Altijd goed geregeld en zsm alles kunnen regelen

Aangezien na mijn eerste examen mijn theorie was verlopen was ik bang dat ik nog erg lang zou moeten wachten qua lessen opnieuw oppakken en examen plannen… Gelukkig was dit niet zo en kon ik vrijwel direct na mijn nieuw behaalde theorie opnieuw beginnen.

• Wie is / was je instructeur? Maurice Pisters

Uitstekende persoonlijke begeleiding

Na het rijbewijs B heb ik ook voor het rijbewijs A voor Osseforth gekozen en ook deze keer heeft Osseforth weer uitstekende service geleverd. De makkelijke bereikbaarheid, zowel telefonisch als de locatie, maakt het een toegankelijke rijschool. De planner bespreekt de opties tot jullie er samen uit komen. Tijdens de rijles zorgt de persoonlijke begeleiding, het vriendelijke personeel en de “ons-kent-ons sfeer” maakt dat ik mij al snel comfortabel voelde. Zo heb ik mijn AVB en AVD beiden in drie weken behaald en voor beiden in één keer geslaagd.

• Wie is / was je instructeur? Joep Peters

Super lessen en ondersteuning.

Bij Osseforth heb ik goede rijlessen gehad. Ze waren flexibel en geduldig, vooral als ik iets moeilijk vond. Geen gehaast naar het examen, maar echt de tijd genomen tot ik er klaar voor was. Communicatie was ook altijd goed, en Maurice was altijd gezellig om een praatje mee te maken . Uiteindelijk in een keer gehaald bij Osseforth!

• Flexibiliteit lestijden
  • Kantoor medewerkers N.v.t.
  • Wie is / was je instructeur? Maurice Pisters

Super ervaring.. hele fijne rijleraren

Ik heb bij het 1e deel les gehad van 3 verschillende rijleraren en bij het 2e deel van 2.. allemaal even leuke en relaxte leraren. Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd en voor extra vragen en uitleg is altijd tijd. Ik zou het zeker iedereen aanbevelen hier te gaan lessen. Ik kon zelf ook precies aangeven welke dagen en tijden ik wilde lessen, hier werdt perfect rekening mee gehouden. De vlaai kom ik snel langs brengen haha

top

ja top

Snel, leuk en leerzaam

Alle instructeurs zijn betrokken en weten je op een goede manier te begeleiden. Het les programma is kort, wat maakt dat je ook snel je rijbewijs haalt. In mijn geval betrof het rijbewijs A. Ik heb enorm genoten van de lessen en ik raad deze rijschool iedereen aan. Alle modules heb ik in één keer mogen behalen. In een woord top !

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Goede communicatie en goede instructeur

• Deelgenomen rijopleiding: Bromfiets
  • Wie is / was je instructeur? Koen van Doremalen

Top instructeurs !!

Luc & Joep zijn voor mij TOP instructeurs geweest !!

• Wie is / was je instructeur? Joep Peters

Transparant, betaalbaar en top begeleiding!

Ik ben vorig jaar gestart met mijn motorrijlessen. Door omstandigheden wat vertraging opgelopen, maar dat lag niet aan Osseforth. Zowel vanuit het ondersteunend personeel alsook de instructeurs duidelijke communicatie vanaf de start; van proefrijles en inschatten van het juiste pakket tot planning van lessen en het voorbereiden op de verschillende examens. Vergeleken met concurrenten schappelijke prijzen en na plotseling uitstel van laatste examen i.v.m. fout bij CBR werd mij kosteloos een extra rijles aangeboden. Met name Miro en ook René hebben mij op kalme en vriendelijke wijze klaargestoomd voor het AVB en AVD en ik ben nu, net na het behalen van mijn rijbewijs, dan ook erg blij met mijn keuze voor deze rijschool! Slechts twee opmerkingen (en derhalve redenen voor een 9 i.p.v. 10): 1. De staat van het oefenterrein. Hartstikke fijn dat Osseforth Heerlen een eigen oefenterrein heeft (i.p.v. moeten oefenen op openbare parkeerplaatsen), maar zeker tijdens eerste paar lessen nogal onzeker gevoeld door alle gaten in het wegdek en bijvoorbeeld losliggend grind. Goed, daar krijg je op de weg ook mee te maken, maar dat maakte voor mij bijvoorbeeld het AVB-examen toch wat spannender. Nieuw asfalt zou mijns inziens dan ook geen overbodige luxe zijn; 2. Ik zou het fijner hebben gevonden om 1 begeleider te hebben i.p.v. (in mijn geval) 4 verschillende. Goed, je leert van ieder weer andere dingen, dus wellicht juist goed, maar ik had het denk ik prettiger gevonden.

