Geslaagd

Eerst een proefles gevolgd, waarbij er duidelijk wordt uitgelegd hoe het in zijn werk gaat en het niveau van de kandidaat wordt ingeschat. Goede schatting van het aantal lessen gemaakt, fijne instructeur en kundige instructeur. Ook is de bereikbaarheid van de vestiging en de beschikbare tijden goed.

• Wie is / was je instructeur? Theo Smit

Top bedrijf

Ik ben blij dat we voor jullie bedrijf hebben gekozen. Bedankt voor alles.

• Deelgenomen rijopleiding: Bromfiets
  • Wie is / was je instructeur? Koen van Doremalen

Geweldig leuk team!

Mijn ervaring was zeer positief , super leuke instructeurs die echt passie hebben voor hun vak! Een echte aanrader.

• Wie is / was je instructeur? Joep Peters

Easy to go! met professionele begeleiding

Alle zorgen worden uit handen genomen. Van regelwerk aan de voorkant tot eventuele stressmomenten tijdens de praktijklessen, de professionals van Osseforth zijn échte professionals! De wijze van begeleiding en coaching tijdens de praktijkles is docentwaardig en geeft veel vertrouwen voor een examen. Hier kom ik terug voor andere rijopleidingen!

C1 rijbewijs

Vanmiddag geslaagd voor m'n C1 rijbewijs dankzij de perfecte lessen en begeleiding va instructeurs Rob en Jos. Top rijschool !!

• Deelgenomen rijopleiding: Vrachtwagen
  • Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

Wat een toppers

Al het personeel is gewoon top Kantoor personeel top Alle lesgevers zijn top Ik heb het echt naar mijn zin gehad met lessen Bedankt cindy

Zeer onprofessioneel

Te laat op de afspraak verschijnen, iemand bekritiseren en een oordeel vormen als ze aangeven last te hebben van faalangst, de rijles vroegtijdig afbreken vanwege niet snel genoeg vorderen in de ogen van de instructeur om vervolgens zelf op de motor te stappen en indruk proberen te maken op een andere cliënte en hierbij zelf ten val komen, geen duidelijke instructies geven, niet letten op de 3e cliënt, voor onveilige situatie zorgen, iemand met een vrijwel lege tank laten rijden, op voorhand zeggen dat zo'n opleiding veel geld kost, het een luxe is en de cliënte waarschijnlijk het geld beter aan iets anders kan uitgeven (insinueren dat cliënte niet genoeg geld heeft voor opleiding). In mijn ogen zeer onprofessioneel en een zware domper voor mijn vriendin. Misschien handig om betere instructies te geven, meer geduld voor mensen die aangeven faalangst te hebben en meer met je baan bezig zijn dan met andere meiden te versieren zou kunnen helpen

• Lesvoertuig
  • Flexibiliteit lestijden N.v.t.
  • Kantoor medewerkers N.v.t.

In 1 keer geslaagd

Hele fijne instructeur, is zeer zeker aan te raden !! -Nik

Goed opgeleid zodat ik met vertrouwen mijn examen kon halen in 1 keer

Maurice is een geduldige instructeur waar ik leuk mee heb kunnen lachen en die heel kalm en geduldig bleef als ik wéér de mist in ging. Na genoeg fouten te hebben gemaakt werd ik steeds beter gelukkig. Maurice heeft me op voorbereiding van het examen alle stukjes laten zien waar de examinator me misschien heen kon sturen dus ik was op alles voorbereid. Iedereen die bij Maurice gaat lessen is in goede handen!

• Wie is / was je instructeur? Maurice Pisters

Na een aantal verschillende instructeurs van ossenforth gehad te heb en uiteindelijk bij ruud terecht gekomen . En dit klikte meteen. Ruud heeft me geholpen met mijn zelfvertrouwen te vinden achter het stuur en mijn rust te behouden. Ik heb erg genoten van mijn rijlessen en ben blij dat ik met Ruud zijn hulp geslaagd ben. Ik raad iedereen aan om bij ossenforth te gaan lessen !!

• Wie is / was je instructeur? Ruud Sistermans

Rijles gehad van Ruud die heel vriendelijk en rustig alles uitlegt zodat je rustig de medische rijtest in gaat. Hele fijne en goed ervaring. Ik raad echt aan om hierheen te gaan voor rijlessen als je voor een medische rijtest op moet.

Fijne rijschool, BE rijbewijs

Ossenforth is een fijne rijschool Bij de planning denken ze met je mee over het aantal lessen, het tijdschema en aansluitend het praktijkexamen Hele fijne lessen gehad van Theo en Arno Beiden prettig in de omgang en hebben me veel geleerd Bedankt Arno voor de laatste begeleidingslessen “bijzondere verrichtingen” en steun bij het praktijkexamen Heel erg blij met het behalen van mijn BE rijbewijs

• Wie is / was je instructeur? Arno Dorenberg

Top begeleiding. Precies genoeg gehad aan alle lessen die zij mij hadden aanbevolen

Helemaal prima

De planning en en organisatie is soepel verlopen, ze konden voor mij op de vrij korte termijn nog een plekje vinden. Rene is een heel prettige en rustige instructeur die je goed kan uitleggen wat er goed en niet goed ging.

