• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijfswagen nodig? Beslist met Derks Bedrijfswagens gaan praten! Zeer prettig contact, duidelijke afspraken, prima nakomen hiervan!Een ervaring die je helaas niet al te vaak meer mee maakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer deskunding in woord en draad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo medewerkers van Derks Bedrijfswagens te Uden\r\n\r\nNog even wil ik het volgende melden:\r\nOndergetekende heeft het bedrijf Derks als zéér positief ervaren en zal dit in brede kring uitdragen. De ontvangst en het afhandelen van jullie zaken gebeurd in een woord perfect!\r\nAfspraken worden nagekomen en alles in goed vertrouwen.........dat is uniek in deze tijd.........DANK hiervoor. m.v.g. Ben van Opzeeland\r\nwww.mx5freaks.nl

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door Cilem Tekerlek ben ik goed geadviseerd. Ook de professionaliteit waarmee het bedrijf werkt heeft mij een goed gevoel gegeven en hierdoor de beslissing gemaakt om een bedrijfswagen aan te schaffen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week een Koelwagen gekocht met dag/nacht stekker. Zeer deskundig geholpen, goed meegedacht door de adviseur/verkoper. Resultaat: Mooie,fijne en goed functionerende auto !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en flexibel. Precies wat wij als bedrijf nodig hebben!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben super goed geholpen en ik zal voortaan alle auto(s) die wij zullen aanschaffen voor ons bedrijf als eerst Derks bezoeken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service en vriendelijk en hulpvaardig personeel ,zeer net autobedrijf\r\nheb een aangepaste invalide bus gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super bedrijf, vriendelijk personeel en kwaliteit van reparaties hebben hoog gehalte.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf is goed bevallen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer plezierig,\r\n\r\nOndertussen 2 auto\'s gekocht in 1 jaar en al onze koelauto\'s in onderhoud.\r\nHeel erg tevreden meedenkend in service en staan graag voor je klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden super goed geholpen door Rob, dacht ook heel goed mee wat wij wensten.\r\nDe servic is ook perfect.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed .en duidelijk uitleg, Jeroen van ham had voor ons veel tijd en behulpzaam.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb enkele weken een Mercedes Vito aangeschaft bij de Firna Derks. Ben op zeer vriendelijke wijze geholpen en geadviseerd. Verkoper dacht echt mee met mogelijkheden en luisterde goed naar mijn wensen. Nu naar enkele weken heb ik een klein mankement aan de auto voortreffelijk in de werkplaats opgevangen, defect opgezocht en meteen afspraak voor reparatie..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer netjes en correct geholpen, meteen het volste vertrouwen in Derks Bedrijfswagens gekregen.\r\n\r\ncomplimenten voor de heer Rob Kuipers die ten alle tijden bereikbaar is voor de aftesales en service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed naar tevreden geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Internet zijn wij terecht gekomen bij Derks. Telefonisch een afspraak gemaakt en vervolgens zeer goed ontvangen door Jeroen.\r\nUiteindelijk hebben wij een aangepaste rolstoelbus gekocht waarbij een elektrische lift later is ingebouwd.\r\nOnze ervaring met Derks is zeer prettig en wij raden Derks zeker aan bij vrienden en kennissen die op zoek zijn naar een rolstoelbus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beschrijving: Geweldige service en deskundige begeleiding bij de aanschaf van een rolstoelbus. Een autobedrijf dat niet alleen helpt bij technisch-ergonomische beslissingen, maar je ook aan de hand neemt (ontzorgt) door het oerwoud van gehandicaptenregels.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en netjes en zakelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, goed gevoel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij werden tijdens het hele aanpassingsproces op de hoogte gehouden van alle vorderingen door middel van foto`s, Dit was voor ons ontzettend fijn zodat wij ook het hele proces konden volgen!!!

Over Derks Bedrijfswagens

Filter op Taal