Geweldige rijschool

Ik heb een waanzinnige tijd gehad bij deze rijschool. Instructeurs zijn geweldig, geven goed en duidelijk les, ook met wat humor. Alles kan gepland worden rondom je diensten. Ik raad deze rijschool aan met een dikke 10!!

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Geweldig team en prettige ervaring!

Ik ben in november begonnen bij Osseforth en geen moment spijt gehad. Luc, Joep en Marc, stuk voor stuk toppers die mij goed begeleid hebben. Snelle communicatie met planners, er werd meer dan voldoende rekening gehouden met mijn beschikbaarheid. Bedankt voor de leerzame lessen!

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Great experience and very professional

I was very happy with my experience with ANWB and in particular with Leon. He is a great driving instructor, gives clear guidance and tips and is really able to calm you down when you are driving, which was my issue. The app is also really nice, because it allows you to keep track of your planned lesson and the payments. Super happy, a sound 10/10!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Super fijn team, professioneel met een gezellige sfeer.

Snelle doorlooptijd, goede communicatie, professioneel team weten hoe ze leerlingen moeten klaar stomen voor het examen. Ik ben zeer tevreden zou Osseforth zeker voor iedereen aanbevelen die zijn rijbewijs wilt behalen.... Koen, Miro en Rene en de rest van het team heel erg bedankt.

• Wie is / was je instructeur? Rene de Weijer

Heel professioneel maar ook super gezellig

Alle instructeurs zijn heel leerzaam, professioneel maar ook vooral gezellig om mee te lessen. Dit was een zeer aangename belevenis

Zeer Fijn

Motor les gehad op locatie Elsloo van drie instructeurs namelijk Luc, Joep en Marc. Zeer fijne communicatie en geduld is zeer zeker aanwezig. Les voertuig was ook erg fijn.

• Wie is / was je instructeur? Luc Theelen

Fijne rijschool, instructeurs Joep en Luc zijn beide erg kundig en professioneel, planning verliep (ondanks slecht weer) zeer soepel dankzij de dames op kantoor, motoren en terrein in Elsloo zeer goed in orde, in 1 keer geslaagd, dus ik kan Osseforth aanbevelen aan iedereen die zijn/haar motorrijbewijs wilt halen

Super Rijschool!

Hele fijne ervaring gehad bij Osseforth met het behalen van mijn motor rijbewijs. Professioneel en vriendelijk personeel, je merkt echt dat ze plezier hebben in hun beroep. Vanuit kantoor was ook alles goed geregeld. Luc, Joep en Viona bedankt voor de leerzame rijlessen! :)

• Wie is / was je instructeur? Luc Theelen

Vakkundig je motorrijbewijs halen!

Super ervaring met Osseforth! Goede en snelle planning, vakbekwame instructeurs en een hele prettige sfeer. Super blij met het behalen van mijn Rijbewijs A!

goede rijschool ossenforth

ik ben zeer tevreden goeie lessen gehad en medewerkers waren super/begripvol en konden altijd mee denken !!! top service !!!! nogmaals dankjewel

• Wie is / was je instructeur? Luc Theelen

Fijne heldere instructie. Goed voorbereid naar het examen gegaan. En het was ook nog eens gezellig!

• Lesvoertuig
  • Flexibiliteit lestijden N.v.t.
  • Deelgenomen rijopleiding: Aanhanger
  • Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

Geslaagd

Prima motorrijlessen gehad. En geslaagd. Planning zou wat beter kunnen. Planning werd soms zonder overleg gewijzigd.

Goede rijopleiding gehad

Fijne rijschool, goede begeleiding van goed gekwalificeerde instructeurs, op kantoor zijn ze zeer flexibel met plannen van lessen, en er wordt echt moeite voor gedaan om te zorgen dat je goed en veilig leert motorrijden. Ik heb hier een fijne rijopleiding gevolgd en zou hier zeker weer voor Osseforth kiezen. Bedankt aan Rene de Weijer en Miro de Ruiters voor de goede lessen, en aan de dames op kantoor voor de planning!

• Wie is / was je instructeur? Rene de Weijer

Fijne en doeltreffende rij-opleiding gehad.

Binnen 2 maanden mijn motorrijbewijs gehaald. In 1 keer geslaagd. Prettige sfeer en instructeurs. Met dank aan Koen, Miro en Rene.

