Flexibel en deskundig

Osseforth was mijn tweede rijschool. Ik werk in de binnenvaart dus ik had een grotere rijschool nodig met meer personeel (systeemvaart, 14 dagen). En toen kwam ik terecht bij Osseforth. De omgang was soepel, planningen konden gemakkelijk en duidelijk worden gemaakt in overleg met de rij-instructeur. Duidelijk les plan, practisch toegepast. Ik heb gereden met Maurice Pisters, die ik aanbeveel voor leerlingen met een rugzak.

• Wie is / was je instructeur? Maurice Pisters

TOP RIJSCHOOL

Nadat ik in juli 2021 van mijn zoon een proefles bij Ossefort als verjaardagscadeau heb ontvangen, ben ik op 62 jarige leeftijd meteen geslaagd voor het Motor A examen. Mede dankzij de professionele en gedreven instructeurs Francois, Marc en Viona heb ik genoten van de lessen, zowel op het eigen oefenterrein als op de weg. De instructeurs leggen de lat hoog en met hun opbouwende feedback zorgen zij ervoor dat je met vertrouwen het examen ingaat. Een TOP RIJSCHOOL die ik zeker kan aanbevelen.

• Wie is / was je instructeur? Marc Tholen

Prima rijschool met vakbekwame instructeurs

Ik heb mijn opleiding tot Motor A als zeer positief ervaren. Goede instructeurs met veel geduld. Ik kon mijn laatste rijles voor het examen niet doen. Toen belde de instructeur in de avond toch nog met een oplossing voor de volgende dag. Ik ben gewoon erg tevreden en zal Osseforth zeker aanraden bij anderen. Ik heb voor het AVB gedeelte 1 vaste instructeur gehad en voor het AVD gedeelte meerdere ( Marc, Jack en Viona). Alle drie toppers.

• Wie is / was je instructeur? Francois Creemers

Positieve ervaring

Vandaag geslaagd voor C1 ( camper ) rijbewijs. Na proefles keurig voorbereid op examen en dus geslaagd. Ben zeer tevreden.

Jozien de topper!

Enorm fijne tijd bij Osseforth gehad. Ondanks alle corona-gedoe waren de lessen altijd goed en helder geregeld. Ik had les in Maastricht, wat betekent dat ik Jozien als instructrice had. Wat een topper is zij! Ik heb altijd zin gehad in de lessen en Jozien is erg duidelijk, maar ook erg gezellig. (En soms een beetje streng wanner het moet, maar dat is helemaal oké :) Het is erg makkelijk om aan te geven wanneer je beschikbaar bent en hoe de opbouw van de rijlessen eruit zien, alles gebeurt namelijk via Whatsapp. Kortom, dikke aanrader!!

• Wie is / was je instructeur? Jozien Bruynen

Rijschool met ervaren instructeurs, begrip, geduld en resultaat!

Les gehad van twee goede en ervaren instructeurs. Flexibele organisatie waar in overleg veel mogelijk is.

• Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

Uitstekende uitleg en begeleiding

Dank aan Mark voor de uitstekende uitleg en begeleiding, maar ook het meedenken qua planning. Alles in één keer gehaald, waarvoor dank! Zeker een aanrader, ook door het eigen oefenterrein, waar dan ook het CBR AVB examen wordt gedaan.

• Wie is / was je instructeur? Mark Pinxt

Goede leraren , goede motoren. Veel geleerd , leraren nemen rustig de tijd met je. Vandaag in 1 keer geslaagd , echt super

• Wie is / was je instructeur? Erik de Wit

Mijn ervaringen waren goed

• Wie is / was je instructeur? Roger Brouns

Goede rijlessen

Prettige rijlessen en goed resultaat

• Wie is / was je instructeur? Paul Gussen

super

super lessen gehad van joyce :) dankzij joyce heb ik plezier gekregen in het rijden! de lessen waren gezellig en ik voelde mij altijd op mijn gemak met haar naast me in de auto! ik had geen betere rij instructeur kunnen wensen! door haar leerzame lessen ben ik zelfs in een keer geslaagd!

• Wie is / was je instructeur? Joyce Dicks

Erg gezellige en leerzaam

Alle lessen waren erg gezellig en leerzaam, veel geleerd in een korte tijd. Daarnaast werden mijn overgebleven lessen van mijn pakket terug gestort. Zeker een aanrader als je het rijbewijs wilt gaan halen in 1 keer!

