Disappointing try-out lesson

Despite the friendly stuff, I got extremely disappointed by the instructor Rachid. It seemed like he had no interest in teaching. Didn’t move his eyes of his phone and kept on messaging someone. Maybe he thought I didn’t notice, because he had his phone between his legs. Ridiculous and unprofessional, especially knowing that it was my first time behind a steering wheel. He lost a client and put a bad name on the Kennedy school.

Goede rijschool

Ik heb een zeer positieve ervaring met deze rijschool. Goede lessen van Gino, duidelijke tips en fijne sfeer. In 1 x geslaagd voor avb en avd.

Had geen betere rijschool kunnen wensen

Personeel is vriendelijk, bij de planning wordt zo veel mogelijk rekening gehouden met je eigen wensen en de instructeur is heel streng wat de lessen ten goede komt. Heb de AVB, AVD en theorie hierdoor allemaal in 1 keer gehaald

Constructief leren rijden en in 1 keer geslaagd!

In mijn zoektocht naar een goede rijschool in Amsterdam waar lessen in een automaat auto worden gegeven kwam ik terecht bij Verkeersschool Kennedy. Christian heeft me stapsgewijs, constructief leren rijden in een paar maanden tijd. Het praktijkexamen verliep goed en ik was dan ook in 1 keer geslaagd. Nog een paar dagen wachten op mijn rijbewijs en dan kan ik zelfstandig de weg op! Kan niet wachten! Dank voor een fijne rij-opleiding, ik ga de wekelijkse koffie op de rijschool zeker missen hoor! :-)

Fijne groep mensen die je echt iets willen leren

Mijn ervaring met Kennedy is enorm positief! Gezien de enorme drukte tijdens Corona is het niet altijd mogelijk om specifieke tijdstippen in te plannen. Echter doen ze enorm hun best om het zo goed mogelijk aan te laten sluiten met je eigen agenda. De rijlessen waren ook erg goed. Ik heb me altijd veilig gevoeld. Gino waakt over je heen als je voor de eerste keren op de snelweg rijdt. Zodra hij aanvoelt dat je het aankan, pusht hij je ook om zelf na te denken en je eigen keuzes te maken. Dit heeft me snel veel zelfvertrouwen op de motor gegeven.

Enorm goede motor rijles begeleiding

Rijschool Kennedy heeft me enorm goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs. Gino is een zeer kundig instructeur en gezond kritisch! Momenteel is het druk op de rijschool waardoor het inplannen van lessen nogal eens moeilijk kan zijn.

Degelijke inzichtelijke lessen met een toefje gezelligheid

Binnen 3 maanden mijn rijbewijs gehaald dankzij ervaren instructeur Chris , die me klaarstoomde voor het examen en vertrouwen gaf . De zinnen “dr staat een pijl in het licht dóórrijden” en “je moet de basis nóóit vergeten!!” Zijn in mijn geheugen gegrift . Tel daar de adequate en tevens hartelijke Lydia bij op die alles voor je doet om je reis richting examen zo efficiënt mogelijk in te plannen . Zoek je een veilige gedegen rijschool met Amsterdamse gezelligheid , dan zit je hier gebakken!

Uitstekende rijschool

Er hangt een prettige, ongedwongen sfeer bij de rijschool, Lydia en haar collega's zorgen voor uitstekende begeleiding en proberen altijd met je mee te denken qua planning. De communicatie is duidelijk en warm. Op aanraden van Lydia ben ik na een eerste mislukte examenpoging geswitcht van instructeur en ben ik onder begeleiding van Bryan (die ik iedereen ten zeerste aan kan raden!) uiteindelijk geslaagd bij de tweede poging. Kijk niet verder, dit is een van de beste rijscholen in Amsterdam.

Fantastisch

Mijn 2 kinderen allebei auto gereden bij Kennedy obv Bryan. Allebei in 1 x geslaagd. Lydia en Bryan hartstikke bedankt voor het mee denken en alles voor elkaar te krijgen ivm topsport van beide jongens.

Ik zou willen dat mijn familie zo hecht was

Op een plek waar ik geen service verwachtte, namelijk de zoveelste rijschool, werd ik warm onthaald en behandeld als familie. Je wordt onder behandeling genomen door Gino en Lydia. De drillsergeant en de psycholoog vormen een goed team om je door je rijbewijs heen te slepen. Doe geen moeite met het zoeken naar een andere rijschool. Deze moet je hebben. Ik kom binnenkort mijn motor even laten zien.

Echt leren motorrijden bij Kennedy!

In het voorjaar heb ik mijn motorexamen gehaald bij Kennedy en ik ben enorm blij met mijn keuze om bij Gino te lessen! Ik heb het gevoel dat ik echt goed heb leren rijden en niet alleen voorbereid werd voor 1 examen doen. Gino kan soms streng zijn maar laat je ook goed inzien wat er nog beter kan waardoor de rijlessen heel leerzaam zijn en je ook veel meer inzicht krijgt in bepaalde situaties. Naast dat ik de kwaliteit van de lessen erg goed vond, vond ik de sfeer op de rijschool heel fijn! Lydia zorgt er niet alleen voor dat de planning tiptop in orde is maar ze gaf mij ook de nodige mental support als mijn zelfvertrouwen even ontbrak. Daarnaast kwam ik graag 10 minuten eerder om nog even bij te kletsen, gewoon omdat het heel gezellig was. Met Judith heb ik enorm gelachen en die zorgde ervoor dat ik na mijn lessen ook nog even bleef hangen en dan vroeg ze heel lief "ging het goed??" Kort samengevat - Bij Rijschool Kennedy leer je écht motorrijden en is de sfeer op de rijschool ook heel erg fijn!

