Betrouwbaar en netjes

Autobedrijf Kooy is erg betrouwbaar en eerlijk in hun advies. Ik heb er een Volvo V70 gekocht in zeer goede staat voor een redelijke prijs. Een aanrader als je een betrouwbare auto zoekt

Goede service, eerlijke prijzen, komt afspraken na.

Vanuit Limburg naar een polo gaan kijken. Vriendelijk ontvangen, alle tijd om de auto te bekijken en een testrit te maken. Snel overeenstemming bereikt over de prijs en afspraken gemaakt over enkele kleine reparaties, APK en onderhoud. Toen ik de auto een week later ging ophalen was alles perfect in orde zoals afgesproken. Mijn dochter was superblij met haar polo en rijdt al een tijdje zorgeloos rond. Ik zou hier zo weer een auto kopen.

Een top ervaring!

Ik was op zoek naar een nieuwe auto en kwam bij Autobedrijf Kooy terecht. Ik zag meteen een mooie golf staan en de volgende dag kon ik hem alweer ophalen!

Persoonlijk en vriendelijk geholpen

Pas geleden een prachtige auto bij autobedrijf Kooy gekocht, Het contact met de verkoper verliep zeer goed en was erg ontspannen. Kleine problemen met NAP en meld code waren snel opgelost. Vriendelijk geholpen met goede advies enz... Dank u wel heren!

Een zeer ontspannen proces voor de aanschaf van een mooie tweedehands auto

Onlangs een zeer nette en dealeronderhouden Golf Variant gekocht bij autobedrijf Kooy. Het contact met de verkoper verliep zeer vlot en was erg ontspannen. Er was alle tijd voor vragen en met veel geduld werd kundig antwoord gegeven. De na de proefrit door ons geconstateerde kleinigheidjes werden voor aanschaf gereedgemaakt. Ook hebben we een mooie tweedehands set winterbanden inclusief stalen velgen kunnen aanschaffen voor de jaarlijkse wintersportvakantie. Ik zou autobedrijf Kooy zeker aanbevelen voor de aanschaf van een mooie tweedehands auto!

De auto voldoet aan mijn verwachtingen.

De ervaring die ik heb gehad met Autobedrijf Kooy was een goede ervaring. Toen mijn auto had een klein probleempje, belde ik het bedrijf. Ze zeiden dat ik moet de auto naar hun brengen. Toen zeiden ze dat ik moet de auto daar laten en mocht ik een andere auto lenen. Ze hebben mij een andere auto gelend tot ze klaar waren met mijn auto te repareren. Ik raad iedereen aan om auto's te gaan kopen bij autobedrijf Kooy. Omdat ze houden aan hun afspraak dat vind ik belangrijk.

Geweldig bedrijf met dito personeel

Zeer fijne ervaring met dit autobedrijf. Voelde mij direct op mijn gemak en kreeg ruimschoots de tijd om naar een van hun occasions te kijken. Testrit gemaakt en koop afgerond.Heel blij met mijn nieuwe aankoop.Gr Sanne

Van de 5 personen die er waren was er maar 1 vriendelijk.

Opel insignia die er nu te koop staat voldoet niet aan de advertentie. Auto is zeker niet voledig onderhouden. Auto onderhouden tm 114000 km. Distributie is niet vervangen. Motor happert. Gasklep kapot. Koeler gaat steets aan en uit om de 10 sec. Auto ziet er verder goed uit maar de laatste 80 000 km geen onderhoud gehad

Een goed bedrijf waar je zaken mee wilt doen.

Een paar maanden geleden een mooie luxe BMW gekocht. Het bedrijf is eerlijk en goed. Je kan er goede zaken mee doen.

Uitstekende service !

In juni kocht ik voor het eerst sinds jaren weer eens een auto. Zoeken via internet bracht me bij Autobedrijf Kooy. Een betaalbare Golf Plus in prima staat werd mijn keuze. Auto prima, maar na een paar weken ging toch een controle lampje branden. De fout werd uitgelezen en gereset, storing verholpen. Een paar weken later weer dat lampje aan, terug naar de garage. Het was in de vakantie van het bedrijf, maar ze kwamen er wel voor terug. Fout uitgelezen en afspraak gemaakt om een reparatie uit te voeren. Toen bleek dat vervangen van de lambda sonde niet het euvel verhielp, ook nog de katalysator vervangen. Prima service, geen gedoe, gewoon afspraak maken en de noodzakelijke reparatie uitvoeren. Ik ben zeer tevreden. Klasse!

Snel en top geholpen bij aanschaf auto.

De auto op de site gezien. Kon de eerst volgende werkdag al een testrit maken. Besloten de auto te kopen, vervolgens alles supersnel en goed geregeld. Dank aan de fa. Kooij en medewerkers.

