• Wie is / was je instructeur? Maurice Pisters

BE - dag cursus is zeker een aanrader

De dag is mij positief bevallen en zeker de investering waard, je hebt het tot slot voor de rest van je leven! Dhr. Jos Stijfs kwam bij mij over als een bekwame instructeur en dit heeft zich laten blijken in het resultaat van slagen. Voor iedereen die dit leest, ja ook u, investeer eens in uw zelf zodat u ook die paar ton extra kunt vervoeren. Mocht u een bedrijf hebben dan laat in dat geval ook de tijd en geld niet liggen maar laat het werken.

• Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

Goede instructies en leuk!

Hele leuke lessen gehad en veel geleerd! Bedankt Jack, Marc, Viona en Francois! Altijd gezellig maar ook erg leerzaam waardoor het een hele leuke ervaring is geweest om het motorrijbewijs te halen. Ik zal jullie zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Dagopleiding met examen E achter B rijbewijs.

Fijne en leerzame dag met 5 lessen door een goede instructeur afgesloten met praktijkrijexamen met beoogd positief resultaat. Jos, bedankt !!!

Top lessen en goede begeleiding, in 1 keer geslaagd

Veel geleerd en ga nu lekker motorrijden. Bedankt allemaal

• Wie is / was je instructeur? Francois Creemers

Fijne ervaring met goede begeleiding, ik zou het zo aanbevelen!

Tijdens de lessen duidelijk instructies met handige tips. Natuurlijk een opmerking als iets beter kan of anders moet, maar ook positieve feedback wanneer het dan wel goed ging.

• Wie is / was je instructeur? Jack Michielsen

Top begeleiding met verschillende mogelijkheden!

Een goede ervaring. Met veel hulp, geduld en goede adviezen.

• Wie is / was je instructeur? Paul Gussen

Mijn motorrijbewijs gehaald! Een goede rijschool met top instructeurs. Bedankt Jack, Marc, Viona en Francois voor de leuke lessen. Een echte aanrader!

• Wie is / was je instructeur? Jack Michielsen

Geweldige ervaring!

Ik heb een heerlijke en gezellige tijd gehad tijdens mijn rijlessen. De instructeurs hebben me echt geholpen om mijn motorrijbewijs te halen. Ik raad dit ook iedereen aan om bij Ossefort te lessen! Een geweldige ervaring rijker en op na veel kilometers maken.

• Wie is / was je instructeur? Marc Tholen

Supper

Ik heb een supper ervaring met osseforth opleidingen. Ik heb het onzettend naar mij zin gehad. Zowel de lessen op het terrein als op de weg waren erg leuk. Ze geven je goeie tips en proberen je echt naar een hoger niveau te tillen. Ik heb les gehad van Francios, Jack, Viona en van Marc. Het zij stuk voor stuk allemaal top mensen die een geweldige passie delen die ze graag willen leren aan anderen. Heel erg bedankt voor alles!!! Nog extra dank aan Marc. Ik heb namelijk bijna alle lessen op de weg van hem gehad en heb het altijd gezellig met hem gehad. Lessen waren top en heb genoten van elke rit. (Want daar draait het uiteindelijk tenslotte om). Bij elke les ging ik met een glimlag heen en kwam zo ook weer terug. (En ja Marc, die dropjes krijg je nog) Kort gezecht was het gewoon een fantastische ervaring. Lieve instructeurs, HEEL ERG BEDANKT!!

Top ervaring

Goede en leuke lessen gehad. Bedankt Roger, voor de strenge maar duidelijke lessen

• Wie is / was je instructeur? Roger Brouns

Geweldig leuke sfeer

Heb mijn BE rijbewijs gehaald in een zeer leuke en relaxte sfeer. Bij deze ook mijn dank aan mijn rij instructeur Theo voor de gezellige en leerzame dag. Osseforth is verreweg the place to be voor al je rijbewijzen.

• Wie is / was je instructeur? Theo Smit

zeer goed.

De rijopleiding die Rob Hinzen mij gegeven heeft is super, hij had het geduld en gaf de goede aanwijzingen die nodig waren om mij zelfvertrouwen en de kunst van het rijden in een vrachtauto te geven. Nogmaals heel erg bedankt Rob,je bent een kanjer. Groetjes van Alie.

• Wie is / was je instructeur? Rob Hinzen

Uitstekende rijlessen met prima instructeur

Ik heb fijne rijlessen gehad, waarbij stap voor stap aandacht was voor alle zaken die komen kijken bij het behalen van Rijbewijs C1. Jos heeft mij in de lessen prima begeleidt en geleerd waar ik op moest letten, met speciale aandacht voor de “pijnpunten” zoals spiegels kijken en bocht achteruit/aandokken. Resultaat; geslaagd! Jos bedankt!

• Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

Bij Osseforth heb ik in het verleden mijn rijbewijs voor automaat gehaald en nu heb ik hier ook mijn schakelrijbewijs de 1e keer gehaald. Ali is een zeer goede instructeur die altijd rustig blijft en dingen duidelijk kan uitleggen. Er heerst altijd een zeer ontspannen en gezellige sfeer bij hem in de auto. Ik kan Osseforth als rijschool zeker aanraden!

