Klantvriendelijk, lekker informeel en behulpzaam!

Motorrijbewijs bij Kennedy gehaald via instructeur Gino. Gino zegt waar het op staat, maar op een dusdanige manier dat het blijft hangen! Verder denken ze echt met je mee, zijn ze flexibel en welwillend! Gezellige informele sfeer. Zeker geen "nummer", maar een "naam". Wat mij betreft een aanrader!

Echt leren motor rijden

Ik heb bij Kennedy niet geleerd hoe ik mijn examen moet halen, maar echt leren motorrijden. Hierdoor heb ik het vertrouwen gekregen om zelfstandig aan het verkeer deel te gaan nemen. De BMW's rijden heerlijk, heb er zelf net ook een gekocht. Special shout outs naar instructeur Gino voor het geduld en manager Lydia voor de flexibiliteit ;)

Super rijschool!!

Hele fijne rijschool. Iedereen staat klaar om jou te begeleiden in het leerproces. Niet alleen de instructeur maar ook iedereen van de administratie. Met veel plezier heb ik de afgelopen tijd gereden bij rijschool Kennedy. Ik zou zeker weten iedereen aanraden om hier te gaan rijden.

Top rijschool

Voor de Corona periode begonnen met lessen. En toen stonden we 2 maanden stil. De rijschool was altijd open en duidelijk in de communicatie en dacht met je mee. Dat meedenken heb ik vooral gemerkt met mijn planningssituatie als er een keer iets niet kon geen probleem er werd naar gekeken. Vandaag mijn rijbewijs mogen halen met relatief weinig lessen. Al met al een top rijschool waar er aandacht voor de leerling is en je echt wat wordt geleerd. 13-10-2020

Ik heb prettig en goed les gehad!

Leuke lessen, maar ook serieus als het nodig was. Heel veel geleerd en een leuke instructeur.

Fantastische rijschool.

Wat een fantastische rijschool. Heb mijn motorrijbewijs in een keer gehaald, deels door de persoonlijke aanpak en de tomeloze inzet van Lydia en Chino. Wat een warme plek om elke keer aan te komen voor en na de lessen. En wat een professionaliteit in de lessen; hard wanneer het moet en zacht wanneer het kan. Genoeg ruimte voor grapjes, maar ook strak om echt motor te leren rijden en niet alleen je examen te halen.

Eerlijkheid en enthousiasme staan bovenaan!

Eerlijkheid in de feedback en de progressie die ik maakte. Er was ruimte voor vragen, voor, tijdens en na de lessen. Wanneer je (bijna) klaar bent voor je AVB of AVD wordt dat aangeven of naar toe gewerkt. Het enthousiasme van de instructeur met betrekking tot motorrijden wordt gedurende de lessen compleet op je overgebracht. Daarnaast is het ook nog eens erg gezellig op de rijschool zelf. Overleg over het verplaatsen van je les is altijd mogelijk en er wordt dan ook zeker met je mee gedacht. Ik ben heel blij dat ik mijn AVB en AVD in een keer heb gehaald.. maar de gezelligheid ga ik zeker missen.

Had niet eens scooter gereden toen ik kwam voor motor rijlessen en top lessen gehad, zeer professionele rijinstructeurs, nu rijbewijs gehaald, thanks allemaal.

Uitstekende ervaring

Verkeerschool kennedy heeft mij op een fijne ma nier door het motorrij traject gebracht. Vriendelijk behulpzaam en streng waar het moet!

Met Kennedy in één keer prettig afgereden

Fijne ervaring gehad bij deze rijschool! In 2.5 maand succesvol afgereden, met hulp van de instructeur Bryan Amstelveen: een professionele, rustige instructeur die mij in 1 keer heeft laten slagen. De receptionisten zijn ook super aardig en zijn altijd bereid met je te kijken of er bijv. iets geschoven kan worden.

Perfect voorbereid

Ik ging het motorrijexamen in met het gevoel dat ik het kon. Ik was perfect voorbereid door de instructeur.

Super fijne manier van les geven. Erg snel maar tegelijkertijd zeer uitgebreid. Alles komt met stappen die op jou snelheid worden gezet.

Door Erik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald!

Bij Kennedy heb ik écht leren rijden.

