Top service, altijd vriendelijk, staan ten alle tijden voor je klaar! En de mooiste auto’s kun je hier zeker vinden ❤️

Niet serieus

Hallo, Ik haat het om slechte recensies te geven. Maar met dit bedrijf heb ik geen andere keus. Ik wil graag anderen helpen die het bedrijf nog niet kennen. De zaak is nu bij mijn advocaat. Neem contact met me op voor meer informatie over de rechtszaak.

Heb 2 weken geleden een auto gekocht bij auto Keijzers in Apeldoorn. Van te voren een afspraak gemaakt met Arthur voor een proefrit. Op de afgesproken dag en tijdstip stond de auto voor mij gereed voor een proefrit. Deze was zeer naar wens alleen had de auto 2 plekjes die hersteld moesten worden voordat de koop gesloten kon worden. Arthur liet me weten dat de plekjes hersteld zouden worden en zij de auto op kenteken zouden zetten. Helemaal prima, deal gesloten en ik rij nu in een mooie Opel mokka x naar alle tevredenheid. Auto Keijzers , bedankt voor de goede service en tot de volgende auto.

Klantvriendelijk, persoonlijk, correct, uitstraling alles uitstekend!

Een aantal weken geleden een prachtige GLE63s AMG Brabus gekocht bij de heer Kars. Wat een plezier om zo een auto te mogen kopen. Met de speciale glas coating behandeling stond de auto te glimmen bij aflevering. Maar eerst de strik en beschermende doek vd auto laten glijden. En natuurlijk een prachtige bos bloemen voor mijn vrouw! Complimenten en hartelijk dank. Tevens een nieuwe set banden bij de deal aangeboden gekregen dus perfect geregeld allemaal. De Brabus rijdt fantastisch, wat een auto. De E63AMG heb ik helaas achter moeten laten, wat een fantastische auto was dat ook! Staat nu ook te glimmen in de prachtige showroom van auto Keijzers. Heer Kars nogmaals alle complimenten en hartelijk dank.

Bij Wim Kars staat de klant voorop met hun wens(en)

Sinds enige jaren zij wij klant bij Auto Keijzers. Wim Kars die hier al jaren werkzaam is is een kwalitatief goede / perfecte adviseur en verkoopleider. Hier geldt nog van oudsher nog, de klant is koning. Ook hebben ze hier hard gewerkt aan het "wij gevoel" en dat spreekt ons enorm aan. Daarom komen wij graag terug wanneer wij toezijn aan een nieuwe auto. Zo ook afgelopen week waarin wij prima zijn geadviseerd en en is geluisterd naar onze wensen. Hartelijk voor de begeleiding, namens ons hele gezin. Jan & Rebecca Kluitenberg

Alexander heeft mij enthousiast en netjes geholpen !

Ik kwam Auto Keijzers Exclusives binnen om een Audi R8 te bezichtigen. Ik was niet van plan om de auto te kopen, maar uiteindelijk liep ik de zaak uit met een mooie Audi R8 waar ik allang naar opzoek was. Door een mooie inruil van mijn BMW 325 ci cabrio zijn we toch tot een deal gekomen! Verder is naar mijn mening Auto Keijzers Exclusives een mooi en net bedrijf met enthousiaste verkopers.

Uitstekende behandeling!!

Alex is altijd heel enthousiast, goede verkoper en weet waar die over aan het praten is. Top famillie bedrijf en onwijs gave auto’s beschikbaar, dus uiteraard ga ik hier vaker langs komen!! Zeker een aanrader!!! Gr Tuni,

Top service!

Bijzonder vriendelijke verkoper. Open, eerlijk en to the point, zonder opdringerig te worden. En prachtige auto's!

Probleem zeer netjes opgelost.

