Echte autoliefhebbers

Onlangs een mooie Kia Proceed gekocht bij Van Veenhuisen. Zeer prettig contact, waarbij je kunt merken dat de verkopers echte autoliefhebbers zijn. Afspraken zijn keurig nagekomen en de auto is perfect afgeleverd. Zeker een aanrader en voor ons een goed adres voor toekomstige aanschaf (bedrijfs)auto's.

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk

Eerlijk en servicegericht

Vriendelijk en professionee!

Afgelopen vrijdag mijn Mini Cooper opgehaald, die ik 3 weken ervoor gekocht had. Zeer goed geholpen door Gerben, vriendelijk, niet opdringerig en heel reëel. Eigen Mini Clubman ingeruild en onderhandeld over prijs en aflevering van mijn “nieuwe” auto. Alle afspraken zijn keurig nagekomen, ik kan deze garage van harte aanbevelen. Wat jammer was, dat ik zo lang moest wachten tot mijn auto rijklaar was. Net als veel bedrijven, kampen ook zij met personeelstekort, maar dit was tijdens de koop duidelijk aangegeven en het wachten waard.

Klantvriendelijk en goede service

We kwamen onaangekondigd kijken, 40 min voor sluitingstijd. Geen enkel probleem, alle tijd, proefrit kunnen maken en goed gesprek over gevraagde extra's, inruil en levertijd onder genot van koffie. We hebben na avondje overleg doorgepakt en afgelopen weekend onze auto opgehaald. Netjes gepoetst, bloemetje erbij voor mn vrouw en rijden maar. Gekozen voor een echte onderhoudsbeurt en daarmee een vol jaar garantie, voorlopig alleen maar rijden dus. Als we weer aan een andere auto toezijn gaan we zeker kijken wat er op dat moment te koop is !

hele leuke ervaring, zeer aardige verkoper

vandaag een 2e hands auto gekocht bij Gerben (Veenhuisen), vooraf al leuk contact gehad. Prima service en hele aardige verkoper. Als dan de auto ook nog bevalt en er goed bij staat, is de deal gauw gedaan. Vlotte afwikkeling (auto gelijk meegenomen), kortom daar kijken we heel tevreden op terug!!!

Fijn en vlot geholpen en eerlijke prijzen. Afgelopen zaterdag mijn droomauto hier opgehaald, hier voor totaal 3 uur in de auto gezeten maar dat was het dubbel en dwars waard!

Goede service en vriendelijk personeel.

Zeer goede service , komt afspraken stipt na en is zeer zeker een aanrader voor andere autokopers. Wij zijn zelf uit Landgraaf en hebben de moeite genomen om na advies van andere kopers onze auto aan te schaffen bij Garage Veenhuisen . Nogmaals dank voor de goede service. Nico en Agnes Dormans

Zeer professioneel bedrijf waar klant koning is

Heb mijn 2e auto hier gekocht en je kunt met Dinand zeer goed zaken doen waar je je heel goed bij voelt, daarom beveel ik hen ook aan en rijd ik 200km. om een auto te kopen. Ga zaterdag weer om een auto voor mijn zus te kopen.

Meer dan uitstekende service

Vandaag onze 'nieuwe' auto opgehaald, na een lekker kopje koffie in alle rust de belangerijke zaken afgehandeld. De auto werd afgeleverd zoals afgesproken. Uitstekende service, het is een net bedrijf met vriendelijke eigenaren en medewerkers. Ze hanteren hele schappelijke inruilprijzen. En als kers op de taart een mooie bos bloemen bij aflevering, het zijn de kleine dingen die het doen. Kortom zoek je een betrouwbaar auto bedrijf dan hoef je niet verder te zoeken. @Dinand, Dank je wel voor je tijd en moeite

Grandioos

Goede service, goede hulp, meedenken. Fijn team mensen!!!

Top geholpen door Dinand!

C klasse gekocht, tevreden mee onwijs blij mee, Goed contact gehad met Dinand vooraf, alles duidelijk en eerlijk.

klantvriendelijk

netjes behandeld nette werkplaats en vriendelijk personeel wij zijn tevreden.

Service staat voorop

Ik zou niet weten waar ik elders deze service kan verwachten die ze geven.

Goede garage communicatie kan beter

Zelf ga ik hier al 4 jaar heen en mijn auto is altijd in orde gemaakt. Alleen communicatie kan wel beter, als je voor remblokken naar de garage gaat en je wordt gebeld dat je remschijven ook moeten is dat natuurlijk geen probleem. Maar als je vervolgens de rekening thuis krijgt gestuurd van 1000 euro, had dat dan wel even vantevoren laten weten. Voor de rest nog nooit verdere problemen gehad.

Ze hebben goed meegedacht met het plannen van een datum. Auto was binnen afgesproken tijd weer klaar. Goede en fijne communicatie over wat er uitgevoerd is.

Zeer Vriendeijk en aan te raden Garage bedrijf

Paar weken terug een OPEL ASTRA J OPC op de site zien staan. Afspraak gemaakt om deze te komen bekijken, zeer vriendelijk te woord gestaan. Auto bekeken zag er toppie uit, en een proefrit gemaakt. Mooie inruilprijs voor mijn eigen OPEL gekregen. Dus de deal was snel gesloten, onder het genot van een vers kopje koffie. Vandaag de auto opgehaald, apk en professioneel gepoetst en een schitterende bos bloemen er bij voor mijn vriendin. Ik beveel Garage van Veenhuizen in Putten zeer aan. Ruime keuze voor elk wat wils. Ik hou in ieder geval hun site in de gaten.

