemers, je bent zeker niet anoniem bij Kennedy. Eigenlijk was alles prima en zou ik Kennedy zeker aanraden. Het enige wat ik zou veranderen is de pakketten. Er is nu geen pakket van 40 uur, dit terwijl het gemiddelde aantal rijlesuren rond dit getal zit (als het niet meer is). Hier kwam ik pas achter nadat ik bijna door mijn pakket van 30 uur heen was. Ik begrijp dat hier veel geld te verdienen was, maar een pakket van 40 uur zou denk ik eerlijker zijn tegenover de studenten. Behalve dit was ik zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb er een goeie ervaring mee gehad, allemaal aardige en beleefde mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring bij Kennedy, een goede rij instructeur, alles was zeer duidelijk gepland

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke leerzame lessen gehad. Alles was goed geregeld en de communicatie was duidelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische rijschool! Met veel plezier, onder andere door het leuke personeel wat zich in tien bochten voor je wringt als dat nodig is, mijn motorrijbewijs gehaald nog net voor de zomer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionale rijschool met fijne instructeurs!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, goed, duidelijke communicatie, heel goede lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een collega die jaren geleden zijn rijbewijs bij jullie gehaald heeft bij deze rijschool terecht gekomen.\r\n\r\nVanaf moment 1 een super comfortabele sfeer, zowel in de zaak als in de auto bij Jan Soetens. \r\nOok direct door de mensen achter de balie gezegd dat als het niet zou klikken met de rij-instructeur dat ik kon ruilen. \r\nMaar ik had me geen betere rij-instructeur kunnen bedenken dan Jan Soetens.\r\nSuper fijn gereden en me rijbewijs in 1x gehaald. \r\nOok fijn dat als je een keer niet kon op een geplande datum dat dit geen probleem was als dit goed van te voren aangegeven zou worden. \r\nMaar ook als er een plekje vrij kwam dat ze zelf contact zochten met jou om een extra les in te plannen. \r\n\r\nAl met al, super blij dat ik voor rijschool kennedy heb gekozen. \r\n\r\nBedankt voor de goeie zorgen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht bedrijf! ze kunnen je leuk overtuigen daar geen ik ze n 9 voor. Maaar, heb mevrouw van de klantenservice aan de lijn gehad , eerste gesprek super lief! 2e gesprek (wat ook opgenomen is) spreekt voor zich zelf , en daar in komt haar waren aard naar boven. en wat n naar misselijk vrouwtje blijkt ze dan te zijn zeg. Ga aub voor wat n andere rijschool deze is nog duur ook.

Goedendag, De reservering voor deze proefles is in overleg gemaakt. Helaas was er wat verwarring betreft onze haal en breng service. Zodoende hebben wij de optie geboden kosteloos een nieuwe afspraak te maken of wij stortte uw reeds betaalde proefles terug. U koos ervoor om het bedrag terug te laten stortten. Helaas ging dat, vanuit uw kant, gepaard met een houding waar wij als rijschool zijnde moeite mee hadden. Inmiddels heeft u uw bedrag van de proefles terug en wensen wij u veel succes met het behalen van uw rijbewijs bij een andere rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm goede lessen gehad, René heeft mij perfect voorbereid op het uiteindelijke examen, die ik in 1 keer heb kunnen halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg fijne verkeersschool. Voelde vertrouwd en ze doen er alles aan om je te laten slagen. Daarnaast denken ze goed met je mee bij het plannen/omzetten van lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijne service en tijdens lessen volle aandacht op jou!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald bij Kennedy! Hele vriendelijke dames bij de receptie en super fijn om les te krijgen van Jan. Zou Kennedy zeker aanraden bij mensen die hun rijbewijs nog niet hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf GEWELDIGE RIJSCHOOL! Na meerdere ervaringen met andere rijscholen (door het land) is dit wel een parel hoor. Ongekend snel, professioneel, vriendelijk met duidelijke communicatie én met de beste instructeurs. Hartstikke bedankt! Ga snel voor mijn motor A1 bij jullie. Groet Reinier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super professionele rijschool met goede begeleiding. Ik ben hier terecht gekomen na een eerdere slechte ervaring met rijschool RVV in Amsterdam. Ik kon hier na een proefles binnen 4 lessen richting mijn examen en deze ook direct gehaald, een aanrader voor iedereen!

Over Verkeersschool Kennedy