Afterservice geweldig

Nadat er klein maar lastig mankement is geconstateerd na aankoop, wordt er enorm veel aandacht besteed om dit te verhelpen. Pure garantie en daar staat men dan ook voor klaar. Dus het is absoluut niet : verkopen en klaar ermee. Volgende auto koop ik er beslist weer. Topbedrijf.

Geweldig meelevend

Eigenlijk niet te beschrijven hoe deze mensen zijn , zo eerlijk, vakkundig en meedenkend . Altijd een oplossing . Ik kom er al 33 jaar.

Uitstekende service omtrent reparatie onze elektrische auto

We zijn erg goed geholpen door Roelof. Laagdrempelig en duidelijk in contact. Goed te bereiken en neemt alle opties met je door. Welwillend om met je mee te denken en tijd te stoppen om alles goed uit te zoeken. Meest Service gerichte garagebedrijf dat wij kennen.

prima, no-nonsense bedrijf

Prettige ontvangst en uitleg bij aanschaf occasion. Verkoop direct bereikbaar, zonder poespas en dus zonder onnodige overhead. Kleine technisch probleem na aankoop werd snel en afdoende door directeur zelf opgelost. Breed aanbod van occasions.

Prettig bedrijf, super service.

Corne en Roelof hebben zich uitermate ingezet om een voor mij onoplosbaar probleem succesvol op te lossen.

Werkelijk áltijd, een gewéldige en zeer snelle service! Chapeau!

Pech met je auto komt altijd zeer ongelegen. Als ik in zo'n geval bel voor hulp is die er ook altijd en zeer snel. Het euvel wordt direct verholpen, of er is een leenauto ter beschikking ofwel wordt welke oplossing ook aangedragen. Ik stond onverhoopt kilometers verderop, werd mijn auto gehaald door de auto-ambulance waar een leenauto op meegenomen was zodat ik meteen weer verder kon. Echt top geregeld! De eigen auto is ook altijd supersnel weer gereed. Chapeau aan iedereen bij Vossestein!

Prima.

Door eigen schuld lichte maar lastige schade rechts-voor opgelopen. Binnen een paar uur plan van aanpak geregeld door Roelof. Week later alles weer keurig in orde. Paar dagen later grondplaat voorkant door een ander verpletterd, ook in korte tijd verholpen. Kortom , goed geregeld,dank.

Perfecte auto gekocht voor een perfecte prijs

Bijna 2 maanden geleden heb ik hier mijn e-Golf gekocht. Ik had de auto online gezien en alles wat er over de auto geschreven stond klopte. Ik werd geholpen door Andries, die voor mijn komst ook al zeer hulpvaardig was via de mail. Ook nu nam hij alle tijd voor me en vertelde alles over de auto dat ik wilde weten. Ik kreeg ook nog wat persoonlijke tips en heb een goede proefrit kunnen maken. De auto stond, op de dag dat we afgesproken hadden, gewassen en met een nieuwe beurt om me te wachten. Ik heb de auto voor een superscherpe prijs gekocht. Hij rijdt heerlijk en voldoet aan al mijn verwachtingen. Een auto kopen bij Vossenstijn gaat met veel kennis, eerlijkheid, persoonlijkheid en oog voor de wensen van de klant gepaard. Zeer aangenaam! Vossenstijn staan op mijn lijstje van vaste adressen om te bezoeken voor een volgende auto.

Wat een perfecte service

Nadat de auto van mijn vrouw en twee weken later die van mij total loss waren gereden, je gelooft niet dat het kan maar het gebeurt toch, heeft autobedrijf Vossestein ons weer zo ontzettend goed geholpen. Van het eerste bakje koffie na de klap, het ontzorgen en afhandelen van de zaken tussendoor tot het tot in perfectie afleveren van de nieuwe auto's toe. Ik ben een service van zulk een hoge klasse nog nooit eerder tegengekomen. Wij weten niet hoe wij jullie kunnen bedanken voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan. Wij zullen ten alle tijde van jullie service gebruik blijven maken. Vriendelijke groet en ontzettend bedankt voor alles. Hans en Marlies

Autobedrijf Vossestein gaat met haar tijd mee en levert ouderwets goede, klantgerichte service.

Ik ben werkelijk nog nooit zo blij geweest met een auto als met de bij Vossetein aangeschafte VW (Plus) Cross Golf. Nog bedankt voor de uitstekende service en vriendelijke, klantgerichte benadering. Ik durf mijzelf best een tevreden klant te noemen. De manier waarop Jan Vossenstein mij uitzwaaide op de dag van aankoop staat me nog helder voor de geest. Mijn vriendin zei 's avonds: "Volgens mij staat hij nog steeds te zwaaien". Met een knipoog uiteraard.

