Meest slechte onbeschofte amateuristische autodealer die er bestaat

We plannen een week van te voren een afspraak in om voor een specifieke auto te gaan kijken. Gezien wij toch al snel 1,5 uur moeten rijden bellen we op de dag zelf nog of de afspraak nog staat, ja natuurlijk meneer nee u kunt gewoon komen. Daar aan gekomen is betreffende verkoper niet beschikbaar dus we moeten wachten. Na langere tijd daar gezeten te hebben wordt ons mee gedeeld dat de auto waar we voor kwamen verkocht is. Meneer had meerdere afspraken voor 1 auto op de zelfde tijd ingeplant. Verre van professioneel zaken doen daar stelletje prutsers.

Met veel tevredenheid auto gekocht.

Enige tijd geleden liep ik spontaan bij Auto Keijzers Exclusives binnen op een zaterdagmiddag. Na uitgelegd te hebben wat mijn wensen waren liep ik al snel tegen de auto aan die ik uiteindelijk ook heb gekocht. Erg fijn, deskundig en met geduld en passie geholpen waarbij met name de gastvrijheid erg fijn aanvoelde. Ook na de aankoop. Twee weken geleden de auto met veel plezier en tevredenheid opgehaald. Top. Wim bedankt.

Net mijn Marcedes opgehaald super blij mee. Heel goed geholpen door Charles en Alexander. Bedankt voor alles

Prima service, meedenkend en gewoon redelijk

Goede vriendelijke verkoper die met je mee denkt. Veel kennis over wat hij verkoopt. 5 sterren bij goede aflevering, maar daar eigenlijk geen twijfels over. Zeker aan te bevelen.

prima bedrijf

Toevallig zijn wij op de site van Auto Keijzers gekomen omdat we op zoek waren naar een Ford Kuga. Deze stond in de showroom van Auto Keijzers. Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt werden we keurig geholpen door Etienne Kruit. Nadat er serieus naar onze auto werd gekeken werd de inruil bepaald. Natuurlijk vonden wij het in eerste instantie te weinig maar na wat heen en weer geschuif en een Groninger koek zijn wij de trotse eigenaar van een mooie en jonge Ford Kuga.

Top service & luxe auto's

na lang online gezocht te hebben naar een perfecte beginners auto. Terecht gekomen bij Auto Keijzers. Online gelijk goed geholpen met de live chat. Mijn wensen door gegeven en er werd gelijk gezocht naar een passend aanbod. Afspraak gemaakt en lang geweest. Super goed geholpen door Etienne Kruit. Op mijn gemak rond gekeken en toen mijn leuke auto kunnen vinden die binnen mijn budget paste. Ze hebben veel luxe mooie auto's maar ook leuke autos voor beginners. Ik ben super blij met de service en mijn auto. Rij er al een paar maanden in en ben super trots met mijn eerste auto. In de toekomst kom ik zeker terug voor een upgrade van auto. Bedankt Etienne voor de top service!!

Professioneel Mooi Autobedrijf

Onze eerste ervaring met autobedrijf Keijzers is uitstekend...vriendelijke ontvangst met een heerlijk kopje koffie en geen opdringende verkoper die je wel een auto wil verkopen, we kregen ruim de tijd voor informatie over de auto. We zijn vriendelijk geholpen door Martin en afspraken die gemaakt zijn...zijn allemaal nagekomen en we zijn tevreden naar huis gegaan met onze BMW Z4 Roadstar. Freddie, Holten

Professioneel en mooi autobedrijf

Een Volvo V70 aangeschaft, daarbij een auto ingeruild met hogere waarde. Ik kreeg een acceptabel voorstel, waarbij hun een x bedrag toebetalen op mijn inruil. Dit kan dus ook! Mailtjes werden zeer snel beantwoord en de V70 was zoals omschreven. Ontvangst was prettig en ongedwongen met, niet geheel onbelangrijk, heerlijke koffie. Etienne was prettig in omgang en nam voldoende tijd om alles af te handelen. De aangeschafte auto kon gelijk mee en het bedrag zal zo spoedig mogelijk worden overgeboekt, hier gaan we dan ook van uit. Ik kom hier zeker terug in de toekomst.

prettig autobedrijf, komt afspraken na.

Mijn eerste ervaring met Autobedrijf Keijzers exclusief. Ondanks de corona maatregelen een prima ontvangst, met een ruim aanbod van verschillende merken. Afspraken die we gemaakt hebben zijn keurig nagekomen met als resultaat een zeer tevreden klant met nu een mooie Porsche Macan. Wim Kars bedankt.

