Super service

Weer goed geholpen snelle service

positief en vriendelijk

Bij binnen komst straalt er sfeer en gezelligheid. Probaat heeft geen klassieker als showroom en daar door vallen ze op in de massa. De contacten zijn persoonlijk en ook zakelijk. Prima.

GEWOON GOED

tOPPIE

Goede , vriendelijke ontvangst en uitleg, zo ook goede uitgeleide bij overdracht gerepareerde auto.

Super!

Goede service. Ze denken met je mee, overleggen en zijn duidelijk in wat je mag verwachten. En ook nog gewoon heel fijne mensen!

Uitstekend!

Klantvriendelijk, weten wat ze doen en heel behulpzaam! En snelle service!

Ik ben zeer tevreden, de auto was eerder klaar dan vooraf afgesproken.

meedenkend bedrijf

Service en oplossingsgericht No-nonsense Transparant

Klantvriendelijk, duidelijkheid, inzet is 100% en vooral vriendelijk/vrolijk. De sfeer in de garage is gezellig.

altijd goed, en zo een keer niet, dan alsnog

een bedrijf waar men de klant en elkaar kent en noemt.

uitstekende service

zoals altijd weer uitstekende service inclusief koffie met cake.

no nonsense garage met een klantgerichte service

Auto gebracht voor een beurt. Contact gehad over de remblokken en start/stop accu. Alles goed verholpen.

Goed bedrijf

Klantvriendelijk en dat in een gemoedelijke sfeer

Vriendelijke behandeld.Alle lof voor Probaat.

Prachtig bedrijf

Maatschappelijk betrokken en oog voor de cliënt. Goede service.

gewoon als vanouds

zie hierboven

Vriendelijk snel zijn er uitstekend geholpen

Vriendelijk snel zijn er uitstekend geholpen

Supper, persoonlijk en goed

Ik ben zeer te spreken over de persoonlijke benadering en overleg mbt acties die moesten volgen

Goede service, meedenken in mijn situatie, informele sfeer

Nooit eerder kwam ik in een autobedrijf als Probaat; een bijzondere, hartelijke, welkome sfeer, een persoonlijke benadering, er wordt met mij mee gedacht over de aanpak die het beste past bij mijn situatie. Ik wordt serieus genomen, wat ik als vrouw niet altijd heb ervaren in de autowereld! De showroom is een bezoekje waard, zelfs wanneer je de auto's die er staan nog niet hebt gezien! De mannen van Probaat binden klanten aan zich door gewoon te zijn wie ze zijn; recht door zee! Een verfrissende verrassing in autoland!

Fijne persoonlijke benadering en oog voor kwaliteit

N.a.v. wel of niet inruilen goed overleg gehad.

100% tevreden

Nooit problemen gehad met Auto Probaat, Klantvriendelijkheid, Kennis van zaken, Uitvoering is perfect, Daarbij ook eerlijk worden behandeld staat bij hun in een hoog vaandel,

Zeer prettig, vertrouwd en oprecht!! Dankjewel.

Zeer prettig, vertrouwd en oprecht!! Dankjewel.

Zeer goede service

Snel geholpen

Heel snel en vakkundig geholpen

Zelfs zonder afspraak meteen aan de beurt en binnen 15 minuten geholpen. Superservice!

Goede service.

Bij probaat denken ze mee met de klant. Je hoeft maar te bellen en ze staan voor je klaar. Reparaties en onderhoud worden vakkundig en in overleg met de klant uitgevoerd.