Top Bedrijf

Dit autobedrijf is een echte aanrader. Ze bieden een zeer goede service, zijn altijd vriendelijk en de koffie staat altijd klaar. Eind vorig jaar een auto gekocht, waarbij we zeer goed geholpen werden. Na een aantal weken bleek er toch niet iets niet helemaal niet goed te zijn met de auto, maar ik kon meteen terecht waarbij ik kosteloos een leenauto tot mijn beschikking kreeg. Later bleek het probleem toch nog niet helemaal opgelost te zijn, maar ook nu kon ik meteen terecht en wederom kreeg ik kosteloos een leenauto mee. Deze keer is het probleem wel helemaal opgelost en kan ik nu zorgeloos genieten van mijn 'nieuwe' auto. Ik ben super tevreden met deze garage en zal hier ook zeker in de toekomst terug blijven gaan.

Afgelopen juli 2020 een andere auto gekocht. Bij Slegers. Gisteren bleek er een lampje te branden, waarna wij gelijk contact opnamen met de eigenaar. Zonder enige twijfel en aarzeling zei die kom morgen maar gelijk langs. Vandaag langs geweest en ondanks dat net de garantie voorbij was super goed geholpen weer! Een super goed bedrijf met vakkundig en vriendelijke mensen Bedankt voor de goede service! Echt een aanrader voor iedereen!

Geweldige!!

Waar ik bij andere garages langdurig moest wachten, het niet wisten of geen tijd voor me hadden. Was het hier binnen 20 minuten geregeld! Top!! Hier weten ze er raad mee! No feet, no horse is mijn motto. Hier is het motto een bedrijfswagen moet rijden en niet stilstaan. Dus zo snel mogelijk de weg weer op! Daar houd ik van! Bedankt namens, Hoefsmederij Skeifúr

Vorige week een auto gekocht bij Slegers in Boekel. Alle afspraken netjes nagekomen. Ik kende het bedrijf eigenlijk niet. Maar weet inmiddels dat je er netjes behandeld word. En dat ze alle afspraken nakomen. Ik hoop veel veilige kilometers. Groetjes Wout uit Zeeland .

Behulpzame vriendelijke mensen

Wij waren opzoek naar een auto En kwamen bij Slegers in Boekel uit Meteen vriendelijk geholpen en de auto de we gezien hadden op hun site stond er gelukkig nog Meteen een proefrit mogen maken Daarna een leuk gesprek gehad over de auto En de koop afgesloten Na 8 maanden gingen er lampjes in de auto branden de Eps We konden meteen terecht en de auto werd meteen gemaakt De bobine was kapot dit kan natuurlijk altijd gebeuren Wat fijn dat we onder een genot van een kop koffie op onze auto konden wachten De eigenaar was zeer coulant hij vond het sneu dat er nadat 2 maanden garantie voorbij waren de auto toch kapot was En heeft de kosten gehalveerd Super ! Kortom zeer tevreden over Slegers Boekel Het gaf ons al een heel fijn gevoel toen we er heen reden En dat blijkt alleen maar terecht te zijn Wij raden dan ook iedereen dit bedrijf aan Onze auto blijft hier in onderhoud Wij zijn super tevreden

Wij waren op zoek naar een andere auto en die vonden wij op internet bij Slegers. Het was een auto met weinig kilometers en ook een hele mooie kleur. Toen we daar kwamen konden wij met verschillende auto`s een proefrit maken en toen een auto uitgezocht naar onze zin. Ze hebben deze keurig afgeleverd en ook voor onze oude auto een goede inruilprijs gekregen. Wij waren voor 100% tevreden.

hulpvaardig en accuraat

Stond ik met een lekke band en twee linker handen. Nadat er een banden wissel had plaats gevonden, vroeg ik deze garage om advies en of zij de band wilden plakken. De band was dermate gehavend dat zij aangaven deze te moeten vervangen maar geen band op voorraad te hebben. De monteur heeft de reserveband gecontroleerd en mij gerust gesteld dat ik heus veilig de weg op kon gaan. Ik hoefde hiervoor niets te betalen en reed binnen een kwartier weer veilig weg. Heel, heel hartelijk bedankt hiervoor.

In een woord geweldig!

Maar zelden zo een goed bedrijf mee gemaakt, eigenaar is een man van zijn woord en ik ben super blij met me nieuwe auto! Service en kwaliteit staat hoog in het vaandel. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeer zeker aan. Mocht er ooit weer een andere auto komen dan zou ik zeker weer terug keren. Een nieuwe klant heeft u er zeker bij!

prettig geholpen

na lang zoeken met bepaalde eisen bij Slegers gevonden. prettig geholpen, auto gekocht. na een enkel probleempje, met goede service geholpen .

zeer tevreden

voor de eerste keer aldaar een auto gekocht. Auto netjes afgeleverd. Klant vriendelijkheid en service heel goed. Zal andere mensen zeker aanbevelen daar een auto te kopen.

Top bedrijf

Wij hebben hier voor de 2e keer een auto gekocht. We werden wederom vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen. Een goed bedrijf met veel kennis, een hele vriendelijke eigenaar die altijd in is voor een leuk grapje en leuk personeel. Wij raden het iedereen aan om hierheen te komen.