Prima ervaring

Bij de aanschaf van een specifieke gebruikte auto is het maar de vraag waar je als koper terecht komt. Auto Keijzers Exclusive heeft in het door ons gezochte segment veel aanbod dus het was niet toevallig dat wij daar terecht kwamen. Wij zijn tijdens onze zoektocht (meerdere keren) buitengewoon gastvrij ontvangen en geen moeite lijkt vestigingsleider Wim Kars teveel. Inmiddels hebben wij daar een auto gekocht en opgehaald. Alle afspraken zijn correct nagekomen en om een ons passende leverdatum niet in de weg te staan komen zij de auto nog een keer thuis ophalen om een besteld onderdeel alsnog te plaatsen. Onze ervaringen zijn de 5 sterren score helemaal waard. Niet in de laatste plaats door Wim Kars.

Vakkundig

Super geholpen en weten waar ze over praten

Zakelijk met een glimlach

Juist in deze (Corona) tijden vraagt de aankoop van een auto goed plannen en een efficiënte aanpak. Bij Auto Keijzers hebben ze dat goed begrepen. Het advies is goed en vertelt het eerlijke verhaal. Geven en nemen geeft in ieder geval een goed gevoel en zeker ook een goede aankoop. De service is correct en vriendelijk. En ook een paar dagen later bellen met de werkplaats (Joop & Johan) voor het oplossen van een reset op afstand, ook geen enkel probleem!

Auto Keijzers; van harte aanbevolen

Op 23 januari 2021 een prachtige Mini Clubman opgehaald bij Auto Keijzers in Apeldoorn. Verkoper Etienne heeft ons eerder uitstekend te woord gestaan. De auto werd afgeleverd onder de afgesproken voorwaarden. En we hebben er een prachtige bolide bij. Auto Keijzers biedt een ruime keuze in prachtige auto’s. Leuk bedrijf! Wij bevelen het bedrijf van harte aan. Robert & Olga, Breda

wederom zeer tevreden

Vandaag onze Fiat 500 Automaat opgehaald vanuit Leek. 3,5 jaar geleden een Opel Astra Sport 2.0TDIgekocht ook bij Keijzers, en zeer prettig geholpen door Charles Kipp. Al die jaren heel fijn mee gereden, en nu ingeruild. Nu werden we, ook zeer prettig geholpen door Etienne Kruit. De Fiat rijdt heerlijk, en we gaan hier ongetwijfeld jaren plezier van hebben. Toen we wegreden hebben we nog gezegd: "Tot de volgende keer".

prima service

In juli 2020 kocht ik bij Keijzers Exclusives een BMW 740 i uit 2016 met 55.000 km. op de teller, daarbij vriendelijk en deskundig begeleid door de heer Wim Kars. Het advies van Wim om de auto een Ceramic-behandeling te laten ondergaan voor hoge glans en bescherming van de lak tegen weersinvloeden heb ik opgevolgd. Resultaat bij aflevering: een auto die leek zojuist nieuw uit de showroom van de BMW-dealer te zijn gekomen! Kortom: zeer tevreden over de behandeling bij Keijzers. Ik geef het cijfer 9.

BELACHELIJK

Wij hadden aankomende zaterdag een afspraak gemaakt voor het bekijken van een Audi Q2. Telefonisch en via mail bevestigd. Vandaag gezien dat de auto niet meer op de website stond. We dachten eerst misschien omdat wij komen, maar toch even een mailtje gestuurd voor de zekerheid. We worden terug gebeld. 'Uhhhh ja, de auto is verkocht'. En ze hadden ons zogenaamd willen bellen, nu. Als wij niet gemaild hadden hadden wij 3uur in totaal in de auto gezeten en waren wij er ter plekke achter gekomen dat de auto was verkocht. Wát een slechte service! Bizar, geen woorden voor.

Klasse ervaring

Vandaag mijn 2e hands hyundai tucson opgehaald bij auto Keijzers. Ik kan alleen maar zegen wat een fijn auto bedrijf en leuke mensen. Auto is top afgeleverd netjes en schoon ( binnenkant had iets beter schoongemaakt kunnen worden zal de drukte wel geweest zijn) zal hier zeker in de toekomst nog eens kijken als ik toe ben aan een andere auto. Zeer aan te raden voor eenieder die opzoek is naar een knappe en eerlijke occasion.