• Wie is / was je instructeur? Ali Al Hassouni

Ik heb een geweldige en leerzame tijd gehad

Mijn rij instructeur heeft mij goed voorbereid en heeft altijd even veel geduld gehad, ik ben super tevreden over osseforth en vooral op ali!

Zeer tevreden!

Nadat ik was overgestapt van mijn vorige rijschool naar rijschool osseforth had ik geen moment spijt van mijn keuze. Ik heb er veel geleerd en er werd ook duidelijk uitleg gegeven wanneer je iets fout doet. Paul is een goede rij-instructeur en neemt echt de tijd voor je. Ik ben de eerste keer meteen geslaagd.

Leuk ervaring

En leuke ervaring. Leuke instructeurs.

• Wie is / was je instructeur? Roger Brouns

Helemaal top!

Na 2 rijscholen te hebben gehad waarbij het niet goed ging, ging ik toch met een goed gevoel naar Osseforth. Gelukkig heb ik hier een goede rijinstructeur gehad die mij weer zekerheid kon geven in het rijden. Niet alleen waren de rijlessen heel leerzaam, maar heb ik ook veel kunnen lachen! Ben heel blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij Osseforth te zijn gaan rijlessen. Aanrader voor iedereen!

Plesant

Pleasant en positief ingesteld. Per rijles groeit je vertrouwen en de sfeer blijft prettig.

• Wie is / was je instructeur? Maurice Pisters

Top rijlessen met super goede rij instructeur!!

Ik heb bij rijschool Osseforth mijn praktijk examen voor de auto in 1 keer gehaald door de hulp van rij instructeur Ali; een instructeur die super fijne en gezellige lessen verzorgt. Je weet altijd waar je aan toe bent, krijgt super begeleiding en je komt nooit voor onaangename verrassingen te staan. Absoluut een aanrader! Hartstikke bedankt Ali!!

Beste rijschool voor rijbewijs A

Vrienden die eerder hun motorrijbewijs elders hadden gehaald raadden me aan om naar Osseforth te gaan vanwege het oefenterrein op eigen locatie. Heel blij dat ik dat advies heb opgevolgd! De instructeurs zijn stuk voor stuk bevlogen vakmensen met geduld die op een prettige, leuke manier lesgeven. Weten hoe ze constructieve, eerlijke feedback moeten geven, en zijn daarnaast gewoon leuke persoonlijkheden. Ook een dikke dankjewel aan de planners. Instructeurs en planners doen er echt alles aan om je tegemoet te komen in beschikbaarheid zodat je je rijbewijs kunt halen. Verder echt leuk aan Osseforth: de groep voor oud-leerlingen. Zeker fijn voor als je niet direct mensen in je omgeving hebt met wie je een ritje kunt maken.

Super rijschool!

Vanmorgen heb ik mijn rijbewijs B gehaald! Begeleiding door instructeur Ali was super. Eenvoudig beginnen en dan steeds een stapje moeilijker, niet te snel, niet te langzaam: er wordt maatwerk geleverd rekening houdend met de capaciteiten van de leerling. Ali heeft geduld als dat nodig is en we konden lekker door als ik daar klaar voor was. Hierdoor heb ik vanmorgen bij m’n eerste examen meteen mijn rijbewijs gehaald! De lesauto was trouwens ook heel fijn om in te rijden.

Super !

Ik vind het is prima rijschool. Ik bedank voor de fijne rijlessen. Het examen ging top.

• Wie is / was je instructeur? Jos Stijfs

Vandaag bij Osseforth mijn rijbewijs B gehaald!! Aangezien ik mezelf zie als een wisselvallige leerling (ene keer reed ik best aardig, andere keer was het drama) heb ik wat meer lessen nodig gehad om mijn rijbewijs te kunnen halen. Maar dat was niet voor niks! Ik ging niet op examen voordat mijn instructeur het idee had dat ik er klaar voor was en dat was achteraf echt een goede keuze. Mijn ervaring met Osseforth is echt prima. Service was prima, er werd voldoende rekening gehouden met mijn mogelijkheden en wanneer mijn vaste instructeur geen mogelijkheden had werd er gekeken voor een andere instructeur die mijn leerlijn kende en daarop kon inspelen. Mijn instructeur (Paul) heb ik leren kennen als een heel gedreven en zeer deskundige instructeur die zichzelf ook voortdurend wil blijven ontwikkelen. Hij beschikt over een engelengeduld (geloof me ik heb hem daarmee op de proef gesteld), een goede dosis humor, empathie en goede didactische vaardigheden. Paul is iemand die echt kijkt naar wat voor leerling er naast hem zit en wat diegene nodig heeft om zich het rijden eigen te maken. Hij legt de lat best hoog, maar hier word je naar mijn idee alleen maar een betere bestuurder van en hij beschikt over een breed handelingsrepertoire waarmee hij goed kan inspelen op verschillende soorten leervragen. Al met al zeer tevreden en ik beveel deze rijschool dan ook aan als je veilig en verantwoord de weg op wil!