• Wie is / was je instructeur? Joyce Dicks

Eenmalig

Rijbewijs behaald, maar zou niet meer voor Osseforth kiezen. Lessen duren gemiddeld 10-15 minuten te kort 95% van de tijd, 2x ingepland op een dag waarvan ik had doorgegeven dat ik niet kon, AVB lessen met 3 tegelijk, waardoor je de helft van de tijd aan het wachten bent op anderen, 5 verschillende instructeurs in plaats van één vaste en motoren niet helemaal technisch in orde. Meeste instructeurs zijn wel zeer aardig.

• Deelgenomen rijopleiding: Motor
  • Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Heel mooi.

Ik heb heel fijn begeleiding gekregen van Ali. Hij geeft veel praktische tips tijdens de les.

• Wie is / was je instructeur? Ali Al Hassouni

Een efficiënte leerroute, waardoor ik in 1x ben geslaagd.

Ik had de auto vanaf het begin al redelijk snel onder controle, waarna de kijktechnieken en veiligheid op de weg als focuspunten overbleven. Hier heeft mijn instructeur, Ali, mij goed in kunnen begeleiden.

• Wie is / was je instructeur? Ali Al Hassouni

Heel fijn, prettig, en deskundig mijn lessen van de instructeurs gehad waar ik veel van geleerd heb.

Ik vond het een spannende uitdaging die ik met veel plezier heb mogen beleven.

• Deelgenomen rijopleiding: Motor
  • Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Super klantgerichte rijschool!

Ik heb hier mijn C en nu mijn CE rijbewijs gehaald. Leerzame lessen en fijne instructeurs!

Super!

In september de AVB lessen gevolgd en in december de AVD lessen. Hier heb ik super begeleiding gehad van Francois en Jack. Hun opmerkingen heb ik direct goed kunnen toepassen en zo ging het per lesblok steeds beter. Ook de communicatie vanuit het kantoor was super, snel en duidelijk. Wanneer je een motorrijbewijs wilt hebben adviseer ik zeker om de lessen bij Osseforth te nemen!

• Wie is / was je instructeur? Jack Michielsen

Goed en veilig begeleid van de eerste tot de laatste les.

Gedegen rij-instructeurs die je de juiste duidelijke info geven waar je iets aan hebt voor de volgende lessen. Een huiselijke sfeer in de rijschool waardoor je je meteen op je gemak voelt. Allemaal vriendelijk personeel en er staat altijd een warm kopje koffie of thee voor je klaar. Ook de receptionistes zijn nauw betrokken en weten wie je bent en helpen je meteen met administratieve vragen.

• Wie is / was je instructeur? Mark Pinxt

Gisteren heb ik hier mijn BE rijbewijs mogen halen. Alles in één keer binnen 5uur tijd dankzij goeie lessen en instructeurs!

• Deelgenomen rijopleiding: Aanhanger
  • Wie is / was je instructeur? Paul Gussen

Zelfs een oude, eigenwijze knar komt met Jos nog tot C1

Het was niet makkelijk op mijn 73e oude gewoontes in het rijden aan de kant te zetten. Maar met de ervaring en het vakmanschap van Jos is het toch gelukt C1 te halen. Wij kunnen met een gerust hart met onze camper opstap!

• Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

erg tevreden over instructeur

Was al 37 in bezit rijbewijs B. 1,5 dag les gehad van de instructeur die een harde dobber had mijn “verkeerde” rijgewoontes te corrigeren. Dit is gelukkig goed gegaan en was daarom ook goed voorbereid voor mijn examen rijbewijs BE 16 December j.l. Dit dan ook gehaald ondanks de zenuwen. Ik had een goede practische instructeur die goed aanvoelt wat er in iemand omgaat. Toppie.

• Lesvoertuig
  • Flexibiliteit lestijden N.v.t.
  • Kantoor medewerkers N.v.t.
  • Deelgenomen rijopleiding: Aanhanger
  • Wie is / was je instructeur? Arno Dorenberg

Aanrader

Gisteren heb ik hier mijn motorrijbewijs mogen halen. Alles in één keer kunnen halen in een hele korte tijd dankzij goeie lessen en instructeurs! Zeker een aanrader!

• Wie is / was je instructeur? Jack Michielsen

Op een fijne manier leren rijden en het rijbewijs gehaald

Leuke en ook heel leerzame lessen gehad van Jozien. Altijd met veel plezier rijles gehad en op een fijne manier het auto rijden geleerd.

• Wie is / was je instructeur? Jozien Bruynen

Met de juiste instructeur lukt het zeker!

Het is een hele fijne rijschool. Met de juiste rij instructeur die hard met je samen werkt. Zal het je zeker lukken. Rob was mijn rij instructeur die heel hard met mij geknokt heeft om het te halen. Heel erg bedankt voor de goede lessen.