Laden reviews...
Laden reviews...
4 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Ik heb een Audi gekocht en ben erg tevreden over de hele ervaring. Alles verliep vlot en professioneel. Ik ben goed geholpen door Gerard, die mij vriendelijk en professioneel heeft begeleid tijdens het hele proces. Hij nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaf mij goede advies wat ik erg waardeerde. Dat maakte het proces extra prettig. Zeker een aanrader om hier een auto te kopen!
Beveelt aan
21 April 2026
Maria
Denhaag
Zaterdag een prachtige Opel insignia OPC gekocht hier en mijn oude auto ingeruild, netjes afgeleverd met nieuwe APK en een beurt. Auto rijdt precies zoals beloofd, Top bedrijf!
Beveelt aan
23 February 2026
Tom Beumer
Berkel en Rodenrijs
Heb hier een Volvo V50 gekocht, erg fijn en duidelijk contact, heldere afspraken. Auto stond zelfs al eerder klaar omdat ik aangegeven had een weekend weg te willen. Airco bleek defect, is prima en vakkundig zonder bijkomende kosten achteraf verholpen.
Beveelt aan
29 July 2025
Koen Harbers
Delft
We gingen kijken naar een andere auto en kwamen terecht bij Kooy in de Meern. Onze aandacht werd gelijk getrokken naar een witte VW Tiguan Airline. Weinig km's en een redelijke prijs. Onze oude auto hebben wij ingeruild en kregen een acceptabele prijs. In overleg werden nog wat dingen gedaan of nagekeken. Er werd ruim de tijd genomen voor een fijn gesprek en proefrit. Zeer vriendelijke verkopers maar ook de monteurs ed. Schoon pand en uitstraling. Tevens ruime keuze van occasions. Voor ieder wat wils. Zeker de moeite waard om een keer daar te kijken sls u een̈ auto wilt kopen. Kortom een eerlijk bedrijf met vriendelijke mensen die een hart voor de zaak hebben.
Beveelt aan
3 July 2025
Kees
Nieuwegein
Een Skoda bij dit bedrijf gekocht. Wat een prettige mensen en wat een mooi aanbod aan auto's. Geen "gladde verkopers" maar een prachtig no nonsense bedrijf waar bij de medewerkers "motorolie door de aderen loopt"! Goede adviezen en absoluut geen druk tot aankoop. Blij met de nieuwe auto en met dit bedrijf.
Beveelt aan
8 May 2025
Arie
Giessenburg
Ik heb al jaren (10+) mijn auto in onderhoud bij garage Kooy en ben dik tevreden. Betrouwbaar, snel en heel klantvriendelijk, ook al is het druk. Dank ook voor de hulp onlangs bij de schade, weer zo goed als nieuw, blij mee.
Beveelt aan
30 March 2025
Annemieke
Vleuten
Gekocht Tiguan.Contact was zeer correct bij alle medewerkers. Ook afhandeling keurig begeleidt en steeds correct te woord gestaan bij vragen.
Beveelt aan
24 February 2025
Wim
Katwijk
Prettig, vriendelijk, attent, goed adviserend. Natuurlijk is dat (ook) sales, maar dan wel van de goede soort. Wij laten onze nieuwe occasion, een Volkswagen Up, door deze mensen dan ook onderhouden, ook al zitten ze niet bij ons om de hoek. Een aanrader. Jacqueline Smit
Beveelt aan
11 January 2025
heyning
Zeist
Na een proefrit en uitgebreid bekijken van de onderkant van een BMW 118i uit 2010, ben ik begin september tot koop over gegaan. De wagen kreeg een nieuwe apk. Hieruit bleek een defecte ruitersproeier motor. Deze werd direct en uiteraard kosteloos vervangen. Toen ik de auto na een week kwam ophalen stond hij mij glimmend en wel op te wachten. Na de afhandeling van de nodige administratie werd mij zonder haast en, in het bijzijn van een kopje koffie, de sleutels overhandigd. Netjes en professioneel. Zoals het hoort. Alle afspraken (controle en wat klein werk) zijn keurig nagekomen. Bij dit bedrijf is alles verlopen zoals het hoort. Erg tevreden!
Beveelt aan
18 November 2024
Ronald van Schaick
Purmerend
November 2023 een auto (skoda octavia) gekocht met garantie (1 jaar lang!). Onder garantie zijn enkele dure reparaties perfect uitgevoerd (wiellagers, draagarmen, aircoservice). Deze zijn zonder discussie netjes uitgevoerd en ik kreeg een (gratis) leenauto mee. Auto bevalt perfect. Echt een aanrader!
