Gewoon goed

Afspraak op korte termijn, goede service.

Top garage op alle fronten

Vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt en het voelde direct goed, vriendelijk en hoog gekwalificeerd personeel. In deze tijd zijn garages met zo’n goede service en eerlijkheid ver te zoeken dus beveel ik het iedereen aan om eens een kijken te nemen. Mvg, Remco

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, eerlijk en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het moment van binnenkomst voelde het goed. Je wordt vriendelijk en professioneel geholpen. Hier geen gladde verkooppraatjes maar degelijke informatie en advies. Inruil oude auto zonder enig probleem. Bij aflevering is er nog een nieuw setje Bridgestone\'s zonder extra kosten gemonteerd, Klasse! Het is voor mij even een ritje naar Putten maar ondanks de afstand zou ik hier zo weer binnenlopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij van Veenhuisen geweest voor de aanschaf van een Renault. Een zeer gemoedelijke sfeer en een persoonlijke benadering. Er werd echt de tijd voor mij genomen en ik ben goed geinformeerd. Ondanks dat van Veenhuisen voor mij niet om de hoek ligt zou ik zo weer voor ze kiezen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage Van Veenhuisen is altijd TOP! Vakkundig en altijd eerlijke en vriendelijke service. Wat een fijn bedrijf! Een aanrader voor iedereen...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt goed geholpen en de auto wordt vakkundig onderhouden is mijn ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zocht ander garagebedrijf na scheiding.\r\nHet vertrouwen voelt hier goed.\r\nHier wordt je als vrouw goed geholpen en voorgelicht.\r\nEn dat zie je bij andere bedrijven wel anders: de “domme” vrouw die geen verstand heeft.\r\nGa zo door.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leuk en zeer vriendelijk geholpen, echt tijd voor de klant nemen. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier vorige week een prachtige occassion gekocht. Klantvriendelijk, deskundig en servicegericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, correct, kundig en erg goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn auto. Goede service en prettige mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onze ervaring is goed vriendelijk en toch ook tijd hebben voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig geholpen bij aanschaf van mijn auto. Heel netjes afgeleverd en after sales ook prima verzorgd !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen bij aanschaf van een occasion. Netjes afgeleverd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage. Al jaren een trouwe klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas voor het eerst kennis gemaakt met deze garage omdat we op zoek waren naar een Ford Kuga. Wij werden op een heel prettige, proffesionele manier geholpen wat uiteindelijk geresulteerd heeft tot de aankoop van een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie occasions op voorraad. Prima service en heldere communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf nieuwe auto.\r\nVrijdag 3 augustus de nieuwe auto opgehaald.\r\nWe werden zeer vriendelijk geholpen door dinand.\r\nEn ze hebben alle tijd voor je ,en dat is wel zo prettig.\r\nEn bij het op halen van de auto kregen we ook nog een bloemetje\r\nAan geboden, zeer attent. \r\nWe komen zeker voor onderhoudsbeurt bij jullie terug.\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf nieuwe auto. \r\nVrijdag 3 augustus mijn nieuwe auto opgehaald.\r\nWe werden vriendelijk geholpen door dinand.\r\nZe nemen ook alle tijd voor je,en dat is wel zo prettig.\r\nTevens met auto ophalen kregen we nog een bloemetje mee.\r\nZeer attent vinden we.\r\nKom zeker voor onderhoud terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maakt een huiselijke indruk. \r\nGeen druk of snelle verkoper.\r\nGoede afspraken, die ook nagekomen zijn.\r\nEen klantentrekker.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super garage.Zaterdag 26-05-18 onze, voor ons nieuwe auto opgehaald. Je wordt hier echt goed geholpen. Ik rijdt al 34 jaar auto en heb dus genoeg garagebedrijven bezocht. Daar was er niet 1 zo goed als Garage Bedrijf van Veenhuisen. Graag tot een volgende keer. ECHT SUPER!!!!

Over Garage Van Veenhuisen B.V.