Zeer goede dienstverlening.

Heel goed geholpen

Leuk om n filmpje te ontvangen van de caravan! Alle punten in beeld gebracht en besproken ! Prima service! Heel tevreden

Zeer klantvriendelijk en goed onderling contact

De onderhoudsbeurt werd met het filmpje uitstekend toegelicht, zodat de gevraagde reparaties en de andere noodzakelijke acties begrijpelijk waren. Ook het meteen kunnen kiezen van welke reparaties we wilden laten uitvoeren is handig. Telefonisch nog even contact gehad en dat gaat ook heel vriendelijk en met duidelijke professionaliteit.

Ter zake kundig, vriendelijk en prettig!

In goed overleg zijn alle reparaties van de service afgehandeld.

filmpje waarin Robin alles liet zien was geweldig . Daardoor was alles sneller duidelijk ga zo door . !!!!!!

Supervriendelijke mensen die staan voor goede service

erg leuk filmje met uitleg ontvangen betreffende de sevice/reparatie van onze caravan. Bij het ophalen van de caravan bleek de stekker niet meer op onze nieuw auto te passen, de oplossing hiervoor, een tussenstekker, was snel geregeld.

Ontzettend klantvriendelijk en levert heel goed werk af!

Afgelopen vrijdag is in onze caravan een vast bed gemaakt. Van tevoren samen met Tom de mogelijkheden besproken. Nadat het vaste bed was geplaatst, kregen wij een telefoontje van Tom dat alles goed was gegaan. Deze manier van communicatie is zo prettig! Het bed ziet er ook keurig uit, dus wij zijn super blij. Dank jullie wel van Vliet!!

geen aanmerkingen, remschoen bleek bijna versleten, dus kreeg ik een berichtje dat het beter was te vervangen

Een onderdeel wat eigenlijk vervangen moest worden is door een technisch oplossing gerepareerd en zo dus ook de kosten laag. Serrie

Wij zijn zeer tevreden

Via beeldverbinding werd er keurig uitgelegd wat er aan de caravan gedaan was. Wat er vervangen was konden we heel goed zien. een prima service en zee tevreden over het contact. Met vriendelijke groet, Wolter en Elly Smit

Uitstekend geholpen.

Wij hebben de caravan gebracht voor een onderhoudsbeurt, keuring en poetsen. Alles is prima uitgevoerd en we zijn telefonisch ook benaderd voor wat bijkomende reparaties die moesten gebeuren. Kortom alles is voor ons als nieuwe klant bij jullie naar volle tevredenheid uitgevoerd. Wij kunnen er als de Corona toestand voorbij is weer met een goed gevoel op vakantie. Hartelijk dank voor de goede service. Met vriendelijke groet, Ton en Trudy van Holsteijn.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. dmv een filmpje lopen ze de aandachtspunten voor je door waarna je een overzicht krijgt van de kosten voor evt vervanging/reparatie. ik vond dat erg overzichtelijk. goede service voor een goede prijs.

Wat en vakmanschap.

In eerste instantie was er al een heel prettig contact over hoe we de inbouw van de boiler precies wilde hebben. Maar we waren helemaal verrast toen we, na de inbouw, een uitgebreide video ontvingen van het resultaat. En dat resultaat zag er, zoals gewoonlijk, ook fantastisch uit.

Modern en klantgericht

Per video werd ik geïnformeerd over noodzakelijke reparaties inclusief prijsopgave, geconstateerd tijdens servicebeurt. Nu weet ik dat ik weer veilig de weg op kan.

Conform afspraak. Geen klachten.

Ook nu weer correct afgehandeld. Filmpje na afloop is leuke service.

Verrassend goed

Ik ben heel erg te spreken over de videoboodschap van de werkzaamheden die uitgevoerd moesten worden. Geen verrassing van een factuur, maar vooraf laten zien wat er moet gebeuren en waarom het moest gebeuren. Complimenten voor Van Vliet. Daar kan de Automotive wereld nog een voorbeeld aan nemen.

Schitterende stalling met schitterend personeel

Een hele grote stalling met veel plaatsen en toch een persoonlijke benadering. Sta hier al jaren en heb meerdere keren het personeel van de werkplaats nodig gehad. Ben altijd goed geadviseerd en waar nodig is de caravan zeer netjes gerepareerd Met andere woorden een stalling waar je zelfs als klant trots op kan zijn.

Perfecte caravanstalling met een zeer vriendelijk een vakkundig team!

Wij hebben sinds een aantal jaren onze caravan bij van Vliet gestald. De caravan staat veilig en goed beschermd opgeslagen en het ophalen en terugbrengen van de caravan is flexiebel en efficient, zeker via de nieuwe website! Onderhoud (banden wissel, rem & veersysteem controleren, dissel upgrade) werd vakkundig en tegen een schappelijke prijs uitgevoerd. Daarnaast organiseerd het team regelmatig workshops waar we nieuwe tips kregen!

zeer professioneel!

tijdens onze BOVAG check is een filmpje gemaakt om te laten zien wat er is gekeurd en waar extra reparatie nodig was, heel fijn om zo betrokken te worden bij alle nodige reparaties en meteen de noodzaak te kunnen zien

Goede service zonder verrassingen

Beurt en een paar kleine mankementen verholpen na uitleg per video

Accuraat en fijne terugkoppeling indien nodig.

Goed en naar tevredenheid.

Prima service en communicatie.

Prima. Ook de communicatie is prima met zelfs een video op de dag dat de caravan een beurt kreeg Met uitleg over de benodigde reparatie. Prima de luxe.

Alles was weer prima voor elkaar

Het was een grote verrassing, dat we een sms met een link naar een filmpje ontvingen. Raymond vertelde tijdens de vertoning precies wat er gedaan was, wat in orde was en wat vervangen/gerepareerd moest worden. Ik heb het filmpje laten zien bij mijn garage en bij een caravandealer. Ze waren erg belangstellend en gaan bekijken of ze dat ook gaan doen. Hartelijk dank voor de goede service.

Heel goed eerst de video. Zo wisten wij precies wat jullie wilden doen. Prima 👍 Vriendelijke groeten Joke en Jan Bernard ter Horst

Professioneel en persoonlijk

Altijd zeer tevreden. Contact verloopt goed. Het filmpje wat gemaakt wordt over werkzaamheden aan de caravan is zeer fijn en duidelijk. Hiernaast wordt er ook nog gebeld om de werkzaamheden en eventuele andere vragen te bespreken. Werkzaamheden worden professioneel uitgevoerd.