Geholpen door Martin, zeer vriendelijk en prettig zaken doen. Hele mooie Volvo v90 gekocht. Helemaal tevreden ermee. Prima zaak

valse voorstelling van zaken en dubieuze betaalmethode , privacywet geschonden

bij de inruil van 2 auto's zijn valse argumenten gebruikt om de prijs te drukken, tevens is er dubieus gehandeld tijdens een betaling van mij , deze betaling is ook administratief niet afgehandeld. Ook worden in woord (verkeerswet) en in daad (privacywet) , deze wetten met voeten getreden. al met al heb ik mijn ervaring met dit garagebedrijf als intimiderend en oneerlijk ervaren en beveel ik dit bedrijf als 'niet mee in zee gaan' aan

Zeer correct en netjes behandeld

Vorige week een Peugeot gekocht en hij is correct afgeleverd. Ettiene Kruit zeer nette verkoper, heeft alles correct geregeld, wat afgesproken was zijn ze keurig nagekomen. Ook mails of telefoon word snel en correct op gereageerd.

Schandalige stelletje oplichters

Typisch stel schandalige oplichters, eigenlijk precies dat wat je verwacht van een louche 2e hands autoverkoper. Wat dat betreft had ik zelf misschien beter moeten weten. Meer kan ik er met goed fatsoen niet van maken. 1 Augustus een auto gekocht waar net 2 maanden APK op zat (eind mei). Mooi verhaal natuurlijk; super auto-tje, kun je het hele land mee doorrijden, mijn dochter heeft er net zo'n één, etc. Nu nog eens 2 maand verder. Aangezien de ruitenwisser en centrale deurvergrendeling het niet deden even met de auto naar de garage en die schrok zich rot. Stabilisatorstang rechtsvoor is afgebroken, linksvoor zal niet lang meer duren, want die is bijna doorgeroest, wiellagers links en rechtsachter kapot, stuurkogel rechtsvoor, oliefilter moet vervangen worden, scheurtjes in de multi-riem, remvloeistof gitzwart, airbag storing en het lijstje loopt nog wel even door met wat andere kleinere mankementen. Totale reparatie kosten: meer dan ik voor de auto heb betaald. Ik snap best dat ik voor een relatief klein bedrag (€1750,-) geen auto koop waar alles als nieuw is. In dit geval verkopen ze mij echter een ronduit gevaarlijke auto. Met het bovenstaande verhaal uiteraard netjes verhaal gehaald bij de garage, maar het enige wat ik daar krijgt is een bot: “Ja, dat is uw eigen risico. Er zit geen garantie op auto’s uit deze prijsklasse. Tot ziens!” Nogmaals ik snap best dat ik wat risico neem met een auto in dit budget. Als er bij de eerstvolgende APK zeg een paar honderd euro aan reparatie kosten naar boven komen is dat inderdaad mijn eigen risico, maar bovenstaande is wel heel gortig. Gezien de enorme waslijst aan defecten is het niet mogelijk dat deze auto netjes eind mei door de APK is gekomen. Daar had zeker al iets naar boven moeten komen. Ik heb voorgesteld dat hun de auto terugnemen met de nu bekende mankementen. Ik hoef daarbij ook zeker niet het volledige bedrag terug, maar valt niet over te praten. Ik mag enkel inruilen tegen een andere auto. Iets wat ik natuu

Goede service, klantvriendelijk!

Goede service en klantvriendelijk! nog steeds veel rij plezier van de 1-serie!

Wauw

2 uur gereden en komen daar aan, een woord wauw! Wat een mooie zaak en wat een hoop verschilende mooie auto's. Wij daar een BMW X3 gekocht. Echt een aanrader, leuk en netjes geholpen, afspraken nagekomen, goede prijs, en je wordt netjes terug gebeld, kort TOP!! Bedankt Alexander

Tevreden! Zorgvuldig en eerlijk bedrijf

Vanuit Groningen even anderhalf uur naar ApeldoorN waar het juweeltje (BMW)stond die we graag wilden hebben. We hebben het ervoor over gehad. Een eerlijke transparante onderhandeling mbt de inruil van onze Volvo. En de best wel zichtbare krassen op de 3 jaar oude BMW waren bij aflevering niet meer zichtbaar. Blij met onze aankoop en de manier waarop we geholpen zijn!

Afgelopen week een mini Cooper JCW aangekocht , bijzonder goed geholpen door Ettienne Kruit , hij doet echt moeite voor je en is zeer deskundig !! houdt zich aan de afspraken en belt altijd terug ! kortom volgende auto weer bij Keijzers en geholpen worden door Ettienne Kruit !

Sleutenbloemstraat 29 7322 AJ Apeldoorn