Ik heb gisteren m'n caravan opgehaald na een reparatie welke na een flinke hagelbui was ontstaan! Totaal nieuw dak, en de voorzijde is vernieuwd. Aan alles hebben ze gedacht, zelfs de 100km licentie waarvan de sticker aan de achterzijde op het dak zat, is vernieuwd. Er is ongelooflijk netjes gewerkt, echt totaal niets op aan te merken!! Ook gelijk m'n asrubbers laten vervangen, (kwaaltje van Fendt). Alles netjes gedocumenteerd, en ook nog eens duidelijk uitgelegd aan de balie. Tevens was m'n neuswiel stuk, maar ik had zelf al een andere.(dus niet bij v. Vliet aangeschaft) Bij het ophalen had ik deze bij me, en ook deze hebben ze er nog even kosteloos voor me opgezet. Ik ben werkelijk zwaar onder de indruk van dit bedrijf! Paul Vos

Fijn geholpen

Ik geef geen 5sterren,maar als je een stalling voor mij kan regelen geef ik de volgende keer 10 sterren Grapje!!

geen idee

verkeerde bedrijf/sorry

Alles werd duidelijk in een videoboodschap verteld. Zeer tgransparant.

Een prettig gevoel. Vriendelijk en deskundig.

'Verbaasd' dat het steeds nóg beter blijkt te zijn!

Goede adviezen en aanbevelingen gaan samen op met vakbekwaamheid en werkplezier! Dat blijkt elke keer weer opnieuw. Meedenken en aanvoelen wat een kampeerder 'nodig' heeft. Deze klasse geeft veel vertrouwen! Driedubbeljammer dat ik ook nog steeds op de stallingswachtlijst sta ... Er zijn dus veeeeeel meer tevreden klanten!

Prima bedrijf en verkoper.

Woensdagavond (07/06) besloten wij, kamperend in Zuid-Limburg, op donderdag (08/06) naar Woerden te rijden om naar een Hobby caravan te gaan kijken. Na telefonische informatie kregen wij Jaap toegewezen als verkoper. Jaap stond ons bij aankomst op te wachten en na het voorstellen en koffiedrinken gingen wij op pad naar de Hobby caravan. Jaap bleek een innemende en terzake kundig verkoper te zijn die precies aanvoelde wat onze wensen waren..Hij liet ons na de Hobby (vrijblijvend) nog een 2-tal caravan zien en beleven.waarna wij, dankzij Jaap's expertise en invoelend vermogen, besloten om voor een Adria Adora te gaan. Mede dankzij Jaap zijn wij zeer tevreden over Van Vliet Caravans in Woerden.

Geweldig bedrijf

De stalling, het onderhoud en het persoonlijke contact met de familie van Vliet is gewoonweg top. Hele fijne plek en je ziet aan alles dat ze met je meedenken en kwaliteit voorop staat in de hele bedrijfsvoering.

Precies zoals afgesproken

Cassetteluifel gemonteerd op mijn caravan. Van te voren een offerte gekregen en hierbij erg goed advies gehad over de voor en nadelen van de verschillende type luifels van Tom. Luifel heel snel en netjes geplaatst. Kortom een tevreden klant

Alles goed geregeld en netjes een filmpje van de monteur wat hij heeft gedaan! Super netjes maar niet te vergeten ook de administratie/receptie!

De mensen doen niet alleen wat je vraagt maar zelfs nog meer!

Alles wordt gedaan om de hulp zo goed en zo snel mogelijk te geven. Niets is te veel!

Fantastisch bedrijf

Vriendelijke ontvangst Professioneel tot in de puntjes Voorafgekende gebreken voor de klant incl prijsofferte en video Snelle service Bij ophaling uitleg gekregen Besluit SUPER

Erg tevreden

Ik ben een heel tevreden klant

Goede service waarbij de gevraagde werkzaamheden als afgesproken zijn uitgevoerd

Gevraagd om fietsendrager op de dissel te monteren en banden te verwisselen alsook de gasveer van de disselklep te vervangen. Dat is allemaal uitgevoerd zoals gevraagd. Prima en nette service.

Over het algemeen zijn wij zeer tevreden de geleverde service.

Over de geleverde kwaliteit van de laatste opgedragen werkzaamheden heb ik nog geen oordeel. Heb de caravan nl.nog niet opgehaald uit de stalling.

PRIMA

Ik vind het wel een beetje lastig dat ik gedwongen wordt om een review teschrijven. Mijn ervaringen met uw bedrijf zijn overigens prima

nooit problemen, alles kan

zeer prettig en klantvriendelijk

goede correcte service

super service , zeer klantvriendelijke medewerkers

Bij van Vliet kan alles , zeer vriendelijke medewerkers. en wat ze doen, alles doen ze met volle overtuiging en heel goed.

Uit de kunst

Ging voor een vakantiecheck maar ging veel verder waardoor ik zeer tevreden en gerust op vakantie kon

De service is prima en met een glimlach.

Werkzaamheden worden altijd goed uitgelegd en uitgevoerd

Uitstekend geholpen.

Zeer bekwaam en vriendelijk personeel.

Zorgvuldig en duidelijk

Werkzaamheden worden zorgvuldig gecommuniceerd en uitgevoerd. Afspraken worden prima nagekomen en werkzaamheden via video getoond en toegelicht.

Snel, duidelijk en vriendelijk.

Heel netjes

Alles wat vernieuwd moest worden netjes op film laten zien.