Het was fijn, het was hartelijk.

Het voldoen van rekeningen voor reparaties aan je auto, brengt doorgaans weinig plezier. Het kleine beetje genoegen dat desondanks mogelijk is, vind je bij Garage Probaat.

bij probaat kennen ze hun klanten

Fred en Jos denken mee en steken de handen uit de mouwen. Een goede sfeer en een goed onderhandelingsresultaat

super service

goede service tegen een goede prijs. ze doen altijd wat er beloofd wordt.

TOP service

Ik heb al meer dan 10 jaar onze auto's hier in onderhoud. Keer op keer denken Jos, Fred en de collega's mee en zijn ze in staat om ook hulp te bieden op afstand wanneer we pech hadden met onze auto in het buitenland. Ook zijn ze vaak in staat om snel te schakelen bij spoedvragen.

Een goede vakkennis met prima service

Perfect verzorgt

Fijn en snel geholpen

Uitstekende service en werkelijk verstand van zaken. Koel & Kalm in tijden van COVID-19 Crisis!

Zoals iedere jaar - en dat al meerdere decennnia lang - verzocht ik Autobedrijf Probaat om de Jaarlijkse APK, incl. klein onderhoud, inzake mijn Priveauto uit te voeren. Probaat dacht daarbij aan mijn beurs (door nog goede banden aan de voorzijde voor recycling naar de achterzijde te plaatsen, ipv volledig vernieuwen) en aan mijn veiligheid (veilige auto en zeer zorgvuldige hantering in tijden van COVID-19 crisis). Hartelijk dank voor het zorgen en ontzorgen, op zulk uitstekende manier!

Aardig én adequaat

En is er geen fiets, dan is er tóch een fiets. Als dat geen service is.

Altijd top service bij Jos en Fred!

Betrouwbaar en betrokken! Beste garage van Tilburg e.o.!

Blindelings vertrouwen in hun vakmanschap!

Ik word hier behandeld, zoals ikzelf ook ben: eerlijk, correct en gezellig. Dat is voor mij de kracht, wat de basis is van hun bedrijf. Zij adviseren goed; leveren goed werk en je kunt altijd tussendoor even met een kleinigheid terug komen. Ga zo door team Probaat!

Zoals altijd weer uitstekend geholpen.

Altijd weer gezellig om even bij jullie binnen te lopen!

Ik was even bij Probaat om de bestelde wieldoppen op te halen. Jos was een beetje uit zijn doen vanwege de Covid-19-perikelen en dat is alleszins begrijpelijk. Het zijn ongewisse tijden. Hou jullie haaks!

Alweer prima geholpen.

Vlot en met goede informatie

Vriendelijk en deskundig

Prima geholpen weer!!

Auto weggebracht voor grote beurt. Keurig geïnformeerd over wat gerepareerd diende te worden, en netjes gebeld toen auto weer klaar was om op te halen.

Top top bedrijf super aardig mensen

Super goed geholpen en erg eerlijk lieve mensen

Heel goed

Netjes,vriendelijk en deskundig.

zoals altijd een geweldige en zeer klantvriendelijke service .

Vanaf het eerste telefonisch contact tot de gedane reparatie wordt je bij Probaat op een fijne ,professionele en zeer vriendelijke manier geholpen . Ze denken in oplossingen en staan altijd voor je klaar !

Vakmensen

Al sinds de garage jan heinstraat betrouwbaar bedrijf.

Zoals gewoonlijk, alles vlot en naar behoren

Goede ontvangst en lekkere koffie

Met een kapotte auto komen en met een hele auto weer weg gereden

Heel goed

Prima garage

Behulpzaam, prima service en onderhoud

Prima!

Goed overleg over de extra kosten bij de keuring.

Uitstekende service en vakmanschap

Al jarenlang een zeer tevreden klant. altijd betrouwbaar, ik kan altijd op hen rekenen.

Top.

Prima sfeer, goed en betrouwbaar.