Betrouwbaar

Altijd behulpzaam en betrouwbaar, AT auto's komt de afspraken na zonder opdringerig te zijn. Het is een vriendelijk en eerlijk bedrijf, echt een aanrader! Ik kom er al ruim 15 jaar en blijf dit ook zeker doen.

Zeer te spreken over de service, klantvriendelijkheid en kwaliteit.

Een 2e hands auto gekocht bij A.T. Auto's. Erg vriendelijk te woord gestaan door Jan en in het weekend een afspraak gemaakt voor de bezichtiging . Auto was in zeer goede staat en bij aflevering extra onderhoudsbeurt en nieuwe APK erop. Tevens 6 maanden Bovag garantie. Alles transparent en erg service gericht.

Vlotte verkoper, goede service

Het gesprek met de verkoper verliep vlot. Voor onze Kia Rio uit 2012 werd een goede prijs gegeven. Na een testrit hebben we afgesproken die zaterdag met onze zoon terug te komen. Hoewel ze eigenlijk op zaterdag dicht zijn. Onze zoon is automonteur en hem vallen andere zaken op dan ons. Ook hij hoorde niets vreemds en we hebben toen besloten tot de aankoop over te gaan. Na korte tijd kwam er toch een vreemd geluid naar voren. Dit werd erger naarmate de kilometers vorderden. Het bleek een kapot gelopen wiellager te zijn. Dit is naar tevredenheid opgelost. Verkoper is absoluut bereid om bij problemen of vragen te helpen.

Blijvende klantgerichte interessen

Altijd klantgericht op elk moment , ook zonder dat er een afspraak gemaakt is.

Betrouwbaar en vakkundig en klantvriendelijk

Garagebedrijf dat voor zijn klanten klaar staat. Scherpe aanbiedingen en goede aftersales. Een echte aanrader.

Professioneel, klantvriendelijk en prettig persoonlijk contact

Geen gladde verkooppraatjes maar duidelijke informatie en reële prijzen, zowel voor inruil als nieuwe auto. Werkplaats komt professioneel over. Kleinschaligheid en persoonlijk contact met eigenaar en monteurs heb ik liever dan de grote garages waar je meestal niet verder komt dan de receptie en je geen contact hebt met de monteurs, die aan je auto werken.

Zeer tevreden met mijn aankoop

Een maand of drie geleden aan de eigenaar (Jan) gevraagd om de komende maanden is naar een goede tweedehands audi A3 uit te kijken. Vooraf een beeld geschetst waar deze aan ongeveer aan moest voldoen. Vorige week werd ik gebeld door Jan met de mededeling dat hij een mooi exemplaar heeft kunnen inkopen. Afspraak gemaakt en ik was direct verkocht. Een veel betere auto nog dan ik vooraf had gedacht. Wat ook belangrijk is dat de service bij AT altijd prima is. Ik kom hier inmiddels al 25 jaar. En dat is niet voor niets!

Een auto via Jan van ATauto's ingekocht, word goed geluisterd naar de eisen en wensen. Ook de communicatie verliep soepel waardoor we snel een schitterende BMW gevonden hadden en deze snel geleverd kon worden.

Kundig, professioneel en vriendelijk

Onze auto's hebben we in onderhoud bij A.T. Auto's. Wij hadden opdracht gegeven om onze huidige auto te verkopen en een nieuwe tweedehandsauto aan te kopen. Ze zijn naar een tweedehands auto gaan kijken en hebben deze, in overleg, voor ons aangekocht. Wij zijn erg tevreden hoe dit is verlopen. De communicatie was duidelijk en snel.

Uitstekende service. Geen verkooppraatjes. Eerlijke verkoper!

Goede fijne service. Ik zou deze garage bij iedereen aanbevelen!

Vriendelijk, transparant, betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn Ford S-max bij A.T. Auto's. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De auto zag er piekfijn uit en ik had een goed gevoel toen de deal werd gesloten.

Vriendelijk, eerlijk en adequaat geholpen door Jan

Ik ben door Jan goed geholpen bij de aankoop van mijn auto bij hem. Ik zou hier zeker weer heen gaan.

Altijd een goede ervaring met A.T. Auto's B.V.

