GE-WEL-DIG

Roger brouns een geweldige instructeur kon me geen betere wensen

• Lesvoertuig
  • Flexibiliteit lestijden N.v.t.
  • Kantoor medewerkers N.v.t.

Erg prettige rijschool

Ik heb les gehad van Jozien en dat beviel me erg goed. Een aanrader!

Hele fijne rijschool

Ik had Theo als instructeur. Hij gaf heel goed en duidelijk les. Bedankt voor je inzet Theo. En ook Maud die er alles aan heeft gedaan om na sluiting door corona ons zo snel mogelijk in te plannen. Bedankt voor de goede service

Een hele fijne rijschool

Rob heeft heel veel geduld met mij gehad en dat resulteerde in mijn rijbewijs in 1 x

• Wie is / was je instructeur? Rob Hinzen

Geweldig!!!

Top instructeurs!!! Goede service! Mijn rijlessen als zeer prettig ervaren ondanks mijn eigen stress. Gehoor gegeven aan mijn eigen wensen dankjewel!!!

• Wie is / was je instructeur? Ralph Geelen

Rijbewijs C in tha pocket!!!

Vorig jaar in augustus begonnen met het rijbewijs C. Eerst een proefles en op basis hiervan een lespakket samengesteld. Een aantal weken later kon ik dan daadwerkelijk beginnen. Aanvankelijk was het de bedoeling dat ik in februari mijn rijbewijs zou halen. Echter anders geschiedde en ben ik de eerste keer gezakt. Vervolgens nieuwe lessen ingepland en toen kwam Corona. Ruim 2 maanden niet kunnen rijden en ik had er een hard hoofd in toen we weer mochten. Nieuwe datum stond al voor de deur en ik had nog maar een aantal uren om het onder de knie te krijgen. Doordat mijn rijinstructeur, Roger, dit bij mij bemerkte en hier op in speelde is het uiteindelijk allemaal goed gekomen. Hij nam de tijd en verzekerde dat het allemaal goed zou komen en dat kwam het ook. Ik wil Roger dan ook bedanken voor zijn geduld, begrip, recht door zee zijn, humor en vakmanschap.

Super!

Met Theo als instructeur een hele relaxte ochtend en middag gehad. Hij geeft je het vertrouwen en wijst je op zaken die nog net iets beter kunnen. Hij doet dit op een zeer prettige manier. Het examen verliep vervolgens goed. B+E in the pocket!

• Lesvoertuig
  • Flexibiliteit lestijden N.v.t.
  • Wie is / was je instructeur? Theo Smit

Erg prettige, deskundige rijschool en instructeur.

Theorieopleiding C + code 95 en C- rijopleiding gevolgd en nu op naar E. Uitstekende organisatie, klantvriendelijk, denken met je mee en zeer deskundig. Veel geleerd van instructeur Roger Brouns, die erg prettig les geeft. Helder, direct, serieus maar ook in voor flauwekul als t kan. Erg prettige vent. Bedankt Roger voor de toffe en leerzame lessen en niet te vergeten je examenspeech! Ook dat heeft me geholpen naar het C-rijbewijs. Nu op naar E en zonder twijfel weer met Roger!

Prima rijschool

Theo geeft fijn les. Brengt de materie rustig over. Zegt wat beter kan en wat goed gaat. Administratie van rijschool is ook top. Duidelijke communicatie ook aan begin van coronatijd waardoor alles even stil lag. Professioneel bedrijf! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Tnks Geslaagd voor BE

• Wie is / was je instructeur? Theo Smit

Mijn C rijbewijs gehaald bij instructeur Rob, super begeleiding gehad!

• Wie is / was je instructeur? Rob Hinzen

Slecht

Ik zou mijn rijbewijs rond januari halen werd mij beloofd vanwege 2/3 lessen per week, uiteindelijk had ik er soms 2 weken tussen sommige lessen tussen zitten. Nu zitten we in juni en moet ik weer wachten tot begin augustus eer ik op examen kan. Verder heb ik ook al 3 instructeurs gehad.

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Ik heb altijd met veel plezier mijn lessen gevolgd!

Vanaf het begin van de lessen heb ik me zeker gevoeld in de auto en dat was voor mij erg belangrijk! Bij het maken van een fout kreeg ik goede feedback en op een fijne manier.

Top rijschool en instructeur

De lessen met Theo waren gezellig en leerzaam! Theo heeft ervoor gezorgd dat ik nu veilig en met een zeker gevoel de weg op kan! En dat is een fijn gevoel! Bedankt Theo voor de leuke lessen!

• Wie is / was je instructeur? Theo Smit

Alleen maar lof! Super begeleiding en planning!

