Enorm goed geholpen en gastvrij . Goede uitleg

Renault capture

In september 2020 kocht ik een Renault capture eerst maanden geen enkel probleem totdat ik in maart me dochter moet ophalen. Ik wil weer opnieuw starten maar wil niet meer aanslaan. Anwb erbij die zegt meteen distributie ketting? Maar dat kan helemaal niet zo weinig kilometers gelopen. Laat de auto wegslepen naar garage bij mij in de buurt deze komt met dezelfde conclusie. Ik geef aan dan ga ik toch garage bellen wat ik hem gekocht heb. Met lood in mijn schoenen bel ik vd Kooij , mevrouw maakt u geen zorgen wij gaan hem maken! We halen hem op in almere en gaan kijken wat er aan de hand is. Zo gezegd zo gedaan. Het enige nadeel ik heb 7 weken zonder auto gezeten. Maar auto kreeg nieuwe motor en werd daarna weer afgeleverd in Almere. 3 weken later krijg ik ineens een waarschuwings lampje (pfff gaan we weer) ik bellen met vd Kooij komt u maar langs. Afgelopen dinsdag weer terug auto beurt gehuwd en direct apk gekeurd. En weet je wat het allermooiste is voor de nieuwe motor, het verplaatsten met auto ambulance, de grote beurt en de apk keuring ik hoefde helemaal NIETS te betalen

fijn bedrijf om zaken mee te doen

Ik heb via autotrack een afspraak gemaakt om mijn eerste eigen auto te bezichtigen. Na een proefrit was mijn keuze snel gemaakt om de auto aan te schaffen. Natuurlijk het is een tweedehands auto en na het eerste weekend kwam ik wat kleine mankementen tegen. Op maandag gebeld en ik kon de auto direct brengen. De mankementen zijn snel verholpen. Tot die tijd had ik een leenauto tot mijn beschikking. Ik ben zeer tevreden over de service en hoe snel alles is verholpen. Zeker een aanrader dit garage bedrijf.

klant onvriendelijk

Als je je gekochte auto op komt halen verwacht je toch een beetje service en klantvriendelijkheid. Maar nee hoor, het geld is binnen, hier is de sleutel en buiten staat ie. Met een kwart volle tank, en niet echt schoon.

Klantvriendelijk service en kwaliteit

Erg fijn bedrijf, zijn hier via internet terecht gekomen voor een autootje voor me dochter. We kregen de sleutels en konden op ons gemak de auto bekijken en overleggen, zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. Eenmaal na onze beslissing hebben we een proefrit gemaakt waar ons wat dingen opvielen, zoals bijvoorbeeld de airco die niet koud werd en de distributie die aan vervanging toe was. Bij de aankoop zijn deze punten meegenomen en netje vernieuwd en in orde gemaakt. Wat ons betreft een dikke tien voor service en klantvriendelijkheid. Autobedrijf Kooy heeft er een vaste klant bij.

Erg tevreden over de service! Auto gekocht waarvan de banden achter wat lawaai maakten, hier goede afspraak over gemaakt en dit is netjes en vlot opgelost. Verder rijd ik al enige tijd rond zonder enige problemen en ben ik nog elke dag super blij met mijn nieuwe auto!

Grandioos

Garantie is ook echt Garantie klasse geholpen echt een aanrader

Heb een bmw 1 serie gekocht zeer tevreden rijd perfect service optimaal onze volgde auto gaan we daar eerst kijken de eigenaar is zeer vriendelijk ik raad ook ieder aan ga kijken als je wat anders zoekze hebben bijna allemerken staan top bedrijf

Vertrouwd, en een voortreffelijke service.

Vandaag onze occasion opgehaald. Deze hadden we op de Site www.viabovag.nl zien staan, en we waren er weg van. Ondanks dat het toch een klein uurtje rijden is vanuit ons vandaan, en we deze Bovag-garage totaal niet kenden, toch maar de moeite genomen om contact te leggen om een proefrit te maken. Vooraf duidelijk met mijn echtgenote afgesproken, dat indien deze auto ons zou bevallen, we eerst een aankoopkeuring zouden laten uitvoeren, alvorens we tot koop over zouden gaan. We werden uiterst vriendelijk ontvangen, en het voelde alsof we al jarenlang klant waren. Daar waar je even samen de ruimte nodig hebt om dingen te bekijken, wordt die tijd en ruimte ook gegeven, en daar waar je iets wilt weten, staan ze ook meteen voor je klaar. Totaal niet opdringerig dus. Zoals gezegd, was het net alsof we hier al jarenlang kwamen, zo vertrouwd voelde het aan. Tijdens de proefrit hebben mijn vrouw en ik dit ook zo besproken, en twijfelden we of we nog wel een aankoopkeuring zouden laten doen. Toen we terugkwamen bij de garage, hebben we uiteindelijk de knoop doorgehakt, en verteld dat we af zouden zien van een aankoopkeuring, en dat wij ze alle vertrouwen zouden geven, uiteraard in de hoop dat dit bij aflevering van de auto ook daadwerkelijk zou gaan blijken. Vandaag dus de auto opgehaald, en het vertrouwen dat we gegeven hadden werd totaal niet geschaad. Mooi afgeleverd, waarbij zelfs de distributieriem, en voorbanden vernieuwd waren. Wat een fijne garage is dit, en als alles blijft gaan zoals nu het geval is, zullen wij hier zeker meer terug gaan komen.