Een fijne garage met betrouwbaar personeel

Wij komen al een aantal jaren met veel tevredenheid bij deze garage. - Het personeel is betrouwbaar; - Ze werken met eerlijke prijzen; - Denken goed met je mee; - Verlenen goeie service; - Houden zich aan de gemaakte afspraken en komen deze zelfs na een lange tijd nog netjes na.

prima bedrijf klasse service

na een rit van bijna 2 uur gastvrij ontvangen met koffie en, een vriendelijk woord.een nette vlotte en meedenkend afhandelen met de aankoop van onze nieuwe auto

Fantastisch en vriendelijk personeel

Na meerdere garages te hebben bezocht op zoek naar een polo en telkens teleurgesteld te worden, was de beschrijving bij auto Kooy zoals er beschreven stond. Goede service en snelle afhandeling, vriendelijk personeel en een fijne onderhandeling gehad.ik adviseer iedereen auto Kooy aan

Zeer goed geholpen met top service

Top service !!! Heb hier een VW Tiguan gekocht uit 2011 ik had me geen betere auto kunnen wensen zeker met onze kleine meid. Ik ben zeer vriendelijke geholpen de aflevering duurde een dag langer dan geplant maar dit kreeg ik gelukkig ruim van te voren vermeld. De auto werd afgeleverd met een volle tank benzine en helemaal ge clean ! Ze hadden zelf men Kinder stoel voor me er in gezet hele lieve en nette medewerkers ! Top mannen top service!!

Ik heb hier een ford focus gekocht van het bouwjaar 2012. Ik ben er zeer tevreden mee. Na dat ik hem gekocht had, heb ik 6 dagen op de auto gewacht voor aflevering. Omdat ik echter met een vervoer probleem zat, hebben zij dit zeer goed voor mij opgelost. Ik kreeg van het bedrijf een leen auto mee! Na de 6de dag werd mijn auto afgeleverd. Mijn nieuwe aanwinst werd ook nog eens een volle tank benzine afgeleverd. Met andere woorden, top service!!! Helemaal top mannen ga jullie zeker aanbevelen in mijn familie en vrienden kring top ga zo door !

Super klantvriendelijk

Hebben er een mooie auto gekocht. Goede en snelle mailwisseling. Eerlijke mensen.

Goed in wat ze doen

Mooie auto aangekocht, goede afspraken gemaakt. Ging vlotjes en netjes. Goed behandelt met wederzijds respect. Hopelijk houd dit goed stand met de afspraken die gemaakt zijn.

De betere autohandelaar

Na een lange zoektocht zijn wij bij dit autobedrijf terecht gekomen. We waren op zoek naar een goede gebruikte vw sharan. Goede service en komt zijn afspraken na. De auto is geleverd met een grote beurt welke keurig is uitgevoerd. Alle noodzakelijk onderhoud is uitgevoerd en er is nergens op bezuinigd. Van de verkoper heb ik een rondleiding gehad in de werkplaats en wat ik daar heb gezien heeft mij een goed gevoel geven. Dit is wat mij betreft een keurig eerlijke autobedrijf waar je met een goed gevoel een auto koopt.

Goed en vriendelijk bedrijf

mijn ervaring ben er vandaag voor het eerst een auto wezen kopen vriendelijke mensen en goede afspraken gemaakt februari terug voor de keuring dan krijgen ze van mij weer een nieuwe beoordeling Tot nu super tevreden een aan rader onze volgende auto koop ik daar ook

Persoonlijk en vakkundig!

Online hebben wij een leuke auto gevonden. Wij kenden dit autobedrijf nog niet, maar we waren aangenaam verrast door de medewerkers en hoe netjes alles erbij stond. Leuk persoonlijk contact en een eerlijke prijs voor een mooie auto! Zeer tevreden en heel blij met onze nieuwe auto!

Goed en vriendelijk geholpen

De blauwe VW Golf kwam op mijn netvlies via Autoscout24-App. Meteen via de App een mail verstuurd naar Autobedrijf Kooy dat ik graag een proefrit wilde maken. Op de dag van de proefrit laten weten dat wij iets later dan afgesproken bij ze zouden zijn, dit was geen enkel probleem. Daar aangekomen gaf Autobedrijf Kooy aan dat er nog iemand vóór mij geweest was voor een proefrit, maar deze kreeg te horen dat deze voor de proefrit van mij gereserveerd is (heel netjes). Proefrit ging mooi en dus naar de proefrit aangegeven dat ik hem graag wilde kopen. Wat ook heel fijn was is dat ik mijn auto kon inruilen (in mijn ogen een hele mooie prijs voor gekregen). Een week later heb ik de auto samen met mijn vader opgehaald en inmiddels rijd ik hier alweer bijna een week met veel plezier in. P.S. ze hebben goede koffie bij Autobedrijf Kooy

Als ik weer een auto wil kopen doe ik dat hier!

Prettig geholpen, niet opdringerig er kan goed onderhandelt worden vriendelijke mensen de auto is zowel van binnen als buiten schoon afgeleverd helemaal goed dus. En als je 2 weekjes later terug komt om advies te vragen voor een kleine zelf veroorzaakte kras en lak schade gaan ze eerst even poetsen om te kijken wat de echte schade is. Het viel gelukkig mee en zonder inrekening brengen van kon ik gaan! Super.

Prima auto gekocht, prettige service.

Prima auto gekocht, prettige service, snelle levering, goede prijs.

Top....Jullie allemaal van autobedrijf Kooy!!

In Aug. 2019 een VW- Tiquan gekocht, bleek in de garantieperiode de aircopomp stuk. Door omstandigheden konden wij niet binnen de garantieperiode het laten repareren. Maar nu van de week als nog het probleem verholpen . Tussentijds hield Robert Kooy contact met mij. Kreeg netjes een leenauto mee en in een halve dag tijd was het probleem opgelost. Super service en super klantvriendelijk ,eerlijk en betrouwbaar. Een volgende keer kopen wij hier weer een auto!!