• Wie is / was je instructeur? Miro de Ruiters

Geslaagd door goede coaching

Er goede rijlessen van Ruud en van Joyce. Na 3x zakken bij een andere rijschool hier in 1 keer gehaald. Dikke pluim

• Wie is / was je instructeur? Ruud Sistermans

Een perfecte mix van de nederlandse en de belgische rijopleiding

Wat ik daarmee bedoel is dat het nederlandse aspect komt door het leren rijden op de juiste manier en ook nog op een manier die voor jou duidelijk en overzichtelijk is, en wat ik met het belgische aspect bedoel is dat ruud de ervaring rijlessen even fijn en stressloos maakt als het geleerd krijgen van iemand die je goed kent.

• Wie is / was je instructeur? Ruud Sistermans

Vriendelijk, duidelijken en fijn gepland

Samen met mijn man de ijlessen voor de motor gevolgd. Wat superfijn dat we alle lessen (incl. Op deselfde tijd examen) samen hebben kunnen plannen. Zowel de lessen op het terrein als op de weg duidelijke en fijne instructies.

Geweldige rijschool

Ik heb een waanzinnige tijd gehad bij deze rijschool. Instructeurs zijn geweldig, geven goed en duidelijk les, ook met wat humor. Alles kan gepland worden rondom je diensten. Ik raad deze rijschool aan met een dikke 10!!

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Geweldig team en prettige ervaring!

Ik ben in november begonnen bij Osseforth en geen moment spijt gehad. Luc, Joep en Marc, stuk voor stuk toppers die mij goed begeleid hebben. Snelle communicatie met planners, er werd meer dan voldoende rekening gehouden met mijn beschikbaarheid. Bedankt voor de leerzame lessen!

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Great experience and very professional

I was very happy with my experience with ANWB and in particular with Leon. He is a great driving instructor, gives clear guidance and tips and is really able to calm you down when you are driving, which was my issue. The app is also really nice, because it allows you to keep track of your planned lesson and the payments. Super happy, a sound 10/10!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Super fijn team, professioneel met een gezellige sfeer.

Snelle doorlooptijd, goede communicatie, professioneel team weten hoe ze leerlingen moeten klaar stomen voor het examen. Ik ben zeer tevreden zou Osseforth zeker voor iedereen aanbevelen die zijn rijbewijs wilt behalen.... Koen, Miro en Rene en de rest van het team heel erg bedankt.

• Wie is / was je instructeur? Rene de Weijer

Heel professioneel maar ook super gezellig

Alle instructeurs zijn heel leerzaam, professioneel maar ook vooral gezellig om mee te lessen. Dit was een zeer aangename belevenis

Zeer Fijn

Motor les gehad op locatie Elsloo van drie instructeurs namelijk Luc, Joep en Marc. Zeer fijne communicatie en geduld is zeer zeker aanwezig. Les voertuig was ook erg fijn.

• Wie is / was je instructeur? Luc Theelen

Fijne rijschool, instructeurs Joep en Luc zijn beide erg kundig en professioneel, planning verliep (ondanks slecht weer) zeer soepel dankzij de dames op kantoor, motoren en terrein in Elsloo zeer goed in orde, in 1 keer geslaagd, dus ik kan Osseforth aanbevelen aan iedereen die zijn/haar motorrijbewijs wilt halen

Super Rijschool!

Hele fijne ervaring gehad bij Osseforth met het behalen van mijn motor rijbewijs. Professioneel en vriendelijk personeel, je merkt echt dat ze plezier hebben in hun beroep. Vanuit kantoor was ook alles goed geregeld. Luc, Joep en Viona bedankt voor de leerzame rijlessen! :)

• Wie is / was je instructeur? Luc Theelen

Vakkundig je motorrijbewijs halen!

Super ervaring met Osseforth! Goede en snelle planning, vakbekwame instructeurs en een hele prettige sfeer. Super blij met het behalen van mijn Rijbewijs A!

goede rijschool ossenforth

ik ben zeer tevreden goeie lessen gehad en medewerkers waren super/begripvol en konden altijd mee denken !!! top service !!!! nogmaals dankjewel

• Wie is / was je instructeur? Luc Theelen

Fijne heldere instructie. Goed voorbereid naar het examen gegaan. En het was ook nog eens gezellig!

• Lesvoertuig
  • Flexibiliteit lestijden N.v.t.
  • Deelgenomen rijopleiding: Aanhanger
  • Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

Geslaagd

Prima motorrijlessen gehad. En geslaagd. Planning zou wat beter kunnen. Planning werd soms zonder overleg gewijzigd.

Goede rijopleiding gehad

Fijne rijschool, goede begeleiding van goed gekwalificeerde instructeurs, op kantoor zijn ze zeer flexibel met plannen van lessen, en er wordt echt moeite voor gedaan om te zorgen dat je goed en veilig leert motorrijden. Ik heb hier een fijne rijopleiding gevolgd en zou hier zeker weer voor Osseforth kiezen. Bedankt aan Rene de Weijer en Miro de Ruiters voor de goede lessen, en aan de dames op kantoor voor de planning!

• Wie is / was je instructeur? Rene de Weijer