Klacht zeer goed opgelost

Goedemorgen, Een eerdere onduidelijkheid en klacht is zeer goed opgepakt. Dank daarvoor.

Snelle service en mooie bussen

Werd door Bart snel geholpen, en heb nu een hele nette bus voor een goede prijs

Een ****** bedrijf omdat ze je volledig laten zakken als je ze nodig hebt.

Binnen 3000 was de wiellager helemaal stuk. Maar als je beroep doet op de garantie gaan ze enorm moeilijk doen en rekenen ze erop dat je de moeite en de kosten niet neemt om een geschillencommissie in te roepen.

Er komt maar een woord bij mij op magnifiek.

Goed ontvangen met geduld al mijn vele vragen netjes beantwoord. Op een professionele en zeer vriendelijk wijze geholpen, door Bas!

Goed en vriendelijk mensen

Mijn auto kon vlug gerepareerd worden sevice En alles was perfect geregeld ook voor vervoer was gezorgt en vriendelijke mensen Wout en an ophorst

professioneel

professionele service, leuke ervaring.

Uitstekend! 10 punten!

Precies de bus gevonden die wij voor onze werkzaamheden nodig hebben. Prima geholpen door Bart met al onze vragen en problemen die je tegen komt bij het kopen van een bus! Ook de lease aanvraag was er snel door heen! Ofwel onze 2 bus zal ook door Derks worden geleverd. Met vriendelijke dank FTN Funderingstechniek

auto leasen

Alllemaal goed ! Mooie auto's

Een uitstekend meedenkend bedrijf!

Kort nadat we een bakwagen hebben aangeschaft, hebben we toch moeten switchen naar een andere variant. Een die is voorzien van een laadklep. Deze kon niet gebruikt worden namelijk voor de uitvoeringen van ons bedrijf. Zo gezegd, zo gedaan. Heb ik dit probleem bij Davy van Derks Lease aangekaart. En hoppa! Hij kwam vrij snel tot een oplossing en was heel meedenkend. Dit was erg fijn! Wij mogen vanaf vandaag de weg op met een nieuwe bakwagen, die goed aansluit voor onze opdrachten. Een hele fijne bedrijf, die goed meedenkt. En serieus op zoek is naar een oplossing. Kundige medewerkers. Onze welgemeende dank en petje af voor Davy! Bedankt voor alles.

Goede service klant vriendelijk en vooral prima auto s , super blij met mijn bus Ron van den Burg "what Else" Bedtextiel Matrassen en Boxsprings Het Klein Loo 416 Den Haag

Keurig en kundig geholpen!

Prettige ontvangst, aandacht voor je wensen en vragen. Verstand van de auto. Wij hebben onze auto gevonden met dank aan Jesse.

Vriendelijk,goede service

Goede service goed geholpen Goede uitleg en een mooie wagenpark

Top bedrijf snelle service zeker een aanrader!

Klasse voor dit bedrijf ik heb mijn auto binnen 1 week gekregen in top staat vriendelijke mensen en ze denken met je mee top bedrijf zeker een aanrader voor iedereen !

Uitstekend!

Ik ben zeer netjes geholpen door Jesse, mocht ik in de toekomst opnieuw naar een bedrijfswagen op zoek zijn dan kom ik hier zeker terug.

Vriendelijk, professioneel en hulpvaardig

Bijzondere vriendelijke en professionele ontvangst en afhandeling van de aankoop.

Helemal goed

heel leuk bedrijf, alles is heel begrijpelijk, het eerste bedrijf waar ik zo'n goede benadering van de klant heb ontmoet, ik zal daar zeker terugkomen in de toekomst

Erg goede service.

Heb een erg goede ervaring met Derksen. Goede uitleg en geduld. Al me vragen werden beantwoord. Na een paar wkeen nog gebeld naar mijn of de auto nig naar wens is.

Heel erg tevreden!

Dank voor de goede service, het meedenken en het leuke contact Jesse. Grtz, Trudy Lodder (TL Select)

Zeer Slecht

Wij zijn wezen kijken naar een Personenauto en een Bedrijfsbus hiervoor hebben wij van te voren gebeld of de geadverteerde personenauto er nog is (wij moesten hiervoor 100 Km rijden), dat was allemaal goed dus wij rijden er heen en blijkt dat ze hem ineens verkocht hebben dit is geen afspraken maken

Professionele service en naar mijn mening de perfecte plek om een degelijke bedrijfsbus te kopen

Het was de eerste keer voor mij om een bedrijfsbus te kopen en mijn interesse lag bij Ford Transit Custom, ik heb een super goede bedrijfsbus gekocht en alles verliep snel en volgens afspraak. Ik kom zeker terug en zal jullie ook aanraden aan anderen!

boven verwachting

fijne vlotte goede service, afspraken en beloftes zijn zeker waargemaakt. bus netjes opgeleverd, grote beurt en schoonmaak netjes afgehandeld. complimenten

Onprofessioneel

Review Naar aanleiding van een advertentie, heb ik gereageerd op een ( vw caddy automaat ). Naar enkele berichtjes met dhr. Jessen zijn we tot een compromis gekomen betreft de uiterste prijs. In de berichten heeft dhr. Jessen de mankementen van de auto aangegeven. We hebben een afspraak gemaakt om de auto te mogen bezichtigen. Toen ik eenmaal daar was kwam er naar voren dat de vliegwiel kapot is. Dit had dhr. Jessen niet benoemd en heb ik aangegeven of dit van de benoemde prijs af te halen is. Dhr. Jessen gaf aan om naar zijn chef te moeten gaan om dit te bespreken. Zijn chef Rob Kuijpers kwam mee terug en hij deelde de informatie dat de benoemde prijs via de communicatie per Whatsapp niet correct en absoluut niet mogelijk is. Dat dit een fout is geweest van dhr. Jessen dat Jessen daar stage loopt en niks te kunnen betekenen voor me. Wel klanten lokken via Whatsappet minder prijs te noemen. Allereerst wil ik aangeven hoe slecht ik de communicatie en regelingen binnen de organisatie vind. Anderhalf uur reizen omdat we tot een compromis zijn geconcludeerd maar eenmaal daar met lege handen terug naar huis gestuurd. Ontzettend onprofessioneel en slecht geregeld!

Goede juiste en heldere behandeling

Hele nette zaak en open communicatie waar ik wel van hou. Eerlijkheid duurt het langste is mijn instelling. Goede ,juiste en heldere (af)handeling

Uitstekend geholpen!

Jesse van Derks bedrijfswagens heeft ons geholpen bij de aankoop van een nieuwe bedrijfswagen. Heeft tijdens de bouw van de koelwagen ons goed op de hoogte gehouden En netjes binnen afgesproken termijn afgeleverd. Zeker een aanrader! MeatClub

Zeer fijn zaken gedaan met Jesse van Derks bedrijfswagens.

Super ervaring bij Derks mede door Jesse. Fijne gesprekken met duidelijkheid en overzicht. Afspraken nagekomen en snel gehandeld. Precies wat een ondernemer vandaag de dag nodig heeft! Chapeau!