Prettige mensen en topservice!

Ooit mijn eerste autootje hier gekocht en kwamen nu na jaren terug voor een auto voor grotere afstanden. Prettig geholpen. Er ontbrak een rolhoes bij aanschaf..keurig nageleverd. Ook toen bleek dat er toch iets kapot aan was. Meteen netjes opgelost en meteen een euvel opgelost aan de auto. Namen zij de kosten voor rekening! Erg tevreden . Mijn dochter wil haar eerste autootje hier ook kopen zegt ze! Nog even wachten maar we komen zeker terug! In ieder geval voor onderhoud van onze auto!

Een betrouwbaar bedrijf waar je zeker een auto kan kopen

Keurig netjes geholpen, nemen alle tijd, nette prijzen, bij de volgende aanschaf D.V hoop ik bij dit bedrijf weer te slagen

Goede prijzen, ook bij inruil. Goeie kwaliteit auto's Maar vooral de service is uitmuntend! Werden met koffie opgewacht, auto was gereserveerd voor ons en stond netjes klaar. Toch in alle rust eerst verder kunnen kijken en proefrit gemaakt. Gebracht aan huis (86 km verder), nieuwe matten, extra bandenset, nieuwe apk, enz Trekhaak was bij hun niet mogelijk binnen afgesproken levertermijn maar mochten zelf in de buurt laten plaatsen en kregen netjes het bedrag terug gestort! Komen beloftes en afpraken heel netjes na!

Klantvriendelijk en uitstekende service

17 maart j.l. Renault Megane Scenic gekocht voor een leuke prijs en ook nog een mooie prijs teruggekregen voor mijn inruilauto. Service uitstekend en goede afspraken gemaakt. Door misverstand,was echter tank niet afgevuld,kan gebeuren door de drukte. Echter,andere dag melding van gemaakt via mail.Kreeg binnen 15 min. reactie terug met het verzoek zelf de tank vol te gooien en het bedrag te declareren via tikkie. Na dit gedaan te hebben,werd binnen enkele minuten het bedrag op mijn bankrekening gestort. Hoop nog lang van mijn auto plezier te hebben en als ik ooit weer voor een andere auto kies,zien zij mij zeker weer terug.

Goed bedrijf kwalitatieve goede autos meedenkend personeel

Ik ben hier goed geholpen met het aanschaffen van een andere auto een lexus ct200h heb een leuk bedrag terug gekregen voor mijn oude auto het personeel was vriendelijk koffie was goed Er was na eeen paar dagen nog wat kleine Dingetjes maar dat hebben ze professioneel opgelost een aanrader voor andere die een auto zoeken

Klantvriendelijk en veel keuze

Ik heb hier reeds een tweedehands auto gekocht en mijn eigen erop ingeruild, heel vriendelijk personeel met vakkennis! Ik werd goed geholpen en heb een faire prijs voor mijn auto gekregen! Dit autobedrijf is zeker een aanrader!

In december Seat Leon gekocht bij vd kooy netjes afgeleverd alleen moet ik nog een afspraak maken omdat de lichten een beetje vocht trekken verder een top auto! Ben nog benieuwd na een jaar voor de tweede beurt en keuring die ik nog te goed heb verder geen klachten tot nu toe kom graag weer terug bij hun👍🏼

Zonder gezeur een gebruikte auto kopen!

Suzuki Swift van 2005 gekocht. Proefrit gemaakt en wat aandachtspunten genoteerd. Allemaal verholpen voor de koop. 6 maanden Bovag garantie. Na 3 maanden wat kleine gebreken. Zonder problemen opgelost. Bij het ophalen gaf de koppeling spontaan de geest. Maar geen probleem voor de mannen van Auto Kooy. Gewoon een nieuwe koppeling erin. Dat is lekker veilig een gebruikte auto kopen. Top ;-)

Goed bedrijf die hun afspraken nakomen

Na een mooie zwarte bmw 116i te hebben gekocht liep hij na een dag niet echt lekker Bedrijf gebeld en kon de volgende dag al terecht en de heer de Kooy gaf meteen opdracht aan zijn monteur om dit op te lossen wat ook prima is gedaan na een kleine reparatie en de bmw rijd nu echt goed Wij zijn er blij mee met de service die dit bedrijf geeft en hopen op veel rijplezier zonder problemen Ook met dank aan de hr de Kooy en zijn monteur Hassan

