Uitstekende ervaring

Verkeerschool kennedy heeft mij op een fijne ma nier door het motorrij traject gebracht. Vriendelijk behulpzaam en streng waar het moet!

Met Kennedy in één keer prettig afgereden

Fijne ervaring gehad bij deze rijschool! In 2.5 maand succesvol afgereden, met hulp van de instructeur Bryan Amstelveen: een professionele, rustige instructeur die mij in 1 keer heeft laten slagen. De receptionisten zijn ook super aardig en zijn altijd bereid met je te kijken of er bijv. iets geschoven kan worden.

Perfect voorbereid

Ik ging het motorrijexamen in met het gevoel dat ik het kon. Ik was perfect voorbereid door de instructeur.

Super fijne manier van les geven. Erg snel maar tegelijkertijd zeer uitgebreid. Alles komt met stappen die op jou snelheid worden gezet.

Door Erik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald!

Bij Kennedy heb ik écht leren rijden.

Voor het vergroten van mijn motor rijbewijs van A1 naar A ben ik naar rijschool Kennedy gegaan. Er was vanuit de instanties veel onduidelijkheid over hoe dit precies in zijn werk ging. De medewerkers van Kennedy hebben me er super goed doorheen geloodst waardoor ik binnen korte tijd mijn examens kon afleggen. Ik heb bij deze rijschool niet geleerd hoe ik het examen moest halen, maar hoe ik moest motorrijden. Super bedankt Kennedy!

goede rijschool

Goede rijschool waar je gestructureerd leert rijden. Heb zelf bij instructeur Rene gelest. Heldere gestructureerde lessen volgens de RIS-methode. Richting het eind kan Rene streng (maar rechtvaardig) zijn, maar dat zorgt er wel voor dat je zeer voorbereid op je examen komt.

Zeer tevreden over zowel de instructeur als het office!

Ondanks corona heb ik door de flexibiliteit van de rijschool snel mijn rijbewijs kunnen halen.

Erik heeft mij heel goed begeleidt naar mijn praktijkexamen

Uitstekende RijSchool

Ik heb bij Verkeersschool Kennedy mijn motorrijbewijs gehaald. Mijn ervaring was zeer goed. Alle praktische zaken, de planning worden perfect geregeld. Mijn rijinstructeur Gino was zeer kunding en ervaren en heeft mij volledig klaar gestoomd om als motorrijder het verkeer in te gaan. Ik kan iedereen Verkeersschool Kennedy van harte aanbevelen.

Ik heb Kennedy als een professionele en effectieve verschoolsschool ervaren.

Ik ben erg tevreden met Verkeersschool Kennedy. De verkeersschool wordt professioneel gerund en heeft een persoonlijke benadering. Ik waardeer met name de flexibiliteit van de verkeersschool in het plannen van de lessen, zodat ik vlot kon doorstromen (en afrijden). Ook heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de mogelijkheid om tijdens de lessen motorkleding van de rijschool te lenen (jas, broek en schoenen). De motorinstructeur verstaat zijn vak en wist goed uit te leggen wat mijn aandachtspunten waren. Streng maar rechtvaardig, en tamelijk direct. Voor mij zeer effectief. Met vertrouwen (en goed resultaat) ben ik alle examens ingegaan.

Een rijschool om aan te raden!

Vanaf de eerste rijles ben je onderdeel van de familie van Verkeersschool Kennedy. Een rijschool waarbij je alle mogelijke flexibiliteit die gegeven kan worden ook krijgt. Zelfs in de COVID-19 periode waarin rijscholen en het CBR een grote chaos zijn, merk je daar weinig tot niks van in de communicatie richting jou. Bij Verkeersschool Kennedy lopen ze voor je gevoel echt wat harder om alles voor jou goed geregeld te hebben. De rijlessen zelf zijn top! Streng en met de lat torenhoog waardoor het soms wat pittig kan zijn, maar daardoor wordt het examen minder lastig dan waar je vooraf stress over had. Dankzij Verkeersschool Kennedy ben ik in een keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs, en kan ik daarom iedereen aanraden!

Als een familie.

Lief en streng. Jouw ontwikkelingsroute nemen ze op een transparante manier met je door. Ruimte voor feedback en gezelligheid twee kanten op.

