Goede en heldere communicatie, service gericht Prijzen zijn goed

Betrouwbaar,meedenken en geen onzinverhalen

Weer bijzonder goed geholpen door garage Vossestein! Ze denken mee en zijn helder en duidelijk. Veel lof voor alle medewerkers!!

Aanrader!

Zojuist een Kona electric gekocht. Ze hebben in no-time een bij ons passende wagen gevonden. Fijn zaken doen daar!

Autobedrijf Vossestein Betrouwbaar en uitmuntend in service

Bij Vossestein hebben ze een warm hart voor Cliënten. Meld mij enigzins ontsteld bij de receptie. Wat is het geval? Heb net een deuk in m'n auto gereden. Roelof stelt mij gerust, neemt gelijk actie, besteld het beschadigde onderdeel, terwijl ik van een heerlijk kopje koffie en alle vriendelijkheid weer helemaal bijkom. Rijdt daarna vervolgens met een getroost gemoed naar huis. Enkele dagen daarna is de auto vakkundig en snel gerepareerd, en ook de herstelkosten vielen echt mee. Team Vossestein: Ik zou niet anders willen:-) Bedankt voor de persoonlijke service. Jullie krijgen van mij een 10

Betrouwbaar, servicegericht, professioneel en zeer vriendelijk

Altijd goed gevoel als ik ben geweest.. Zeer kundig en vriendelijk. Geen onnodige reparaties, denken mee. Maakt niet uit of je met een kleine goedkope of grote dure auto komt.

Top geregeld allemaal

Auto gekocht bij de zeer vriendelijke verkoper. Auto gekocht zonder garantie. Maar evengoed hebben ze zo der kosten een probleem verholpen waar kk later achter kwam Toppie

Enthousiaste verkoop en goede after sales service

Na lang zoeken naar een Audi A5 cabrio als opvolger van mijn A4 cabrio een hele mooie met veel opties gezien bij Vossestein. Dit was net voor kerst vorig jaar. Lage km stand en scherpe prijs was de deal snel gesloten na een goede proefrit in heel slecht weer. Dit is altijd goed om het dak van een cabrio te testen. Met het enthousiasme can Corné was de deal daarna snel gemaakt. De eerste maand een kleine storing gehad in het motormanagement en de lane assist camera werkte niet maar perfect opgelost door de service afdeling van Vossestein. Echt een aanrader dit bedrijf.

Medewerkers van Vossestein zijn zeer service gericht

Ruim een maand mijn mooie Audi TT gekocht. De verkoper van Vossestein is klantgericht en plezierig in de communicatie. Na een kleine maand een zichtbaar gebrek geconstateerd. In overleg met de werkplaats en verkoper wordt dit naar tevredenheid opgelost. Dit autobedrijf is een sieraad voor de branche en kan ik zeer aanbevelen!

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf!

Ik ben al 22 jaar klant bij Autobedrijf Vossestein, Onlangs mijn 4e auto gekocht en ook in onderhoud bij die bedrijf, Zij werken zeer constant en zijn heel deskundig, als er problemen zijn met mijn auto dat kan ik altijd gelijk terecht bij ze. Helemaal top!

Tevreden klant

Al vele jaren tevreden klant van Vossestein. Uitstekende dienstverlening door vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteitverhouding voor onderhoud. Aanrader voor mensen in de buurt van Breukelen.

Uitstekende service

Prima advies

Top!!

Ik heb een jaar geleden een Porsche 991 gekocht. Ben super vriendelijk geholpen, ik kan iedereen dit bedrijf aanraden, waar vriendelijkheid, service en vakbekwaamheid nog hoog in het vaandel staan, echt top !!

Fijn autobedrijf met een prima service

In juli dit jaar een mooie Alfa Romeo Spider gekocht. Even een technisch probleempje met de kap gehad maar kundig en snel opgelost. Nu bij de eerste kou de accu dood en omdat ik ver weg woon mocht ik de accu door een autobedrijf in mijn eigen woonplaats laten vervangen. Het bedrag werd na toezending van de nota gewoon onder de BOVAG garantie direct aan mij teruggestort. Ben dus erg tevreden met deze garage en de service is gewoon top!!!!

