Filters

10

Top service

Je wordt super correct behandeld biij auto bedrijf Vilier

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Prima service

Zoals afgesproken worden alle afspraken correct afgehandeld. Mijn vierde occasion bij Volière gekocht, dat zegt genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Ik ben naar volle tevredenheid geholpen.

Een klantvriendelijk bedrijf,j je krijgt een goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
8

Goede service

Vorige week een occasion gekocht. Helaas was er de volgende dag een probleem met de koppeling. Aangezien ik 200 km verderop woon, is in overleg met Lex de auto door mijn garage opgehaald. Er is interesse getoond in de storing was en Lex heeft de gemaakte kosten vergoed. Prima opgelost. Ik hoop het bij een valse start blijft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
8

Prima

Goed , en afspraak prima en storing auto is goed geholpen ga zo door gr Chris

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Leuk ontvangst, zeer behulpzaam.

Wordt altijd tijd voor mij genomen En als het even kan wordt er ook direkt Naar het probleem aan mijn auto gekeken En verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
9

Uitstekend

Zoals je dat graag zou willen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

prima

Ze zijn altijd bereid om mee te denken in oplossingen. Dat is een fijn gevoel. De communicatie is vriendelijk, geïnteresseerd, open en vaak met een humorvolle noot. Voor een hulpvraag ben je daar aan het goede adres.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
10

Snelle en vriendelijke service

Goede kwaliteit en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

Snel en vakkundig geholpen.

Zeer fijne garage. Doen altijd hun best voor je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

correct, behulpzaam, vriendelijk

Jarenlange goede relatie klant-bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

zeeer klantvriendelijk

klantvriedelijk,goede uitleg,komt afspraken goed na,iederen vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
8

Gewoon goed, snel , vakkundig

Ik word altijd goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
7

Prima service

Als het nodig is wordt je direct geholpen en staat er eventueel een leenauto klaar. Voor mij onmisbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

prettig zaken gedaan

Familiebedrijf, zeer prettige ervaring met aankoop gebruikte auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

Prettig en deskundig geholpen Zoals altijd

Zoals altijd , snel, deskundig en vriendelijk geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

Een sterk gevoel van vertrouwen

Voor het eerst een auto gekocht bij Lex Vilier, dit in een zeer prettige, ontspannen sfeer. Heb het gevoel eerlijk en volledig te zijn geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Super

Ik kan alleen maar positief over autobedrijf vilier zijn. Je brengt de auto voor een beurt en wordt super op de hoogte gehouden. De kwaliteit en de service zijn super voor elkaar. Ik durf iedereen dit autobedrijf aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

super

Correcte en snelle behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Uitstekend en behulpzaam

Ze hulpen graag. Bespreken met je wat er mis is/was en geven ze je de keuze om het te laten repareren

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Prettige mensen om mee te werken

Chris, Christine, Lex, mensen die “gewoon” hun best doen om goede diensten te leveren. Zeer betrouwbaar adres. Niet te duur. Kan het van harte aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
6

Communicatie kan beter

Eerste keer hier. Voor alleen een APK is het prima garage. Maar er moest een reparatie worden gedaan voordat mn auto door De APK kwam. Helaas liep het qua communicatie vervolgens niet vlekkeloos. Ik zou de dag later, op vrijdag, nog teruggebeld worden of het onderdeel binnen was. Maar toen ik op vrijdag om 16:30 uur zelf maar belde, bleek het niet meer te lukken voor de woensdag daarop.. Dat kan, maar vond het dus beetje vreemd dat ik nog niet gebeld was hierover. Aan de telefoon zei ik dat ik hem dus direct op zou halen, omdat ik hem het weekend nodig had, en de donderdag daarop terug zou brengen Voor de reparatie. Bij ophalen (15 min na het telefoongesprek) vroeg ik of de reparatie alsnog de woensdag kon. En of die dan voor 15:00 uur klaar zou kunnen zijn. Nee, dat was geen enkel probleem. Woensdagochtend stond ik er dus, maar kreeg toen alleen antwoord: je auto staat ingepland voor donderdag. Miscommunicatie kan gebeuren, maar toch jammer dat er niet werd mee gedacht of het die dag alsnog zou kunnen. Of anders gewoon een simpele excuses voor het ongemak. Ik ging nu namelijk weg met het gevoel alsof ik “dat domme meisje was dat zich vergist had in de dag”. Uiteindelijk Donderdag gebracht en gelukkig wel snel gerepareerd. Ook duidelijke toelichting wat ze gedaan hadden. Qua vakmanschap zal het wel goed zitten, geen klachten over. Qua prijs geen idee of het marktconform zit. Qua communicatie en klantvriendelijkheid kan het dus in mijn ogen beter. Bij het vele keren langskomen, begon ik me zelfs beetje bezwaard te voelen. Het kwam voor mij over alsof ze niet blij waren dat ik als klant de reparatie aan ze overliet. Aangezien ik vriendelijkheid en communicatie het belangrijkste vind van een garage, weet ik dus nog niet of ik zo snel terug zal keren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Vriendelijk, betrouwbaar en eerlijke bendering

Een service gerichte insteek naar de klant toe en een eerlijke afhandeling. Een vakkundig bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
7

Netje verzorgd goed geholpen

Nette leen auto voor reparatie periode Goede info

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

klantvriendelijk, snelle service, kwalitatief

Voor het eerst in deze garage, maar zeer tevreden over de service, nuchtere en vriendelijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Platinaweg 16

6662PP Elst gld

[email protected]

Over Autobedrijf Lex Vilier

Bosch Car Service Lex Vilier is sinds 1995 gevestigd in Elst. We zijn een universeel autobedrijf dat gespecialiseerd is in LPG. Bosch Car Service Lex Vilier is een merk-onafhankelijk BOVAG autobedrijf dat alle werkzaamheden en oplossingen voor uw auto onder één dak biedt. Voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto, onderhoud, reparatie en advies, bent u bij Bosch Car Service Lex Vilier aan het juiste adres.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.