Twee weken geleden onze Audi ingeruild voor een zeer nette BMW 3 serie coupe. Auto werd netjes afgeleverd + 6 maanden garantie. Na een week kregen wij een melding op de snelweg in de computer dat wij moesten stoppen ivm oliedruk. Thuis op gezocht wat het kon zijn. Bleek een bekende kwaal te zijn bij deze motor. Bleek een distributie geleider gebroken. Contact opgenomen en werd door meneer keizers zelf gebeld. Na uitleg werd de auto netjes opgehaald met een aanhanger. Na 3 dagen werd ik weer gebeld door meneer keizers dat hij weer klaar was en dat er een hele nieuwe distributie set op gezet was met nieuwe olie. Auto werd ook weer netjes op aanhanger thuisgebracht. Echt alle lof voor meneer keizers en hun medewerkers. Super netjes afgehandeld. Van het weekend weer lekker rijden. Richard Rep.

Een Mini Clubman voor mijn vrouw

Inmiddels de derde auto die ik koop bij Auto Keijzers, de laatste keer een A8 4.2TDI waar ik al weer 100k probleemloos in heb gereden. Nu wilde ik mijn vrouw verassen met een Mini Clubman. Na de koop te hebben gesloten, aangegeven dat ik mijn vrouw voor haar verjaardag wilde verrassen. En dat werd serieus opgepakt, “Toevallig” liep ik 7 dagen na de koop, op het afgesproken moment binnen. De auto stond klaar bij de voordeur, onder een doek met rode strik, tekst op t dak met haar naam en een felicitatie én zelfs de nummerplaten hadden haar naam. Echt top gedaan. De auto werd prachtig opgeleverd! Een groot compliment voor alle aandacht en zorg die dag. Vriendelijk en attent personeel! Mede namens mijn vrouw!

wat een arrogante vent loopt daar rond

ik wordt als klant, terwijl ik een afspraak hebt, van het terrein afgejaagd, alsof ik een crimineel ben. Wat een onbeschofte vent !!

TOP SERVICE met hoofdletters

Mijn prachtige Jaguar had een probleem 4 dagen voor mijn vakantie. Auto Keijzers, dhr Kars, zei ga maar naar Jaguar garage Eindhoven op onze kosten. Die hadden alles onderzocht, rekening € 600,- maar geen tijd om het voor mijn vakantie op te lossen. Toen de auto teruggebracht naar Auto Keijzers. Zij hebben hem netjes gratis gerepareerd en de nota van Jaguar Eindhoven voldaan. Ik kon heerlijk genietend van mijn auto op vakantie gaan. Echt top geregeld!!

top bedrijf

goed bedrijf met goede gang van zaken en zeer prettige omgang met wim de verkoper

Super tevreden met onze BMW

Vandaag onze BMW opgehaald bij auto Keijzers. Hij stond er netjes bij. Alles prima verlopen en fijn geholpen door Martin Eveleens. Het cijfer 10 geef ik dan ook aan de verkoper! Tot op heden bevalt de auto goed! We hopen hier veel rijplezier aan te beleven! Bedankt auto Keijzers!!

Goede ervaring met de aankoop van mijn auto

Goede communicatie tijdens de aankoop van de auto. Er wordt rekening gehouden met je wensen. Uiteindelijk tot een goede deal gekomen waar beide partijen tevreden mee zijn!

Etienne kruit

Very nice service thenx you very much auto keijzers best auto shop

Geweldige mensen en een zeer goede service.

