Filters

8

Top!

Altijd goed. Zo ook vandaag!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

O.a. het vervoer van en naar de garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

De dienstverlening voelt als een heerlijk warm bad!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goed geholpen door het personeel zoals altijd, en een mooie auto aangeschaft. Mijn oude autootje was op en met behulp van de baaij een mooie auto uit gezocht. De baaij is klantvriendelijk en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede dienstverlening en prettig contact

Goede klik bij mijn zoektocht naar een nieuw gebruikte auto. Financieel ook goede klik

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!!

Super vriendelijk personeel en komt afspraken altijd na ...nooit voor verrassingen komen te staan echt een top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig bedrijf met een leuk enthousiast team

Ik kom hier al jaren vanwege de goede en kundige service, tevens de leuke en ontspannen sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
4

Duur

Regelt schade naar binnenkomst af en levert dure onderhoud aan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Autobedrijf De Baaij is een super autobedrijf.

We worden altijd goed geholpen. De medewerkers zijn altijd heel erg vriendelijk. De medewerkers zijn eerlijk en oprecht en denken met je mee. Bedank De Baaij ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Service is your middle name

Eenvoudig totaalservice !

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk, duidelijk, communicatief vaardig

Vriendelijk, duidelijk, communicatief vaardig, en m'n auto doet het ook weer goed. De prijs lijkt fair (ik=leek) voor het gedane werk en de vervangen delen. Waarom geen 5 sterren? 4 is te weinig, 5 teveel. 4.7 zou mooi zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, korte lijntjes en afspraken zijn nagekomen

Zijn prima geholpen door de medewerkers van De Baaij. Goede communicatie over de tijdslijnen en alle gemaakte afspraken zijn nagekomen,

  • Aanbevelen? Ja
10

Aardige en deskundige mensen

De mensen die hier werken zijn erg aardig en denken altijd met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goed en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

duur en slechte communicatie

Mijn auto kwam niet meer door apk, te hoge kosten, dus ik ging op zoek naar andere auto. Ik wou de E 49,- voor APK betalen maar ze zeiden dat ik alleen maar de onderzoekskosten hoefde betalen en dat kwam wel zodra ik andere auto had en besloten of ik m'n oude aan hen verkocht of elders. Ik had i.p afspraak gemaakt voor APK en onderhoudscheck v 35,-. Ik vroeg dag later of ik auto nog kon rijden om even een auto aan andere kant v.d. stad te kijken. Dat rieden ze af, maar op m'n 'ik heb vorige week nog 300 km. gereden ermee, dit kan toch ook nog wel', kreeg ik auto mee. Eerder hadden ze 't gehad over olie lekken, maar aangezien ik daar zelf tot nu helemaal niets van had gemerkt nam ik aan dat ook dat wel meeviel, vergat er nog es expliciet naar te vragen. Maar toen ik dag erna m'n auto weer uit mijn garage haalde lag er enorme olieplas in m'n garage. Hele carterpan leeggelekt. Had ik gewoon mee gereden. Ik vroeg de Baaij dus wat ze gedaan hadden. Eerst ontkennen,'moest al lang zijn', later werd nagevraagd bij monteur, en die zei dat ie de carterpan had doorgeprikt, bij controle op roest. Hadden ze dat mij niet even kunnen zeggen voor ik 20 km. ging rijden? Mocht er nu geen stap meer mee rijden. Ik heb 'm dus daar laten staan. Heb de olievlek al met zo'n 10,- aan oplosmiddelen gepoetst, maar krijg t met nog geen 100 oplosmiddelen meer schoon, glij er telkens op uit, fijn met m'n osteoporose. Heb m'n oude auto elders voor nieuwe ingeruild. Toen ik m'n oude kwam halen moest ik ineens toch nog de APK v 50,- èn de (natuurlijk overbodige nu ik de auto niet meer ging laten maken) onderhoudscheck v 35,- betalen. Als ik een rapport wou moest ik nog es E 5,- afmeldkosten betalen (en dan was ie direct dus volledig afgekeurd, resterende termijn weg). Ze hebben me zowaar nog wel naar de garage v m'n nieuwe auto gebracht, daar ik met m'n osteoporose in de gladde sneeuw/ijzel niet die 5 km. durfde lopen. Dat kwartier heeft ze E 25,- gekost op hun uurloon afgaand.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed vriendelijk en proffesioneel

Kom al jaren en altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals steeds fijn geholpen

Kom al jaren bij De Baaij. Prettig geholpen aan de balie, reparaties en beurten worden correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Transparant en service gericht

Er wordt altijd duidelijk uitgelegd wat er aan werkzaamheden gedaan is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vakkundig en klantvriendelijk

Vakkundig en klantvriendelijk, goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbaar, eerlijk en meedenkend

Alle medewerkers zijn servicegericht en professioneel. Er is altijd van te voren overleg over werkzaamheden, nut en noodzaak van die werkzaamheden en de kosten daarvan. Zo kom ik nooit voor verrassingen te staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een aanrader voor iedereen

Betrouwbaar, deskundig en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundig

Denken in een oplossing waar de klant voorop staat en de kwaliteit blijft Had een olielekkagge bij de distributie maar door handig sleutelen zonder alles los te gooien snel en goed gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd weer topservice!

Vriendelijke ontvangst en duidelijk over wat er gaat gebeuren en wat de kosten zullen zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte afhandeling

Zeer prettig bediening en goede uitleg wat er aan de auto gedaan is.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima APK

Een pittige APK maar zal zo moeten zijn

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Aldenhof 11 1

6537 AC Nijmegen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.