Filters

10

Heel fijne persoonlijke benadering

Voor mij een na een zoekopdracht een auto gevonden die prima bij mij aansluit, dit met een heel fijn contact tot en met de proefrit elders en de aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, fijn contact!

Prettig, oplossingsgericht, adequaat!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische hulp bij het kopen van een auto

Enorm prettige ervaring bij het kopen van een auto. Goede kennis en hulp en fantastische service

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect en servicegericht

Servicegericht, perfect autobedrijf. Denken mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Monteurs met verstand van zaken

Voor het eerst na een APK merkte ik dat er echt iets aan de auto gedaan is. Hij rijdt nu een stuk soepeler. De Baaij is misschien wel iets duurder, maar je krijgt er kwaliteit voor terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service!

Goed geholpen, duidelijke uitleg en prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijk, meedenkend en zeer behulpzaam!

We hebben een heel positieve ervaring bij Autobedrijf de Baaij. Vanaf het eerste moment heel vriendelijk, persoonlijk en een prettige sfeer. De punten die we hadden mbt de occasion werden allemaal meegenomen en opgelost. Ze bleven oprecht en vriendelijk. Wat ons betreft een dikke pluim! 👍🏻 (En voorbeeld voor velen andere garage bedrijven)

  • Aanbevelen? Ja
10

aandacht voor u (uw hond) en uw auto

zeer persoonlijke benadering

  • Aanbevelen? Ja
9

Persoonlijk en adequaat

Mijn eerste ervaring en daarom wat uitgebreider. Voorheen was de auto in onderhoud in Boxmeer waar ik hem gekocht had. Na de fusie tot de Wassinkgroep besloot ik het onderhoud in Nijmegen uit te laten voeren. De eerste ervaring was erg onpersoonlijk vandaar dat ik besloot van garage te veranderen. De behandeling is wat ik hoopte. Persoonlijk, vriendelijk en adequaat. Ik ga er vanuit dat de technische afhandeling van hetzelfde niveau is. Dat zal blijken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Topservice

Altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Al jaren zeer vertrouwd en daarom een tevreden klantn klant

Altijd: - correct in het stellen van prognoses - het uitvoeren en afhandelen besproken werkzaamheden. - zeer klantvriendelijke behandeling door zowel directie, receptie en monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Geweldige service bij aankoop van onze auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed geholpen door Giel en collegae!

Geen moeite wordt gespaard om de klant te helpen. Daarnaast altijd erg prettig in communicatie. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig, duidelijk en goede service

Zie bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, klantvriendelijk en vakmanschap.

Zoals hierboven vermeld. Onze ervaring vertellen we door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen klachten, afspraken lopen goed.

Vriendelijk ontvangst nooit gezeur gehad/

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct bedrijf

Aardig personeel en correct wij zijn goed en zeer vriendelijk geholpen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geeft vertrouwen en dat is voor mij belangrijk.. Heeft oog voor de klant

Thijs de Baaij geeft mij vertrouwen en heeft oog voor de klant Daarom reken ik op een goede samenwerking

  • Aanbevelen? Ja
10

Alle aandacht voor u en uw auto

prettig, persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service!

Ze helpen je snel en vakkundig, met een glimlach.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht, snelle en betrouwbare service

Ik ben erg tevreden, erg fijne communicatie en alles conform afspraken snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer top service als altijd!

Heel fijn en flexibel geholpen weer. Ben helemaal tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en klantvriendelijk!

Goede service, goede communicatie en klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende persoonlijke en professionele ontvangst en dienstverlening.

Via iemand uit eigen netwerk zocht ik contact met Garagebedrijf de Baaij. Snelle communicatie, rechtstreeks met eigenaar zelf, uitnodiging voor kennismaking en perfect lopend proces van zoeken naar nieuwe auto en inruil oude auto. Ontvangst op de garage is prettig, vriendelijk; er hangt een verrassend opgewekte sfeer tussen klanten en personeel. Koffie uitstekend, krant erbij en fijn muziekje. Aan alles is gedacht om het de klant naar de zin te maken. Personeel onderling, aan de telefoon achter de computer/telefoon, monteurs in de werkplaats zelf: blije hardwerkende mensen. In het gesprek met Thijs de Baaij wist ik dat bij hem de klant en de wensen tbv aanschaf nieuwe auto helemaal begrepen werden, en hem ‘aan het hart ging’. Zelden zo’n toegewijd mens, hardwerkende professional met juiste instelling rondom eigen ‘opdracht in het leven’ tegen gekomen. Thijs wist me te raken, zocht samen met collega en vond mijn droomauto. Tot in details helder over procedures van overdracht, verkochten ze me een top auto! Grootste geschenk aan mezelf in mijn leven! De persoonlijke aanpak in een garage vol perfecte dienstverlening rondom auto’s. Een plek, waar ik van onder de indruk raakte. Mensen om bij terug te komen en volledig te vertrouwen. Groot compliment voor iedereen!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Aldenhof 11 1

6537 AC Nijmegen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.