Hart van goud, klantvriendelijke service

Incident gebeurde op de parking waardoor garage Kooy professioneel te werk ging en begrip vol was. Robert ik bedank jou enorm voor je klantvriendelijkheid en vooral de steun die jij mij verleende op het moment 🙏🏽❤️

Goede service en eerlijk bedrijf

Bij binnenkomst een vriendelijke behandeling en wat gelijk opviel was dat alle auto's er tip top bij stonden. De auto die ik er kocht werd standaard met een beurtje opgeleverd zonder extra kosten en er zat een NAP pas bij. Mijn auto inruilen was ook geen probleem en van te voren al via de mail een prijs afspraak gemaakt. Super blij met de Golf 7 variant die ik bij hun gekocht heb. Kortom een eerlijk en mooi bedrijf .

Prima ervaring

Robert Kooy heeft ons voortreffelijk geholpen bij de bemiddeling voor het kopen van onze nieuwe occasion. Deskundig, vriendelijk, hoffelijk en het heeft ons nog aardig wat bespaard ook! Zeer aanbevolen!

goed geregeld

heb bij dit bedrijf 1 Suzuki swift gekocht na wat plooitjes die uit eindelijk zijn glad gestreken door heer van de kooy en medewerkers , ,kan ik nu zeggen het is super goed gekomen dank jullie wel en bij n nieuwe aankoop van n andere auto rij ik zeker langs om n blik te werpen in het aanbod van occasions bij jullie En de automonteur die voor jullie werkt dat is n klasse monteur nogmaals dank groet uit Zandvoort Ruud

Top service - fijne Audi A3 gekocht!

Van de zomer hebben we een mooie Audi A3 gevonden bij autobedrijf Kooy en daarbij een goede prijs overeengekomen voor de inruil van onze oude A3. Alle afspraken zijn ze goed nagekomen en wat kleinere dingetjes aan de auto werden goed en snel verholpen - alles onder garantie en met inzet van een leenauto. Na onze vakantie bleek de automaat niet helemaal lekker te werken en is de auto terug geweest voor reparatie. Ook deze moeilijke reparatie is zonder discussie onder garantie en weer met een leenauto naar onze volle tevredenheid uitgevoerd. Nu hebben we een heerlijke en mooie A3 waar we alweer veel plezier aan hebben beleefd. Mede door de goede service van autobedrijf Kooy. Beslist een aanrader en zou zo weer een auto bij hen kopen.

Uitstekende service

2 weken geleden heb ik hier een VW Up gekocht. Zonder garantie en de meeneemprijs. Zelfs over de prijs kon nog onderhandeld worden. Binnen een uur had ik een nieuwe auto. Snelheid een 10, communicatie een 10.

Super vriendelijk

Super vriendelijk en goede service. We zijn meer dan tevreden en geloof me wij hebben binnen nog geen half uur een auto gekozen.

Altijd snel geholpen

In het voorjaar mijn nieuwe auto gekocht bij Kooy en nog steeds erg blij mee! Voor een kleine reparatie kon ik snel terecht en kreeg ik een nette leenauto mee. Goede en vriendelijke service.

Wat een top service wereld bedrijf !

Vandaag stond de afspraak zandstralen en poedercoaten op het programma , invb een beschadigde velg , en wat ik met meneer van de kooy afgesproken had , dat hij dit kosteloos op ging lossen voor mijn , en had een probleem met de airco die ik niet koud vond . Meneer van de kooy had het zo geregeld dat hij vandaag ik maar een paar uurtjes hoefde te wachten voor mijn supper auto weer mee te nemen naar huis , wielen zo mooi gespoten en mijn airco laten vullen en mijn reserven sleutel laten in lezen .echt een warm onthaal en super gastvrij , mijn volgen de auto gaat daar echt weer vandaan komen ooit de volgende Keer , en zou hun echt aanraden bij iedereen ...

zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken

voor de eerste keer bij de firma. Wat een goede service en kennis. Absoluut voor herhaling vatbaar en zeggen dit ook absoluut voort

Heel deskundig en behulpzaam!

Begin dit jaar hebben wij een hele mooie Peugeot gekocht bij autobedrijf Kooy. Helaas hadden wij meermaals mankementen aan de auto van allerlei soort (vervelend voor ons, maar ook voor de mensen van autobedrijf Kooy die natuurlijk liefst een perfect rijdende auto verkopen). Alle keren zijn wij zeer vriendelijk te woord gestaan, konden wij de auto snel brengen, kregen we een leenauto mee en werden de mankementen kundig opgelost. Inmiddels geeft de auto geen problemen meer. Wij hopen nog jaren van onze Peugeot te kunnen genieten en willen de mensen van autobedrijf Kooy hartelijk danken voor de goede service.

