Laden reviews...
Laden reviews...
4 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Fijne garage en prima garage
Beveelt aan
29 May 2026
Pieter Zwerver
Putten
Al 20. Jaar bij de garage Altijd goed geholpen Als er wat is wordt je vriendelijk geholpen
Beveelt aan
4 April 2026
Marcel
Putten
Goede service, vriendelijke mensen. Beide auto’s al jaren in onderhoud naar volle tevredenheid en tegen betaalbare prijzen!
Beveelt aan
20 January 2026
Anne
Putten
Garage rekent onrealistische uren. Onderdelen zijn erg duur en door de telefoon krijg je alleen prijzen te horen zonder btw. In ons geval voor olie verversen + interieur filter vervangen + thermostaathuis werd 4.54 uur gerekend. Mocht je toch zaken willen doen met deze garage, maak dan duidelijk afspraken over het totaal bedrag wat je aan het einde moet betalen. (onderdelen + uren incl. Btw).
Beveelt niet aan
21 October 2025
Jonathan
Putten
Fijne service, heldere afspraken en betrouwbare verkoop. Prettig geholpen en rij nu alweer 2 maanden rond in een heerlijke auto. Alles was snel geregeld en volgens afspraak
Beveelt aan
20 February 2025
Mariëlle
Hulshorst
Zo hoort service te zijn. Gerben heeft mij onwijs goed geholpen en de Seat Leon perfect afgeleverd. Verwachting overtroffen!
Beveelt aan
31 August 2024
Michael
Kampen
Zie boven.
Beveelt aan
1 August 2024
J.N.
van den Hoorn
Onlangs een mooie Kia Proceed gekocht bij Van Veenhuisen. Zeer prettig contact, waarbij je kunt merken dat de verkopers echte autoliefhebbers zijn. Afspraken zijn keurig nagekomen en de auto is perfect afgeleverd. Zeker een aanrader en voor ons een goed adres voor toekomstige aanschaf (bedrijfs)auto's.
Beveelt aan
10 January 2024
Gerjan Dolman
Lieren
Eerlijk en servicegericht
Beveelt aan
31 October 2023
Elly Linnebank
Putten
Afgelopen vrijdag mijn Mini Cooper opgehaald, die ik 3 weken ervoor gekocht had. Zeer goed geholpen door Gerben, vriendelijk, niet opdringerig en heel reëel. Eigen Mini Clubman ingeruild en onderhandeld over prijs en aflevering van mijn “nieuwe” auto. Alle afspraken zijn keurig nagekomen, ik kan deze garage van harte aanbevelen. Wat jammer was, dat ik zo lang moest wachten tot mijn auto rijklaar was. Net als veel bedrijven, kampen ook zij met personeelstekort, maar dit was tijdens de koop duidelijk aangegeven en het wachten waard.
Beveelt aan
20 September 2023
Bernande
Hollandsche Rading
We kwamen onaangekondigd kijken, 40 min voor sluitingstijd. Geen enkel probleem, alle tijd, proefrit kunnen maken en goed gesprek over gevraagde extra's, inruil en levertijd onder genot van koffie. We hebben na avondje overleg doorgepakt en afgelopen weekend onze auto opgehaald. Netjes gepoetst, bloemetje erbij voor mn vrouw en rijden maar. Gekozen voor een echte onderhoudsbeurt en daarmee een vol jaar garantie, voorlopig alleen maar rijden dus. Als we weer aan een andere auto toezijn gaan we zeker kijken wat er op dat moment te koop is !
Beveelt aan
18 April 2023
René
Hengelo
vandaag een 2e hands auto gekocht bij Gerben (Veenhuisen), vooraf al leuk contact gehad. Prima service en hele aardige verkoper. Als dan de auto ook nog bevalt en er goed bij staat, is de deal gauw gedaan. Vlotte afwikkeling (auto gelijk meegenomen), kortom daar kijken we heel tevreden op terug!!!
Beveelt aan
7 April 2023
Peter
Delft
Fijn en vlot geholpen en eerlijke prijzen. Afgelopen zaterdag mijn droomauto hier opgehaald, hier voor totaal 3 uur in de auto gezeten maar dat was het dubbel en dwars waard!
Beveelt aan
6 February 2023
Nathalie
Maasland
Zeer goede service , komt afspraken stipt na en is zeer zeker een aanrader voor andere autokopers. Wij zijn zelf uit Landgraaf en hebben de moeite genomen om na advies van andere kopers onze auto aan te schaffen bij Garage Veenhuisen . Nogmaals dank voor de goede service. Nico en Agnes Dormans
Beveelt aan
3 April 2022
Nico
Landgraaf
Heb mijn 2e auto hier gekocht en je kunt met Dinand zeer goed zaken doen waar je je heel goed bij voelt, daarom beveel ik hen ook aan en rijd ik 200km. om een auto te kopen. Ga zaterdag weer om een auto voor mijn zus te kopen.
