Prima zaak met veel waarde voor je geld

Erg vriendelijk ontvangst en vlotte manier van zaken doen. Het bedrijf “ademt” harmonie uit en helpt de klant vlot en correct. Proefrit wordt direct geregeld waardoor een auto meer tot je verbeelding gaat spreken. Verdere aankoop afhandeling ging ook prettig met als extra attentie bij de aflevering een prachtig chocolade auto, hoe leuk?!

Top!!!

Ouderwets goede service. na paar keer contact te hebben gehad toch een deal kunnen sluiten. Ik ga zeker mijn onderhoud hier laten doen.

Tijdens onze vakantie hebben we onze auto uitgeleend. Helaas is zij, overigens buiten de schuld van de bestuurder, bij een ongeluk betrokken geweest en zijn wij vanuit het buitenland op zoek gegaan naar en andere auto. Het telefonisch contact was gelijk goed. Er werd goed meegedacht. Na een week stond de auto, met nieuwe apk, nog op ons te wachten. Na de proefrit hebben we haar gekocht en zijn er super blij mee.

goed geholpen nette service

wij hebben een Audi A1 gekocht . en onze ervaring is prima . goede service . afspraken worden nagekomen , correcte behandeling . wij zouden er zo weer een auto gaan kopen

Een prima bedrijf, eerlijk en duidelijk.

Waar het kopen van een zalmpje bij de Makro niet toe kan leiden? Na ons bezoek bij de Makro reden we ( mijn vrouw en ik ) langs autobedrijf Van der Tang. Voor ons een onbekend en tot nu toe nog niet bezocht bedrijf. Toch maar even een kijkje nemen. We werden vriendelijk aangesproken door Simon Verschoor en vertelden dat we op zoek waren naar een goede hybride auto. Welnu, Simon liet ons een Lexus CT 200h zien en we mochten meteen een proefrit maken. Deze beviel prima! Maar we wilden er toch nog even goed over nadenken en ook nog even ergens anders informeren. Vriendelijk afscheid genomen en even wat verder gekeken. Ik was bang voor een occasion en de garantie en het onderhoud. Simon heeft dit keurig toegelicht waardoor er vertrouwen in een mogelijke aankoop is ontstaan. De auto zou een grote beurt krijgen, een 1/2 jaar Bovag garantie en nieuwe banden. Na nogmaals een lange proefrit gemaakt te hebben zijn we tot aankoop overgegaan. De onderhandeling over inruil en aanschafprijs verliepen prima tot tevredenheid. Wij voelden ons prima thuis bij dit bedrijf, de eerlijkheid en openheid van zaken sprak ons bijzonder aan. Eerder dan verwacht was de auto klaar! Ook de aflevering was erg vriendelijk en een feestje. Met als klap op de vuurpijl een grote chocolade auto cadeau. Nu die gaan we met de hele familie ( 1,5 kg chocolade ) met plezier verorberen. een lang verhaal waarbij ik hoop overgebracht te hebben dat het dus een prima bedrijf is met vriendelijke mensen. Ons zalmpje is door dit uitstapje wel wat duurder geworden maar zeker tot tevredenheid. Joke en Jos Metzelaar - Delft

Een bedrijf waar echt naar de klant wordt geluisterd ! een fantastische Mercedes gekocht.... Ook mijn Porsche 911 is daar APK gekeurd en met veel zorg voor de oude dame (1989 300.000 km) ! Ook prima koffie ! Gijs bedankt ! p.s. kreeg ook nog een chocolade VW kever....heerlijke chocolade😜

Mijn ervraring is ontzettend goed met Van der Tang. Ik heb een jaar geleden een Kia Sportage bij ze gekocht en ben nog steeds super blij met mijn auto.

Een onverwacht plezierig en zeer eerlijk en open bedrijf. Net er een auto gekocht en nog nooit zo oprecht behandeld. Een auto van 3400 euro met drie maanden garantie op bak en motor, waarbij de auto ook nog eens een volledig gedocumenteerde onderhoudsgeschiedenis heeft. Een zeer aanbevelenswaardig bedrijf!

Meer dan tevreden over dit bedrijf. We komen hier al meer dan 20 jaar. Aankoop van de diverse auto\'s tot alle tevredenheid. Bij onderhoud/reparatie wordt meegedacht, overlegd en niet zomaar voor de hoofdprijs gerepareerd. Top service, vriendelijke medewerkers, aanrader!!

