Slechte service.

Nog nooit zn slecht amateuristisch bedrijf meegemaakt. Zeer opdringerig personeel. Auto's aansmeren zonder ook maar een proefrit te mogen maken. Tevens een aanbetaling claimen terwijl dit niet meer mag.

Top bedrijf

Mercedes gekocht bij wim kars. Wat een hele fijne verkoper, Neemt alle tijd voor je en lekker bakje koffie erbij gewoon een hele fijne man. Geef dit bedrijf een dikke 10

Wij hebben hier onze 2e auto gekocht. Zijn zeer tevreden over de ontvangst door de verkoper Charles Kipp, eerst een kopje koffie en daarna een proefrit gemaakt. De aflevering en de overschrijving werd allemaal keurig geregeld. Voor ons is Tonny Keizers een prima adres om een goede auto te kopen. Goede service en klantvriendelijkheid. Een aanrader voor iedereen.

gebruikte auto gekocht 11 maanden terug tot heden een geweldige wagen niks op aan te merken. dit bedrijf is een aanrader voor iedereen

begin januari auto gekocht, fantastische showroom, met enorme keus. heel good geholpen, ben nu na 5 maanden heel tevreden met mijn aankoop.

Het was voor ons de eerste keer dat wij het bedrijf bezochten. Wij waren blij verrast door de prettige, professionele en open manier waarmee wij ontvangen werden en natuurlijk met de uitgebreide keuze

Geweldig bedrijf met prachtige auto’s. Dank je Wim Kars voor de top auto die je ons hebt verkocht en hele fijne servies die je ons hebt gegeven

Klantvriendelijk ruime keuze van diverse merken en deskundig en vriendelijk personeel en een schitterende showroom

Met 1 woord Super ! Wat ik kan aanraden is vraag naar Wim Kars leuke aardige personeel die je zelf kan bereiken op de dag dat hij niet werkt !! Wij werden heel goed geholpen alles is gelopen zoals het was beloofd zeer tevreden !!! Demir

Erg vriendelijk geholpen fijne mensen om zaken mee te doen!

Een prettige ontvangst en een heel goede behulpzame verkoper. Auto was op anderhalve dag gereed gemaakt omdat we haast hadden. Alle afspraken werden keurig nagekomen en alle werk werd voor ons uit handen genomen door de verkoper.

Net geholpen door een medewerker, kopje koffie is er aangeboden. We zijn wezen kijken voor een auto op diesel en wilde de andere auto inruilen, alles is naar alle te vredenheid afgehandeld. Alles goed uitgelegd. Gewoon goed 😊

Eind January Audi A4 Allroad 2.0 TSFI gekocht. Klantvriendelijk en goed bedrijf met uiterst vriendelijke personeel.Perfecte service bij het laten installeren van een Klasse 3 alarm en zeer tevreden met de auto.

Ik ben superblij met de proffesionele wijze hoe ik geadviseerd bent en begeleid om, mijn nieuwe Lancia te leasen. Mijn grote dank gaat uit naar de heer Martin Eveleens, in mijn ervaring een zeer deskundige en persoonlijke begeleiding top. Ik raad iedereen aan om, eens te gaan kijken naar de mooie showroom in Apeldoorn.

Enkele weken geleden kocht ik een prachtige Audi bij dit bedrijf. Na een goed inruilvoorstel kon ik de auto diezelfde dag nog meenemen. Alexander bleek een prettige verkoper te zijn, die zowel oog had voor mijn in te ruilen auto als voor de persoon. Kortom: heel enthousiast! Een bedrijf om trots op te zijn.

Service klant vriendelijk verstand van auto’s super 👍

Goed geregeld gr erwin Jansen Eupe mussel

Auto ingeruild op een nieuwe. keurig netjes geholpen en zeer tevreden over prijs, inruil en afwikkeling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Auto gekocht voor ruim 15 mille. Was direct al vanalles mee aan de hand, rekening zou vergoed worden maar liet maanden op zich wachten. Totdat ik erachter kwam dat dit een schade auto is, stuur trekt naar rechts, auto trilt en suist bij hogere snelheden. Men wees me wel op een krasje ergens op de auto maar niet op een grotere ondeugdelijk bijgewerkte schade. Dit is misleiding en oplichting.

Top geregeld en goed

Vriendelijke mensen, geweldige service en een fantastische auto!! Kortom heel erg tevreden!!

Heel erg blij met mijn auto, gekocht bij Auto Keijzers. Zeer goed geholpen en erg tevreden over de verleende service. Zeker een aanrader.

Super bedrijf met vakbekwame verkopers.

Met een telefoontje werd onze gestrande werkbus opgehaald, van waar die stuk gegaan was. Verder via whatsapp de dingetjes met kopieeren plakken doorgegeven en de verkoop van onze bus was geregeld, We zijn super tevreden over deze garage, ten zeerste aan te raden!!!