Heel goed eerst de video. Zo wisten wij precies wat jullie wilden doen. Prima 👍 Vriendelijke groeten Joke en Jan Bernard ter Horst

Professioneel en persoonlijk

Altijd zeer tevreden. Contact verloopt goed. Het filmpje wat gemaakt wordt over werkzaamheden aan de caravan is zeer fijn en duidelijk. Hiernaast wordt er ook nog gebeld om de werkzaamheden en eventuele andere vragen te bespreken. Werkzaamheden worden professioneel uitgevoerd.

Bedrijf denkt mee in oplossingen en voert het vakkundig uit.

Voor wensen wordt altijd naar een oplossing gezocht en gevonden. Voorts zijn heet vaklui die aan de caravan werken. Verder zijn de mensen prettig in de omgang.

Fantastisch

In deze moeilijke tijd zijn alle werkzaamheden perfect uitgevoerd. Vooral het filmpje met de werkzaamheden was erg leuk. Eigenlijk niet nodig omdat ik jullie volledig vertrouw.

Uitstekende service

Ondanks de net daarvoor ingevoerde extra corona maatregelen, ging het aanbieden van de caravan heel flexibel. Wij konden Raimond op correcte afstand nog even toelichten waar de extra werkzaamheden betrekking op hadden. Na afloop van de geplande werkzaamheden ontvingen wij een persoonlijke videoboodschap. Zeer informatief en duidelijk, past ook heel goed als de corona periode straks weer voorbij is. Het ophalen van de caravan ging ook als vanouds; hij stond buiten klaar met de sleutels erin. Alles pico bello uitgevoerd. Rekening en rapporten keurig digitaal via de mail. Samengevat: zoals altijd keurig werk geleverd, vriendelijk te woord gestaan dus uitstekende service.

Via de video beelden en telefonisch contac perfect uitleg gekregen van de noodzakelijke reparaties.

Top.

Alles volgens afspraak!

Al jaren een vertrouwd adres voor mij. Ze doen wat ze met je afspreken op een heel prettige manier. Je krijgt waar voor je geld!

Top bedrijf en personeel

Al jaren mijn caravan in de stalling bij v Vliet en ook al jaren alle beurten laten uitvoeren tot bijzonder grote tevredenheid. Er wordt mee gedacht en gecommuniceerd , zeker de laatste tijd met de filmpjes over wat gedaan moet worden en vervolgens gedaan is.

Goede communicatie reparaties snel uit gevoerd ben zeer tevreden met de monteur die ons geholpen heeft.

Goede service, dit jaar via een filmpje heel duidelijk

Sowieso is de service goed. Voor een reparatie maar ook voor het onderhoud is er dit jaar een fimp'je gemaakt met daarin een aantal vragen gesteld. Erg duidelijk hierop gelijk antwoord opgegeven. Gaan dit jaar weer lekker genieten.

De uitleg met videobeelden van de gebreken is geweldig.

klantvriendelijk en duidelijk geïnformeerd

Vooral de persoonlijke videoboodschap heb ik zeer op prijs gesteld.

Uitstekende service

Zoals elk jaar: uitstekend onderhoud en voortreffelijke service.

Geweldig bedrijf

Ik ben al meer dan 25 jaar klant bij van Vliet. Stalling en wat daar direct mee te maken heeft is prima. Accu service is goed. Onderhoud wordt altijd keuring en deskundig uitgevoerd. Dit jaar (?) nieuw een filmpje te krijgen over de mankementen die bij een keuring worden gevonden en voorstellen over de reparatie. Zeer goed en erg inzichtelijk. Leuk dat het een familiebedrijf is dat ondanks de grote schaal waarop wordt gewerkt toch een "ouderwets" gevoel geeft in de bejegening van de klant.

Top service!

Onderhoudsbeurt aan de caravan. Netjes gebeld met de vraag of onze oplooprem, die niet goed meer functioneerde, gemaakt mocht worden en ook netjes verteld hoe duur dat dan zou zijn.

Prima bedrijf,goede omgang

Van Vliet is een prima bedrijf met zeer vriendelijk personeel waar geen moeite te veel voor is,ze hebben een zeer uitgebreide website.Veel diensten waaronder caravankeuring,onderhoud en schadeherstel,je wordt altijd gebeld als er iets is wat duurder uitvalt dan begroot.Wij zijn al jaren een tevreden klant.

Het hoge niveau vasthouden is knap

Goede zorg en communicatie geeft de klant al een vakantie gevoel

opdracht naar voldoening uitgevoerd

service en veiligheid.

Ik werd gebeld met een goede uitleg over de staat van ons sleurhutje. Wat er gemaakt moest worden en de kosten. Op mijn vragen een duidelijk antwoordt zodat ik straks met een veilig gevoel de weg op kan, ook de bergen in. Van Vliet is een bedrijf waar je je thuis voelt en begrepen.

Prima reparatie

Goede afspraak betreft reparatie

Onderneming met een klantvriendelijke en professionele uitstraling

Caravanstalling Van Vliet is een echt familiebedrijf dat vooral erop gericht is om de klant zoveel mogelijk te ontzorgen en te helpen om een vakantie met caravan of camper zo plezierig en veilig mogelijk te laten verlopen. De stalling wordt op een professionele wijze gerund en vernieuwingen en verbeteringen worden voortdurend doorgevoerd. De werkplaats wordt gerund door ervaren en deskundige monteurs en hebben persoonlijk contact met de klant in geval van twijfel aan de conditie van onderdelen, zoals gasslangen, banden e.d. of de algehele conditie van de camper of caravan. Kortom, een kwalitatief hoogstaand bedrijf zonder kapsones.

Goed geholpen en waar nodig overleg

Lijkt prima. Caravan ging gelijk weer de stalling in dus het beoordelen van de resultaten komt later. Op het eerste gezicht zag het er prima uit.

Perfectie voorop.

Mijn ervaring is dat wat je vraagt wordt gedaan en zelfs gefilmd zodat ik het op afstand kan beoordelen. Nooit is iets teveel voor ze en dat maakt het alsof je thuis komt. Komen ze nog iets kleins tegen dan gaat dat als service erbij. Geen gedoe want veiligheid gaat voor alles. Zeer ter zaken kundige mensen die ik graag mijn caravan toevertrouw.

Goede informatie

Mijn ervaring met jullie is positief, maar over de laatste beurt/reparaties kan ik niets zeggen omdat ik daarna nog niet met de caravan ben weggeweest.