Fijne rijschool!

Ik ben blij met mijn keuze voor deze rijschool. Vriendelijke mensen, als je daar binnen komt en even moet wachten hangt er altijd een gezellige sfeer, en natuurlijk het belangrijkste een goede instructeur! Het was niet altijd makkelijk en duurde langer dan ik in eerste instantie had gehoopt maar super blij dat ik het wel in 1x gehaald heb! Dankjewel Michael!

Mijn motorrijlessen waren een interessant traject waarin de vakkundigheid van Gino en de soepele communicatie over de planning belangrijk waren om het traject tot een goed einde te brengen.

Zorgvuldig en effectief

Mijn rijbewijs in 1 keer gehaald op mn 41e! Het was een intens traject, ik heb veel geleerd. Ik ben blij dat ik de uitdaging ben aangegaan. Heel dankbaar voor de fijne en stevige lessen met Christian, waardoor ik echt klaar was om (af) te rijden. Van harte aanbevolen!

Betrouwbare rijschool

Ben in 1 keer geslaagd. Had een hele fijne docent die erg streng maar goed voor mij was. Je leert hier echt goed autorijden, zou het zeker aanraden.

effectief

je moet ruim op tijd zijn (>3 maanden) met inplannen van rijlessen want ze zitten snel vol. Maar je krijgt dan wel een duidelijke les. Het RIS systeem werkt in het begin goed, maar module 3 en 4 kan je niet uit een boek leren. De rijbewijs app is duidelijk en werkt fijn.

Geweldige rijschool

Een rijschool met professionele instructeurs. Ze hebben veel geduld en hebben een rustige stem waardoor je ook rustig bent achter de stuur.

Top rijschool!

Super fijne mensen en goed geregeld!

Fantastisch!!!

Rachid is echt een hele fijne mentor! Hij is geduldig en gezellig. En alle medewerkers van Kennedy zijn zeer behulpzaam.

Leaving no stones unturned - highly recommended!

I went to the Kennedy School on recommendation from a fellow motorcycle rider, and I’m very glad he did! Gino (the instructor) is very skilled and will take you from starting how to ride a bike to learning the skills necessary not only to get your license, but to also survive in traffic and enjoy your rides a lot, leaving no stones unturned. I highly recommend this driving school! The staff is always kind and will do their best to support you in your journey. 5/5, highly recommended!

Prettige organisatie, kundige instructeur

De organisatie is uitstekend geregeld en er is een prettige sfeer bij de rijschool. Gino, de rijsinstructeur, heeft duidelijk passie voor zijn vak. Al met al een prettige ervaring.

Persoonlijk en effectief

Ondanks last hebben van nervositeit, is het gelukt beide motorexamens in 1 keer te halen. Dankzij de scherpe feedback en het geduld van Gino en de behulpzaamheid van de rest van de rijschool. 100% aanbevolen, veel dank!

Heel fijn en professioneel!

Ik heb een hele goede ervaring met rijschool Kennedy! Ze zijn erg transparant en professioneel zodat je altijd weet wat je kan verwachten. Ze bereiden je goed voor op het examen maar vooral ook op de kilometers daarna. Je leert veilig en leuk motorrijden! De lieve hond Diesel die je na iedere les blij begroet, is daarbij nog een extra cadeautje! Zou het zeker aanraden!

In 1x geslaagd, top!

Door een goede en rustige begeleiding van Chris is het in 1x gelukt, daarnaast is het hele team altijd ontzettend aardig en gezellig! Dank!!!

Fijne ervaring, leuke mensen en goeie lessen

Iedereen bij Kennedy was heel vriendelijk. Gino was streng maar rechtvaardig, wat ook nodig is bij rijlessen. Alles in 1x gehaald, dus dat zegt ook wel wat. Ik zal zeker blijven zwaaien als ik langs loop!

Goed leren rijden bij Brian.

