Leuke, gezellige en leerzame rijlessen gehad van Rob!

• Wie is / was je instructeur? Rob Hinzen

Fijne rijschool met leuke en goede instructeurs. Veel geleerd en leuke lessen gehad. Een echte aanrader!

Ali is een topper!

mijn instructeur Ali is een fijne rustige man. tijdens de rijlessen is het fijn vertellen over voetbal, dekids en het werk e.d. dingen. (muziek luisteren zou natuurlijk ook mogen) Ali kan verkeersituaties goed uitleggen met zijn klappertje met whiteboard marker en hoe hier dan op in te spelen in het verkeer. Je merkt aan alles dat Ali met volle passie zijn leerlingen opleidt. Hij is ontzettend betrokken bij zijn leerlingen, je bent geen nummertje. Ook bij het slagen van het examen merk je hoe blij hij voor je is en met je meeleeft. Osseforth mag trots zijn om iemand als ALI in het team te hebben!

Hele goede rijschool

Ik vind Osseforth een hele fijne rijschool. Goede begeleiding gehad en fijne lessen. Prijs-kwaliteitverhouding is in orde.

Goede rijschool

Leuke leerzame lessen gehad en super goed begeleid zowel theoretische als de weg richting de examens. Rijinstructeur ook klasse man waar ik goede gesprekken tijdens de lessen mee heb kunnen voeren. Zeker een rijschool die ik aanraad voor andere die willen gaan lessen.

• Wie is / was je instructeur? Maurice Pisters

Alweer mijn rijbewijs in één keer!

Dinsdag 8 december 2020, exact 2 jaar en 1 dag later slaag ik weer de eerste keer voor mijn C-rijbewijs inclusief code 95. Niet dat ik zo lang nodig had om het te halen. Integendeel. Tot 31 oktober dit jaar ben ik nog werkzaam als touringcarchauffeur met mijn inmiddels bekende Flixkermit www.flixkermit.nl Het D rijbewijs heb ik in 2018 al gehaald bij Osseforth en natuurlijk hoef ik niet nogmaals te schrijven hoe dat verlopen is. Op 2 november wordt mijn eerste praktijkles ingepland. Ik maak kennis met mijn instructeur Roger Brouns en er is gelijk een goede en leuke klik. Serieus en gemotiveerd begin ik aan de opleiding en Roger weet de motivatie er behoorlijk in te houden. De praktijktoets C en de toets besloten terrein komen voorbij en voordat ik het weet zie ik dat ik al bijna mijn examen heb. Drie lessen gaat Hub Heffels met mij mee. Hij kent me vanuit de eerste opleiding en voor mij waren zijn opmerkingen natuurlijk extra leermomenten. Dinsdag morgen ben ik er klaar voor. Mijn gedachte gaan terug naar vorig jaar oktober toen ik de eerste keer met een dubbeldekker in Calais de trein op moest. Daarna volgde mijn eerste uren van rijden aan de andere kant van de weg en daarna door de spits door naar London Victoria Station. En dat binnen een paar maanden na het behalen van het bus rijbewijs. Nog even een slok koffie, terug denken aan de lessen, dit moment en met positieve spanning het examen in. Nadat ik de oefenplaats bij Osseforth afrijdt slaat deze spanning om in ontspanning en maak ik er een mooie examenrit van die ik natuurlijk heb afgesloten met het C-rijbewijs. Wanneer je nu aan mij vraagt waarom ik Osseforth aanbeveel als opleider vat ik dit samen als een gepersonaliseerde rijopleiding en heel veel aandacht tijdens de lessen. Inspelen op de zwakke punten en die ombuigen naar - het er goed in worden -. Verveelt heb ik me nooit en ik had al heel snel het vertrouwen in mijn instructeur. Alsof hij me al jaren kon en wist hoe hij het mij moest leren.

• Wie is / was je instructeur? Roger Brouns

Goed verzorgd en op goed niveau

Met plezier gelest voor mijn C-Rijbewijs op een goed niveau. Vriendelijke instructeurs en zijn heel open en eerlijk.

• Wie is / was je instructeur? Rob Hinzen

Zeer leuke en interessante ervaring erbij. Theo Smit legt het super uit met handige tips. En heeft ook een zeer goede smaak van muziek. Bedankt voor dit Theo.

• Wie is / was je instructeur? Theo Smit

• Wie is / was je instructeur? Maurice Pisters

BE - dag cursus is zeker een aanrader

De dag is mij positief bevallen en zeker de investering waard, je hebt het tot slot voor de rest van je leven! Dhr. Jos Stijfs kwam bij mij over als een bekwame instructeur en dit heeft zich laten blijken in het resultaat van slagen. Voor iedereen die dit leest, ja ook u, investeer eens in uw zelf zodat u ook die paar ton extra kunt vervoeren. Mocht u een bedrijf hebben dan laat in dat geval ook de tijd en geld niet liggen maar laat het werken.

• Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

Goede instructies en leuk!

Hele leuke lessen gehad en veel geleerd! Bedankt Jack, Marc, Viona en Francois! Altijd gezellig maar ook erg leerzaam waardoor het een hele leuke ervaring is geweest om het motorrijbewijs te halen. Ik zal jullie zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Dagopleiding met examen E achter B rijbewijs.