Uit stekende service

Daar wij al jaren klant zijn bij Vossestein Zijn wij heel blij met de geweldige service. Af gelopen maart Renault Captur gekocht Waren wij heel te vreden mee. Helaas door ongeval schouder Pezen afgescheurd na herstel heb Vossestein zijn uiterste best gedaan Om weer een Renault Captur te vinden met automaat zelfde jaar en Kleur van wege schouder ook een camera geplaatst Een en al top. Bedankt!

Eerlijk, kundig en buitengewoon klantgericht

Ik heb verschillende auto’s de afgelopen vier jaar bij Vossenstein in onderhoud gehad. Ze komen afspraken altijd na, kennen je persoonlijk, leveren deskundig werk tegen een eerlijke prijs, en zijn bereid om de extra mijl te gaan voor de klant, zelfs in een pechsituatie buiten de openingstijden, zo heb ik zelf ervaren. In vergelijking met andere garages waar ik ben geweest vind ik Vossenstein buitengewoon.

Ik was de apk helemaal vergeten in te plannen Gelukkig waren ze zo alert om mij te bellen en me alsnog snel te helpen. Hele fijne service en geen onnodige Kosten Zelfs de matten en velgen schoongemaakt!! Super

Service met een hoofdletter S, Gebruikte bedrijfsauto gekocht en gelijk meegenomen uit de showroom zonder garantie. Helaas kwamen we op de terugreis een paar puntjes tegen, gebeld en alles werd keurig opgelost. Corné nogmaals bedankt!

We zochten een kleine 2e auto en gaven onze wensen door aan Vossestein. Binnen een half uur werden we gebeld over het aanbod. Meteen wezen kijken. Hartelijke ontvangst, goede uitleg, prima contact. Auto gekocht en later opgehaald. Blinkende occasion voor een mooie prijs! We genieten er ondertussen al weken van!

In december aan de verkoop gevraagd,of ze willen uitkijken naar een gebruikte Renault espace van 2015,eind december werden we gebeld door Jan Vossestein Dat hij er een op het oog had proefrit gemaakt was prima Inruil oude espace prima geregeld,aflevering was perfect, Gelijk de auto verzekerd via Vossestein ook dat kan daar! Dus geen gein voor een gebruikte auto naar Vossestein

De auto van mijn echtgenote en mijn eigen auto hier gekocht. En allebei hier in onderhoud. Top service, een warm welkom, een goed gesprek en een gezellige sfeer is hier gegarandeerd. Wat een mooi bedrijf is dit, met prachtige auto,s.

Ik heb hier begin oktober een auto gekocht tot volle tevredenheid. De inruil en verkoop kwam tot stand op basis van wederzijds respect en vertrouwen! Mijns inziens nog steeds een van de belangrijkste ingrediënten bij aanschaf van een auto. Hartelijk dank Jan, ik geniet nog iedere dag van mijn nieuwe aanwinst!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Ik ben al meer dan 30 jaar met plezier klant. Een topper!!!!

Werkelijk zonder overdrijving een geweldig bedrijf waar je voor aankoop en onderhoud het best op je plek bent. Vriendelijke mensen die altijd onder alle omstandigheden paraat staan. Zij krijgen van mij het predicaat EERLIJK en BETROUWBAAR en mijn advies ervaar het zelf!

Wederom weer een mooie en betrouwbare auto gekocht bij auto bedrijf Vossestein onder deskundige leiding van Jan Vossestein en Roelof Lagerweij.\ \ Het service niveau is van ongekende klasse, de auto bevalt prima, de medewerkers zijn deskundig en vriendelijk.Kortom wij bevelen dit bedrijf van harte aan om Uw auto te kopen en te onderhouden.

Professionele en prettige medewerkers. Als klant voel je je koning. Keurige afhandeling van mijn aankoop van auto. Kan de heer Vossestein en collega\'s zeker aanraden.