voel me niet gehoord
Bij het maken van de afspraak voor bandenwissel, werd me verteld dat er ook een grote beurt nodig was. Op mijn opmerking dat de auto net 2 jaar oud was, werd gezegd dat ik gelijk had en dat er dus niets nodig was.
Bij het brengen van de auto voor de bandenwissel werd me verteld dat er een kleine beurt nodig was, maar omdat dat pas de dag ervoor gezien werd, kon dat niet meteen en moest daar een nieuwe afspraak voor gemaakt worden. Op mijn nadrukkelijk verzoek, zou geprobeerd worden het te combineren.
Bij het ophalen van de auto bleek er toch een kleine beurt gedaan te zijn. Prettig natuurlijk, maar ik schrok van de hoogte van de rekening (274 euro inclusief bandenwissel). Bovendien stond op de factuur dat deze nodig was bij 36mnd oud/60.000km. De auto is 24mnd oud en heeft 23.000km gereden. Ik kreeg excuses en de factuur werd aangepast. Niet in prijs maar in de notitie 24mnd/30.000km.
Bij iedere vraag de laatste jaren wordt steeds gezegd dat het zo druk is en dat het misschien niet lukt.
Conclusie: De persoonlijke aandacht voor mij als klant is minder geworden de laatste jaren. Eerder wisten jullie wie ik en welke mijn auto was. Nu voel ik me meer een nummer. Tevens krijg ik vaak het idee dat ik blij moet zijn dat ik geholpen word, want er is al zoveel werk. Maar dat is toch omgekeerde wereld? Jullie moeten toch blij zijn dat ik een auto koop bij jullie en die in onderhoud houd?