Beveelt aan
28 March 2022
Sjef
LANDGRAAF
Vandaag onze 'nieuwe' auto opgehaald, na een lekker kopje koffie in alle rust de belangerijke zaken afgehandeld. De auto werd afgeleverd zoals afgesproken. Uitstekende service, het is een net bedrijf met vriendelijke eigenaren en medewerkers. Ze hanteren hele schappelijke inruilprijzen. En als kers op de taart een mooie bos bloemen bij aflevering, het zijn de kleine dingen die het doen. Kortom zoek je een betrouwbaar auto bedrijf dan hoef je niet verder te zoeken. @Dinand, Dank je wel voor je tijd en moeite
Beveelt aan
5 March 2022
Frans en Mariska
ALMERE
Goede service, goede hulp, meedenken. Fijn team mensen!!!
Beveelt aan
12 November 2021
Christa
Ermelo
C klasse gekocht, tevreden mee onwijs blij mee, Goed contact gehad met Dinand vooraf, alles duidelijk en eerlijk.
Beveelt aan
11 September 2021
Rik
Zuid holland
netjes behandeld nette werkplaats en vriendelijk personeel wij zijn tevreden.
Beveelt aan
29 August 2021
Evert en Ria Boute
putten
Ik zou niet weten waar ik elders deze service kan verwachten die ze geven.
Beveelt aan
21 August 2021
Jaap
Garderen
Zelf ga ik hier al 4 jaar heen en mijn auto is altijd in orde gemaakt. Alleen communicatie kan wel beter, als je voor remblokken naar de garage gaat en je wordt gebeld dat je remschijven ook moeten is dat natuurlijk geen probleem. Maar als je vervolgens de rekening thuis krijgt gestuurd van 1000 euro, had dat dan wel even vantevoren laten weten. Voor de rest nog nooit verdere problemen gehad.
Beveelt aan
15 August 2021
Mike
Putten
Ze hebben goed meegedacht met het plannen van een datum. Auto was binnen afgesproken tijd weer klaar. Goede en fijne communicatie over wat er uitgevoerd is.
Beveelt aan
5 August 2021
William Verweij
Putten
Paar weken terug een OPEL ASTRA J OPC op de site zien staan. Afspraak gemaakt om deze te komen bekijken, zeer vriendelijk te woord gestaan. Auto bekeken zag er toppie uit, en een proefrit gemaakt. Mooie inruilprijs voor mijn eigen OPEL gekregen. Dus de deal was snel gesloten, onder het genot van een vers kopje koffie. Vandaag de auto opgehaald, apk en professioneel gepoetst en een schitterende bos bloemen er bij voor mijn vriendin. Ik beveel Garage van Veenhuizen in Putten zeer aan. Ruime keuze voor elk wat wils. Ik hou in ieder geval hun site in de gaten.
Beveelt aan
19 June 2021
H.W. Tieleman
Lichtenvoorde
Ik ben bij dit bedrijf gaan kijken naar een witte seat ateca met kenteken K-317-ZK. Volgens hen was deze onderhouden. Zij adverteren namelijk met een onderhoudsboekje en met onderhoud digitaal vastgelegd. Ook aan de telefoon was het onderhoud volledig aanwezig. Bij het kijken naar de auto, na 1 uur en 20 min rijden, had de auto een LEEG onderhoudsboekje en ook digitaal was het onderhoud NIET VASTGELEGD. Ook bij de Seat en bij Seat Oostenrijk was niets bekend van onderhoud. De verkoper zei dat hij wel eens vaker zulke auto’s heeft. Ik ben in ieder geval weggelopen. Laat je niet foppen door het kopen van een auto zonder onderhoudshistorie!! Die bedrijf adverteert met Bovag......
Beveelt niet aan
3 May 2021
Alex
Voorschoten
Via marktplaats bij garagebedrijf van Veenhuisen een VW Up gezien. Na bellen werd ik vriendelijk en begripvol te woord gestaan door Gerben. Ik wilde 2 auto’s inruilen, dit was geen probleem. Ivm de afstand mocht ik foto’s mailen en zijn tot een overeenkomst gekomen. De VW Up is bij mij voor de deur afgeleverd en beide auto’s zijn meegenomen, wat een service! Kortom een betrouwbare, klantvriendelijke garagebedrijf die afspraken na komt! Ik woon niet in de buurt maar zou zeker iedereen aanraden om een auto bij garagebedrijf van Veenhuisen aan te schaffen. Nogmaals bedankt Gerben!
Beveelt aan
16 March 2021
Laila
Enschede
Hoge Eng Oost 39
3882 TM Putten
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Makelaardij, Vastgoed
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit