Vlot, doeltreffend en duidelijk gecommuniceerd

Prima. Fijn dat er tussentijds met mij geschakeld werd. Vlot afgehandeld

Zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen

Enige puntje dat nog beter kan: bij uitleg wat er gerepareerd is, is voorlezen van de rekening niet echt handig (dat kunnen we ze zelf ook nog wel). Het naar huis brengen en ophalen bij wegbrengen en ophalen auto is wel heel prettig.

Geweldig geholpen

Top,

Snel en vakkundig

Auto voor onderhoudsbeurt gebracht. Vroeg in de middag klaar incl. nieuwe banden voor.

Heel goed!

Transparant,snel,overleggend en niet overdreven duur. Fijne bijkomstigheid was bij het ophalen van onze auto voor “een kleine beurt” dat onze auto gewassen en gezogen was! Service zit in de kleine dingen 😉

Heel Goed

Prima ontvangst, alles keurig op tijd Op tijd worden teruggebeld, dat het klaar was.

Komen de afspraken na.

Aandacht, oplossings- gericht, zeer goede koffie, vriendelijke mensen, maaaaar het wordt er wel steeds drukker, ja dat kan ook niet anders met zo,n geweldig bedrijf.

professionele behandeling van de auto. Vriendelijke ontvangst. Prima service thuisbrengen/ophalen

De auto is mijns inziens vakkundig gerepareerd met goede uitleg voor- en achteraf. Een vriendelijke en deskundige ontvangst bij de receptie. Ook nog met de auto weer thuis gebracht en 's middag weer opgehaald om de auto op te halen; geweldige service!

Goed overleg in een niet standaard situatie.

Goed.

Prettige mensen in mee te werken. Goede zorg voor mijn auto

Ik vind auto's niet leuk, gelukkig de mensen van de baaij wel. Door hun zorg en enthousiasme voor auto's geef ik mijn auto graag af voor een controle of reparatie .

De perfecte auto voor ons

Wij wilden graag een nieuwe auto. Er werd goed geluisterd! Er werd gezocht! En uiteindelijk hebben wij de ideale auto die we voor ogen hadden.

Goede service, zeer vriendelijke mensen. Transparante werkzaamheden.

Ik heb geen verstand van auto’s, en gelukkig niet het idee dat ik meer moet betalen of dat er zaken aan mijn auto gedaan worden die niet nodig zouden zijn. Kortom, prima bedrijf

Prima service!

Prima service , duidelijke voorlichting over problemen en goed overleg over werkzaamheden. Zeer prettig en kundig personeel.

Geweldige service!

Geweldige service. Mijn auto was snel klaar. De communicatie was duidelijk. Alles is volgens afspraak gegaan. Bedankt!

Geweldige ontvangst en zeer deskundig geholpen

Geweldig gesprek en uitleg gekregen samen zijn we er goed uitgekomen .Alleen maar lof

Genoten van de aankoop van een nieuwe auto.

Thijs de Baaij heeft ons op voortreffelijk wijze geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto. Onze vragen werden serieus genomen en eerlijk en duidelijk beantwoord.

Goede bejegening en service

Afspraak maken online erg fijn en overzichtelijk ,service en bejegening is prima

Goed bedrijf met prima service!

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijk, open en denken met je mee.

Goed gesprek gehad, ontspannen sfeer. Werd mee gedacht en de punten van kritiek op de auto worden netjes verholpen.

Helemaal top niks op aan te merken

Vriendelijke eerlijke behandeling. Er wordt tijd voor je genomen en vragen degelijk beantwoord. Dus gewoon een aangename rustige afhandeling en men denk mee.

Flexibel, prima service en informatievoorziening.

Flexibel, prima service en informatievoorziening.

Fantastisch

Het was weer Service het een Hoofdletter! Altijd attent, wilt u koffie en of water. En als afsluiter een klein cadeautje op de bijrijdersstoel. Chapeau!

Zoals gebruikelijk weer prima geholpen!

Zeer tevreden.

Vriendelijk personeel. Receptie medewerkers altijd uiterst vriendelijk, voorkomend en zeer klantvriendelijk.

Uistekende service, zeer klantvriendelijke bediening.

Ik ben nu anderhalf jaar klant bij De Baaij en heb geen enkele klacht.