Op elk vlak. Super

Ik heb vandaag al mijn 2e prachtige auto opgehaald bij autobedrijf Vossestein. De vorige auto ook bij Vossestein gekocht en in onderhoud gehad. Op ieder vlak neemt autobedrijf Vossestein zijn klanten serieus en heeft uitstekende service hoog in het vaadel staan. Ook mijn vrouw heeft hier al verschillende auto's gekocht en dit met groot plezier. Grote klasse.

Geweldige service!

Erg blij met de auto die ik hier heb gekocht. Je wordt rustig en professioneel geholpen.

Met super service naar een nieuwe auto

We hebben een zoekopdracht gegeven voor een elektrische auto. Daar is Vossestein goed mee aan de slag gegaan en we hebben op een plezierige manier contact gehad en uiteindelijk een auto gevonden waar we heel blij mee zijn. Er is veel tijd voor ons genomen om alle vragen te bespreken en echt tot de beste keuze te komen. Zeer gewaardeerd!

Het draait bij Vossestein om de tevredenheid van de klant

Deze week hebben we onze eerste elektrische auto aangeschaft bij Vossestein. Enorm vriendelijk ontvangen en geholpen. Ondanks alle Corona-beperkingen werd het een feestje! Voor ons was het vooral erg prettig dat het erom draaide dat wij tevreden waren met onze aanschaf. Kortom; een hele positieve ervaring!

Goed geregeld

Fantastische wagen gekocht. Goed opgeleverd.

Goed geregeld

Ik heb wederom mijn zoveelste bedrijfsauto via hun gekocht. We gaan zelfs nu elektrisch, een groot avontuur, maar goed onderbouwd door Corne en de zijnen. Ook nu was alles weer mogelijk en niets is moeilijk.

Fantastisch!

Vooraf een zeer prettige en duidelijke uitleg gehad over het rijden met de camper. Fijn dat er zo werd meegedacht. Wij hebben er echt van genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Echt perfect

Ondanks we tegen sluitingstijd aankwamen werden we uitstekend geholpen. Ze wilden zelfs geen geld rekenen voor het verwisselen van een band van onze camper. Complimenten voor dit bedrijf.

Fijn en professioneel bedrijf!

Ik ben blij met de Golf die ik hier heb gekocht! Goed onderhouden, schoon en rijdt heerlijk. Waar ik vooral tevreden over ben is de snelle en professionele communicatie.

Redder in nood

Nog maar 30 kilometer onderweg naar Spanje met de caravan gaf de auto een DTC storing aan, alle waarschuwingslampjes gingen branden. Eerste garage vanaf de snelweg A2 was Vossestein. Een van de monteurs heeft meteen de auto uitgelezen en gaf aan wat het probleem en de oplossing was. Wij konden gelukkig, na overleg met de dealer, meteen door op vakantie. Zeer vriendelijk, perfecte hulp en deskundig!

Super service

Alweer een paar maanden de 3de auto in bezit die gekocht is via Vossenstein. Super service van verkoop tot onderhoud. Heerlijk no nonsense en bovenal eerlijk. Een top team!

Enthousiaste en eerlijke vakmensen

De koplamp van mijn Tesla deed het niet meer en de Airco haperde. Inschatting van de prijs bij Tesla was zo schrikbarend, dat ik ging rondvragen. Een kennis adviseerde mij naar Vossestein te gaan, en daar is het supernetjes en letterlijk voor een fractie van de prijs uitgevoerd. Met zelfs een korting voor leergeld voor het fixen van de Airco, omdat dit een uitzoek-klus was. Tussentijds ben ik heel goed op de hoogte gehouden en je merkte aan alles dat ze oprecht plezier in hun werk hebben. Eerlijke en enthousiaste vakmensen in de autobranche, ik adviseer ze in volle overtuiging. Er staat trouwens een geweldige Tesla Ludicrous voor de liefhebber, als ik niet al een mooie Tesla had wist ik het wel.

Toppers

Alles was top hier goede service en fantastisch geholpen

Perfecte klantenservice

Onze Peugeot partner werd door schuld van een ander aangereden met enorme schade tot gevolg. Roelof heeft echt alles gedaan om de schade zo goed mogelijk vergoed te krijgen. Met prachtig resultaat. Hij heeft met ons meegedacht en is fantastisch voor ons opgekomen. We hebben al meer dan 20 jaar alle vertrouwen in dit uitstekende bedrijf. Het is nu weer meer dan duidelijk geworden dat ze alles doen om je zo goed mogelijk te helpen. Bedankt Roelof!

Een fantastisch bedrijf wat je verwachtingen overtreft!

