Goede rijschool

Goede en eerlijke inschatting wat je aan lessen nodig hebt enz.

Alle effort wordt gestoken in het in één keer behalen van het rijbewijs.

De rij-instructeurs van Osseforth zijn zeer kundig, en hebben precies in de gaten wat je doet, en dan vooral wat je verkeerd doet en wat je moet doen om dat te corrigeren. Ze zien aan je lichaamshouding en je bewegingen hoe je rijdt en sturen dat zowel in de verrichtingen op het eigen terrein als in het rijden in het verkeer op de weg voortdurend bij. Soms om niet zo vrolijk van te worden, maar je hebt het wel nodig om het beste uit jezelf te halen. Ze streven er daarmee naar om een hoger niveau te bereiken dan nodig is om je rijbewijs te halen, en daarmee een grotere kans te maken op het rijnbewijs in één keer te halen. Maakte voor mij dat ik de verrichtingen op het terrein in één keer alle 7 verrichtingen meteen goed deed (kost je dan wel een vlaai...), en dat ik ook het examen op de weg in één keer heb gehaald. Top! Dus: Francois, Marc, Marc en Jack: dank jullie wel!

Geweldige rijschool!

Ik heb een geweldige ervaring op gedaan bij Osseforth. Alles word goed geregeld en alle afspraken worden meteen vast gelegd zodat er geen miscommunicatie vormt. Mijn rij instructeur was paul G, ik heb met heel veel plezier, gezelligheid en vertrouwen bij hem in de auto gezeten. Hij legt je heel fijn situaties uit wanneer dit nodig is. Ik heb dankzij paul alles in een keer gehaald! Heb er zeker heel veel van geleerd en ik raad Osseforth zeker aan als rijschool! Ik wil Osseforth en Paul G bedanken voor een super samenwerking en een leuke tijd samen!

Top rijschool een absolute aanrader

Zeer zeker een aanrader om hier te komen lessen. Planning regelt alles heel snel en je krijgt ook direct de bevestiging van een wijziging per email. Top instructeurs (motor) die alles heel geduldig en duidelijk uitleggen. Voor AVB voornamelijk les gehad van Francois en voor AVD van Jack, maar ook een paar keer van Marc. Je krijgt ook meteen het gevoel dat je ze al heel lang kent. Met als resultaat AVB- en AVD-examen de eerste keer gehaald.

Goed geregeld, goede instructeur, goede ervaring!

Alles is goed geregeld, wordt ook altijd snel gereageerd op mails e.d. en over het algemeen gewoon goed. De instructeurs hebben genoeg ervaring en zijn prettig om mee te lessen. Een aanbeveling voor iedereen.

Met alles in 1 keer geslaagd

Zeer goede opleiding met zeer bekwame rij instructeurs met name Jack, Marc en Francois. Bedankt voor de goede lessen!

Ervaren instructeur die weten waar ze het over hebben!

Leuke rijlessen gehad met 2 goede instructeurs. Zeker een aanrader

top, super instructeurs!

Twee fijne instructeurs gehad Paul en Jozien die me beide veel geleerd hebben, fijne mensen om mee te rijden bedankt. en zeker na Osseforth gaan voor je, rijbewijs te halen!

Professioneel met persoonlijke aandacht

Leuke enthousiaste instructeurs met kennis van zaken. Het eigen terrein voor de AVB motor is ideaal! Tijdens het examen voelt dit als een klein voordeel omdat je het terrein kent en weet hoe de oefeningen worden uitgezet. Fijne rijschool om je motorrijbewijs te halen met een echte 'community-feel' (waardoor ook na het behalen van je rijbewijs er voldoende mogelijkheden zijn om gezamenlijk tourtochtjes te maken.)

Rommelig, maar uiteindelijk goed.

Op het begin was het een beetje rommelig, maar uiteindelijk alles op zijn plek gekomen, en 100% tevreden met mijn instructeur Roy.