Eind juli 2021 Een Audi Q5 gekocht bij Keijzers in Apeldoorn een prachtige auto. Een week later stond de auto klaar gepoest en wel zag er keurig uit. Naar een week kreeg ik de melding koelvloeistof bij vullen ik dacht nu al de auto had een afleveringsbeurt gehad maar goed contact opgenomen met de garage en ik kon direct komen. Naar twee dagen was de auto klaar er was een nieuwe waterpomp in gekomen dus opgelost. Toen een week later kreeg ik problemen met transmissie de auto ging spontaan in de noodloop weer contact opgenomen in dit geval met Joop een verdomd aardige man en zeer behulpzaam. Ik kon de de auto de volgende dag brengen een paar dagen later de auto weer opgehaald ze hadden de versnellingsbakolie ververst en het had iets te maken met de adaptiewaarde. Maar na twee weken weer het zelfde probleem met transmissie weer naar de garage gebracht toen bleek er iets mis te zijn met een kabel in de versnellingsbak deze is vernieuwd toen was het probleem echt opgelost. Dan denk je dit was het dan maar nee toen kregen we het probleem dat de auto veel olie verbruikte dit was de druppel zowel voor mij als de garage. We werden uitgenodigd door verkoper Wim Kars voor een gesprek hij viel direct met de deur in huis we nemen jullie auto terug en gaan voor jullie opzoek naar een andere auto. We waren blij verrast. We konden de Audi Q5 gelijk achter laten en kregen mooie leenauto mee. Na enkele weken was er nog geen andere auto het was voor hun erg lastig om te zoeken ik had natuurlijk eisen want de Q5 die we hadden was een prachtige auto. Toen kwam er een telefoontje van Wim en hij vroeg aan mij wat vond je van de Audi Q5 ik zei ja mooi maar hoezo. Nou ik heb overleg gehad met Alexander Keijzers over jullie auto en we hebben besloten om de motor te laten reviseren bij een speciaal bedrijf. De revisie is gedaan nieuwe distributieketting, krukas, zuigers en nog veel andere onderdelen vervangen. De Audi Q5 is nu helemaal TOP. Daarom willen wij Joop, Wim en Alexander bedanken

Geweldig gevoel

Via internet kwam in bij Auto Keijzers terecht. Ik was opzoek naar een Citroën cactus. Er was er 1 die me wel aanstond. Afspraak gemaakt met Martin en zijn naar Apeldoorn gereden. Wat een tegenvaller was dat het had gevroren. De auto werd rij klaar gemaakt voor een proef rit. Martin vroeg ons waar mijn auto stond om te kijken wat de mogelijke inruil waarden was. Na de proef rit hebben we een goed gesprek gehad op een zeer zakelijke niveau over de koop van de cactus en inruil van mijn auto. Nadat de koop was gesloten hebben we een heel plezier gesprek gehad over verschillende onderwerpen. Vandaag heb ik mijn nieuwe Citroën cactus opgehaald. Alles wat we hadden besproken was geregeld. Een afleveringen beurt, nieuwe apk keuring. Schoongemaakt en de brandstof tank was gevuld. We hebben bij Auto Keijzers een goed gevoel gedag bij de aankoop en het afleveren van onze nieuwe auto. Wat ik vroeger te horen kreeg van mijn manager was het volgende “ zeg wat je doet en doe wat je zegt” . Dit hebben ze waar gemaakt.

Plezierige mensen in de verkoop !!

Recent een auto bij dit bedrijf gekocht. Alles is volgens afspraak gegaan en voor zover ik het nu (na 160 km) kan bekijken is alles naar wens. Het cijfer 10 geef ik aan de verkoop afdeling, want ervaringen na de verkoop (service en andere zaken) is er nog niet. Het vertrouwen is er, en dat is de verdienste van verkoop !!

Mooie Lexus gekocht bij Auto Keijzers. Klantvriendelijk en warm ontvangst! Naast het verkopen van auto´s krijg je ook passend advies. Ik zou het een andere zeker aanraden. Neem ook een kijkje bij Auto Keijzers Exclusief!

Geweldige service!!!

Zeer goed geholpen, prettig in contact, staan open voor alle vragen willen graag meedenken!!

Top Bedrijf!

Vriendelijk personeel, in het bijzonder Alexander heeft me super geholpen en dankzij hem heb ik dan ook een prachtige auto gekocht. Ik zou Auto Keijzers aan iedereen aanbevelen! :)

Voor elk wat wils!!

Heel veel occasions in een mooie ruime showroom. Voor elk wat wils. Ontvangst was prettig en gastvrij. Zeer vakkundig geholpen door verkoper Charles Kipp. Onze auto werd keurig afgeleverd zoals afgesproken.

Je word uitstekend geholpen

Fijne medewerkers die je goed helpen met het zoeken naar een auto en ze luisteren goed naar jou wensen! Echt een aanrader om hier te kijken voor je auto

Vanaf minuut 1 een warm welkom. Wordt heel goed geluisterd naar je wensen en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Van de aflevering werd echt een feestje gemaakt. Kortom, we zijn super blij met onze nieuwe auto. Wim bedankt voor de gastvrijheid en de service!!