Fijne en leerzame dag met 5 lessen door een goede instructeur afgesloten met praktijkrijexamen met beoogd positief resultaat. Jos, bedankt !!!

Top lessen en goede begeleiding, in 1 keer geslaagd

Veel geleerd en ga nu lekker motorrijden. Bedankt allemaal

• Wie is / was je instructeur? Francois Creemers

Fijne ervaring met goede begeleiding, ik zou het zo aanbevelen!

Tijdens de lessen duidelijk instructies met handige tips. Natuurlijk een opmerking als iets beter kan of anders moet, maar ook positieve feedback wanneer het dan wel goed ging.

• Wie is / was je instructeur? Jack Michielsen

Top begeleiding met verschillende mogelijkheden!

Een goede ervaring. Met veel hulp, geduld en goede adviezen.

• Wie is / was je instructeur? Paul Gussen

Mijn motorrijbewijs gehaald! Een goede rijschool met top instructeurs. Bedankt Jack, Marc, Viona en Francois voor de leuke lessen. Een echte aanrader!

• Wie is / was je instructeur? Jack Michielsen

Geweldige ervaring!

Ik heb een heerlijke en gezellige tijd gehad tijdens mijn rijlessen. De instructeurs hebben me echt geholpen om mijn motorrijbewijs te halen. Ik raad dit ook iedereen aan om bij Ossefort te lessen! Een geweldige ervaring rijker en op na veel kilometers maken.

• Wie is / was je instructeur? Marc Tholen

Supper

Ik heb een supper ervaring met osseforth opleidingen. Ik heb het onzettend naar mij zin gehad. Zowel de lessen op het terrein als op de weg waren erg leuk. Ze geven je goeie tips en proberen je echt naar een hoger niveau te tillen. Ik heb les gehad van Francios, Jack, Viona en van Marc. Het zij stuk voor stuk allemaal top mensen die een geweldige passie delen die ze graag willen leren aan anderen. Heel erg bedankt voor alles!!! Nog extra dank aan Marc. Ik heb namelijk bijna alle lessen op de weg van hem gehad en heb het altijd gezellig met hem gehad. Lessen waren top en heb genoten van elke rit. (Want daar draait het uiteindelijk tenslotte om). Bij elke les ging ik met een glimlag heen en kwam zo ook weer terug. (En ja Marc, die dropjes krijg je nog) Kort gezecht was het gewoon een fantastische ervaring. Lieve instructeurs, HEEL ERG BEDANKT!!

Top ervaring

Goede en leuke lessen gehad. Bedankt Roger, voor de strenge maar duidelijke lessen

• Wie is / was je instructeur? Roger Brouns

Geweldig leuke sfeer

Heb mijn BE rijbewijs gehaald in een zeer leuke en relaxte sfeer. Bij deze ook mijn dank aan mijn rij instructeur Theo voor de gezellige en leerzame dag. Osseforth is verreweg the place to be voor al je rijbewijzen.

• Wie is / was je instructeur? Theo Smit

zeer goed.

De rijopleiding die Rob Hinzen mij gegeven heeft is super, hij had het geduld en gaf de goede aanwijzingen die nodig waren om mij zelfvertrouwen en de kunst van het rijden in een vrachtauto te geven. Nogmaals heel erg bedankt Rob,je bent een kanjer. Groetjes van Alie.

• Wie is / was je instructeur? Rob Hinzen

Uitstekende rijlessen met prima instructeur

Ik heb fijne rijlessen gehad, waarbij stap voor stap aandacht was voor alle zaken die komen kijken bij het behalen van Rijbewijs C1. Jos heeft mij in de lessen prima begeleidt en geleerd waar ik op moest letten, met speciale aandacht voor de “pijnpunten” zoals spiegels kijken en bocht achteruit/aandokken. Resultaat; geslaagd! Jos bedankt!

• Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

Bij Osseforth heb ik in het verleden mijn rijbewijs voor automaat gehaald en nu heb ik hier ook mijn schakelrijbewijs de 1e keer gehaald. Ali is een zeer goede instructeur die altijd rustig blijft en dingen duidelijk kan uitleggen. Er heerst altijd een zeer ontspannen en gezellige sfeer bij hem in de auto. Ik kan Osseforth als rijschool zeker aanraden!

• Wie is / was je instructeur? Ali Al Hassouni

Ik heb een geweldige en leerzame tijd gehad

Mijn rij instructeur heeft mij goed voorbereid en heeft altijd even veel geduld gehad, ik ben super tevreden over osseforth en vooral op ali!

Zeer tevreden!

Nadat ik was overgestapt van mijn vorige rijschool naar rijschool osseforth had ik geen moment spijt van mijn keuze. Ik heb er veel geleerd en er werd ook duidelijk uitleg gegeven wanneer je iets fout doet. Paul is een goede rij-instructeur en neemt echt de tijd voor je. Ik ben de eerste keer meteen geslaagd.

• Wie is / was je instructeur? Paul Gussen