Constant erg klantvriendelijk personeel goede prijs kwaliteit.

Naast de goede service met de reguliere beurten en keuringen, zijn ze altijd behulpzaam bij plotselinge problemen met de auto; een keer een klapband Gereden op de oprit, meteen komen om te vervangen. Vandaag mijn sleutelbos met alle sleutels in de auto liggen en de hond, en vervolgens zat de auto op slot. Binnen een half uur een redder in nood, zonder schade de electronische vergrendeling geopend, HOE GEWELDIG IS DAT!!!!

Vakkundig, vriendelijk, voortvarend, voortreffelijk

Bij Van Veenhuisen troffen wij onze wensauto aan, een prachtige occasion van 1 jaar jong. Het aankoopgesprek en het inruilen verliep in zeer prettige en ongedwongen sfeer. Van Veenhuisen heeft vervolgens alle moeite gedaan om onze auto nog completer af te leveren met accessoires van onze keuze. Ondanks de voor ons niet geringe rijafstand naar dit sfeervolle garagebedrijf komen wij hier zeker terug!

Uitstekend!

Bij aankomst voelde het meteen al goed: Erg vriendelijke mensen met een professionele kijk en eerlijkheid! Ik kan iedereen aanraden hier een kijkje te gaan nemen. Autogarage Van Veenhuisen bedankt en tot ziens!

Top garage, goede service en vriendelijke mensen.👌

Het is altijd weer hetzelfde liedje. .... en nee we hebben niets te klagen want het is een leuk en vrolijk liedje!!😉 We zijn vast één van de vele dik tevreden klanten.

Gewoon goed

Afspraak op korte termijn, goede service.

Top garage op alle fronten

Vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt en het voelde direct goed, vriendelijk en hoog gekwalificeerd personeel. In deze tijd zijn garages met zo’n goede service en eerlijkheid ver te zoeken dus beveel ik het iedereen aan om eens een kijken te nemen. Mvg, Remco

Goede service, eerlijk en betrouwbaar

Vanaf het moment van binnenkomst voelde het goed. Je wordt vriendelijk en professioneel geholpen. Hier geen gladde verkooppraatjes maar degelijke informatie en advies. Inruil oude auto zonder enig probleem. Bij aflevering is er nog een nieuw setje Bridgestone\'s zonder extra kosten gemonteerd, Klasse! Het is voor mij even een ritje naar Putten maar ondanks de afstand zou ik hier zo weer binnenlopen.

Bij van Veenhuisen geweest voor de aanschaf van een Renault. Een zeer gemoedelijke sfeer en een persoonlijke benadering. Er werd echt de tijd voor mij genomen en ik ben goed geinformeerd. Ondanks dat van Veenhuisen voor mij niet om de hoek ligt zou ik zo weer voor ze kiezen.

Garage Van Veenhuisen is altijd TOP! Vakkundig en altijd eerlijke en vriendelijke service. Wat een fijn bedrijf! Een aanrader voor iedereen...

Je wordt goed geholpen en de auto wordt vakkundig onderhouden is mijn ervaring

Zocht ander garagebedrijf na scheiding. Het vertrouwen voelt hier goed. Hier wordt je als vrouw goed geholpen en voorgelicht. En dat zie je bij andere bedrijven wel anders: de “domme” vrouw die geen verstand heeft. Ga zo door.

Erg leuk en zeer vriendelijk geholpen, echt tijd voor de klant nemen. Top.

Hier vorige week een prachtige occassion gekocht. Klantvriendelijk, deskundig en servicegericht.

Vriendelijk, correct, kundig en erg goede service!

Zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn auto. Goede service en prettige mensen

onze ervaring is goed vriendelijk en toch ook tijd hebben voor de klant

Erg prettig geholpen bij aanschaf van mijn auto. Heel netjes afgeleverd en after sales ook prima verzorgd !

Prima geholpen bij aanschaf van een occasion. Netjes afgeleverd!

Prima geholpen bij aanschaf van een occasion. Netjes afgeleverd!

Top garage. Al jaren een trouwe klant.

Pas voor het eerst kennis gemaakt met deze garage omdat we op zoek waren naar een Ford Kuga. Wij werden op een heel prettige, proffesionele manier geholpen wat uiteindelijk geresulteerd heeft tot de aankoop van een auto.

Mooie occasions op voorraad. Prima service en heldere communicatie.

Aanschaf nieuwe auto. Vrijdag 3 augustus de nieuwe auto opgehaald. We werden zeer vriendelijk geholpen door dinand. En ze hebben alle tijd voor je ,en dat is wel zo prettig. En bij het op halen van de auto kregen we ook nog een bloemetje Aan geboden, zeer attent. We komen zeker voor onderhoudsbeurt bij jullie terug.