Pas op!

Ik ben bij dit bedrijf gaan kijken naar een witte seat ateca met kenteken K-317-ZK. Volgens hen was deze onderhouden. Zij adverteren namelijk met een onderhoudsboekje en met onderhoud digitaal vastgelegd. Ook aan de telefoon was het onderhoud volledig aanwezig. Bij het kijken naar de auto, na 1 uur en 20 min rijden, had de auto een LEEG onderhoudsboekje en ook digitaal was het onderhoud NIET VASTGELEGD. Ook bij de Seat en bij Seat Oostenrijk was niets bekend van onderhoud. De verkoper zei dat hij wel eens vaker zulke auto’s heeft. Ik ben in ieder geval weggelopen. Laat je niet foppen door het kopen van een auto zonder onderhoudshistorie!! Die bedrijf adverteert met Bovag......

Eerlijke garage!

Via marktplaats bij garagebedrijf van Veenhuisen een VW Up gezien. Na bellen werd ik vriendelijk en begripvol te woord gestaan door Gerben. Ik wilde 2 auto’s inruilen, dit was geen probleem. Ivm de afstand mocht ik foto’s mailen en zijn tot een overeenkomst gekomen. De VW Up is bij mij voor de deur afgeleverd en beide auto’s zijn meegenomen, wat een service! Kortom een betrouwbare, klantvriendelijke garagebedrijf die afspraken na komt! Ik woon niet in de buurt maar zou zeker iedereen aanraden om een auto bij garagebedrijf van Veenhuisen aan te schaffen. Nogmaals bedankt Gerben!

Klantvriendelijk en goed service

Het is een stukje rijden (kom zelf uit het zuiden) maar het is het ritje dubbel en dwars waard. Onlangs een mooie occassion gekocht en mijn oude auto tegen mark conforme inruilprijzen kunnen inruilen. De puntjes die ik had aangegeven bij de aan te kopen occassion werd totaal niet moeilijk over gedaan en zijn zeer netjes verholpen. Gerben heeft ons vriendelijk en goed geholpen. Communicatie verliep zeer soepel, zelfs via email reageren ze zeer vlot.

Zeer vakkundige garage een 10+

Vanuit Limburg onlangs een hele mooie occasion aangeschaft en onze huidige auto ingeruild. Alleen maar lof voor Dinand en het hele team. Er was vanaf het begin tot en met de aflevering sprake van een zeer prettige en transparante communicatie. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en door hun vakkennis en zorgvuldigheid waren zij nog iets tegen gekomen en hebben deze dure reparatie zelf nog verholpen op hun kosten. Chapeau! Wij bevelen deze garage dan ook ten zeerste aan! Angela en Patrick Beckers

Gewoon top!

Na de perfecte auto gevonden te hebben na een lange zoektocht als autogek zijnde had ik hem eindelijk gevonden bij autobedrijf Veenhuizen te Putten. Bij de prijs onderhandelingen de afspraak gemaakt wat er nog aan de auto moest gebeuren om de auto in de perfecte staat te krijgen. Ik ben hierin echt een perfectionist en normaliter moet ik mijn verwachting op 80% zetten om het realistisch te houden. Bij het ophalen van de auto was alles gedaan wat ik gevraagd had voor 100% plus extra aandacht voor de kleinste details, echt top!

Uitstekende service en klantvriendelijkheid.

In november jl. een import auto gekocht via Van Veenhuisen. Verkopers zijn eerlijk en geven het vertrouwen dat de auto in goede handen is geweest en gecontroleerd is op essentiële punten zodat je zonder zorgen een goede aankoop doet. Helaas na een paar weken een onbenullig, maar niet minder irritant, geluidje geobserveerd uit het dashboard. Na het eerst op afstand telefonische hulp te hebben gekregen, toch er voor gekozen de auto tijdelijk terug te brengen. Netjes vervangend vervoer gekregen terwijl ze gingen zoeken naar een speld in een hooiberg. In eerste instantie werd de oorzaak van het probleem niet gevonden, maar waren (gelukkig) vastberaden het probleem te verhelpen. De communicatie was altijd prettig, empathisch en eerlijk ongeacht wie je op dat moment sprak. Heb zelf nog nooit zo'n prettige ervaring gehad bij andere autohandelaren, alom lof.

Persoonlijke, betrouwbare en flexibele service

Zowel mijn DS3 cabrio als mijn camper Hymer B674 SL bij deze garage in onderhoud. Zij geven goede adviezen, houden zich aan afspraken en verstaan het vak. Ze zijn niet goedkoop, maar het gezegde luidt immers: "Alle waar is naar zijn geld".

Adequate, vriendelijke en zeer goede klantgerichtheid.

Technisch hoef ik mij geen zorgen om de auto te maken. Dat is in goede handen.

Fijn en professioneel geholpen

Mijn olie moest worden bijgevuld. Ook mijn ruiterwisservloeistof was bijna op. Met 15 minuten stond ik weer buiten met nieuwe olie en ruiterwisservloeistof! Ondanks dat ik niet meer in Putten woon, kan ik altijd even langskomen met mijn auto!

Over Bosch Car Service