Zeer vakkundig en losjes

Hun is een zeer ervaren man die alles goed uitlegt en zeer geduldig is. Ik heb veel van hem kunnen leren en dankzij hem ben ik de eerste keer geslaagd. Met een grapje op z’n tijd weet hij iemand zeer goed aan te leren en diegene het vertrouwen te geven dat die persoon het ook kan. Ik kan hem dan ook zeer aanbevelen aan andere mensen

• Deelgenomen rijopleiding: Aanhanger
  • Wie is / was je instructeur? Hub Heffels

gezelige opleiding en goede instructeurs prima

goede instrukteurs goede planning prima motoren en een gezelige sfeer

• Wie is / was je instructeur? Jack Michielsen

Een hele fijne ervaring gehad bij osseforth

Mijn rij instructrice Jozien heeft enorm veel aandacht besteed om de rijlessen zo veel mogelijk op maat voor mij te geven en voelde me zeer op mijn gemak in de de auto tijdens de rijlessen hierdoor.

• Wie is / was je instructeur? Jozien Bruynen

Veel geleerd dankzij de leuke en gezellige lessen kortom top

Super goeie ervaring met Osseforth. Professionaliteit van hoog niveau. Leuke en leerzame lessen gehad van Paul. Ook was de speciale osseforth app waar je je rijlessen etc kon zien echt ideaal. Zeker aan te bevelen voor mensen die graag hun rijbewijs willen halen.

• Wie is / was je instructeur? Paul Gussen

De beste voor motorrijles!

Met mijn 1.58m en korte beentjes was het op de lesmotor niet altijd even makkelijk, maar de instructeurs hadden daar begrip voor en er altijd vertrouwen in dat ik het gewoon kan. Dankzij hun positiviteit, deskundigheid, goede feedback (en spierkracht om de gevallen motor weer rechtop te zetten ;-) ), heb ik mijn rijbewijs gehaald. Er werd op tijd besproken dat extra lessen nodig waren, de planning werd goed en snel gemaakt door de vriendelijke dames op kantoor, in mijn geval voornamelijk Celina. Ik kon ook altijd met vragen bij haar terecht. Echt een aanrader voor motorrijles in Limburg, het was voor mij zeker de moeite waard om elke keer vanuit Roermond naar Elsloo te rijden. Ik was elke keer blij als ik weer mocht gaan en heb ondanks de afstand geen moment spijt gehad van mijn keuze voor Osseforth. François, Jack, Marc en Mark, bedankt voor de leerzame en leuke lessen!

Intensieve, prettige opleiding

In 4 dagen mijn C1 rijbewijs gehaald. Intensieve opleiding maar in een prettige leerzame omgeving. Prima rij instructeur. Veel kennis van zaken en to the point. Rob Hinzen bedankt. Een aanrader.

• Deelgenomen rijopleiding: Vrachtwagen

Toprijschool

Ik heb heb mijn scooterrijbewijs in 1x behaald. Mijn rijbewijs na 28 rijlessen in 1x behaald. Mijn rijinstructeur was zeer duidelijk en vakbekwaamd. Goede service. Flexbliteit lestijden Dankjewel Arno Ik ga nu rijervaring opdoen . En over 2jaar als ik 21jaar wordt kom ik moterrrijlessen nemen. Bedankt Grtmauro

• Deelgenomen rijopleiding: Auto

Super instructeurs en een prachtig eigen terrein!

Het begon met een proefles. Hier kreeg ik een duidelijk beeld van de rijschool en daarmee het materiaal, het personeel en de manier van lesgeven. Het lespakket dat mij aangeraden werd is voldoende gebleken. Super begeleiding gehad in elke stap van het rijbewijs. Prettig om op het eigen terrein AVB les te krijgen en hier ook je examen te kunnen doen. Ik zou iedereen uit de regio Osseforth Opleidingen aanbevelen! Bedankt Francois, Jack en Marc!

• Deelgenomen rijopleiding: Auto

in 1 zin geweldig....!!!!!

Zeer professionele en vriendelijke opleiding verkregen voor mijn C1 rijbewijs !!!!

• Deelgenomen rijopleiding: Vrachtwagen

Fijne lessen gehad en veel geleerd!

Ik heb altijd met plezier aan de lessen deelgenomen. De lessen van Mark waren heel leuk en leerzaam.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Flexibiliteit lestijden
  • Kantoor medewerkers N.v.t.
  • Deelgenomen rijopleiding: Auto

Heel veel plezier maar toch veel geleerd

Elke rijles was er tijd voor wat uitleg, om het zelf goed uit te proberen en voor verbetering. daarnaast heb ik hele leuke gesprekken gehad met mijn instructrice Joyce!!!

