In een woord geweldig!

Maar zelden zo een goed bedrijf mee gemaakt, eigenaar is een man van zijn woord en ik ben super blij met me nieuwe auto! Service en kwaliteit staat hoog in het vaandel. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeer zeker aan. Mocht er ooit weer een andere auto komen dan zou ik zeker weer terug keren. Een nieuwe klant heeft u er zeker bij!

prettig geholpen

na lang zoeken met bepaalde eisen bij Slegers gevonden. prettig geholpen, auto gekocht. na een enkel probleempje, met goede service geholpen .

zeer tevreden

voor de eerste keer aldaar een auto gekocht. Auto netjes afgeleverd. Klant vriendelijkheid en service heel goed. Zal andere mensen zeker aanbevelen daar een auto te kopen.

Top bedrijf

Wij hebben hier voor de 2e keer een auto gekocht. We werden wederom vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen. Een goed bedrijf met veel kennis, een hele vriendelijke eigenaar die altijd in is voor een leuk grapje en leuk personeel. Wij raden het iedereen aan om hierheen te komen.

Geweldig en uiterst correct

Wij waren op zoek naar een Opel Mokka met Flexfix en vonden deze bij deze garage. Wij hebben kunnen constateren dat men uiterst vriendelijk is, correct, ter zake kundig en vooral ook meedenken. Alles is in het werk gesteld om de auto te krijgen zoals wij die graag wilde, zonder onnodige extra kosten. Kortom een aanbeveling deze garage.

Goede deal bij een mooi en goed familiebedrijf

In onze zoektocht naar een cabriolet uitgekomen bij Slegers. Het eerste wat ons aansprak, was de opzet van dit (familie)bedrijf. Alles staat in het teken van goede service en goed contact. Daarbij kom je uit op een koop, waarbij allebei de partijen een goed gevoel hebben. Zo kochten wij een eerlijk goede auto, met een goede inruilprijs van onze "oude" auto. Goede afspraken en deze nakomen, is iets wat je niet overal meer aantreft, maar bij Slegers wel !!! Alles werd in de puntjes afgehandeld...… dat geeft vertrouwen en is de kwaliteit van Slegers. Laat nu de zomer maar komen voor onze Slegers Opel Cascada.

Top garage

Kom er al 25 jaar. Kan iedereen aanraden om naar Slegers te gaan. Goede auto's voor een betaalbare prijs. Uitstekende service, klantvriendelijk en goed onderhoud. FvtH

Wij zijn ontzettend goed geholpen bij aanschaf van onze Mokka, wij zijn warm en vriendelijk ontvangen en netjes en eerlijk geadviseerd over onze Mokka. Theo, Wiel en Anke en alle andere werknemers van Slegers, nogmaals bedankt voor de uitstekende service van ons 10 sterren.

top bedrijf

ik heb een peugot 208 gekocht zeer goed geholpen vriendelyke mensen zeer goed te woord gestaan wy vinden het een top bedrijf bedankt vd goede service gr rico&nicole van melis

Super blij met mijn nieuwe auto

Ze denken goed mee om de juiste auto te vinden . De service is zeer goed en de onderhoud is ook zeer goed. Je kunt altijd bellen als er iets is, je word altijd goed en correct behandeld

Ridderlijk geholpen! Beste vakgarage van het land!

Vanaf heden, geen schrik meer om een autospecialist in te schakelen. Hier kan iedereen met een gerust hart terecht. Dankjulliewel!

Super tevreden, geweldige service en zeer klantvriendelijk

Na een heel fijn en geholpen te zijn en een goede inruilprijs voor onze Corsa besloten wij voor de Opel Mokka te gaan. Eenmaal thuis kwam er een twijfel of deze nieuw auto wel de juiste keuze voor ons was. 2 dagen later zei Theo kom vanavond terug en rij in alle auto’s waar je over twijfelt en neem dan de keuze die bij jullie goed voelt. Zo gedaan en uiteindelijk zijn we heel blij met onze keuze die toch op een andere auto viel. Ook na de aankoop is de service super. Mooi eerlijk bedrijf met leuke medewerkers waar wij in de toekomst zeker heen zullen gaan voor onderhoud, en volgende auto’s. Maar voorlopig rijden we heerlijk in onze Opel Mokka. Fam. Megens