Geweldig en uiterst correct

Wij waren op zoek naar een Opel Mokka met Flexfix en vonden deze bij deze garage. Wij hebben kunnen constateren dat men uiterst vriendelijk is, correct, ter zake kundig en vooral ook meedenken. Alles is in het werk gesteld om de auto te krijgen zoals wij die graag wilde, zonder onnodige extra kosten. Kortom een aanbeveling deze garage.

Goede deal bij een mooi en goed familiebedrijf

In onze zoektocht naar een cabriolet uitgekomen bij Slegers. Het eerste wat ons aansprak, was de opzet van dit (familie)bedrijf. Alles staat in het teken van goede service en goed contact. Daarbij kom je uit op een koop, waarbij allebei de partijen een goed gevoel hebben. Zo kochten wij een eerlijk goede auto, met een goede inruilprijs van onze "oude" auto. Goede afspraken en deze nakomen, is iets wat je niet overal meer aantreft, maar bij Slegers wel !!! Alles werd in de puntjes afgehandeld...… dat geeft vertrouwen en is de kwaliteit van Slegers. Laat nu de zomer maar komen voor onze Slegers Opel Cascada.

Top garage

Kom er al 25 jaar. Kan iedereen aanraden om naar Slegers te gaan. Goede auto's voor een betaalbare prijs. Uitstekende service, klantvriendelijk en goed onderhoud. FvtH

Wij zijn ontzettend goed geholpen bij aanschaf van onze Mokka, wij zijn warm en vriendelijk ontvangen en netjes en eerlijk geadviseerd over onze Mokka. Theo, Wiel en Anke en alle andere werknemers van Slegers, nogmaals bedankt voor de uitstekende service van ons 10 sterren.

top bedrijf

ik heb een peugot 208 gekocht zeer goed geholpen vriendelyke mensen zeer goed te woord gestaan wy vinden het een top bedrijf bedankt vd goede service gr rico&nicole van melis

Super blij met mijn nieuwe auto

Ze denken goed mee om de juiste auto te vinden . De service is zeer goed en de onderhoud is ook zeer goed. Je kunt altijd bellen als er iets is, je word altijd goed en correct behandeld

Ridderlijk geholpen! Beste vakgarage van het land!

Vanaf heden, geen schrik meer om een autospecialist in te schakelen. Hier kan iedereen met een gerust hart terecht. Dankjulliewel!

Super tevreden, geweldige service en zeer klantvriendelijk

Na een heel fijn en geholpen te zijn en een goede inruilprijs voor onze Corsa besloten wij voor de Opel Mokka te gaan. Eenmaal thuis kwam er een twijfel of deze nieuw auto wel de juiste keuze voor ons was. 2 dagen later zei Theo kom vanavond terug en rij in alle auto’s waar je over twijfelt en neem dan de keuze die bij jullie goed voelt. Zo gedaan en uiteindelijk zijn we heel blij met onze keuze die toch op een andere auto viel. Ook na de aankoop is de service super. Mooi eerlijk bedrijf met leuke medewerkers waar wij in de toekomst zeker heen zullen gaan voor onderhoud, en volgende auto’s. Maar voorlopig rijden we heerlijk in onze Opel Mokka. Fam. Megens

Geweldige service, bij zowel verkoop, onderhoud als reparatie

Dit autobedrijf heeft een goede service, snapt wat de klant nodig heeft en zijn goud eerlijk. Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten. Na aanschaf van mij Zafira bleek er flink wat olie verbruikt te worden, waarna ze deze kosteloos gereviseerd hebben. Het is dan ook binnen de garantie periode, maar menig autobedrijf zou er gewoon een trucje gedaan hebben om de periode te overbruggen. Vandaag had ik de pech dat de nieuwe dynamo van afgelopen vrijdag het begeven had. Ook hier weer het eerlijke verhaal, en geen kosten bij herstel. Wat mij betreft komen alle toekomstige auto’s van dit bedrijf.

Meer dan correcte en fijne behandeling

Garage Slegers, n garage waar je je meteen thuis voelt, En waar je eerlijk en respectvol behandelt wordt. Ik heb er naar volle tevredenheid n Opel meriva gekocht, en mijn oude deawoo ingeruild. Vanaf dat wij deze garage binnen stapte , en de koop, en nu na paar kleine herstel puntjes, die meteen en gratis opgelost zijn, is het goede gevoel volledig uitgekomen. Ik heb alleen maar lof voor deze garage, en heb, en zal ook in de toekomst, heel veel reclame maken. Zelfs tot in Oostenrijk is mijn auto al bewonderd. Theo heel veel succes nog.

Mijn Astra lekte al geruime tijd olie. De Opeldealer had daar allerlei redenen voor, dus ik wist niet goed waar ik aan toe was. Mijn broer, die in Uden woont, tipte mij op auto Slegers. Keurig gerepareerd. Vandaag grote beurt gegeven en APK. Ben zeer tevreden en vind het dan ook geen probleem om vanuit Veldhoven naar Boekel te rijden

heel goede servies. goed personeel die ook verstand van zaken hebben. je kunt hier altijd terecht met je auto hij wordt altijd gemaakt. korte wachttijd kan vaak wachten als ze met de auto bezig zijn.

voor de aankoop van een gebruikte auto ben ik zeer goed geholpen echt een bedrijf die de mensen niks opdringt en een duidelijke uitleg geeft van de auto en ook niet moeilijk doet om te repareren ben er zeer goed geholpen en zal de volgende keer zeker terug gaan

Volkelseweg 3

5427RA Boekel