ik word er altijd uitstekend geholpen

Goede service, klantvriendelijk, goed bereikbaar (ook op lastige momenten) en je krijgt vooraf een prijsopgave die altijd klopt.

Goede indruk van dit bedrijf

Auto gekocht en netjes afgehandeld

Klantvriendelijk en open communicatie.

Duidelijk laten zien wat er aan onderhoud moest gebeuren. Klantvriendelijk, kom er graag terug.

Zeer klantvriendelijk in Corona crisis

Ik kon voor de bandenwissel op een tijdstip langskomen dat mij goed uitkwam. Ook altijd een gezellig praatje. De hygiëne maatregelen waardeer ik zeer. Heel verstandig en hopelijk kan zo nog lang in goede gezondheid doorgewerkt worden tijdens de Corona crisis.

Helemaal oké, goede service en vriendelijk

Is prima, niets op aan te merken. bijna 21 jaar klant en gaat nog steeds oké.

Fijn te woord gestaan, zowel telefonisch als reallife

Gebeld voor een afspraak voor de APK van mijn auto, ik had een voorkeursdag in gedachten die uiteindelijk niet haalbaar bleek maar ik had wel oprecht het idee dat de medewerker probeerde op het tijdstip van mijn voorkeur de afspraak te maken. Duidelijke uitleg over de gebreken aan mijn auto en optioneel op de factuur de zaken die er nog eventueel gedaan moeten worden, zonder opdringerig te zijn. Fijne zaak!

Deskundig met persoonlijke aandacht

Alles is conform afspraak verlopen. De auto stond op het afgesproken tijdstip en keurig gewassen voor mij klaar.

Verwachtingen managen

Heb een andere auto aangeschaft. De levering zou " zsm" plaatsvinden. Moest zelf steeds informeren en de tijd verstreek. Dat ben ik helemaal niet gewend van Van Kuilenburg. Ben overwegend zeer tevreden. Bijna drie weken wachten vind ik niet goed. Het maakte dat ik geen plezier meer had in mijn aankoop. De aflevering was weer heel prettig. Als ik gehoord had dat ik drie weken moest wachten, dan had ik daar vrede mee. Het aantal positieve ervaringen in de afgelopen jaren maken dat ik natuurlijk Van Kuilenburg aanbeveel. Dit is wel een verbeterpunt :)

Altijd een prettige ervaring!

De persoonlijke en klantvriendelijke benadering van de mensen van dit bedrijf is fantastisch. Men denkt met je mee, kijken naar oplossingen. Blij met zo'n garage om de hoek

vakkundig en klantvriendelijk !

super gelijk geholpen

super gelijk geholpen

Zeer goed geholpen en zeer klantvriendelijk

Zeer behulpzaam en zeer klantvriendelijk. Zijn bekwaam in hun vak. Een echte aanrader voor mensen die een auto willen aanschaffen.

Great, friendly and excellent quality!!!

I start maintenance my car Volvo V40 at Van Kuilenburg 2017, Ever since I have only good experiences, kindness and quality on a first place, good price and they really help in a timely manner and according my needs, HIGHLY RECOMMENDED!!!

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijk, transparant, eerlijke prijs

Elke keer opnieuw weer top-service! Autobedrijf Van Kuilenburg is transparant in haar manier van werken, pro-actief in communiceren en fair qua prijs. Kwaliteit van hun werk: volgens verwachting!

Zie hieronder

Snelle vriendelijke en vakkundige behandeling

Al jaren uitstekend en betrouwbaar.

Top dienstverlening,

Snel en vriendelijk.

Prima!!! Vakkundig, vriendelijk en snel. Een aanrader.

Goede service, prettig contact

Altijd een vertrouwd adres met zeer vriendelijk personeel.

Al weer enkele jaren breng ik mijn auto naar deze garage. Als hij gereed is ga ik met een tevreden gevoel weer naar huis en hoef me niet druk te maken dat de rekening naar mijn gevoel te hoog uitgevallen is. Ook kan je er met een gerust hart een auto kopen. Geen "kat in de zak".

Prima service, erg prettig contact.

Prima service, erg prettig contact.

Perfecte service.

Altijd vriendelijke. Persoonlijk. Goede communicatie. Altijd overleg.

betrouwbare garage.

Snel en goed geregeld

Persoonlijk benaders en geholpen met een goede prijs. Afspraken waren duidelijk en zijn goed nagekomen. Alles volgens verwachting die geschept is.