Ik ben heel tevreden over Kennedy. Ze hebben me goed begeleid in het proces, geholpen met het goed plannen van Lessen en examens, en ik was ook heel tevreden met mijn instructeur; duidelijk, er altijd bij met zijn aandacht, soms strikt maar wel rechtvaardig. Ik heb eigenlijk pas echt leren rijden toen ik in korte tijd meerdere (lange) lessen per week ging doen.. Dat zou ik iedereen aanraden, ipv lange tijd 1* per week.

De motorlessen zijn top!

Door de gezellige sfeer bij de rijschool was de klik in een keer goed! Behulpzame mensen staan voor je klaar bij rijschoolKennedy. Door de coaching en lessen van Gino ben ik in een keer geslaagd!

Fijne en goed functionerende rijschool.

Na twee slechte ervaringen met rijscholen is kennedy mij aangeraden door een vriend. Vervolgens ben ik bij kennedy gaan lessen en vond de professionaliteit en kwaliteit van de rijschool heel goed. Ben bij kennedy met 16 extra lessen in een keer geslaagd voor mijn praktijk. De rijinstructeur die me hierbij geholpen heeft is Erik Toet. Ik raad deze rijschool zeker aan alhoewel ik geen uitspraken kan maken over de andere rijinstructeurs.

Geweldige instructeur Erik Toet!

Je inschrijven voor een motorrijbewijscursus is eenvoudig, het daadwerkelijke doen echter een stuk lastiger! Gelukkig helpt het topteam van Verkeersschool Kennedy je er doorheen. Lydia zorgt ervoor dat je genoeg flexibiliteit in je planning houdt en verleent bovendien optimale morele steun ;-) Instructeur Gino zorgt ervoor dat je niet alleen je examen haalt, maar ook daadwerkelijk leert motorrijden. Dat zijn twee verschillende dingen, maar vooral dat laatste is natuurlijk essentieel. En hij heeft een van de knuffeligste honden die ik ben tegengekomen. Dank voor de fantastische ervaring!

In één keer m’n motorrijbewijs gehaald!

Bij Kennedy heb ik (en mijn vriend) motorrijlessen gevolgd en ben ik binnen 2,5 maand in één keer geslaagd met dank aan rijinstructeur Gino! Het personeel is er super vriendelijk en ze zijn altijd in voor een praatje. Geweldig ook hoe er op het laatste moment, voor zowel mijn vriend als voor mij, lessen en examens verplaats konden worden door omstandigheden. Zeker een aanrader, deze rijschool!

Excellent rijschool!

Christian 是一个有着多年经验的驾驶教练,他风趣,幽默,和他每一次的驾驶体验都非常轻松 愉悦。感谢他一直以来的耐心指导,使我的驾驶考试顺利通过✅我非常推荐他给那些想要学车的小伙伴们。他一定不会让你失望的. Christian is a driving instructor with many years of experience. He is funny and humorous, and every driving experience with him is very relaxing and enjoyable. Thanks to his patient guidance, I passed the driving test smoothly. I highly recommend him to those who want to learn to drive. He will definitely not let you down.

Super rijschool.

Wat mij betreft de beste rijschool van Amsterdam.

Bekwaam behulpzaam personeel. Denkt goed mee.

Echt super door Erik heb ik het gehaald !

Ik had een aardig iemand nodig met geduld en daar heeft erik genoeg van . Hij is altijd erg goed voor me geweest en me alles 100 x opnieuw en duidelijk uitgelegd als ik het niet snapte . Hij is gewoon super en ik wil jullie heel erg bedanken !! Ik raad jullie aan iedereen aan .

Een geweldige rijschool, zal het iedereen aanbevelen.

De lessen van Wouter waren erg leerzaam en ook vermakelijk. Hij gaf me snel vertrouwen in mijn eigen kunnen en was erg behulpzaam met zijn aanwijzingen. De lessen waren divers en mede daarom erg leuk! Het personeel bij Kennedy was altijd vriendelijk en ik voelde me snel kind aan huis. Het is bijna jammer dat ik mijn rijbewijs in één keer gehaald heb, gelukkig mag ik nog altijd langskomen.

Rijnstraat 90

1079 HM Amsterdam