Gister mijn Ford afgeleverd welke ik bij Vossenstein heb gekocht en alles wat was overeengekomen is gebeurd en meer. Geen halve tank zoals was afgesproken maar een volle tank. Alle opmerkingen die ik had waren opgelost en een perfecte aflevering van Cornee. ik ben meer dan tevreden :-)

Uitstekende service!

Al 2 keer tijdens familiebezoek autoproblemen en bij dit autobedrijf aangeklopt. Werd beide keren direct geholpen door vriendelijk personeel die voor iedereen klaar staan, en dat zelfs kosteloos. Bedankt hiervoor.

Ik voelde me ontzorgd!

Na jarenlang cabrio rijden in een fijne Renault Megane (ook van garage Vossestein) werd er voor mij opnieuw gezocht naar een passende auto. Al weken rijd ik heel zonnig in een lichtblauwe Nissan Micra cabrio..´n topauto die speciaal voor mij gezocht werd. In de tussenliggende tijd kreeg ik (zoals gebruikelijk bij deze garage) een leenauto. Wat heerlijk dat er zo wordt meegedacht door Vossestein en wat ben ik gelukkig! Dank en ik weet zeker dat ik deze garage altijd zal aanbevelen!

Toppersoneel

Helaas niet geslaagd met auto, maar heel klantvriendelijk, meedenkend, en aardig personeel Zeker aanrader waard om er eens langs te gaan. Wel smalle landelijke toegangswegen, en nauw dorpje, naar het autobedrijf, maar eenmaal ter plaatse topbedrijf en personeel

Super gasten

Ze helpen je hier echt geweldig. Geen opdringerig gedoe, maar eerlijke handel.

Service

Vriendelijke mensen aandacht werd besteed aan de aankoop Audi A5 coupé. We hadden daarna nog vragen geen probleem kom maar langs en alles werd netjes opgelost Toppy , Mijn complimenten Groetjes Joop en Nel.

Geweldig klantgericht!

Op 12 december 2020 een afspraak gemaakt voor een proefrit in Audi R8 spyder. Auto stond in perfecte staat klaar voor de proefrit. Omdat we ‘s middags nog een andere afspraak voor een proefrit in een R8 spyder hadden staan om de “oude” versnellingsbak te ervaren, heeft Corne ter plekke een extra proefrit georganiseerd in een R8 V10 met die “oude” versnelling. We konden direct besluiten om de witgrijze R8 te kopen met een goede inruil. Aflevering kon eerder dan gepland zodat ik 19 december 2020 al kon wegrijden in de R8. We waren voor het eerst bij Vossestein, maar zijn mede afgegaan op de positieve beoordelingen. Die heeft Corne, ook met de enthousiaste collega’s, volledig waargemaakt. We zijn als koper van deze prachtige R8 spyder zeer tevreden over de service en de wijze van communicatie door Corne. Vossestein krijgt van ons dan ook een 5 sterrenbeoordeling!

Zeer goede camper gehuurd

Wij hebben in december 2020 een camper gehuurd bij Vossestein Is prima bevallen hele complete camper.

Het beste autobedrijf van heel Nederland

Geweldig volk daar zo. Nette prijzen. En je word gewoon goed geholpen!!

Uitstekende service, ook buiten de garantietermijn

Onze auto had een lekkend ruitensproeier reservoir. Volgens onze merkgarage was dit het gevolg van een schade. Daarom zijn we ondanks dat de garantie was verlopen teruggegaan naar Van Vossestein om verhaal te halen. De auto had nl. geen schadehistorie. Bij Van Vossestein was men verbaasd dat de auto schade zou hebben gehad. Daarom bestelden ze direct een nieuw reservoir en werd dat gratis geplaatst. Ik werd uitgenodigd om mee te kijken of er schade was geweest, maar daar waren geen spoeren van te vinden, ook niet op het lekke reservoir. Het lekte op een naad. Kan evengoed een productiefout zijn of ontstaan door een hele licht indeuking van de voorbumper, want het reservoir zit daar direct achter. Maar men deed totaal niet moeilijk en heeft zoals gezegd het reservoir gratis vervangen ondanks dat de garantie van een jaar al verlopen was. Keurige behandeling en mijn vertrouwen wat aanvankelijk een beetje beschaamd leek is meer dan hersteld.

Uitstekend geholpen zeer goede service!

Hartelijk ontvangen door dhr Vossenstein en het personeel. Onze kleine auto ingeruild voor een ruime occasion. Wij zijn zeer tevreden en uitstekend geholpen. De auto is zelfs nog prachtig gepoetst toen wij hem kwamen ophalen, dat was voor ons echt een verrassing. Bent u op zoek naar een betrouwbaar autobedrijf met nog eens een uitstekende service? Dan bent u bij J Vossenstein aan het juiste adres.