zeer goed -zeer snel-zeer kundig kortom fijne garage zou het een ieder aanbevelen prettige ervaring

Zeer goede communicatie Proffesioneel Ter zake kundig Hulpvaardig Zeer goede vakmensen Aardige mensen

Zeer goede indruk

Erg vriendelijk geholpen en geinformeerd!

Wordt vriendelijk en snel geholpen. Ook fijn dat ze je bij naam noemen. Goede adviezen.

service met een glimlach

Om 09.00 uur gebeld over controle van twee noodreparaties van 2 lekke banden. ´Kom maar langs vandaag, zodra het u schikt´Om 10.30 uur langsgegaan. Auto gelijk op de brug voor controle. 1 band is goed gerepareerd, de ander lekt nog wat en moet vervangen worden. Agnes belt gelijk voor een nieuwe band. ´Om 12.00 uur staat de auto weer voor u klaar´. En dat was ook zo. En dat met een halve bezetting ivm vakantie. Chapeau.

Al jaren prima garage

Vriendelijk, goede uitleg, kundige reparaties.

Soepele en deskundige afhandeling van de probleemherkenning en het vervangen van de remblokken.

Ik kon direct langskomen voor het piepende geluid van de auto en binnen 5 minuten herkende de monteur het probleem. De afspraak volgende binnen 3 weken, het is vakantieperiode, maar wat geen probleem was voor de rijveiligheid. Binnen een halve dag waren de remblokken vervangen en voelde het rijden weer als vanouds. Ik voelde mij welkom bij de ontvangst, ervaarde de afhandeling als soepel en werd goed op de hoogte gehouden. De prijs voor de reparatie en de vloeistoffencontrole is prima.

geweldig

Geweldig, na mijn tweede bezoek , wisten zij al mijn naam. Leenfiets ?? meegekregen. en alles op tijd.

Goede service en medewerkers.

Ophaalservice en betaalgemak ;win win situaties.

Veel aandacht voor de mens achter de auto.

Persoonlijke aandacht en interesse voor jou als klant. Je bent immers meer dan een auto die gerepareerd moet worden. Ze zijn bereid tot meedenken en komen in actie om te zorgen dat je geholpen wordt. TOP.

Snel en vakkundig, zeer servicegericht: aanrader!

Na uitlezen van een motorstoring snel en goed geholpen. Prima service.

Service zoal je service verwacht ,je bent geen nummer ! hier .

Ondanks grote drukte ,de auto nog opgehaald en probleem opgelost . Tevens advies met autopech hulpdienst meegekregen, ter plaatse gelijk afgesloten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief: professioneel, deskundig, klantvriendelijk en communicatief. Er waren wat problemen met de levering van een ruitenwisser maar dit uitstekend opgelost door het personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede service. Denkt mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend klantvriendelijk! Heel goed geholpen met mijn UP! \r\nHele goede service !

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantvriendelijk, snelle service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heldere uitleg na apk. altijd vriendelijk en eerlijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel positief! Thijs de Baaij verplaatst zich echt in de klant en hij wil maar een ding: dat de klant tevreden de deur uit gaat en tevreden blijft. Zeer betrouwbare en prettige dealer en werkplaats.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als ik jullie (tussendoor) nodig heb, dan kan ik altijd terecht! \r\nDe vraag over prijs/kwaliteit verhouding kan ik niet goed beantwoorden. Vergelijkingsmateriaal met anderen ontbreekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service, de auto maar ook de eigenaar worden goed verzorgd

Over Autobedrijf De Baaij B.V.