• Wie is / was je instructeur? Rene de Weijer

zeer fijn maar bovenal zeer leuk

zie boven

Top rijopleider

Osseforth Elsoo is een top rijopleider. Fijne en vakkundige motorrij-instructeurs. Mijn dank aan Luc Theelen, Joep Peters en Marc Tholen :). Tip; Ik zou de gezondheidsverklaring bij nieuwe kandidaten in het begin aanraden om het in te vullen, als er iets is wat nader bekeken moet worden (zoals bij mij het geval was) dan kan dit tijd schelen. Ik had namelijk al mijn theorie en AVB en heb hierna 5 maanden moeten wachten op goedkeuring van het CBR om verder AVD motorrijlessen op te pakken. Als ik dit eerder had geweten had ik dit in het begin al ingevuld.

Geweldig! Aandacht voor leerling

Ik heb een geweldige lestijd bij Isseforth gehad, de instructeurs zijn vriendelijk, gezellig en helpen je goed op weg! Joep, Luc, Viona en Marc bedankt!

• Flexibiliteit lestijden
  • Kantoor medewerkers N.v.t.
  • Wie is / was je instructeur? Joep Peters

Ik kan deze rijschool, locatie Elsloo, ten zeerste aanbevelen.

In één keer volgens planning mijn motorrijbewijs gehaald (Motor Pakket C - 13 blokken van 100 minuten). Ondanks dat je soms met 2 of 3 medecursisten rijdt, keeg ik zowel bij het AVB-gedeeltemet met instructeur Luc Theelen als het AVD-gedeelte met instructeur Joep Peters veel persoonlijke aandacht. Het zijn hele fijne instructeurs om les van te krijgen. Ze geven goeie uitleg in een ontspannen sfeer. Echt top! Samen met Demi Juffing kon ik, in verband met mijn werk, een heel flexibele planning afspreken. Ze denkt goed met je mee! Ik kan deze rijschool, locatie Elsloo, ten zeerste aanbevelen. Luc, Joep en Demi ... Dank jullie wel!

• Wie is / was je instructeur? Joep Peters

Het is me zeer goed bevallen.

Alle mensen van het team Ossenfort waar ik mee te maken heb gehad hebben goed hun best gedaan voor mij zo goed mogelijk te helpen,dat geld voor de mensen waar ik de lessen van gehad heb als de mensen van de planning die nog effe snel moesten kijken voor toch nog een extra les te plannen. Later in dit stuk word mij gevraag wie mijn instructeur was,kan er maar een invullen. Luuk Teelen,Joep Peeters,Marc Tholen en Viona van Beek.

• Wie is / was je instructeur? Luc Theelen

Zeer goede instructeurs die met geduld, passie en kennis van zaken alles goed aanleren. Fijne oefenlocatie.

Helemaal super!

In één keer mijn BE rijbewijs gehaald binnen een dag op een heel fijne en niet stressvolle manier. Een tegenovergestelde ervaring t.o.v. 10 jaar geleden toen ik mijn B rijbewijs haalde via een andere rijschool. Instructeur Arno Dörenberg gaf mij vertrouwen, wilde samen met mij het beste eruit halen en constateerde direct de punten die extra aandacht vereisten. Een gemotiveerde man met veel ervaring in het vak die mij deze goede ervaring heeft bezorgd. Hij heeft eraan bijgedragen dat ik voor het eerst in mijn leven een toets/examen met niet al te veel zenuwen heb kunnen doorstaan. De auto was heel netjes, vrij nieuw, had een camera en was ook nog eens een automaat. Dat is geen overbodige luxe bij het trekken van een aanhanger.

• Deelgenomen rijopleiding: Aanhanger
  • Wie is / was je instructeur? Arno Dorenberg

Geweldige lessen!

Mega leuke en leerzame lessen. Alles ging mega vlot precies zoals gepland. Een aanrader voor iedereen! René, Miro, Koen en de dames op kantoor bedankt!

Perfect!

Er zijn geen enkele punten waarvan ik zou zeggen dat het niet goed ging of beter kon! Leon is een enorm goede en fijne instructeur, erg meedenkend en heel realistisch. Top service!

• Deelgenomen rijopleiding: Auto
  • Wie is / was je instructeur? Leon de Louw

Fijne sfeer met goede lessen op maat!

Fijn hoe instructeur al snel wist waar de leerpunten zaten en hier in de lessen soepel op inspeelde

• Deelgenomen rijopleiding: Vrachtwagen
  • Wie is / was je instructeur? Rob Hinzen

goede rijschool

zeer goede rijschool en goede communicatie.

• Deelgenomen rijopleiding: Vrachtwagen
  • Wie is / was je instructeur? Clements Dongen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.