Net&Goed garage!

Goed!

Super auto bedrijf

Op een seat leon afgegaan bij kooy occasions , alleen was deze al verkocht , meneer kooy vroeg wat ik wou en zocht , en dat meneer kooy voor mijn op zoek zou gaan naar mijn wensen , zo gezegd zo gedaan ik me lijstje op gegeven wat ik voor opties er op wou hebben , zonder nog wat gezien te hebben en op alle vertrouwen van meneer kooy , een deal gesloten , en de auto zou er rond twee weken zijn , maar ongezien , heb ik in spanning afgewacht waar meneer kooy mee aan zou komen , het zou maar niks zijn , ik twee weken gewacht tot ik de auto zag , deze man kan je dus echt op zijn woord geloven , wat hij van te voren al gezegd had tegen mijn , alles maar ook echt alles wat ik wou zat er op echt boven mijn verwachtingen , wil hier bij meneer kooy en de rest van zijn team bedanken voor de hele mooie en super rijende auto , super service wat hij mijn gegeven heeft , en over twee weken ziet u mijn terug volgen afspraak .

Goede auto, prima service!

Wat direct opvalt is de hartelijke ontvangst, de informele sfeer en een ruime keuze van veel occasions in allerlei aangename prijsklassen. Als je wat extra's bij de auto wilde was dat geen enkel probleem. De trekhaak voor de fietsendrager die bijgeleverd zou worden zat er onder, de winterbanden en de hoedenplank lagen een week later keurig op ons te wachten. We hebben de auto nu bijna 2 maanden en zijn er erg tevreden over.

Net bedrijf kun je gerust een auto kopen zeer betrouwbaar

Ryd nu twee weken in me audi a3 avant met heel veel plezier rond had al poosje lopen zoeken maar zag hem toen staan by autobedryf kooy met veel succes de koop was zo rond zeer goede service betrouwbare eigenaar alles werd netjes in orde gemaakt naar twee dagen kwamen kwamen ze de audi netjes thuis brengen top jongens en me vw cabrio meegenomen heb nog een traantje gelaten maar was niet erg toen ik in me audi weg reed gr Wim van tuil

Klant is koning, zelfs bij eigen domme schuld.

Op en top service. Klant is koning wordt er gezegd, en dat kan ik volmondig bevestigen. Ook ik heb een mooie occasion gekocht bij van De Kooy. Een witte Skoda Fabia Combi uit 2009. Enige kleine kantekening wat ik wel kwijt moet, is dat er werd gezegd dat deze uit 2010 zou zijn. Verschil van een jaar. Als compensatie voor deze miscommunicatie boodt van de Kooy mij 2 jaar lang gratis APK en garantie aan. Waar krijg je tegenwoordig nog zulke service? Mijn oude Skoda Fabia (2005) ingeruild en daar kregen wij nog een leuk centje voor terug. Mijn vrouw voelde zich van harte welkom en kon goed met meneer "onderhandelen" ! Tot slot, maand of 4 verder, door een stomme fout heb ik de verkeerde brandstof getankt. ANWB kon mij niet helpen (Adblue), en transport max 32 km. Ik bellen naar van de Kooy wat ik moet doen. " Geen probleem Tonny, dit fixen wij wel voor je! Geef het adres van de auto maar, dan komen wij hem met ons eigen transport ophalen" Direct de volgende dag was het transport al geregeld! De auto staat nu bij de Kooy. Ik vroeg aan meneer wat dit grapje zou gaan kosten, en daar werd op geantwoord: " Beste Tonny, klant is bij ons koning! Dit regelen wij voor jou uit coulance". Wordt vervolgd, maar feit blijft dat ik geen enkele andere garage of dealer ken waar je zo goed (en snel!) wordt behandeld. Update 18-08-2019: Gisteren is de auto terug bij ons gebracht, helemaal afgetankt en als nieuw. Van de Kooy is echt een topper. Man van zijn woord. Nergens vindt je zo'n eerlijk adres als daar. Dit alles heeft mij helemaal niks gekost, ondanks dat de fout bij mii lag. Transport heen, auto schoonmaken en spoelen, tanken en transport terug. Kort samengevat, over een jaar of vijf weet ik wel waar wij gaan kijken voor een nieuwere occasion. Chapeau Van de Kooy