Na een geweldige auto te hebben gekocht in september 2017 . Nu helaas door vandalisme mijn mooie auto verbrand ,maar wat een top service van Simon Verschoor van van de der Tang auto \'s . Door Simon Verschoor een prachtige auto weer gevonden te hebben . Nu heerlijk mijn auto weer ophalen . Wil je een goede auto en eerlijk geholpen worden moet je bij van de Tang zijn . Dit is een bedrijf zoals het hoort !!!!!!!!!! Een dikke tien en een hele warme douche voor deze mensen .

zoekopdracht gegeven naar een specifieke auto, leeftijd opties etc. Binnen paar weken kreeg ik een paar suggesties waar ook de auto naar mijn smaak tussen zat.

In november heb ik een Mercedes E320 bij V.d. Tang gekocht . Omdat ik 2jr. Mercedes garantie wilde heeft de garage dit bij Rogam geregeld. Bij afhandeling bleek Rogam toch maar 1 jaar garantie te willen geven. De heer Van der Tang heeft toen direct aangeboden zelf voor de 2jaar garantie in te staan en mij het geld wat ik reeds voor Rogam garantie betaald had terug betaald. Als oudere man heb ik al veel auto\'s gekocht maar dit is de prettigste garage die ik tot nu toe ben tegengekomen. Ik wil iedereen die een auto zoek aanraden zeker hier eens langs te gaan.

3 Maanden geleden een gebruikte auto gekocht [Fiat Stilo multi wagon]wat kleine probleempjes zijn snel en probleemloos opgelost.Ik kan een ieder die op zoek is naar een gebruikte auto aanraden om bij van der Tang langs te gaan.Wij zijn er vriendelijk en uitstekend geholpen.

Afgelopen zomer een Volvo S80 gekocht bij van der Tang. De occassion was goed geprijsd en omdat ik al naar andere occassions was wezen kijken was ik een beetje bang dat de auto wellicht in het echt wat minder mooi was en veel gebruikssporen zou hebben. Niets was minder waar; de auto was zeer netjes en in een nog betere staat dan andere occassions die ruim 10% duurder waren. Ik zou bijna zeggen too good to be true. Zonder problemen een proefrit kunnen maken die goed beviel. Ik werd uitstekend te woord gestaan er wordt echt tijd voor je genomen. Niks opdringerigs, gewoon semi-amicaal gepraat en tot een goede prijs gekomen. De onderhandeling was erg transparant en open wat ik erg kan waarderen. Er werd niet moeilijk gedaan over de herkomst van de auto en dat soort dingen. Ik heb speciaal gewacht met het schrijven van deze review tot de garantieperiode voorbij was maar de auto rijdt nog steeds uitstekend. Ik heb er al duizenden kilomters mee gereden (o.a. vakantie) zonder problemen. Het is dat Arnhem een beetje ver van Delft af ligt maar anders zou ik er vaker komen. Ik kan iedereen Van Der Tang aanraden, eerlijke mensen die gewoon goed werk leveren voor een scherpe prijs. Ga zo door!

Vakkundig. Verstand van zaken. Klantvriendelijk. Hoge service. Ik ben zelfs van huis opgehaald voor afhalen auto in Delft. Kosten nihil.

na een hoge offerte van de merkdealer heb ik Van der Tang gemaild met een vraag voor een prijsopgave. De volgende ochtend werd ik direct gebeld en binnen drie dagen was de reparatie uitgevoerd. Erg vriendelijke service

Goed en uitstekend geholpen. kennis van zaken. Goede aftersales.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Je er erg persoonlijk wordt behandeld we ook een goede relatie met zijn vrouw.

Er wordt zeer goed meegedacht. Van der Tang attendeerde mij erop bij het inplannen van de winter-zomerbanden wissel dat er ook een beurt en een APK zou moeten gebeuren binnen anderhalve maand. Heel praktisch. Tevens werd goed overlegd welke nieuwe zomerbanden ik wilde hebben. Dus niet klakkeloos dure Conti eronder! Een leenauto erbij. Zeer goede service en nog aardige mensen ook! Een aanrader.

goede prijs/ kwaliteit en zeer oplossingsgericht.