Goed naar tevreden geholpen

Via Internet zijn wij terecht gekomen bij Derks. Telefonisch een afspraak gemaakt en vervolgens zeer goed ontvangen door Jeroen. Uiteindelijk hebben wij een aangepaste rolstoelbus gekocht waarbij een elektrische lift later is ingebouwd. Onze ervaring met Derks is zeer prettig en wij raden Derks zeker aan bij vrienden en kennissen die op zoek zijn naar een rolstoelbus.

Beschrijving: Geweldige service en deskundige begeleiding bij de aanschaf van een rolstoelbus. Een autobedrijf dat niet alleen helpt bij technisch-ergonomische beslissingen, maar je ook aan de hand neemt (ontzorgt) door het oerwoud van gehandicaptenregels.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed en netjes en zakelijk

Goed geholpen, goed gevoel.

Wij werden tijdens het hele aanpassingsproces op de hoogte gehouden van alle vorderingen door middel van foto`s, Dit was voor ons ontzettend fijn zodat wij ook het hele proces konden volgen!!!

Wij zijn zeer te vrede over de service ook toen de garantie op papier al was verlopen zijn onze problemen vakkundig oen kosteloos opgelost.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede en persoonlijke service. auto\'s zijn zien er goed en verzorgd uit. zeer netjes.

Zeer vriendelijke mensen met verstand van zaken. Proberen je echt te helpen aan de auto die jij voor ogen hebt. Eerlijk advies. Prima prijs. Goede service. Wij hadden onze koelwagen het liefst al voor het weekend i.v.m. 2 zeer grote barbecuepartijen. Dat was kort dag, maar Jeroen en de rest van het team hebben hun \"stinkende\" best gedaan en ervoor gezorgd dat wij onze koelwagen op vrijdag al op konden halen. Terwijl ze het heel druk hebben. In een woord topklasse. Onze koelwagen blijft hier in onderhoud en ik weet nu al waar wij de volgende koelwagen.gaan kopen ;-)

Top Super mensen

Goede service. Aardige monteurs. Duidelijke uitleg over de werkzaamheden

Ik kom al acht jaar bij dit fantastische en zeer vakundig en service gericht garage bedrijf derks . ik kom in al die jaren met drie bedrijfwagens van mijn werkgever voor het jaarlijks onderhoud bij de firma Derks. En elke keer als ik met een vd bedrijfwagen voor onderhoud komt. is het elke keer een beleving wat ik zie en voel bij Deze firma DERKS. Dat isde unieke en fantische passie voor hun klanten en service! Het voor al als je bij deze firama voor de eerste keer binnen loopt, dan voel meteen dat er een heel gemotiveerd team voor je klaar staat! wat bestaat uit management en verkopers en automonteurs en auto interieur bouwers.. Dit is was mijn beleving wat ik achtjaar geleden voelde toen ik voor de eerste bij firma DERKS binnen kwam voor onderhoud! Kenmerken van dit zeer hoog kwalitatief garage bedrijf. honderdprocent service naar de klant toe. zeer vakundige monteurs die er voor zorgen dat je mobliteit blijft . en die met hun klanten voor een transparante en passende op lossing voor gaan. Deze competities bij elkaar van kwaliteiten wat dit bedrijf betreft. Kun je wel concluderen dat dit een uniek garage bedrijfs is in deze regio van brabant en in verre om streken van nederland Daarom kan ik ook persoonlijk dit bedrijf aan iedereen aan bevelen. Best medewerkers vd Firma Derk Ik wens jullie heel veel succes in toekoms! En ik ga er van uit dat dit oprecht en Terecht verslag op dit forum Wat jullie als team verdienen! Er toe bij zal dragen dat jullie heel veel nieuwe klanten mogen verwelkomen en dat deze nieuwe klanten de zelfde beleveving mogen ervaren van service en gastvrijheid. Als IK gr Frank Waalboer

prettig mee te werken , duidelijke afspraken en netjes geholpen

Ik heb bij Derks een tweedehands Volkswagen Transporter gekocht. - Qua verkoop prima telefonisch te woord gestaan, afspraak gemaakt voor proefrit e.d.. Prima voorlichting door de verkoper (Jeroen van Ham), neemt de tijd. Vervolgens afspraken gemaakt voor aflevering. Allemaal prima nagekomen. - Qua aflevering: auto opgehaald, maar na 30 km rijden storing in motormanagement. Konden diezelfde zaterdag (!) meteen terug komen, monteur direkt beschikbaar gemaakt, alles nagekeken en een defecte sensor vervangen. Probleem bleek echter niet verholpen. Auto toch maar achter gelaten. \'s Maandags meteen volledig nagekeken en probleem gevonden (ontregelde computer tgv defecte sensor). Goed getest door Derks om er zeker van te zijn dat het probleem echt weg was. En dat blijkt tot op heden ook het geval te zijn. De klantgerichtheid en snelle opvolging om het probleem te verhelpen vind ik fenomenaal, zeker als je in aanmerking neemt dat dit probleem niet de \"schuld\" van Derks was; dit was gewoon overmacht, domme pech. En als klap op de vuurpijl werd er vandaag een taart bezorgd vanwege het \"ongemak\"... Het bedrijf heeft als filosofie niet met prijsvechters mee te gaan, maar juist goede kwaliteit te wiilen bieden en daardoor zijn er vast en zeker goedkopere concurrenten te vinden. Maar de kwaliteit maken ze in mijn optiek wel waar! Kortom: zeer tevreden over dit bedrijf!

Perfecte service

Ruime keuze aangepaste rolstoelbussen . Goed advies en mooie showroom . Ook na aankoop goede service en snel geholpen

Super! Erg druk op de weg naar huis, maar echt een fijne bus om in te Rijden

Goede ervaring, goed geholpen, zeer vriendelijke verkoper, aanrader

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De ervaring met dit bedrijf is goed. Achteraf spijt gehad dat we de bus niet met garantie hebben gekocht. Startmotor was defect en de stuurbekrachtiging is kapot gegaan.

Goede service. Deskundigheid en advies prima. Niet opdringerig. Nemen de tijd voor je.