een geweldig gezellig bedrijf.

alles wat je afspreekt wordt gedaan en altijd een vriendelijk woord. Toppi hoor al vele jaren . Het personeel is geweldig op de administratie en in de werkplaats .

Van Vliet denkt mee!

Ik had problemen met de accu van mijn personen auto tijdens de stallingsperiode wanneer ik met de camper op stap ben voor langere tijd. Ton kwam op eigen initiatief met een druppellader voor mijn auto. Ton of een collega zag tijdens een schoonmaakbeurt dat we een verlengsnoer gebruikten. Tijdens een een telefoontje stelde hij voor enige stopcontacten toe te voegen. Onlangs dachten we over een ventilator in een dakraam. Ton belde op dat hij nu een air-conditioning installeerde bij een ander zonder het achterste dakraam te verduisteren. Nadat wij dit hadden bekeken, besloten wij ook zo’n air-conditioning te laten installeren. Kortom het is fijn dat van Vliet meedenkt.

Prachtig te zien op video!

Erg tevreden

Jullie zijn erg uitgebreid middels een video vertellen juliie wat je gaat doen. Ik vind de video te uitgebreid maar mijn man vind het juist erg prettig. Na jaren werkt onze gaskachel weer perfect, erg blij mee. Een minpuntje wat ook uiteraard toeval kan zijn, ons achterlicht kap was vervangen en tijdens de rit ging de bedrading van dit licht los. Er komen het wel weer makkelijk maken dat scheelt weer.

Fijn (familie)bedrijf

Al bijna 30 jaar klant. Goede service, betrouwbaar, transparante info bij reparaties en onderhoud. Geen wonder dat er een wachtlijst is om je caravan te kunnen stallen/onderhouden.

Prima ervaringen.

Altijd behulpzaam ook als het op heel korte termijn is.

Professioneel onderhoud

Periodieke beurt voor caravan uitstekend uitgevoerd. Terugkoppeling met filmpjes bij extra werk, waar je vooraf toestemming voor kan geven (of niet). Netjes met de bedragen erbij. Misschien niet de goedkoopste, maar prijs/kwaliteit klopt. En zeer vriendelijk personeel. Aan de telefoon, de receptie en in de werkplaats. Met een goed gevoel weer op vakantie.

Als je iets vraagt Kan het altijd

Goede stalling metvriendelijk personeel

Zie boven en hele goede service alles onder één dak

meedenkend en behulpzaam

De medewerkers van Van Vliet snappen jouw gevoel als campeerder en doen er alles aan om je met een goed gevoel de weg op te stiren.

Ik heb een afspraak gemaakt voor een bovag onderhoud beurt en ik had verteld dat ik de oploopremdemper niet vertrouwde. Tot mijn verbazing kreeg ik een filmpje toegestuurd waar in tezien is wat er vervangen moest worden met duidelijke uitleg en kosten van de reparaties Zeer tevreden

Geweldige service en goede terugkoppeling

onderhoudsbeurt en keuring laten uitvoeren.

Wij zijn zeer tevreden.

Ook het filmpje waarin duidelijk werd toegelicht wat de mankementen waren, was van zeer toegevoegde waarde!

Teleurgesteld

Ik heb op mijn camper een achteruitrijcamera laten plaatsten en deze laten aansluiten op mijn Pioneer radio/navigatie apparaat. Van Vliet heeft er voor gekozen een ZENEC te installeren. Ik heb dit in de wintermaanden laten doen omdat dit voor beide partijen gemakkelijker is. Ik heb gisteren de camper opgehaald en nu blijkt dat de camera permanent aan blijft staan, deze niet is ingesteld(geen lijnen en piep) deze niet reageert op de achteruit-versnelling. Kortom. De camera is gemonteerd, aangesloten en kennelijk niet gecontroleerd. Omdat ik op vakantie ga was er geen mogelijkheid om de camera goed te installeren. Samen met wat kleine dingen zijn ze er 6,5 uur mee bezig geweest voor €810,00.

Beste heer Bitter, Bedankt voor uw eerlijke review. Wij betreuren dat de werkzaamheden niet naar tevredenheid zijn verlopen. Zoals al eerder met u persoonlijk besproken, lossen wij dit met u op. Het team van "Van Vliet Caravans"

Keurig geholpen en perfect uitgevoerd

De vloer van mijn caravan moest opgevuld worden. Hij is weer als nieuw en de kosten vielen erg mee.

Geweldig, die video terugkoppeling van uitgevoerde reparatie van boiler.

Reparatie goed uitgevoerd, filmpje voor mankementen is een geweldig idee

Zo is het voor een leek ook te begrijpen wat er aan de hand is. En wat de kosten ongeveer zijn.

Super,

Goed geïnformeerd. Duidelijke communicatie, m.b.t. Herstel werkzaamheden. Realistische prijzen. Top

aangenaam verrast

Prettig bedrijf waar de monteurs echt meedenken en met oplossingen komen

Klantvriendelijk en snel.

Precies het soort bedrijf wat we zochtn. (voor onze camper) Een stalling (staan we voor ingeschreven dus moeten helaas nog even geduld hebben) die je helemaal kan "ontzorgen" APK, onderhoud, aanpassingen. Alles is bespreekbaar en de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en klantgericht.

Grote beurt buscamper

We hebben onze buscamper weer gebracht voor de jaarlijkse beurt. Prima geholpen. Moesten er wel wat langer dan normaal op wachten omdat bestelde onderdelen geleverd moesten worden. Maar na anderhalve week rijdt onze bus weer als een zonnetje. Bedankt!

Goede deskundigheid, vriendelijk en meedenkend

Wij zijn al jaren klant, tot grote tevredenheid. Alles in een. Stalling, onderhoud. Prima. Wij geven geen 10, want niemand is perfect, maar 9,9 is op zijn plaats.

Super tevreden!

Samen met de onderhoudsbeurt onze 'klusjes' top afgehandeld. Goede en duidelijke communicatie en adviezen via de video vanaf de werkplaats en telefonisch. Fijn dat alles op deze manier vooraf besproken wordt en ook de kosten zichtbaar zijn en kunnen worden aangevinkt voor het uitvoeren van de opdracht. Mooi systeem.

Altijd vriendelijk en attent

altijd goed

Eerlijk, vak kennis, moderne bedrijfsvoering

Klant vriendelijk staat hoog in hun vaandels