Ik heb destijds gekozen voor Osseforth aangezien meerdere vrienden/kennissen mij deze rijschool konden aanraden. Het is ten eerste al fijn dat je op hun eigen terrein kan oefenen voor de AVB. Je hoeft dus niet eerst naar een ander terrein te rijden om te beginnen (extra tijd) en tevens wordt het examen ook afgenomen op hetzelfde terrein. De begeleiding (in mijn geval Francois) is ook erg fijn. Hij geeft duidelijke en goede instructies en je weet waar je aan toe bent. Wat de AVD rijlessen betreft kan ik verder ook alleen maar positief zijn. In mijn geval had ik les van Jack en zijn manier van les geven heb ik als zeer prettig ervaren. Hij geeft duidelijke instructies en zegt je eerlijk waar je staat. Hij geeft precies aan waar het nog aan beter kan en wat je goede punten zijn. En dan niet te vergeten de planning! Ik heb voornamelijk contact gehad met Celina, maar wat een top communicatie en geregel zeg! Altijd vinden ze samen met jou wel een plekje en weten ze het zo te plannen dat je kan lessen. Ook als er iets verzet moest worden was er altijd wel ruimte voor een oplossing. En niet te vergeten dat ze ook verlaagde motoren hebben, wel zo handig als je net als mij aan de kleine kant bent. Al met al zeer tevreden over Osseforth en tevens de medewerkers welke dit allen mogelijk maken, alleen maar lof en zeker een aanrader.

• Wie is / was je instructeur? Jack Michielsen

Een super leuke ervaring!

Vorig jaar begonnen met een proefles op de opstapdag en daarna meteen gestart met lessen in Elsloo. Wel geswitcht van instructeur , maar het was helemaal geen probleem, daarna meestal les gehad van Jack en hier was ik super tevreden over. Met het behalen van mijn autorijbewijs veel last gehad van faalangst maar bij de motor nauwelijks last van gehad, omdat alles goed uitgelegd word en je echt goed word voorbereid op je examen. De motor rijlessen bij osseforth zijn leerzaam , gezellig en je voelt je op je gemak. Na de les worden foutjes en aandachtspunten nog een keer rustig doorgesproken, wat ik ook heel prettig vond. Heel erg blij met mijn rijbewijs , en een hele leuke tijd gehad op de motor bij osseforth!

Heel Leerzaam

Alles top geregeld en gepland. En met alle vragen kun je terecht bij team Osseforth.

• Wie is / was je instructeur? Rene Coumans

Een hele fijne rijschool

Met veel plezier maar ook met de top begeleiding van Ralph en de laatste lessen van Roger ben ik vandaag geslaagd voor het rijbewijs C. Ik zou Osseforth niet alleen voor vrachtwagen bevelen maar ook voor de andere rijbewijzen, top materiaal en wat ik zo heb mogen ervaren ook top instructeurs en natuurlijk kloppen de tarieven ook!! Al met al een super rijschool!

• Wie is / was je instructeur? Ralph Geelen

les met passie

Op 19-05-20 heb ik deelgenomen aan het examen voor het c-rijbewijs. Mijn instructeur over de gehele opleiding was Roger Brouns, een instucteur met passie voor het vak. Ik heb met veel plezier aan deze opleiding mogen deelnemen, Roger is een intstructeur die zeker alle tijd en moeite voor je neemt om te zorgen dat je goed voorbereid op examen gaat. Daardoor heb ik dit ook succesvol afgerond en in 1 keer het examen behaald.

Spannend en leuk

Ervaring is leuk en leerzaam leuke leraren zoals maurice pisters , sanne spek die jammer genoeg belachelijk weg is moeten gaan

Dankzij de goede begeleiding van Ivo in 1x geslaagd

Ondanks mijn beperkte beschikbaarheid en in het begin wisselende instructeurs heb ik door de zeer goede begeleiding van Ivo in 1x kunnen slagen. Ik zal onze gesprekken gaan missen

• Wie is / was je instructeur? Ivo Schrage

Sws grootste van Limburg

• Wie is / was je instructeur? Roger Brouns

Een rijschool waar de sfeer zeker goed zit.

Een leerzame, vakkundige, te gekke rijschool waar de sfeer goed zit. De instructeurs hebben zeker een passie voor het motorrijden!

Bedankt!

Super blij met het behalen van mijn rijbewijs! Allemaal snel gegaan en nu op zoek naar een motor.

Ze adviseren heel goed

• Wie is / was je instructeur? Paul Gussen

Lespakket aangeschaft via mijn werk. Met alle plezier deze lessen mogen ondergaan. Veel geleerd over auto rujden en dat met dank aan mijn instructeur.