👍🚗🍀👏

Yvo en Sanne bedankt voor de superbegeleiding (Toppers).zeer tevreden!

Rijlessen op maat!

Prettige rij-instructeur. Rustig, stelt je op je gemak, legt alles goed uit en geeft je voldoende tijd om te leren.

Zeer deskundige en heel professionele lessen gehad.

Heel prettig en een heel goede begeleiding tijdens de motor opleiding.

goede ervaring

goede service,prima opleiding en prima instructeur(Bert Mulders)

Ben in 1x geslaagd met alles voor mijn CE rijbewijs dank mijn instructeur RALPH helemaal top hij is een super instructeur

Ik had paul als riji structeur. Hij had veel geduld, heel fijn om bij te lessen. Legde alles heel rustig en goed uit. Ik ben in 1 keer geslaagd!!! Heel erg fijnne rijschool. Echt een aanrader voor andere!!!

Geweldige rijschool

De rijlessen waren goed geregeld. mijn rij-instructeur Paul, kon geweldig les geven hij gaf de nadruk op de plekken waar je niet zo goed in was dat was heel fijn. Al met al geweldige rijschool, een aanrader!

Kwalitatief hoogwaardige en prettige lessen

Goed georganiseerd, goede instructeurs gericht op individuele behoeften en verbeterpunten van de leerling. gezellig in de auto.

Goede opleiding, fijne mensen!

Ik heb mijn motor rijbewijs gehaald via Osseforth Opleidingen en kan deze rijschool van harte aanbevelen: Professionele opleiding door mensen met verstand van zaken en een passie voor motoren. François, Jack en alle andere mensen van Osseforth: Hartelijk dank!

Goede begeleiding

Ik vind dat ik een goede en professionele begeleiding heb gehad, en dat de sfeer onderling (tussen de instructeurs) zeer leuk was . Planning is ook naar wens verlopen. Nog dank aan alle instructeurs en vooral Hub Heffels die er voor gezorgd hebben dat ik mijn C en CE examen vlot en in een keer behaald heb.

Heel goede ervaring

Super leuke rijinstructeurs! Leuke en leerzame lessen gehad! En alles in 1 keer gehaald. Zeer zeker een aanrader!

goede ervaring en fijne lessen.

ik heb de rijlessen van osseforth super ervaren. er werd goede planning gemaakt, rekening gehouden met locatie en op meerdere plaatsen les gehad.

Geen leuke tijd gehad.

In 2013 begon ik aan mijn rijopleiding voor Rijbewijs B. Ik ging lessen bij Osseforth in Elsloo en had Arno Rutten als instructeur. Van maart ‘13 tot januari ‘14 had ik met hem gereden. Maar een pretje was het niet. Het was een ramp!!! Zijn manier van instructeren is saai, ouderwets en niet spelenderwijs! En iedere keer als ik iets wilde zeggen ging hij er doorheen praten of ik werd afgekat met: ‘Niks mee te maken!!’ Rutten heeft het alleen over de negatieve dingen van het rijden en benoemt niks positiefs. En hele lange preken en verhalen over zijn privé situatie waar mensen gen touw aan vast kunnen knopen. En een goede evaluatie ho maar! Hij zei continu: ‘Scott, ik probeer je iets te leren.’ Maar hij leerde het mij niet goed!! En toen ik die allerlaatste les van hem had. Ik was zo gestresst dat het zoiezo fout ging. En toen haalde hij het in zijn hoofd om aan mij te vragen of ik medicijnen zou gebruiken die rijvaardigheid beïnvloede? Ik gebruik nooit van dat soort rottige rotspul. En de gedachte al! Schande! En toen kreeg ik een aanvaring met hem en we maakte een afspraak voor de volgende keer, maar eigenlijk zag Ik geen weg meer terug en er valt toch geen goed gesprek met hem te voeren. Paar weken later kreeg ik Joyce Dicks als instructeur. Dat ging wel iets beterder, maar achteraf kwam het toch niet echt uit de verf. Joyce Dicks heeft een modernere en positieve kijk op rijvaardigheid dan Arno Rutten. En ik kreeg tenminste een lesboeken over praktijklessen, iets wat Rutten mij nooit had gegeven. Ben met Joyce wel 2 keer gezakt voor het rijbewijs B. 1e keer vanwege snelheden of zo en 2e mocht zij niet mee omdat er een leerling-eximinator meeging en ik nog nerveuzer was. Na de 2e keer gezakt te zijn besloot ik Osseforth de rug toe te keren en mij naar een andere rijschool te begeven. En slaagde daar! Als ik beide een beoordelingscijfer moet geven krijgt Arno Rutten een 2 en Joyce Dicks een 5 en een half. Dus echt positief is het spijtig genoeg niet.