Vertrouwend gevoel altijd!

Van de techniek heb ik geen verstand, dus ga ik graag naar een bedrijf, waar ik vertrouwen in heb. Dat heb ik vanaf de 1e keer, dat ik geattendeerd werd, om hier naar toe te gaan. Goed gerepareerd en duidelijkheid over wat ze gedaan hebben en kom naar ons, als er iets is! Ook dat is héél belangrijk! Ook dan ben je welkom en word je goed geholpen!

Fijne mensen op wie je kan vertrouwen

Al zo'n dertig jaar klant

Geweldige service!

Goed bedrijf vriendelijke bediening kennis van zaken TOPPER!

zeer klantvriendelijk ,professioneel en snel

Altijd zeer vriendelijk en snel geholpen . Ze weten heel goed hoe met de klanten om te gaan . Zowel professioneel aan de telefoon als in de garage ! Het garagebedrijf heeft een fijne sfeer en ik ben zeer tevreden .

Fijne persoonlijke service!

Na parkeerschade heeft Probaat alles voor mij geregeld en rijd ik nu weer in een volledig gerepareerde auto rond.

Een auto zoek opdracht

De ideale auto voor mij gevonden perfect gedaan.

Goede en vriendelijke service

Kundige mensen die weten waarover ze praten; eerlijk en duidelijk.

Uitstekend geholpen

Zeer vriendelijk en een nette zaak

Hele goede sevice en heel klantvriendelijk

Heel goed als er iets aan de auto is of voor de keuring ga ik zeker terug

prima eerste ervaring

Een prima eerste ervaring.

Weer prima geholpen

Prima geholpen, prima bedrijf.

Altijd goede service bij Probaat

Bakkie koffie, krantje, goede service en betrouwbaar bedrijf! Kom al jaren bij Fred en Jos en blijf dat ook zeker doen!

Geweldig attent

Nog nooit zo'n excentrieke grappige warme sfeervolle garage gezien ..waar de auto's staan te glimmen van trots tussen een biechtstoel piano,kunstwerken en de poppen in .@heerlijk toch .;)kreeg er een warm gemoedelijk ontvangst ..met veel gedetailleerde uitleg over mijn nieuwe auto met een rust en een attentie waar ge U tegen zegt ..vele bekenden zeiden ook dat deze garage "goed staat aangeschreven"en dat moet ook wel kloppen want mijn gevoel jokt niet snel .. en dat je daar regelmatig de poppen aan het dansen krijgt(grapje uiteraard en is een verwijzing naar de poppen die daar tussen de prachtigste auto's staan) is alleen maar vanwege de live muziek die men daar organiseert , waardoor de showroom omgebouwd wordt tot een prachtige muzikale locatie..tien punten voor ontvangst ,geduld,uitleg,begrip,humor en sfeer en creativiteit , kunstzinnigheid,..oja ..mijn nieuwe auto rijdt geweldig trouwens.,, :)))) Yvonne uit Oisterwijk

Wij zijn perfect geholpen

Wij hadden een storing aan de auto. Ondanks de grote drukte wegens de vakantiebezetting in de werkplaats konden we toch meteen komen. Na uitlezen van de computer bleek de bobine defect te zijn. De auto is dezelfde dag nog gerepareerd en wij konden weer rijden! Vooraf hebben we duidelijk doorgekregen wat de kosten zouden zijn en het uiteindelijke bedrag viel zelfs nog lager uit!

Het meest deskundige en gezelligste autobedrijf dat ik ken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, leuke mensen, staan altijd meteen voor je klaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte, joviale service, heel betrouwbaar en persoonlijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd goed! allemaal vriendelijkw mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeden helpende mensen,en klantvriendelijk\r\nN goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service , word snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jammer dat ze een toevoeging ( Forton )\r\naan de brandstof gedaan hebben zonder dat te overleggen met mij

Over Autobedrijf Probaat