Betrouwbaar met goede service

, betrouwbaar, goede service, en betrokken, meedenkend

Al heel lang had ik zoveel geld uitgeven om een probleem op te kunnen lossen, maar iedere keer was het zonder resultaat. Bij Probaat is het opgelost. Het wordt niet naar geld gekeken, maar dat de klant tevreden is. Super bedrijf, ben echt heel erg tevreden mee

Geen gedoe maar snelle tussendoor reparatie.

Het voelt goed om bij Probaat klant te zijn. Men kent de klanten en ze doen niet moeilijk, maar geven service!

Telefonisch EHBPech en op zeer korte termijn euvel verholpen!

Altijd goed en correct geholpen! Het vertrouwen is hoog bij deze garage van zowel de eigenaars als het personeel!

Gewoon duidelijk communiceren en focus op een oplossing.

Na voor dezelfde storing bij 3 garages al 6x reparaties te hebben laten doorvoeren die niets oplosten, heeft Probaat het gefixt. Nadat de andere garages het inmiddels ook hadden opgegeven en ik bijna, kan ik nu toch nog in mijn fijne cabrio blijven rijden. Snel, to the point, ginnen onzin, gewoon maken. Daar hou ik van.

Service als vanouds

Gewoon goede service en vriendelijke ontvangst.

Prima geholpen

Jos en fred denken echt met je mee. Verlenen goede service en reparatie prima uitgevoerd. Heel erg bedankt!

Goede en vriendelijke service

Vriendelijke ontvangst en goed uitgevoerde service en advies. Ik kom terug.

ze zitten bij mij op 500 m afstand, maar ik zou 50 km rijden om klant te blijven.

top

Uitstekende service

Denken mee, goede service, vriendelijk, staan altijd voor je klaar

Uitstekend contact en zeer behulpzaam

Altijd bereidwillig een gevoel te creeeren dat ik als klant goed holpen word. Perfecte garage

zeer service en oplossingsgericht

Erg prettig in de omgang, no-noncense, service staat hoog in het vaandel, zoeken auto op maat, en ook nog hart voor cultuur en het goede doel!

Prettige behandeling

Prettige mensen. Je wordt goed en naar wens geholpen.

Toffe gasten, en behulpzaam

toffe gasten en behulpzaam

Goed geholpen in een prettige sfeer.

Tot nu toe heb ik alleen maar positieve ervaringen met het bedrijf.

vriendelijk en duidelijk

top

top top top

Geweldige service!

Geweldige service!

Altijd staan ze klaar voor je!

Al 29 jaar een top service en mijn auto rijdt! De persoonlijke benadering is ook ongekend goed!

Super, snel en kon tussendoor

Had een accuut problemen met de remmen en ondanks dat ik geen afspraak had toch geholpen en remblokken en rem schijven vervangen, heel fijn dat dit kon!!

Geweldige service

Na een vervelende autorit uitstekend geholpen door de garage die zelfs de auto thuis ophaalt en weer terugzet.

Gewoon super tof!

Gewoon een fijn bedrijf waar je het gevoel hebt dat er met je mee wordt gedacht en ook de prijs van bv de reparatie zo laag mogelijk wordt gehouden.

Altijd goed bij Jos en Fred

Vriendelijke ontvangst en eerlijke behandeling zonder veel poespas. Een bedrijf waar je graag binnen wandelt en met een goed gevoel weer naar buiten gaat.