Betrouwbaar bedrijf. Doen wat ze beloven!

Uitstekend en eerlijk advies bij de aanschaf van een bus!

Uiterst tevreden

Zeer tevreden over de pro actieve houding van de afdeling sales . Komen alle afspraken na, snelle en goede aflevering met hoge mate van betrokkenheid.

Bedrijfswagen nodig? Beslist met Derks Bedrijfswagens gaan praten! Zeer prettig contact, duidelijke afspraken, prima nakomen hiervan!Een ervaring die je helaas niet al te vaak meer mee maakt.

zeer deskunding in woord en draad.

Hallo medewerkers van Derks Bedrijfswagens te Uden Nog even wil ik het volgende melden: Ondergetekende heeft het bedrijf Derks als zéér positief ervaren en zal dit in brede kring uitdragen. De ontvangst en het afhandelen van jullie zaken gebeurd in een woord perfect! Afspraken worden nagekomen en alles in goed vertrouwen.........dat is uniek in deze tijd.........DANK hiervoor. m.v.g. Ben van Opzeeland www.mx5freaks.nl

Door Cilem Tekerlek ben ik goed geadviseerd. Ook de professionaliteit waarmee het bedrijf werkt heeft mij een goed gevoel gegeven en hierdoor de beslissing gemaakt om een bedrijfswagen aan te schaffen

Afgelopen week een Koelwagen gekocht met dag/nacht stekker. Zeer deskundig geholpen, goed meegedacht door de adviseur/verkoper. Resultaat: Mooie,fijne en goed functionerende auto !

Betrouwbaar en flexibel. Precies wat wij als bedrijf nodig hebben!

Ik ben super goed geholpen en ik zal voortaan alle auto(s) die wij zullen aanschaffen voor ons bedrijf als eerst Derks bezoeken.

goede service en vriendelijk en hulpvaardig personeel ,zeer net autobedrijf heb een aangepaste invalide bus gekocht.

super bedrijf, vriendelijk personeel en kwaliteit van reparaties hebben hoog gehalte.

is goed bevallen

Zeer plezierig, Ondertussen 2 auto\'s gekocht in 1 jaar en al onze koelauto\'s in onderhoud. Heel erg tevreden meedenkend in service en staan graag voor je klaar.

We werden super goed geholpen door Rob, dacht ook heel goed mee wat wij wensten. De servic is ook perfect.

Zeer goed .en duidelijk uitleg, Jeroen van ham had voor ons veel tijd en behulpzaam.

Heb enkele weken een Mercedes Vito aangeschaft bij de Firna Derks. Ben op zeer vriendelijke wijze geholpen en geadviseerd. Verkoper dacht echt mee met mogelijkheden en luisterde goed naar mijn wensen. Nu naar enkele weken heb ik een klein mankement aan de auto voortreffelijk in de werkplaats opgevangen, defect opgezocht en meteen afspraak voor reparatie..

zeer netjes en correct geholpen, meteen het volste vertrouwen in Derks Bedrijfswagens gekregen. complimenten voor de heer Rob Kuipers die ten alle tijden bereikbaar is voor de aftesales en service.

Goed naar tevreden geholpen

Via Internet zijn wij terecht gekomen bij Derks. Telefonisch een afspraak gemaakt en vervolgens zeer goed ontvangen door Jeroen. Uiteindelijk hebben wij een aangepaste rolstoelbus gekocht waarbij een elektrische lift later is ingebouwd. Onze ervaring met Derks is zeer prettig en wij raden Derks zeker aan bij vrienden en kennissen die op zoek zijn naar een rolstoelbus.

Beschrijving: Geweldige service en deskundige begeleiding bij de aanschaf van een rolstoelbus. Een autobedrijf dat niet alleen helpt bij technisch-ergonomische beslissingen, maar je ook aan de hand neemt (ontzorgt) door het oerwoud van gehandicaptenregels.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed en netjes en zakelijk