Zeer positief

Klantvriendelijk en gelijk een goed gevoel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf HEEL KLANTGERICHT , GOED SERVICE , AFSPRAAK =AFSPRAAK

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zitten met het gezin met dikke tevredenheid bij at autos

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met A.T Auto’s kan ik resumeren in twee punten:vriendelijkheid en vertrouwen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en heel vriendelijk! Het is altijd mogelijk om zonder afspraak even langs te rijden voor kleine zaken zoals bijvoorbeeld een lampje wisselen. \r\nOok bij aanschaf van een nieuwe auto goede service en alles ging in een ontspannen sfeer. Jan had supersnel een nieuwe auto voor ons gevonden die helemaal naar wens is. Wij zijn heel tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superservice en supervriendelijk! Staan altijd voor je klaar en denken met je mee. Effe tussendoor snel iets laten fixen, zoals een kapotte lamp, of je direct komen ophalen als je auto niet meer start, is nooit een probleem; hoort er gewoon allemaal bij. Mijn vorige auto was aan z\'n eindje en binnen een dag had Jan een precies bij mij passende nieuwe 2e hands gevonden. \r\n\r\n \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer een auto gekocht bij At. Ontspannen sfeer en de afhandeling was ook goed....! Prijs kwaliteit in orde. Tevreden !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, zowel bij onderhoud als bij aanschaf van auto, personeel erg prettig in het contact!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop van een 2e hands auto werd ons veel service geboden.\r\nNádat de koop reeds werd gesloten, kregen we zelfs enkele extra\'s gratis aangeboden.\r\nVoor aflevering kreeg de auto nog een grote beurt en werden er zonder kosten nog remblokjes vervangen, een klein putje in de voorruit gevuld, en sensoren geplaatst.\r\nKortom: een zeer goede en prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed. Houden zich aan de gemaakte afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service bij het kopen van een.nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, eerlijk, zeer veel service en kennis, fijn personeel. Ik ben al 20 jaar vaste klant om bovenstaande redenen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze staan altijd voor je klaar\r\nJe gaat met een auto weg waar je tevreden mee bent\r\nAardig personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een fijne garage om zaken te doen. Ik heb er een nieuwe (tweedehands) auto gekocht die werkelijk in perfecte staat was. De eigenaar (Jan) is een prettig persoon om zaken mee te doen en neemt alle tijd voor je. Indien mogelijk kom ik hier zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gemoedelijke en service gerichte garage.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi A4 Allroad een 90.000 km beurt gehad bij AT, geen bijzonderheden en optisch goed uitgevoerd. Gratis leenauto was even wennen (oude afgereden Polo), waarop de monteur Ed na inlevering zei; als je hier in gereden hebt, waardeer je des te meer je eigen auto....\r\nDe beste wensen, goede zaken en tot volgend jaar bij 120.000 km\'s!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met AT Auto\'s. Duidelijke afspraken en nakomen wat je afgesproken hebt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service,kom hier al jaren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne mensen werken bij dit bedrijf! Super klantvriendelijk, compliment!!!!

Over A.T. Auto's B.V.

Filter op Taal