Open en duidelijke informatie is wat de klant krijgt

Een fijne garage, ik zocht een auto en na een proefrit en wat informatie had ik een tevreden gevoel ..... alles klopte wat er vertelde werd. Ze doen wat ze beloven en zelfs méér dan dat!!! Stellen zelfs ook dingen voor om te doen zonder dat de klant erom vraagt! Mijn bevinding is écht op en top garagebedrijf!! Zéker aan te bevelen

Nette service

Vandaag auto opgehaald, goede service en heel goed geholpen, ze denken met je mee om tot een goed besluit te komen Ze hebben er een klant bij

Fantastische service

Een jaar geleden heb ik een Opel corsa gekocht, helaas een aantal tegenvallers gehad in de eerste maanden na aanschaf (onverwachte dingen). Keer op keer leverde kooy fantastische en snelle service van vriendelijke medewerkers. Ik ben zeer tevreden. Ik zal voor onderhoud dan ook zeker hier blijven en ik zou ze iedereen aanraden

Ze leveren gewoon topwerk!

Sinds de aankoop van onze fiat al 2 jaar klant bij Kooy. Zelfs na een verhuizing bereid om eennstuk verder te rijden om hier de auto onder handen te laten nemen.

Super open en eerlijk

Vrijdag ford focus gekocht bij kooy keuige ontvangst geen opdringerig gedoe . Auto rijdt perfect alles super in orde geen verassingen Petje af voor jullie Alles netjes afgehandeld zoals het hoord maar niet veel meer voorkomt

Super vriendelijk en eerlijk.

Hoi beste mensen. 3 maanden geleden een Golf plus gekocht en moet zeggen keurig te word gestaan. En ze weten waar ze over praten.Afspraak gemaakt voor een proefrit en de auto stond keurig op tijd voor mij klaar.Daarna afspraken gemaakt en die zijn ze keurig nagekomen.Zoals smeerolie wissel en de distributie ketting netjes vervangen zonder kosten en zonder gemopper dus voor mij een aanrader om er een auto te kopen Team Kooy bedankt. Mvrg Ton Koster.

Vorige maand hebben wij een Peugeot 5008 gekocht. Prachtige grote auto en precies naar waar wij op zoek waren. Na 4 dagen bleek er iets te zijn met de koelvloeistof. We hadden geen garantie erbij gekocht dus gingen ervan uit dat we pech hadden en de reparatie kosten voor onze rekening waren. We hebben contact opgenomen en gelukkig mochten wij de auto terug brengen en is het kosteloos gerepareerd. Echter na een paar dagen hadden wij weer het zelfde probleem. We mochten ondanks wij geen garantie hadden toch de auto weer langs brengen. We hebben er toen toch voor gekozen om de auto naar de Peugeot dealer te brengen. Er bleken nog een paar andere oorzaken te zijn waardoor de koelvloeistof een storing bleef geven. Ook nu weer mochten wij de auto kosteloos laten repareren. We hebben er voor gekozen om de auto bij de Peugeot dealer te laten repareren. Om ons tegemoet te komen heeft Robert ons aangeboden om een deel van de factuur ( €500 ) mee te betalen. Lang verhaal maar wij zijn gelukkig goed geholpen, Ze denken met je mee en zoeken naar een passende oplossing. Hopelijk kunnen wij nu eindelijk van de auto gaan genieten en veel rij plezier hebben.

Top garage

Al jarenlang klant en laat wanneer nodig ons wagenpark (ook de auto van mijn vrouw) onderhouden door autobedrijf Kooy. Wordt altijd goed geïnformeerd en keurig op de hoogte gehouden met de status van onze auto,s. Nogmaals mannen ga zo door en tot snel weer.

Altijd goed advies komen altijd de afspraak na

Mooie Ford Ka gekocht. Vriendelijk personeel. Niks opdringen. Ook na de koop nog een distributie riem vervangen. Zonder bijbetaling. Ook op mijn verzoek wat dingen laten inbouwen. Zelfs daar korting op gekregen. Dus in 1 woord TOP !!! Kan iedereen aanraden.

Prima dealer

Wij hebben in juni 2020 een auto bij Kooy gekocht. Keurig geholpen, netjes afgeleverd. Voor het einde van de 6 maanden Bovag garantie, nog wat kleine puntjes. Keurig opgelost. Ik kreeg een leenauto mee. Tot nu toe geen problemen. Kortom, goede ervaring.

Super !!

Een auto gekocht 1 telefoontje dat er wat mankeerde en werd gelijk opgelost super service !! Wij zijn zeer tevreden kan het iedereen aanraden daar een auto te kopen

Uitstekende service, zeer tevreden met de aankoop

Wij zijn erg tevreden met de auto die we hebben gekocht. Heel goed geholpen en een goede uitleg gekregen over de auto. Wij hebben onze oude auto ingeruild, waarvoor we een eerlijke prijs hebben gekregen met een duidelijke uitleg over de waarde. Nadat wij later problemen hadden met de auto in verband met de kou werden we goed geholpen en konden wij snel weer de weg op. Wij zouden zeker terugkomen als wij op zoek zijn naar een nieuwe auto!

Fantastische service, altijd!

Ik ben altijd zeer goed geholpen. Iedereen is erg flexibel en denkt mee. Absoluut een aanrader voor aankoop en reparatie.

GEWELDIG!

Zeer vriendelijke mensen, oog voor detail & bieden goed onderhouden kwaliteit auto’s aan. Daarbij is de klantbeleving en service top! Ik koop hier zeker mijn volgende auto weer.

Betrouwbaar en netjes

Autobedrijf Kooy is erg betrouwbaar en eerlijk in hun advies. Ik heb er een Volvo V70 gekocht in zeer goede staat voor een redelijke prijs. Een aanrader als je een betrouwbare auto zoekt