Betrouwbaar en klantvriendelijk!

prettig contact, goed advies

vriendelijk. kennis van zaken

vriendelijk en klantgerich

Ik was op zoek naar een auto binnen een bepaald buget met best wel wat eisen. Uitstekend geholpen en ze hebben een top auto gevonden voor me binnen het budget.

Prettig

Het was heel prettig om hier onze nieuwe auto uit te zoeken. Geen opdringerige verkoper, maar gewoon duidelijk. En we hebben nu een super nette complete auto.

Auto maandagochtend opgehaald, gerepareerd en dinsdag weer terug gezet. Tussendoor gebeld wat het probleem was en aangegeven dat het onderdeel besteld moest worden dus dat het een dag langer ging duren. Betere service kan niet. Echt top Dank

Vertrouwd gevoel

Jan (de verkoper) gaf ons vanaf het eerste contact een vertrouwd gevoel wat zeer belangrijk is bij het kopen van een auto. De einde Bovag garantie check was voor ons ook nieuw en word door vele garages niet altijd vermeld. Echt top service!

Prettig en eerlijk klantcontact met goed advies

Bij A.T. auto's luisteren ze goed naar wat je als klant echt zoekt in een auto. Daarnaast zijn ze ook eerlijk over welke kwaliteit je binnen een bepaalde prijsklasse juist wel of niet kan verwachten. Dit om een miskoop te voorkomen en mij als klant niet alleen blij te laten zijn direct na de aanschaf van de auto maar ook na jaren gebruik. Ze verkopen alleen een auto aan je als zij staan voor veel jaren rijplezier. Naast deze eerlijke houding is het contact erg prettig. Er wordt niet gespeeld met je emoties of op een rare manier onderhandeld of onder druk gezet.

Snel en prima service

Auto kon snel terecht, er was een leenauto en alles was snel weer klaar!

Aardige mensen, goede voorlichting, betrouwbaar.

Aardige mensen, goede voorlichting, betrouwbaar, goede service.

Zeer goede ervaring

Recent een auto gekocht bij dit bedrijf, na al enige tijd klant te zijn geweest voor auto in onderhoud. De eigenaar luisterde erg goed naar mijn wensen en vond de perfecte auto voor mij. Personeel in werkplaats kundig en zeer vriendelijk. Ik ben zeer tevreden over de service van AT auto's!

Auto gekocht. Na twee weken motor defect. Gaven niet thuis. Gekocht zoals gezien en bereden.

Wisten van te voren heel goed wat er mis met deze Volvo v50 was. Moesten ervan af en ik was die idioot die er in trapte. Kan dit bedrijf hierom niet aanraden. Na uiteindelijk bijna 3000 euro aan reparaties bij een Volvo dealer viel de motor nog steeds uit. Auto uiteindelijk verscheept naar het buitenland. Heb nog wel de aankoopbon in archief. Erg jammer dat ze op deze manier gehandeld hebben. Niet echt netjes van hun kant. Heb geen poot om op te staan. Gekocht zoals gezien en bereden betekend ook, ik mag als garage iemand die geen verstand van auto,s heeft een kapotte auto verkopen. Pas goed op met dit bedrijf AT auto,s uit Leiderdorp.

oprecht een goede auto garage

Dit is een bedrijf die voor kwaliteit gaat op de lange termijn. Goede hulp, eerlijke prijzen en je weet waar je aan toe bent. Zelfs goede korting gehad op mij auto. Ook kreeg ik een leen auto omdat de auto nog even rijklaar gemaakt moetst worden. mijn hele familie is fan van AT. prijs, kwaliteit en service krijgt een 10

De snelheid van vertrouwen

Het is niet de eerste keer dat ik een auto aanschaf bij A.T.Auto’s. En net als bij de voorgaande aanschaffen was ook vertrouwen de basis voor de aanschaf. Daarnaast is de manier waarop werkelijk begrip van mijn wensen en mogelijkheden de reden waarom de nieuwe auto volledig aansluit bij diezelfde wensen. Auto’s kun je overal aanschaffen. Maar een auto kopen van mensen die je kunt vertrouwen op basis van hun oprechte intentie en bewezen kwaliteiten zijn uitzonderlijk. Als gezegd zijn dit de redenen voor een langdurige duurzame relatie.