Beveelt aan
18 September 2024
Ewout
Emmeloord
ik heb onlangs een auto gekocht bij autobedrijf kooy, en werd ondanks dat mijn auto echt niet de duurste was met alle egards behandeld, en mijn eerlijkheid over de auto die ik inruilde, en die echt op was, werd met de zelfde eerlijkheid behandeld, mijn vraag over de banden die in mijn ogen versleten waren werd meteen beantwoord en ik heb twee nieuwe banden gekregen en ongevraagd ook nieuwe remblokken, al met al hou ik een zeer positief gevoel over aan het kopen van een nieuwe auto bij dit bedrijf, alles werd goed gecommuniceerd en afgehandeld, al met al een dikke tien
Beveelt aan
23 August 2024
victor
den haag
Wij waren op zoek naar een mooie occasion en hadden uiteindelijk een proefrit aangevraagd bij autobedrijf Kooy de Meern. Wij werden vriendelijk ontvangen door Mark Kooy en onder het genot van een kop koffie werd de auto al rijklaar gezet voor ons. Na een goede proefrit hebben wij een mooie deal gesloten om de auto te kopen, dit allemaal onder een zeer prettige en informele sfeer alsof je elkaar al een tijd kent, vertrouwd dus. De auto werd klaargemaakt en bleek achteraf een mankement te hebben, de auto werd weer opgehaald en gerepareerd met gesloten beurs en we kregen tevens een leenauto om die periode te overbruggen. Al met al een top familiebedrijf met een extreem goede service, wij laten onze auto bij Mark in onderhoud en prijzen autobedrijf Kooy de Meern derhalve zeer aan. 2 duimen omhoog, chapeau !!
Beveelt aan
21 May 2024
Ivan
Nieuwegein
Mijn bij Kooy gekochte tweedehands auto zat in de BOVAG-garantie. Laat in een middag startte de auto niet. ANWB Wegenwacht gebeld. De accu bleek kapot en werd vervangen. Daarbij vergat ik vooraf met Kooy te overleggen. Met de ANWB-nota ging ik achteraf naar Kooy, met een beroep op de garantie. Zou ik vooraf met Kooy overlegd hebben, dan had Kooy de accu in principe zelf kunnen vervangen, tegen lagere out-of-pocket-kosten (inkoopprijs). Op basis van coulance heeft Kooy het bedrag echter toch helemaal vergoed. Dit sportieve gebaar waardeer ik zeer!
Beveelt aan
26 March 2024
Mark
De Meern
Mijn zoon heeft hier zijn 1ste auto gekocht! Geweldig opgepakt door de mannen van autobedrijf Kooy! Zeer goed geïnformeerd over waar hij op moet letten bij de aankoop van een auto en zeer goed geïnstrueerd over de auto die hij op het oog had! Verder werd de auto keurig netjes volgens de afspraken rijklaar gemaakt! Een prima autobedrijf met een zeer goede service.
Beveelt aan
11 February 2024
Richard
Purmerend
Heel vriendelijk personeel, goed voorgelicht, komt afspraken na! Erg blij met mijn nieuwe auto, ziet er keurig uit en rijdt heerlijk.
Beveelt aan
31 October 2023
Claudia
Maarssen
Vriendelijk ontvangst, tijd voor uitleg en meerdere auto's mogen proefrijden. Vervolgens duidelijke goede communicatie en afspraken werden nagekomen. Wij zijn blij met onze aankoop van de Skoda Yeti bouwjaar 2015! en onze tip: kom met lunchtijd, we mochten meegenieten van heerlijk brood, krentebollen en beleg! Kooy komt zeer betrouwbaar over. De auto werdt tevens als nieuw afgeleverd. en we rijden er nu 2 maanden met veel plezier in.
Beveelt aan
14 October 2023
Marjolein Hoes
Gouda
Heb een volkswagen up gekocht in mooie staat met weinig km op de teller. Perfect autootje voor waar ik m voor gebruik. Zeer vriendelijke ontvangst. Auto stond klaar voor proefrit en na koop meteen mee naar Limburg gereden. Aanrader om bij dit bedrijf een auto te kopen!