• Wie is / was je instructeur? Rene de Weijer

leerzaam

het was een lange weg met veel obstakels, maar met de juiste manoeuvres heb ik mijn eindbestemming bereikt.

• Flexibiliteit lestijden
  • Kantoor medewerkers N.v.t.

Leuke ervaring

Altijd vriendelijk.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Wie is / was je instructeur? Joep Peters

Precies wat ik nodig had!

Ik ben bij Osseforth begonnen rond april. Hiervoor heb ik al lessen gehad bij andere rij-opleidingen. Helaas was ik niet erg tevreden over de lesstijl van deze opleidingen. Toen ik begon bij Osseforth merkte ik al snel waarom dit de juiste keuze was. Er werd persoonlijk lesgegeven. De instructeur (Ruud) wist precies wat ik nodig had en anticipeerde hier ook op. Zo moest ik wat meer zelfvertrouwen achter het stuur krijgen. Dit is hem zeker gelukt! Ook vertelde ik hem in het begin van het traject dat mijn vrienden in Maastricht wonen, sindsdien zijn wij vaker vanuit Sittard naar Maastricht gereden om dit al te oefenen. Kortom, Osseforth Opleidingen en vooral ook Ruud Sistermans hebben mij precies gegeven wat ik nodig had. Dank hiervoor!

• Wie is / was je instructeur? Ruud Sistermans

Ik ben bij twee rijscholen voor Osseforth geweest, dus in totaal drie rijscholen, en ook door alle drie naar het praktijkexamen gestuurd, maar door mijn faalangst ben ik iedere keer gezakt. Dankzij de deskundigheid van Ruud ben ik uiteindelijk geslaagd! Hij kwam altijd op tijd en soms zelfs iets eerder. Ik ben Ruud en Osseforth hier erg dankbaar voor.

Goede en prettige begeleiding

In een dagopleiding heb ik de alle bijzondere verrichtingen goed kunnen aanleren. Arno Dorenberg heeft me met veel geduld hierbij geholpen. Ben erg blij en opgelucht met het behalen van mijn BE rijbewijs.

• Wie is / was je instructeur? Arno Dorenberg

Hele fijne en duidelijke instructeur

Vandaag eindelijk mijn rijbewijs mogen halen bij Osseforth opleidingen. Ik heb een heel fijne instructeur gehad (leon) die mij met alle geduld alles heeft uitgelegd, en me goede tips heeft gegeven. Ik ben dankbaar!

• Deelgenomen rijopleiding: Auto
  • Wie is / was je instructeur? Leon de Louw

Zelfverzekerd kan ik de weg op!

Ik heb rijles gehad van Leon. Hij heeft mij echt super les gegeven. Ik was vaker wat onzeker in het maken van keuzes. Dit leidde dat ik erg onbesluitvaardig was. Hij heeft mij hier super in begeleid en aandacht gegeven aan mijn verbeterpunten zonder mij hier nóg onzekerder over te maken. Hij wil echt dat je je prettig en op je gemak voelt in de auto en doet daar alles aan! Ik zou hem dan ook zeker aanraden!

• Deelgenomen rijopleiding: Auto
  • Wie is / was je instructeur? Leon de Louw

Erg goed

Erg goeie begeleiding, erg tevreden over het personeel. Er wordt goed met met je meegekeken en ben erg tevreden.

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Vriendelijk, behulpzaam en flexibele planningsopties

Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad bij Osseforth. Je instructeur begeleidt je uitstekend en je wordt goed klaargestoomd voor het rijexamen door o.a examenroutes te rijden en uitgebreide feedback aan het einde van de rijles. Het inplannen van de lessen ging ook altijd makkelijk, er wordt altijd rekening gehouden met wanneer een rijles jou het beste uitkomt. Vanuit het kantoor was alles ook altijd goed geregeld! Ik raad Osseforth zeker aan!

• Wie is / was je instructeur? Maurice Pisters

Altijd goed geregeld en zsm alles kunnen regelen

Aangezien na mijn eerste examen mijn theorie was verlopen was ik bang dat ik nog erg lang zou moeten wachten qua lessen opnieuw oppakken en examen plannen… Gelukkig was dit niet zo en kon ik vrijwel direct na mijn nieuw behaalde theorie opnieuw beginnen.

Uitstekende persoonlijke begeleiding

Na het rijbewijs B heb ik ook voor het rijbewijs A voor Osseforth gekozen en ook deze keer heeft Osseforth weer uitstekende service geleverd. De makkelijke bereikbaarheid, zowel telefonisch als de locatie, maakt het een toegankelijke rijschool. De planner bespreekt de opties tot jullie er samen uit komen. Tijdens de rijles zorgt de persoonlijke begeleiding, het vriendelijke personeel en de “ons-kent-ons sfeer” maakt dat ik mij al snel comfortabel voelde. Zo heb ik mijn AVB en AVD beiden in drie weken behaald en voor beiden in één keer geslaagd.

Business Park Stein 165 keuzenummer 2 bellen

6181 MA Elsloo