Goed en volgens afspraak

Vakmanschap is meesterschap.

Altijd een luisterend oor en goede, zeer goede hulp.

Äls altijd correcte en afdoende werkwijze

Zie boven

uitstekend

Ik ben uitermate tevreden over de service. Ik kan altijd terecht indien nodig, ook voor kleinigheden aan mijn auto na te laten kijken maakt het team nooit een probleem. Kortom: ik ben zeer tevreden.

Eerlijk advies,vak_en klantgericht personeel en afwerking,goede prijs

zeer goed bedrijf met jarenlange ervaring gedurende meerdere generaties, goed opgeleid ervaren personeel, kraakheldere werkplaats als visitekaartje, duidelijk advies zonder onnodige poespas,en bijbehorende prijs, kortom vanuit mijn zicht als voormalig monteur zeer goede aflevering ook kwalitatief bekeken zeer aanbevelingswaardig !!

Auto reparatie is prima, de auto is er in deskundige handen, de communicatie naar klant kan beter.

heel goed bedrijf met top mensen

Altijd klantvriendelijk, goede kwaliteit en op en top vakmensen

Betrokken en zeer efficient

Ouderwetse degelijkheid en improvisatie vermogen

Zoals altijd tevreden.

Goed en snel geholpen, en vooral... hier ben je klant.... geen nummer.... dat geeft een goed gevoel.

Betrouwbaar tegen uitstekende prijs

APK plus kleine beurt, incl. thuisbrengen en afhalen ... super service!

Altijd eerlijk

Ik kom al tientallenjaren bij GdeB, een voor mij bekend en vertrouwd adres. Zodra een auto uit de (fabrieks)garantie valt laat ik het onderhoud daar doen. Recent ging mijn Volvo XC60 voor het eerst voor een beurt zonder dat ik precies wist welke beurt nodig zou zijn. De boordcomputer meldde enkel ‘onderhoud plannen’. GdeB wist te achterhalen dat het met een (kleine) kleine niet zo kostbare beurt deze keer klaar kon zijn. Geen misbruik van de ontbrekende historie. Waardevol om daarop te kunnen vertrouwen en bevestiging van de goede relatie te proeven.

Direct geholpen

Al Jarenlang komen we bij Gdb en dit blijven we doen. Zegt genoeg toch!

Klasse

Kommen immer wieder gerne zurück

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

op en top

ze zijn bekwaam en ,klantvriendelijk

Veel kennis van zaken.

Auto start niet binnen 5 min iemand aanwezig binnen 1 dag opgelost.

Top top service en altijd vriendelijk

Ieder keer goed werk

Een goed en ervaren bedrijf.

Je word er vriendelijk ontvangen en mét vakkennis geholpen.

Ik blijf erbij dit is een goed bedrijf en een eerlijk bedrijf. Meer woorden hoef ik er niet over te zeggen.

Goede service transport naar garage en retour thuis!

Keuring geschiedde nauwkeurig! Samengevat: OK

Betrouwbaar, deskundig autobedrijf.

Uiterst correct, vriendelijk en hulpvaardig. Dit autobedrijf voldoetvaan mijn wensen.

Top Service!

Snel en vriendelijk geholpen voor een meer dan redelijke prijs. En dat niet voor het eerst. Ik kom hier zeker terug!

Fijne service

Behulpzaam goed personeel en deskundig

Goede betaalbare service

Vriendelijke mensen

Vertrouwde kwaliteit!

Reparatie kortstondig ingepland en correct uitgevoerd