Op elk vlak. Super

Ik heb vandaag al mijn 2e prachtige auto opgehaald bij autobedrijf Vossestein. De vorige auto ook bij Vossestein gekocht en in onderhoud gehad. Op ieder vlak neemt autobedrijf Vossestein zijn klanten serieus en heeft uitstekende service hoog in het vaadel staan. Ook mijn vrouw heeft hier al verschillende auto's gekocht en dit met groot plezier. Grote klasse.

Geweldige service!

Erg blij met de auto die ik hier heb gekocht. Je wordt rustig en professioneel geholpen.

Met super service naar een nieuwe auto

We hebben een zoekopdracht gegeven voor een elektrische auto. Daar is Vossestein goed mee aan de slag gegaan en we hebben op een plezierige manier contact gehad en uiteindelijk een auto gevonden waar we heel blij mee zijn. Er is veel tijd voor ons genomen om alle vragen te bespreken en echt tot de beste keuze te komen. Zeer gewaardeerd!

Het draait bij Vossestein om de tevredenheid van de klant

Deze week hebben we onze eerste elektrische auto aangeschaft bij Vossestein. Enorm vriendelijk ontvangen en geholpen. Ondanks alle Corona-beperkingen werd het een feestje! Voor ons was het vooral erg prettig dat het erom draaide dat wij tevreden waren met onze aanschaf. Kortom; een hele positieve ervaring!

Goed geregeld

Fantastische wagen gekocht. Goed opgeleverd.

Goed geregeld

Ik heb wederom mijn zoveelste bedrijfsauto via hun gekocht. We gaan zelfs nu elektrisch, een groot avontuur, maar goed onderbouwd door Corne en de zijnen. Ook nu was alles weer mogelijk en niets is moeilijk.

Fantastisch!

Vooraf een zeer prettige en duidelijke uitleg gehad over het rijden met de camper. Fijn dat er zo werd meegedacht. Wij hebben er echt van genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Echt perfect

Ondanks we tegen sluitingstijd aankwamen werden we uitstekend geholpen. Ze wilden zelfs geen geld rekenen voor het verwisselen van een band van onze camper. Complimenten voor dit bedrijf.

Fijn en professioneel bedrijf!

Ik ben blij met de Golf die ik hier heb gekocht! Goed onderhouden, schoon en rijdt heerlijk. Waar ik vooral tevreden over ben is de snelle en professionele communicatie.

Redder in nood

Nog maar 30 kilometer onderweg naar Spanje met de caravan gaf de auto een DTC storing aan, alle waarschuwingslampjes gingen branden. Eerste garage vanaf de snelweg A2 was Vossestein. Een van de monteurs heeft meteen de auto uitgelezen en gaf aan wat het probleem en de oplossing was. Wij konden gelukkig, na overleg met de dealer, meteen door op vakantie. Zeer vriendelijk, perfecte hulp en deskundig!

Super service

Alweer een paar maanden de 3de auto in bezit die gekocht is via Vossenstein. Super service van verkoop tot onderhoud. Heerlijk no nonsense en bovenal eerlijk. Een top team!

Enthousiaste en eerlijke vakmensen

De koplamp van mijn Tesla deed het niet meer en de Airco haperde. Inschatting van de prijs bij Tesla was zo schrikbarend, dat ik ging rondvragen. Een kennis adviseerde mij naar Vossestein te gaan, en daar is het supernetjes en letterlijk voor een fractie van de prijs uitgevoerd. Met zelfs een korting voor leergeld voor het fixen van de Airco, omdat dit een uitzoek-klus was. Tussentijds ben ik heel goed op de hoogte gehouden en je merkte aan alles dat ze oprecht plezier in hun werk hebben. Eerlijke en enthousiaste vakmensen in de autobranche, ik adviseer ze in volle overtuiging. Er staat trouwens een geweldige Tesla Ludicrous voor de liefhebber, als ik niet al een mooie Tesla had wist ik het wel.

Toppers

Alles was top hier goede service en fantastisch geholpen

Perfecte klantenservice

Onze Peugeot partner werd door schuld van een ander aangereden met enorme schade tot gevolg. Roelof heeft echt alles gedaan om de schade zo goed mogelijk vergoed te krijgen. Met prachtig resultaat. Hij heeft met ons meegedacht en is fantastisch voor ons opgekomen. We hebben al meer dan 20 jaar alle vertrouwen in dit uitstekende bedrijf. Het is nu weer meer dan duidelijk geworden dat ze alles doen om je zo goed mogelijk te helpen. Bedankt Roelof!

Een fantastisch bedrijf wat je verwachtingen overtreft!

Gister mijn Ford afgeleverd welke ik bij Vossenstein heb gekocht en alles wat was overeengekomen is gebeurd en meer. Geen halve tank zoals was afgesproken maar een volle tank. Alle opmerkingen die ik had waren opgelost en een perfecte aflevering van Cornee. ik ben meer dan tevreden :-)

Over Bosch Car Service