Gezellige rijschool met professionele begeleiding

Dankzij Rijschool Kennedy heb ik mijn AVB en AVD in één keer gehaald. Ik heb professionele begeleiding gehad en een gezellige tijd!

Beste Rijschool waar ik heb gezeten

Na 3 verschillende rijscholen te zijn geweest ben ik uiteindelijk Bij kennedy uitgekomen. Ik kreeg les van Micheal. Kan oprecht zeggen dat super goed is in de manier van lesgeven vinden die voor jou werkt. Hier leer je goed autorijden om met een veilig gevoel de weg op te kunnen. Ik ben ook in 1 keer geslaagd! Aanrader!

Secuur en verzorgd

Fijn rijschool, hele aardige mensen. Zeker aan te raden!

Streng doch rechtvaardig

Prima school voor eigenzinnige types die het beter weten. Gaat uiteindelijk om je eigen veiligheid

Ja, maar Gino….

Gino is een instructeur puur-sang, hij leert je rijden en geen examen doen. Voor iemand die de weg op wil met een motor is er niemand beter die het je kan leren van A tot Z. Lydia de beste planner van de wereld en tevens je psycholoog, voor als je de nacht voor je les over Gino heb lopen dromen die in je in oor aan het tetteren was. Judith heeft mij mijn zaterdagen doorgeholpen als de vrijdagen weer eens te gezellig waren geweest. Al met al een verlengstuk van mijn huiskamer en geen fijnere plek waar ik alles heb mogen leren! Dankjullie wel voor jullie tijd en geduld en vooral energie. Ps… De enige tip die ik juillie (nieuwe leerlingen dus) ga meegeven.. Zeg nooit, IK HERHAAL NOOIT. “Ja, maar Gino” Dit wordt verstaan als (Nee,L*L. Ik weet het beter.) En geloof me dat is niet zo….. XXX J

Fijne rijschool

Streng goede rijlessen !

In 1x geslaagd!! Hele fijne ervaring

Goede en fijne rijschool. René was een hele fijn instructeur. Hij nam de tijd om dingen duidelijk uit te leggen. Als ik iets moeilijk vond werd daar voldoende tijd aan besteed. Op sommige momenten kon hij streng zijn, maar dat motiveerde mij ook weer om beter mijn best te gaan doen. Blij dat René mijn instructeur was, het resultaat is in 1x geslaagd :) Judith en Lydia waren altijd bereikbaar en goed in de communicatie, ook dank aan hun :)

Het waren fijne en leerzame lessen.

Erik was een fijne (en vriendelijke) instructeur die veel rekening met me hield. als ik iets niet snapte werd het rustig en duidelijk uitgelegd. een les verplaatsen was ook geen probleem. zeker een aanrader!

Een fijne en goede rijschool voor motor en auto.

Ik heb bij deze rijschool mijn motorrijbewijs gehaald. Gino (de motorinstructeur) instrueert met merkbaar veel ervaring, hij is wanneer nodig streng, maar altijd rechtvaardig en bijtijds met de nodige humor. Het lespakket wat ik na de proefles aangeboden kreeg was, met twee losse lessen erbij, precies de hoeveelheid die ik nodig had om te slagen. Uiteindelijk werk je bij deze rijschool niet naar een examen toe, maar leert een gepassioneerd instructeur jou goed motorrijden. Hiermee slaag je niet alleen, maar ga je ook na je examen zeker en met het juiste gereedschap de weg op. Ook wil ik de dames van de receptie bedanken voor de gezellige praatjes, voor en na de lessen, en voor de smerig smakelijke koffie. Nu ik alle rijbewijzen heb die ik wil hoef ik nooit meer te lessen, maar als dat wel zo zou zijn kwam ik zonder twijfel terug bij Kennedy.

Top Rijschool!

Onlangs mijn motorrijbewijs binnengehaald en terugkijkend op de periode van het lessen bij Kennedy ben ik erg tevreden! Leuke sfeer binnen de rijschool en de motoren waren altijd keurig ik orde. Verder heldere instructies vanuit Gino en altijd ruimte voor discussie mocht dit nodig zijn. Bedankt !!

Leuke en leerzame lessen, alles is goed geregeld bij Kennedy!

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij verkeerschool Kennedy, mijn instructeur hierbij was Gino. Ten eerste waten de lessen erg leuk! Je leert veilig en pro-actief motorrijden, en word op advies begeleid richting het examen. Je word zo nu en dan goed gecorrigeerd, maar dat is juist wat je nodig hebt. De service bij Kennedy is top, ze luisteren naar je en nemen altijd alle opties met je door. Ik zou Kennedy zeker aanraden! Nogmaals bedankt! :) Tijmen van Wegen

Aanrader

Zeer goed ervaring met Gino als motorrijleraar. Hij stoomt je klaar om in je eentje veilige ritten te maken, en weet dat met humor te doen. Door COVID hier en daar wat vertraging gehad in de planning van de lessen, maar dat was overmacht.

Fantastische ervaring!

Super fijne rijschool met vriendelijke mensen die erg punctueel en meedenkend zijn. Heb gereden bij Michael, die veel geduld heeft, duidelijke feedback geeft en het lessen echt een top ervaring heeft gemaakt. Nogmaals dank Michael!!

Hele goede duidelijke lessen en aardige mensen!

onder begeleiding van Gino heb ik mijn motor rijbewijs gehaald. Gino is een hele aardige en prettige instructeur. Hij leert je niet alleen om je rijbewijs te halen, maar om echt motor te rijden, echt top! Indien nodig geeft hij duidelijke en directe aanwijzingen voor verbetering. Verder zorgen de dames er altijd voor dat je goed ontvangen wordt op de rijschool en altijd in voor een bakkie koffie en een gezellig praatje! all in all, een hele goede ervaring en op naar veel veilige kilometers! gr. Jan Pieter