Veel geleerd, enthousiaste instructeurs, flexibele lestijden.

Zie boven

Lessen waren goed met uiteindelijk een zeer geslaagd resultaat.

Hele goede rijschool, zeer tervreden

Goede en leuke rij instructeur. 1ste keer geslaagd voor zowel theorie als praktijk. In 1 woord, top rijschool

leerzaam maar vooral op een leuke manier autorijden

Ik heb na 1x mijn praktijk examen gehaald. En dit heb ik deels zeker aan Osseforth & mijn rij instructeur Theo te danken. De lessen die ik allemaal gehad heb waren erg leerzaam & gezellig. Ik leerde dingen te onthouden door dat mijn rij instructeur mijn interesses als ezelsbruggetjes of als voorbeeld ging gebruiken. Ook als er vragen waren werd ik altijd vriendelijke te woord gestaan aan de telefoon. Ik ga de autolessen misschien nog wel missen! Dank jullie wel aan het gehele team van Osseforth.

Goed geregeld en prima instructeurs

Uit hobby overweging heb ik het rijbewijs C1 gehaald. Het hele traject van proefles tot en met het examen is prima verlopen. De instructeurs zijn professionals en daarnaast is het fijn als er een klik tussen instructeur en kandidaat is, hetgeen in mijn geval zeker zo was👍

Super rijschool, kan het iedereen aanbevelen!

Altijd leuke en nuttige rijlessen gehad, het was erg leuk om in de mini te rijden! Top!

Uitstekende instructeurs die het maximale er uit willen halen

Zeer prettig, leuke en leerzame lessen gehad. En in een rap tempo mijn rijbewijs kunnen halen. Mannen bedankt!

Een professioneel bedrijf

Hallo beste opleider ik heb bij jullie de vrachtwagen opleiding gedaan ik ben geslaagd ik wil jullie allemaal bedanken voor de professionaliteit en de aanpak die ik van jullie krijg met name Ralph en Roger welk examen nog bedanken in het begin was Roger wat streng maar daar had ik ook wat aan ook Frank bedankt voor je steun en begrip en ik kom terug voor de aanhanger opleiding achter de vrachtauto groetjes mouloud

Het was een super te gekke ervaring en zeer leerzaam

Ik heb super genoten van mijn rijlessen en natuurlijk ook van mijn rij instructeurs Francois, Jack en Marc thanks voor alles ik heb heel veel geleerd heb iets langer nodig gehad dan normale leerlingen maar ik vond niet erg. Ik zou echt iedereen bij jullie laten motorrij lessen. Jullie zijn super te gek. Nogmaals zeker een aanrader. Ik ga jullie zeker missen. 😏Nou ik ben geslaagd 😜😜😜😜 en het feest kan beginnennnnn 😁

Fijne lessen gehad. Duidelijk.

Enerverend

Met 15 jaar ervaring met mijn camper was het eerder afleren als leren. Met hulp van de instructeurs van Osseforth heb ik mijn C1 rijbewijs toch snel gehaald.

Leerzaam & gezellig

Fijne rijschool en super lessen gehad met Joyce! Altijd tijd voor een grapje en ondertussen lekker rijden met goede, duidelijke instructies. Dankjewel!

de lesen waren zeker leerzaam en ook gezellig. Ik voelde me ook nooit echt onder druk.

Je wordt goed begeleid zoals in de theorie en praktijk. Dat heb ik ook besproken aan mijn colega's.

Professionele opleiding van A tot Z!

Ik heb bij Osseforth de opleiding gedaan tot vrachtwagenchauffeur. Zowel de theoriecursus als de praktijkopleiding wordt verzorgt door instructeurs die weten waar ze over praten. Ik kan de mensen bij Osseforth alleen maar bedanken voor hun medewerking in alle facetten, zowel van het kantoorpersoneel als van de instructeurs.

Over Osseforth Opleidingen