Absoluut de leukste en beste rijschool die er is

Met erg veel plezier heb ik hier mijn motorrijbewijs behaald. Op een erg professionele manier is mij het motorrijden geleerd en hierdoor heb ik beide examens in één keer gehaald. Daarnaast rijdt je op prachtige BMW F800 GS motoren en is het altijd gezellig op de rijschool

Leerzame en prettige ervaring

Ik raad Verkeersschool Kennedy zeker aan. Van hartelijke receptie tot uitdagende en leerzame lessen. Erik, bedankt voor je vrolijke en goede lessen! In 1x geslaagd!

Fijne rijschool waar het contact soepel verloopt!

Ik heb een lange tijd bij kennedy gezeten. Het is altijd gezellig geweest en de communicatie was duidelijk. Ik ben zeer te spreken over deze rijschool! Verbeterpunten heb ik niet zozeer! (Glaasje water kunnen nemen in de rijschool is heerlijk met dit weer!!) Dank!

Professionele en leuke rijschool!

Na een periode van lessen heb ik in 1x mijn A rijbewijs gehaald. Goede lessen en helder opgesplitst in verschillende categorieën.

Goede begeleiding

Leuke medewerkers, zowel achter de balie als instructeur. Goede begeleiding en leven met je mee

Ik heb het als zeer tevreden ervaren

Instructeurs verstonden hun vak en waren zeer behulpzaam en geduldig, klantenservice was erg klantgericht en het was makkelijk om afspraken te maken. Al met al geweldig

Leerzame en gezellige rijlessen gehad.

Ik vond het heel fijn lessen bij Kennedy. De sfeer tijdens de lessen was heel rustig en fijn. De lessen waren leerzaam en nuttig en er was altijd wel een plek beschikbaar voor een rijles, zodat lekker snel je lessen kon doen. Ik ben in 1x geslaagd en dat heb ik te danken aan Kennedy. Aanrader!

Slagen doe je bij Kennedy!

Om te beginnen met de twee geweldige dames achter de receptie; Lydia en Suuz. Zij denken met je mee, schakelen snel wanneer het moet en voor mij waren zij mijn steun en toeverlaat. Daarnaast is het lessen persoonsgericht en gaat het om de kwaliteit en niet kwantiteit. In mijn geval heb ik niet eerder affiniteit gehad met de auto-wereld en laat staan in een auto rijden. Mijn rij-instructeur (Chris) bouwde het rustig op en stap voor stap gingen we te werk; maatwerk. Behalve de serieuze uren achter het stuur, hebben we ook zeker gelachen; dank! Mede dankzij deze aanpak heb ik zowel mijn theorie- als praktijkexamen in een keer gehaald! Conclusie; slagen doe je bij Kennedy, where else? ;)

Kundig, vriendelijk en supersnel mn rijbewijs.

Ondanks de chaos na de corona lockdown hebben ze mij supersnel door het traject getrokken voor mijn motorrijbewijs. Begin Mei begonnen en had eind Juli mijn theorie, AVB en tot slot AVD examen in de pocket. Altijd vriendelijk ontvangen en bij aankomst en serieuze feedback ontvangen tijdens de lessen. Uitmuntend!

Hier leer je écht motorrijden

Hier mijn motor rijbewijs gehaald, beide examens in één keer. Na iedere les heb je weer het gevoel dat je een stuk beter hebt leren rijden door de focuspunten van Gino. Je leert hier dan ook echt goed motor te rijden, waardoor je met vol vertrouwen de examens ingaat, en zo zelfstandig de weg op! Buiten de lessen zijn ze bij Kennedy zeer behulpzaam voor alle andere aspecten en is het weer een feest om welkom geheten te worden door Suzanne en Lydia.

In alle opzichten goed

Goeie motor instructeurs, relaxed en goed op de details Medewerkers/receptie zeer klantvriendelijk en gezellig.

Goede ervaring, in één keer geslaagd!

In één keer geslaagd (auto) dankzij de zeer goede begeleiding van René! Heb een leuke tijd met hem gehad in de auto, hij leert je alles met veel enthousiasme en kan streng zijn als dat nodig is waardoor je uiteindelijk met zelfvertrouwen het examen in gaat en straks met een veilig gevoel zelfstandig de weg op. Wat de rijschool betreft zijn de dames achter de balie erg vriendelijk, altijd in voor een praatje en zeer behulpzaam bij het plannen van de lessen en examen (zeker tijdens moeilijke omstandigheden ivm Corona!)