Voor het vergroten van mijn motor rijbewijs van A1 naar A ben ik naar rijschool Kennedy gegaan. Er was vanuit de instanties veel onduidelijkheid over hoe dit precies in zijn werk ging. De medewerkers van Kennedy hebben me er super goed doorheen geloodst waardoor ik binnen korte tijd mijn examens kon afleggen. Ik heb bij deze rijschool niet geleerd hoe ik het examen moest halen, maar hoe ik moest motorrijden. Super bedankt Kennedy!

goede rijschool

Goede rijschool waar je gestructureerd leert rijden. Heb zelf bij instructeur Rene gelest. Heldere gestructureerde lessen volgens de RIS-methode. Richting het eind kan Rene streng (maar rechtvaardig) zijn, maar dat zorgt er wel voor dat je zeer voorbereid op je examen komt.

Zeer tevreden over zowel de instructeur als het office!

Ondanks corona heb ik door de flexibiliteit van de rijschool snel mijn rijbewijs kunnen halen.

Erik heeft mij heel goed begeleidt naar mijn praktijkexamen

Uitstekende RijSchool

Ik heb bij Verkeersschool Kennedy mijn motorrijbewijs gehaald. Mijn ervaring was zeer goed. Alle praktische zaken, de planning worden perfect geregeld. Mijn rijinstructeur Gino was zeer kunding en ervaren en heeft mij volledig klaar gestoomd om als motorrijder het verkeer in te gaan. Ik kan iedereen Verkeersschool Kennedy van harte aanbevelen.

Ik heb Kennedy als een professionele en effectieve verschoolsschool ervaren.

Ik ben erg tevreden met Verkeersschool Kennedy. De verkeersschool wordt professioneel gerund en heeft een persoonlijke benadering. Ik waardeer met name de flexibiliteit van de verkeersschool in het plannen van de lessen, zodat ik vlot kon doorstromen (en afrijden). Ook heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de mogelijkheid om tijdens de lessen motorkleding van de rijschool te lenen (jas, broek en schoenen). De motorinstructeur verstaat zijn vak en wist goed uit te leggen wat mijn aandachtspunten waren. Streng maar rechtvaardig, en tamelijk direct. Voor mij zeer effectief. Met vertrouwen (en goed resultaat) ben ik alle examens ingegaan.

Een rijschool om aan te raden!

Vanaf de eerste rijles ben je onderdeel van de familie van Verkeersschool Kennedy. Een rijschool waarbij je alle mogelijke flexibiliteit die gegeven kan worden ook krijgt. Zelfs in de COVID-19 periode waarin rijscholen en het CBR een grote chaos zijn, merk je daar weinig tot niks van in de communicatie richting jou. Bij Verkeersschool Kennedy lopen ze voor je gevoel echt wat harder om alles voor jou goed geregeld te hebben. De rijlessen zelf zijn top! Streng en met de lat torenhoog waardoor het soms wat pittig kan zijn, maar daardoor wordt het examen minder lastig dan waar je vooraf stress over had. Dankzij Verkeersschool Kennedy ben ik in een keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs, en kan ik daarom iedereen aanraden!

Als een familie.

Lief en streng. Jouw ontwikkelingsroute nemen ze op een transparante manier met je door. Ruimte voor feedback en gezelligheid twee kanten op.

Absoluut de leukste en beste rijschool die er is

Met erg veel plezier heb ik hier mijn motorrijbewijs behaald. Op een erg professionele manier is mij het motorrijden geleerd en hierdoor heb ik beide examens in één keer gehaald. Daarnaast rijdt je op prachtige BMW F800 GS motoren en is het altijd gezellig op de rijschool

Leerzame en prettige ervaring

Ik raad Verkeersschool Kennedy zeker aan. Van hartelijke receptie tot uitdagende en leerzame lessen. Erik, bedankt voor je vrolijke en goede lessen! In 1x geslaagd!

Fijne rijschool waar het contact soepel verloopt!

Ik heb een lange tijd bij kennedy gezeten. Het is altijd gezellig geweest en de communicatie was duidelijk. Ik ben zeer te spreken over deze rijschool! Verbeterpunten heb ik niet zozeer! (Glaasje water kunnen nemen in de rijschool is heerlijk met dit weer!!) Dank!

Professionele en leuke rijschool!

Na een periode van lessen heb ik in 1x mijn A rijbewijs gehaald. Goede lessen en helder opgesplitst in verschillende categorieën.