Geweldige service, bij zowel verkoop, onderhoud als reparatie

Dit autobedrijf heeft een goede service, snapt wat de klant nodig heeft en zijn goud eerlijk. Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten. Na aanschaf van mij Zafira bleek er flink wat olie verbruikt te worden, waarna ze deze kosteloos gereviseerd hebben. Het is dan ook binnen de garantie periode, maar menig autobedrijf zou er gewoon een trucje gedaan hebben om de periode te overbruggen. Vandaag had ik de pech dat de nieuwe dynamo van afgelopen vrijdag het begeven had. Ook hier weer het eerlijke verhaal, en geen kosten bij herstel. Wat mij betreft komen alle toekomstige auto’s van dit bedrijf.

Meer dan correcte en fijne behandeling

Garage Slegers, n garage waar je je meteen thuis voelt, En waar je eerlijk en respectvol behandelt wordt. Ik heb er naar volle tevredenheid n Opel meriva gekocht, en mijn oude deawoo ingeruild. Vanaf dat wij deze garage binnen stapte , en de koop, en nu na paar kleine herstel puntjes, die meteen en gratis opgelost zijn, is het goede gevoel volledig uitgekomen. Ik heb alleen maar lof voor deze garage, en heb, en zal ook in de toekomst, heel veel reclame maken. Zelfs tot in Oostenrijk is mijn auto al bewonderd. Theo heel veel succes nog.

Mijn Astra lekte al geruime tijd olie. De Opeldealer had daar allerlei redenen voor, dus ik wist niet goed waar ik aan toe was. Mijn broer, die in Uden woont, tipte mij op auto Slegers. Keurig gerepareerd. Vandaag grote beurt gegeven en APK. Ben zeer tevreden en vind het dan ook geen probleem om vanuit Veldhoven naar Boekel te rijden

heel goede servies. goed personeel die ook verstand van zaken hebben. je kunt hier altijd terecht met je auto hij wordt altijd gemaakt. korte wachttijd kan vaak wachten als ze met de auto bezig zijn.

voor de aankoop van een gebruikte auto ben ik zeer goed geholpen echt een bedrijf die de mensen niks opdringt en een duidelijke uitleg geeft van de auto en ook niet moeilijk doet om te repareren ben er zeer goed geholpen en zal de volgende keer zeker terug gaan

Reeds 17 jaar maken wij gebruik van de diensten van deze garage. Hebben inmiddels zo\'n 5 auto\'s bij hun gekocht. Zijn altijd eerlijk over hun auto\'s en over het onderhoud ervan. Theo Slegers is een deskundig man op dit gebied. Geeft duidelijk uitleg over de staat van zijn auto\'s en wat er bv bij reparaties gebeurd is. Wordt er altijd vriendelijk ontvangen. Hun service is altijd top ! Zijn ook zeer flexibel. Als je als klant ook eerlijk en schappelijk bent en duidelijk maakt wat je wil, wordt je ook op eenzelfde manier behandeld. Dat geeft vertrouwen ! Prima garage; dat geldt ook voor het personeel !!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Auto gekocht in juni 2018. Auto werd, op de afgesproken datum, prachtig afgeleverd. Na een week bleek de auto een olie lekkage te hebben. Dit is, uiteindelijk, keurig opgelost door de garage. Nu rijden we er met plezier in rond...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

auto gekocht met half jaar garantie, middels 5x ter reparatie aangeboden, nog niet in orde

2 sterren: slechter dan verwacht

Auto opgezocht via website , opgegeven prijs paste in budget , geen extra kosten vermeld zoals , afleveringskosten , rijklaarmaakkosten , garantie was zelfs dubbel omschreven alles inbegrepen dus , maar nee bij aankomst was niet alleen de aankoopprijs behoorlijk hoger ook zouden alle boven genoemde punten nog apart betaald moeten worden. Auto uiteraard niet gekocht maar wel weggegooide tijd , echt serieuze bedrijven houden zich aan de opgegeven prijs of vermelden als er nog eventuele andere kosten zijn.

• Deskundigheid N.v.t.

heb opel astra twin top gekocht zeer goed ontvangen door theo slegers goed advies gekregen en zijn zeer te vreden over de aflevering en de service dit is de derde auto die we hier hebben gekocht en we komen graag terug bij dit autobedrijf.