Beveelt aan
3 October 2023
Henny
Weert
Hier een Fort Smax gekocht. Perfecte auto. Na veel kilometers kwamen er een paar zaken aan de orde. Even gebeld, en komen direct met een oplossing en alles werd opgelost. En er werd niet gesproken over een factuur. Ook niet voor de leenauto voor die dag. Kortom een zeer betrouwbare garage en super service. Hier kunnen veel garages een voorbeeld aan nemen.
Beveelt aan
13 July 2023
Marcel
Duiven
Super blij met de Seat Leon welke ik gekocht heb bij AutoKooy, Erg fijn geholpen door Mark. Proefrit was geen enkel probleem. Geen opdringerige verkoop, neemt de tijd. Het is direct duidelijk dat hier vakmensen werken! En dat er topservice wordt verleent. Mocht ik in de toekomst weer zoekende zijn naar een andere auto, dan zal ik zeker eerst kijken bij AutoKooy.
Beveelt aan
3 June 2023
Yorick
Doetinchem
Begin april een golf tsi highline gekocht. Fijn geholpen door Mark. Proefrit was geen probleem. Absoluut niet opdringerig. Wij bevelen dit autobedrijf dan ook aan.
Beveelt aan
10 May 2023
Dusschoten
Nijkerk
Wij hadden ons oog laten vallen op een VW Touran en maakte een afspraak voor een proefrit. Daar aangekomen stond de wagen in de showroom we hebben de wagen goed kunnen bekijken en vroegen om de proefrit. Verkoper wilde eerst even bij onze in te ruilen wagen kijken of we wel tot elkaar konden komen, want anders had een proefrit geen zin. Verkoper vraagt aan mij wat ik zelf in gedachte had en ik noem mijn prijs, verkoper gaat naar binnen en komt ongeveer 5 minuten later terug met de mededeling dat het verschil te groot is om tot elkaar te komen, goed dat kan maar op de vraag hoeveel het verschil is draait hij er een beetje omheen en zegt nogmaals dat het verschil te groot is. Mijn vrouw vraagt dan nogmaals wat is de inruilprijs dan dan kunnen wij daar over denken, verkoper moet dan weer even terug naar binnen om dit te vragen ?? Komt na 5 tot7 minuten terug en met veel omhaal meld hij dan dat er 4000 euro moet bijbetaald worden. Hoewel we de auto best graag wilde hebben maar door deze werkt wijze wij het idee kregen dat verkoper de auto niet wilde verkopen zijn wij maar onverrichte zaken vertrokken. Hadden wij een proefrit gemaakt en geweten hoe de wagen rijdt dan hadden wij mogelijk die € 4000,- betaald.
Beveelt niet aan
27 October 2022
Wil
Maarssen
Net een leuke Volkswagen gekocht. Rustig kunnen kijken en proefrit geen probleem! Al met al; fijn geholpen!
Beveelt aan
8 October 2022
Joris
Sint Oedenrode
In augustus bij Mark een gebruikte Golf gekocht en vanaf het eerste contact tot en met het laatste verloopt dat heel erg prettig. Binnen een maand had de auto helaas een storing, maar dit hebben ze keurig voor mij opgelost. Dus nog steeds heel blij met de Golf. Kortom heel erg tevreden over Auto Kooy, waar de klant zeker gewaardeerd wordt. Bedankt Mark en Robert. Gr. Ron
Beveelt aan
3 October 2022
Ron
Moerdijk
Vanuit brabant dus anderhalf uur rijden hier onze auto ingeruild en een andere gekocht. Super goede ervaringen heel fijn en rustig de tijd nemend. Auto konden we meteen inruilen en meenemen. gewoon gezellig en no nonsense Wij willen deze huidige zuinige auto wel afrijden maar mochten we nog een occasion zoeken dan rijden weten we autobedrijf de kooy wel wederom te vinden.. Nog bedankt allemaal
Beveelt aan
13 June 2022
Karin Van den BERG-COMELLO
Bakel
In februari 2022 hier een Toyota Prius plugin gekocht uit 2013 met inruil van m'n oude auto. Eerlijke deal gesloten voor zowel mijn inruil als ook de prijs voor de nieuwe wagen. Super goede service en geleverd volgens afspraak. Ik zou hier zeker nog een auto kopen.
Beveelt aan
27 April 2022
Fred
Ter Aar
Rijksstraatweg 32 F
3545 NA De meern
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit